Varga Sándor
Thursday, November 23, 2017 7:29:41 AM
Originally Posted by: Budai István 

Az IXdoki2-t sírom vissza, pár billentyűkombinációval ment minden mint a karikacsapás,ehhez képest a Visual egy vastag kínlódás napi szinten az egérrel... Az Infomix telefonos és e-mail-es segítsége mindig gyors és kifogástalan volt eddig, ezért jelenleg nem biztos, hogy váltanék, de a következő programom biztos, hogy nem az Ixnet lesz pontosan azért amit az előbbi hozzászólásomban leírtam.

Kedves doktorúr,

Mind a visual Ixdokiban, mind az Ixnetben van lehetősége gyorsgombokkal használni a programot. Mindkét rendszerünkben a menüpontok karbantartásában, ahol azt állíthatja be milyen menüpontokat szeretne látni a programban, a gyakran használtakhoz az önnek megfelelő gyorsbillentyű kombinációkat megadhatja.

visual Ix

UserPostedImage

Ixnet

UserPostedImage


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 7:36:56 AM
Originally Posted by: pheni 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pheni 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: lalidoki72 

T. Infomix!

Orvosi kóddal és belépéssel tökéletesen működik az EESZT. Most az asszistensi belépés és működtetés és a helyettes beállítása a probléma. Hogy kell az asszisztenst és a helyettesítő orvost beállítani az Ixdokiban (vers.:118.2, Win10). A Matrixban a jogosultságok beállítva, kártyaolvasó, kliens működik, eSzig aktiválva, jelszóval az eszig-et felismeri, hibaüzenet nincs.

A segítséget köszönöm! dr. Herczeg

Kedves Doktor Úr,

Az asszisztens és helyettesítő orvos beállításának részletes leírását megtalálja a 118-as verzióváltó levélben (2.oldaltól kezdődően!). Remélem sikerül!

Ma megpróbáltam az asszisztens regisztrációt, beállítottam a 7-nővér jogosultságot. A megadott kóddal belépve nem a praxisba léptet és aánlja fel az orvos -asszisztens lehetőséget, hanem, mintha helyettes orvos lennék, úgy léptet be.

A leírás szerint mentem lépésről-lépésre. VisualIxdoki, legújabb verzió (hétfői talán ?)

Akkor valami nem a helyére került a beállításokba! Alaposan le kellene ellenőrizni, mind az asszisztensi mind a helyettes orvosi beállításokat. Helyettesként egyébként próbált belépni? Nem lehet hogy a jelszavak keveredtek össze? Ha segíthetünk, kérem jelezze!

nem, a kódok semmiképp.

Múlt héten volt hasonló problémám volt a helyettes orvos beállításnál a vényformátumot nem akarta megjegyezni, adatbázis probléma volt.

Jövő hétre van egy hosszabb távoli betervezve adatbázis javítás miatt, annak megvárom az eredményét, hátha ott a hiba.

Ha mégsem, keresni fogom Önöket

Köszönöm!

Ha úgyis van távoli betervezve, akkor remélem sikerül mind a helyettesi mind az asszisztensi beállítást megnézni és helyes működésre bírni. További szép napot, és keressen ha bármi probléma lenne!

t-hedvig
Thursday, November 23, 2017 7:54:32 AM
Tisztelt Infomix4

Segítséget szeretnék kérni.

Tegnap a Win-ra frissítés jött ( Win 7 ), és ma reggel nem indul el az Ixdokim. Jobb oldalon lenn "munkamappa" ellenőrzése pontnál elakad. Nem tudunk dolgozni.

06-88-276-167

Köszönettel, Dr. Takács Hedvig

dr.Dergez
Thursday, November 23, 2017 8:00:14 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Szeretném megkérdezni,hogy a recepteknél,ha lekérdezem,kiváltotta-e a páciens,nyitott-ként jelenik meg,ami ugye azt jelenti,hogy nem váltotta ki?De biztosan tudom,hogy kiváltotta,és a gyógyszertár is csatlakozva van,akkor mi lehet a hiba?A lekérdezésen kívül sehol máshol nem tudom megnézni?Köszönöm

Igen, a nyitott státusz azt jelenti, hogy még nem került kiadásra. Hacsak nincs valami technikai probléma a gyógyszertárban, akkor annak meg kellene jelenni! Ha holnap is nyitott státusz-ként szerepel, azt kérném hogy az eID-t küldje el, hogy meg tudjuk nézni (elég egy képenyőkép is a lekérdezéssel, ahol látszódik a vény adata - de páciens adatok ne látszódjanak). Köszönöm szépen!

