Dr.Biró Barnabás
Wednesday, November 8, 2017 8:24:59 AM
Tisztelt Infomix

Ixdoki 118.0 verzióval miért nem működik. Kártyaolvasó hardver rendben,személyi ok. a program mégsem működik senkinél sem.( aki IXdoki használ)

kaphatnánk tájékoztatást hogy milyen beállításokat módosítsunk, esetleg illesztő program upgrade szükséges?

megtisztelő válaszukat köszönöm

tisztelettel.

dr.Bíró Barnabás

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 8:25:19 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Ezt már nem nagyon értem. A rendszer élesben megy. 7 nap telt el, ebből talán 1 volt, amikor működött. persze, vannak anomáliák, de ELŐZETESEN hivatalos info kellene ha nem működik várhatóan.

Kedves Doktor Úr,

Igaza van, sajnálom de mi is most reggel kaptuk az infót,amit azonnal feltettünk a fórumunkra.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 8:28:53 AM
Originally Posted by: Dr.Biró Barnabás 

Tisztelt Infomix

Ixdoki 118.0 verzióval miért nem működik. Kártyaolvasó hardver rendben,személyi ok. a program mégsem működik senkinél sem.( aki IXdoki használ)

kaphatnánk tájékoztatást hogy milyen beállításokat módosítsunk, esetleg illesztő program upgrade szükséges?

megtisztelő válaszukat köszönöm

tisztelettel.

dr.Bíró Barnabás

Gondolom a műszaki csatlakozás rendben és vmatrix beállítva, felhasználók aktiválva?! eddig eljutottak? Egyébként most az EESZT szerver áll, tehát nem tudják próbálni.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 8:30:59 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: RM 

Tisztelt Infomix!

Kb 3 hete Szabó Tamás programozó ígérte, hogy megoldást talál a problémára, azóta nem keresett. Kérem szíves visszahívását.

Üdv Dr Rajnai Miklós

Kedves Doktor Úr,

A mai napon utána nézünk a jelzett problémának,miért nem jeleztünk vissza. Bár nagyon igyekszünk, de néha összetorlódnak a feladataink. Elnézést kérek Öntől!

Örülök, hogy sikerült felvenni a kapcsolatot Tamással!

Dr. Tőke Zsuzsanna
Wednesday, November 8, 2017 8:31:21 AM
Rendben köszönöm gyors válaszát.

Viszont szeretném ha egy informatikus kollégájuk ránézzen a programunkra mert a beállításokban kellene segítség (asszisztens, doktor belépési paraméterek.)

Dr. Tőke Zsuzsanna

+06-54/433-036

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 8:37:35 AM
Originally Posted by: Dr. Tőke Zsuzsanna 

Rendben köszönöm gyors válaszát.

Viszont szeretném ha egy informatikus kollégájuk ránézzen a programunkra mert a beállításokban kellene segítség (asszisztens, doktor belépési paraméterek.)

Dr. Tőke Zsuzsanna

+06-54/433-036

Rendben, keresni fogjuk!

Varga Sándor
Wednesday, November 8, 2017 8:52:06 AM
Az EESZT információs portál  tájékoztatása

"EESZT szolgáltatás-kiesés szerdán

2017. november 8-án szerdán szolgáltatáskiesés lehet az EESZT rendszerében

Tisztelt Felhasználó!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT karbantartását követően bizonyos beállítások finomhangolása miatt előfordulhat szolgáltatáskiesés, ez az EESZT modulszolgáltatásainak és portálfelületeinek elérésében problémát okozhat.

Adatvesztés nem történik, az ez idő alatt keletkezett adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre a rendszerbe.

Ha ekkor szeretne önrendelkezni, kérjük, keresse fel a Lakossági portált később.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

EESZT Fenntartás"


Varga Sándor
hegelydr
Wednesday, November 8, 2017 9:47:54 AM
ERRE VÁLASZ?

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

és nem lehet elégszer hangsúlyozni: csak az orvos személyi igazolványával lehet receptet írni, terepen szerzett tapasztalatom szerint sokan még nem jutottak el eddig a felismerésig, bocs ha nem ez a hiba...

