Tisztelt Fórumozók!
A nálam talált hibajelenség miatt kérnék segítséget mindenkitől, aki tudna rá szánni 1 percet.
Nálam a windows kritikus hibákat ad, miután a kártyaolvasóval bejelentkeztem az EESZT-be.
Ha valaki segítni akar, nézze már meg, hogy nála van-e ilyen hiba a windows naplókban,
A következő az eljárás:
start menü a keresés menübe beírni: eseménynapló
a kiadott sorra ráklikkelni
a bal oldali oszlopban a windows naplók sor előtti kis háromszöggel lenyitni a további sorokat, majd a rendszer felíratra kattintani
így a középső oszlopban megjelennnek a windows által generált naplóbejegyzések.
Ha több piros felkiálltójeles hiba látható, a forrás oszlopban Schannel felírattal, akkor ugyanaz a baj mint nálam.
Ebben az esetben kérem jelezzék ezt nekem, vagy az infomixnek.
Köszönettel: Dr Bakos János
Csak kiegészíteni szeretném Bakos Doktor Úr hozzászólását: nálunk is hasonló a jelenség ha Windows 7 op. rendszeren nézzük, viszont soha nem jelentkezik Windows 10 alatt. Op.rendszer függőnek tűnik,de természetesen nyomozzuk tovább! Mindenkinek megköszönjük, ha tapasztalatát megosztva segít kideríteni a probléma okát.
Holnap megpróbálok ránézni valahol az Eseménynaplóra, olyan helyen, ahol közben jól működik az "Esztike". Temérdek időm van rá, de igyekszem nem elfelejteni. :(
Ránéztem az Eseménynaplóra.
Ugyanott, ahol Bakos úrnak is, másodpercenként születnek ezek a Hiba bejegyzések.
A hiba küldője: Schannel /Security Channel, gondolom/
A hiba kódja: 36887
A rendszer: Windows 7 Pro, 64 bit, .NET 4.6 (pedig úgy tűnik a .NET 4.7 telepítve van), minden frissítés automatikusan telepítve, IxDoki 1.118.0 és ezen kívül nem is futtatnak rajta más programokat, tipikus munkagép.
Mindeközben a csatlakozás, katalógus bejegyzés és frissítés és az e-recept írás gond nélkül megy.
(beutalóról sajnos még mindig nem tudunk semmit, sehová nem megy fel, betegadat lekérdezés is csak a sajátunk látszik, no comment Gyöngyös)
A hiba bejegyzések akkor is másodpercenként születnek, ha éppen semmit nem akarnak a programból kommunikálni "Esztikével", csak ott áll bekapcsolva a szervergép.
Időközben érkeztek frissítések a .NET-hez is, de ez semmit nem befolyásolt, Hibaüzenet előtte is, utána is, mindig ugyanígy.
Természetesen operációs rendszer függő hibaüzenet, ez a Microsoft erről szóló lapjáról kiderül.
https://technet.microsoft.com/hu-hu/library/dn786445 (v=ws.11).aspx#BKMK_36887
Ez alapján:
1. mindenképpen meg lehet nézni, hogy az Ixdoki minden titkosított csatornában történő eseményt jól kezel-e le a kommunikáció során, win 7 esetében kell-e valamit máshogy kezelni, mint win 10 esetében
2. egyeztetni kell az "Esztike" üzemeltetőivel, mert a hiba minden valószínűség szerint a titkosított kommunikációs csatornában van, a kapcsolat felépítése és/vagy lezárása során valami nem szabályosan történik, valami meg nem értés van a központi szerverek és a windows 7 kliensek között. Az adatküldés pedig közben sikeres! Ugyanis a 36887-es hiba leírása szerint, ezt a hibaüzenetet akkor jegyzi be az orvos gépe a rendelőben, ha a központi Esztike visszaszól neki, hogy jegyezze be. Ha jól értem.
Sajnos a kapcsolat ilyenkor bezáródik, minden valószínűség szerint, de aztán újra felépül.
Szóval nagy levegő. Működik ez ilyen hiba bejegyzésekkel is, csak valami prücök bosszantja a központi szervereket, csak a windóz 10 előtti rendszereknél, és visszadumálnak feleslegesen.
Persze megint csak nem akarom feltalálni a spanyolviaszt, az Infomix már ezeket a dolgokat tudja, nézi. Hozzászólásom a pontos visszajelzés miatt született, főleg a rendelőkben dolgozóknak szól.
Edited by user
Thursday, November 23, 2017 12:46:06 PM
|
Reason: hejesírás