Küldöm e-mailben a képet.Mert ide nem tudom,hogyan kell becsatolni![felnez]

dr.Dergez
Thursday, November 23, 2017 8:05:48 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Szeretném megkérdezni,hogy a recepteknél,ha lekérdezem,kiváltotta-e a páciens,nyitott-ként jelenik meg,ami ugye azt jelenti,hogy nem váltotta ki?De biztosan tudom,hogy kiváltotta,és a gyógyszertár is csatlakozva van,akkor mi lehet a hiba?A lekérdezésen kívül sehol máshol nem tudom megnézni?Köszönöm

Igen, a nyitott státusz azt jelenti, hogy még nem került kiadásra. Hacsak nincs valami technikai probléma a gyógyszertárban, akkor annak meg kellene jelenni! Ha holnap is nyitott státusz-ként szerepel, azt kérném hogy az eID-t küldje el, hogy meg tudjuk nézni (elég egy képenyőkép is a lekérdezéssel, ahol látszódik a vény adata - de páciens adatok ne látszódjanak). Köszönöm szépen!

Küldöm e-mailben a képet.Mert ide nem tudom,hogyan kell becsatolni![felnez]

Infomix@infomix.hu-ra ment,de alapból oda lett írva,hogy kérem a leletek küldését.Itt hogy tudom becsatolni?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 8:45:47 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Szeretném megkérdezni,hogy a recepteknél,ha lekérdezem,kiváltotta-e a páciens,nyitott-ként jelenik meg,ami ugye azt jelenti,hogy nem váltotta ki?De biztosan tudom,hogy kiváltotta,és a gyógyszertár is csatlakozva van,akkor mi lehet a hiba?A lekérdezésen kívül sehol máshol nem tudom megnézni?Köszönöm

Igen, a nyitott státusz azt jelenti, hogy még nem került kiadásra. Hacsak nincs valami technikai probléma a gyógyszertárban, akkor annak meg kellene jelenni! Ha holnap is nyitott státusz-ként szerepel, azt kérném hogy az eID-t küldje el, hogy meg tudjuk nézni (elég egy képenyőkép is a lekérdezéssel, ahol látszódik a vény adata - de páciens adatok ne látszódjanak). Köszönöm szépen!

Küldöm e-mailben a képet.Mert ide nem tudom,hogyan kell becsatolni![felnez]

Infomix@infomix.hu-ra ment,de alapból oda lett írva,hogy kérem a leletek küldését.Itt hogy tudom becsatolni?

Köszönjük, megkaptuk- már ott is válaszoltunk! Ide nem tudja csatolni - de ilyen adatokat nem is szerencsés publikussá tenni:-$

Varga Sándor
Thursday, November 23, 2017 8:49:15 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Szeretném megkérdezni,hogy a recepteknél,ha lekérdezem,kiváltotta-e a páciens,nyitott-ként jelenik meg,ami ugye azt jelenti,hogy nem váltotta ki?De biztosan tudom,hogy kiváltotta,és a gyógyszertár is csatlakozva van,akkor mi lehet a hiba?A lekérdezésen kívül sehol máshol nem tudom megnézni?Köszönöm

Igen, a nyitott státusz azt jelenti, hogy még nem került kiadásra. Hacsak nincs valami technikai probléma a gyógyszertárban, akkor annak meg kellene jelenni! Ha holnap is nyitott státusz-ként szerepel, azt kérném hogy az eID-t küldje el, hogy meg tudjuk nézni (elég egy képenyőkép is a lekérdezéssel, ahol látszódik a vény adata - de páciens adatok ne látszódjanak). Köszönöm szépen!

Küldöm e-mailben a képet.Mert ide nem tudom,hogyan kell becsatolni![felnez]

Infomix@infomix.hu-ra ment,de alapból oda lett írva,hogy kérem a leletek küldését.Itt hogy tudom becsatolni?

Képet csatolni a hozzászólás írás közben látható gombok közül a kép beszúrása használatával tud. Kérem, csak olyan képet tegyen fel ide, ami csak "publikálható" adatot tartalmaz.


Varga Sándor
dr.Dergez
Thursday, November 23, 2017 8:50:52 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Szeretném megkérdezni,hogy a recepteknél,ha lekérdezem,kiváltotta-e a páciens,nyitott-ként jelenik meg,ami ugye azt jelenti,hogy nem váltotta ki?De biztosan tudom,hogy kiváltotta,és a gyógyszertár is csatlakozva van,akkor mi lehet a hiba?A lekérdezésen kívül sehol máshol nem tudom megnézni?Köszönöm

Igen, a nyitott státusz azt jelenti, hogy még nem került kiadásra. Hacsak nincs valami technikai probléma a gyógyszertárban, akkor annak meg kellene jelenni! Ha holnap is nyitott státusz-ként szerepel, azt kérném hogy az eID-t küldje el, hogy meg tudjuk nézni (elég egy képenyőkép is a lekérdezéssel, ahol látszódik a vény adata - de páciens adatok ne látszódjanak). Köszönöm szépen!