Köszönöm,tudom,hogy csak orvosi e-személyivel lehet Rp-t írni.De nálam már a katalógus feltöltésénél is hibát írt ki.Most már jól működik.

Örülök :)

Dr.Biró Barnabás
Wednesday, November 8, 2017 10:44:24 AM
Szeretném megköszönni az Infomixnek a gyors és hatékony segítségét.

Köszönöm. Korrekt partnernek éreztem magam.

Tisztelettel:

dr.Bíró Barnabás

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 10:51:09 AM
Originally Posted by: Dr.Biró Barnabás 

Szeretném megköszönni az Infomixnek a gyors és hatékony segítségét.

Köszönöm. Korrekt partnernek éreztem magam.

Tisztelettel:

dr.Bíró Barnabás

Kollégámat illeti, átadom!Köszönjük szépen.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 11:03:12 AM
Originally Posted by: hegelydr 

ERRE VÁLASZ?

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

és nem lehet elégszer hangsúlyozni: csak az orvos személyi igazolványával lehet receptet írni, terepen szerzett tapasztalatom szerint sokan még nem jutottak el eddig a felismerésig, bocs ha nem ez a hiba...

Köszönöm,tudom,hogy csak orvosi e-személyivel lehet Rp-t írni.De nálam már a katalógus feltöltésénél is hibát írt ki.Most már jól működik.

Örülök :)

Ez ma történt? Merthogy nem megy az EESZT szerver. Vagy még tegnapi infó?

Csendes Gábor
Wednesday, November 8, 2017 11:36:37 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

ERRE VÁLASZ?

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

és nem lehet elégszer hangsúlyozni: csak az orvos személyi igazolványával lehet receptet írni, terepen szerzett tapasztalatom szerint sokan még nem jutottak el eddig a felismerésig, bocs ha nem ez a hiba...

Köszönöm,tudom,hogy csak orvosi e-személyivel lehet Rp-t írni.De nálam már a katalógus feltöltésénél is hibát írt ki.Most már jól működik.

Örülök :)

Ez ma történt? Merthogy nem megy az EESZT szerver. Vagy még tegnapi infó?

Ez megy folyamatosan másodika óta. Közben volt verzióváltás vixdoki 1.118.0 ra, a jelenség maradt.

A EESZT rendszer újraindulása után folytatjuk a próbákat.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 11:39:25 AM
Originally Posted by: Csendes Gábor 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

ERRE VÁLASZ?

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

és nem lehet elégszer hangsúlyozni: csak az orvos személyi igazolványával lehet receptet írni, terepen szerzett tapasztalatom szerint sokan még nem jutottak el eddig a felismerésig, bocs ha nem ez a hiba...

Köszönöm,tudom,hogy csak orvosi e-személyivel lehet Rp-t írni.De nálam már a katalógus feltöltésénél is hibát írt ki.Most már jól működik.

Örülök :)

Ez ma történt? Merthogy nem megy az EESZT szerver. Vagy még tegnapi infó?

Ez megy folyamatosan másodika óta. Közben volt verzióváltás vixdoki 1.118.0 ra, a jelenség maradt.

A EESZT rendszer újraindulása után folytatjuk a próbákat.

Induljunk tiszta lappal, jelentkezzen, ha az EESZT tesztelhető 😕

Gál Andi
Wednesday, November 8, 2017 1:54:30 PM
Mivel sajnos telefonon nem sikerül Önöket elérni,e-mailben próbálkoztam ma,mert elég égető problémám lenne. Nem rég új körzetben kezdtem dolgozni és az állásommal fenyegetnek elektronikus aláírás ügyben.Többet itt nem szeretnék leírni,mert a probléma szerintem egyedi.De szeretnék mielőbbi választ kapni az e-amiles segítségkérésemre,akár telefonon is :30/498-3827.

Előre is köszönöm!

Megérkezett a segítség!Nagyon szépen köszönöm!

Böjtösné Judit
Wednesday, November 8, 2017 2:34:17 PM
T. Infomix!

Kérnénk egy megkeresést, mert nem boldogulunk.

Köszönettel: Böjtösné Judit 70/617-4467

Szicsek Judit 20/919-2401

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 2:58:21 PM
Originally Posted by: Törökbálint 

Mivel sajnos telefonon nem sikerül Önöket elérni,e-mailben próbálkoztam ma,mert elég égető problémám lenne. Nem rég új körzetben kezdtem dolgozni és az állásommal fenyegetnek elektronikus aláírás ügyben.Többet itt nem szeretnék leírni,mert a probléma szerintem egyedi.De szeretnék mielőbbi választ kapni az e-amiles segítségkérésemre,akár telefonon is :30/498-3827.

Előre is köszönöm!

Megérkezett a segítség!Nagyon szépen köszönöm!

Válasz ment, remélem jó helyre!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 2:58:51 PM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

T. Infomix!

Kérnénk egy megkeresést, mert nem boldogulunk.

Köszönettel: Böjtösné Judit 70/617-4467

Szicsek Judit 20/919-2401

Rendben, kollégám jelentkezik!

Böjtösné Judit
Wednesday, November 8, 2017 3:06:51 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

T. Infomix!

Kérnénk egy megkeresést, mert nem boldogulunk.

Köszönettel: Böjtösné Judit 70/617-4467

Szicsek Judit 20/919-2401

Rendben, kollégám jelentkezik!

Köszönöm a gyors segítséget, ha elindul a rendszer és gondom van újra jelentkezem. :)

SzMelinda
Wednesday, November 8, 2017 3:49:41 PM
Segítséget szeretnék kérni az EESZT-vel kapcsolatban az ixdoki programon belül.

A hibaüzenet amit folyamtosan kapok: Indító felhasználó belépése megtagadva.

EESZT webes felületén a vmatrix-ban minden "birtokolható szerepkör" hozzá van adva a belépni kívánó felhasználóhoz.

UserPostedImage

UserPostedImage

A lenti képen a feketével kihúzott értékek be lettek állítva a megfelelő adatokkal!

UserPostedImage

Gál Andi
Wednesday, November 8, 2017 3:50:10 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Törökbálint 

Mivel sajnos telefonon nem sikerül Önöket elérni,e-mailben próbálkoztam ma,mert elég égető problémám lenne. Nem rég új körzetben kezdtem dolgozni és az állásommal fenyegetnek elektronikus aláírás ügyben.Többet itt nem szeretnék leírni,mert a probléma szerintem egyedi.De szeretnék mielőbbi választ kapni az e-amiles segítségkérésemre,akár telefonon is :30/498-3827.

Előre is köszönöm!

Megérkezett a segítség!Nagyon szépen köszönöm!

Válasz ment, remélem jó helyre!

Nagyon köszönöm a fontos információt!

Továbbítottam a helyi informatikusnak!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 3:56:21 PM
Originally Posted by: SzMelinda 

Segítséget szeretnék kérni az EESZT-vel kapcsolatban az ixdoki programon belül.

A hibaüzenet amit folyamtosan kapok: Indító felhasználó belépése megtagadva.

EESZT webes felületén a vmatrix-ban minden "birtokolható szerepkör" hozzá van adva a belépni kívánó felhasználóhoz.

UserPostedImage

UserPostedImage

A lenti képen a feketével kihúzott értékek be lettek állítva a megfelelő adatokkal!

UserPostedImage

Látjuk a probléma okát, mindjárt jelentkezünk! A szervezeti egység (OTH9 Háziorvosi Szolgálat) nincs kiválasztva!

Mórocz Márk
Wednesday, November 8, 2017 4:43:42 PM
Nagyon sok megkeresés érkezik felénk "Az indító felhasználó belépése megtagadva" hibaüzenet miatt.

Ennek oka, hogy a VMátrixban a jogosultság beállításakor csak a felhasználó és az intézmény van kiválasztva a szervezeti egység pedig üres.

Ha a jogosultság kiválasztásánál ezt a képet látják, mint amit fentebb a doktornő is feltöltött képet, akkor nincs kiválasztva szervezeti egység:

UserPostedImage

Ennek korrigálása:

VMátrix kezelésbe be kell lépni.