Küldöm e-mailben a képet.Mert ide nem tudom,hogyan kell becsatolni![felnez]

Infomix@infomix.hu-ra ment,de alapból oda lett írva,hogy kérem a leletek küldését.Itt hogy tudom becsatolni?

Köszönjük, megkaptuk- már ott is válaszoltunk! Ide nem tudja csatolni - de ilyen adatokat nem is szerencsés publikussá tenni:-$

Nem kaptam választ!

Budai István
Thursday, November 23, 2017 9:06:41 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Budai István 

Az IXdoki2-t sírom vissza, pár billentyűkombinációval ment minden mint a karikacsapás,ehhez képest a Visual egy vastag kínlódás napi szinten az egérrel... Az Infomix telefonos és e-mail-es segítsége mindig gyors és kifogástalan volt eddig, ezért jelenleg nem biztos, hogy váltanék, de a következő programom biztos, hogy nem az Ixnet lesz pontosan azért amit az előbbi hozzászólásomban leírtam.

Kedves doktorúr,

Mind a visual Ixdokiban, mind az Ixnetben van lehetősége gyorsgombokkal használni a programot. Mindkét rendszerünkben a menüpontok karbantartásában, ahol azt állíthatja be milyen menüpontokat szeretne látni a programban, a gyakran használtakhoz az önnek megfelelő gyorsbillentyű kombinációkat megadhatja.

visual Ix

UserPostedImage

Ixnet

UserPostedImage

Tisztelt Varga úr,

köszönöm szépen a segítségét, ki fogom próbálni. Egy újabb érv az Infomix mellett 🙂

Dr. Vlaicu Péter
Thursday, November 23, 2017 9:06:49 AM
Tisztelt Infomix!

A problémát megoldottam, ezért a holnap déli távvezérlést szeretném ezúton lemondani.

Üdvözlettel:

Vlaicu Péter

dr.mile.gyula@gmail.com
Thursday, November 23, 2017 9:14:53 AM
Originally Posted by: Dr. Vlaicu Péter 

Tisztelt Infomix!

A problémát megoldottam, ezért a holnap déli távvezérlést szeretném ezúton lemondani.

Üdvözlettel:

Vlaicu Péter

Ha nem vagyok tolakodó a kérdésem az lenne : HOGYAN ? Tanuljunk belőle mi is ! Köszönettel.

dr.Dergez
Thursday, November 23, 2017 9:29:10 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Szeretném megkérdezni,hogy a recepteknél,ha lekérdezem,kiváltotta-e a páciens,nyitott-ként jelenik meg,ami ugye azt jelenti,hogy nem váltotta ki?De biztosan tudom,hogy kiváltotta,és a gyógyszertár is csatlakozva van,akkor mi lehet a hiba?A lekérdezésen kívül sehol máshol nem tudom megnézni?Köszönöm

Igen, a nyitott státusz azt jelenti, hogy még nem került kiadásra. Hacsak nincs valami technikai probléma a gyógyszertárban, akkor annak meg kellene jelenni! Ha holnap is nyitott státusz-ként szerepel, azt kérném hogy az eID-t küldje el, hogy meg tudjuk nézni (elég egy képenyőkép is a lekérdezéssel, ahol látszódik a vény adata - de páciens adatok ne látszódjanak). Köszönöm szépen!

Küldöm e-mailben a képet.Mert ide nem tudom,hogyan kell becsatolni![felnez]

Infomix@infomix.hu-ra ment,de alapból oda lett írva,hogy kérem a leletek küldését.Itt hogy tudom becsatolni?

Köszönjük, megkaptuk- már ott is válaszoltunk! Ide nem tudja csatolni - de ilyen adatokat nem is szerencsés publikussá tenni:-$

Kedves Gabi,még mindig nem látom a választ!Lehet,hogy csak türelmetlen vagyok?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 9:34:06 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Szeretném megkérdezni,hogy a recepteknél,ha lekérdezem,kiváltotta-e a páciens,nyitott-ként jelenik meg,ami ugye azt jelenti,hogy nem váltotta ki?De biztosan tudom,hogy kiváltotta,és a gyógyszertár is csatlakozva van,akkor mi lehet a hiba?A lekérdezésen kívül sehol máshol nem tudom megnézni?Köszönöm

Igen, a nyitott státusz azt jelenti, hogy még nem került kiadásra. Hacsak nincs valami technikai probléma a gyógyszertárban, akkor annak meg kellene jelenni! Ha holnap is nyitott státusz-ként szerepel, azt kérném hogy az eID-t küldje el, hogy meg tudjuk nézni (elég egy képenyőkép is a lekérdezéssel, ahol látszódik a vény adata - de páciens adatok ne látszódjanak). Köszönöm szépen!