Lekérdezés után ha a felhasználót kiválasztja, majd a mellette megjelenő intézetre kattint, és a szervezeti egységnél azt látja, hogy "Nincs adat" akkor "Új bejegyzés"-re kell kattintani.

Új bejegyzés hozzáadásánál a szervezeti egységbe az OTH9 kódot kell beírni és a megjelenő listából kiválasztani a megfelelő szervezetet (ezek a mezők keresőként működnek), úgyszintén a felhasználónál ("O"+ pecsétszám orvos esetén vagy "S" + működtetési engedélyszám asszisztens esetén).

UserPostedImage

bokordoktor
Wednesday, November 8, 2017 4:55:29 PM
Elnézést a zavarasért.A Mai napon az E szeméyi ig használatával nem tudunk belépni a rendszerbe. Központi hiba lenne? Visual 1x Dokit használunk. Köszönöm szives válaszukat

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 4:59:50 PM
Originally Posted by: bokordoktor 

Elnézést a zavarasért.A Mai napon az E szeméyi ig használatával nem tudunk belépni a rendszerbe. Központi hiba lenne? Visual 1x Dokit használunk. Köszönöm szives válaszukat

Igen!

https://e-egeszsegugy.gov.hu/hirek 

Böjtösné Judit
Wednesday, November 8, 2017 5:11:13 PM
Originally Posted by: Mórocz Márk 

Nagyon sok megkeresés érkezik felénk "Az indító felhasználó belépése megtagadva" hibaüzenet miatt.

Ennek oka, hogy a VMátrixban a jogosultság beállításakor csak a felhasználó és az intézmény van kiválasztva a szervezeti egység pedig üres.

Ha a jogosultság kiválasztásánál ezt a képet látják, mint amit fentebb a doktornő is feltöltött képet, akkor nincs kiválasztva szervezeti egység:

UserPostedImage

Ennek korrigálása:

VMátrix kezelésbe be kell lépni.

Lekérdezés után ha a felhasználót kiválasztja, majd a mellette megjelenő intézetre kattint, és a szervezeti egységnél azt látja, hogy "Nincs adat" akkor "Új bejegyzés"-re kell kattintani.

Új bejegyzés hozzáadásánál a szervezeti egységbe az OTH9 kódot kell beírni és a megjelenő listából kiválasztani a megfelelő szervezetet (ezek a mezők keresőként működnek), úgyszintén a felhasználónál ("O"+ pecsétszám orvos esetén vagy "S" + működtetési engedélyszám asszisztens esetén).

UserPostedImage

Ajjaj. Nekem itt az OTH 6 jegyű jött elő...

Icteros-Medical
Wednesday, November 8, 2017 7:53:15 PM
A Vmatrix-ot hogyan tudom megnyitni, előhozni?

Köszönöm.

pharmacybt
Wednesday, November 8, 2017 8:02:55 PM
Azt szeretném megkérdezni,hogy tudjuk az EESZT-én keresztül lekérni a laboreredményeket ?
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 8:16:19 PM
Originally Posted by: Icteros-Medical 

A Vmatrix-ot hogyan tudom megnyitni, előhozni?

Köszönöm.

Az adminisztrátorként megadott személy az e-szigével bejelentkezik az ágazati portálra, s ott az egészségügy fül alatt megnyitja a jogosultság kezelés menüpontot. A többi már értelemszerűen adja magát. A Ixnet/hírlevélben kicsit bővebben, linkekkel megtaláljaí!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 8:18:47 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Azt szeretném megkérdezni,hogy tudjuk az EESZT-én keresztül lekérni a laboreredményeket ?

A labor leletek az EHR (Dokumentumtár) lekérdezésével nézhetők meg. Ixnet-et használ??

pharmacybt
Wednesday, November 8, 2017 8:36:53 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Azt szeretném megkérdezni,hogy tudjuk az EESZT-én keresztül lekérni a laboreredményeket ?

A labor leletek az EHR (Dokumentumtár) lekérdezésével nézhetők meg. Ixnet-et használ??

Ixdoki-t

Users browsing this topic