Küldöm e-mailben a képet.Mert ide nem tudom,hogyan kell becsatolni![felnez]

Infomix@infomix.hu-ra ment,de alapból oda lett írva,hogy kérem a leletek küldését.Itt hogy tudom becsatolni?

Köszönjük, megkaptuk- már ott is válaszoltunk! Ide nem tudja csatolni - de ilyen adatokat nem is szerencsés publikussá tenni:-$

Kedves Gabi,még mindig nem látom a választ!Lehet,hogy csak türelmetlen vagyok?

Innen elment 8:45-kor dr.dergez@gmail.com címre- én ennyit látok. Küldjem újra? De a válasz lényege az volt, hogy továbbítottam az AEEK-s kollegáknak, s ha kapok választ jelentkezni fogok!

Dr. Vlaicu Péter
Thursday, November 23, 2017 10:25:59 AM
Kedves Gyula!

Kijavítottam az elírt OTH9 számot.

Üdvözlettel:

Péter

medoraqua
Thursday, November 23, 2017 10:26:52 AM
T. Infomix! Xnet felhasználó vagyok, úgy tűnik, hogy minden rendben működik, az EESZT-be orvos szig megadásával gördülékeny a belépés. A receptekre rendben rányomtatódik a vonalkód, és a beutalókkal is megküzdünk, párosítjuk a listákat (2x választjuk ki a beutalás helyét). EESZT-ből lekérdezve látszik, hogy beutalót írtunk, de ID kód nem kerül a beutalóra. Hol lehet a hiba? Köszönettel Dr Szántai
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 10:40:15 AM
Originally Posted by: medoraqua 

T. Infomix! Xnet felhasználó vagyok, úgy tűnik, hogy minden rendben működik, az EESZT-be orvos szig megadásával gördülékeny a belépés. A receptekre rendben rányomtatódik a vonalkód, és a beutalókkal is megküzdünk, párosítjuk a listákat (2x választjuk ki a beutalás helyét). EESZT-ből lekérdezve látszik, hogy beutalót írtunk, de ID kód nem kerül a beutalóra. Hol lehet a hiba? Köszönettel Dr Szántai

Biztos hogy nincs rajta ? Azt kérhetem, hogy a legközelebbi ilyen esetben a BEU lekérdezéskor az EESZT panelen látszódó ID (egyedi azonosító)-ról egy képet, és a kinyomtatott beutalóról egy scannelt másolatot küldene (infomix@infomix.hu)? Még valami: Ha az Ixnet-ben lekérdezi a beteghez tárolt beutalót - ott látszik, hogy sikeresen felment e Térbe (EESZT ikonnal jelöli a rendszer), valamint kiírja a Tértől kapott ID-t is? Az itt látható azonosító ugyanaz az ID, ami a lekérdezésben is szerepel! Érdemes nézni a rendszer-üzenetek ablakot- ha sikeresen befogadta a Tér, akkor OK- val kell hogy kezdődjön az üzenet!

A párosítással kapcsolatban, csak annyit, hogy a rendszer "öntanuló", így egyre kevesebbszer lesz szükség párosításra.

dr.Dergez
Thursday, November 23, 2017 10:54:19 AM
Írunk beutalót a betegnek,de ha lekérdezem,azt írja vissza,hogy nincs megjeleníthető adat.Mit kell tennem?
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 11:25:10 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Írunk beutalót a betegnek,de ha lekérdezem,azt írja vissza,hogy nincs megjeleníthető adat.Mit kell tennem?

Önnek semmit. lsd.#942

Piedlendre
Thursday, November 23, 2017 11:29:36 AM
Win 10 alatt xnet hálozat.Tegnapi napi SQL server leállás ismétlödtt,valami nem kerek.A fögépen a kártyaolvaso sem megy,ugyanaz mint tegnap.Mindezek win 10 frissités után.Kártyaolvaso tegnap ujra telepítve,akkor ment,,ára ismét nem.Kliens gép tökéletesen müködik.SQL nek va e köze kártyaolvasohoz?Kb 13 ora után leszek bennt a rendelöben.A fögépen igy nem megy EESZT,a kliensen igen.
Dr. Palicsek Zoltán
Thursday, November 23, 2017 11:34:28 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: medoraqua 

T. Infomix! Xnet felhasználó vagyok, úgy tűnik, hogy minden rendben működik, az EESZT-be orvos szig megadásával gördülékeny a belépés. A receptekre rendben rányomtatódik a vonalkód, és a beutalókkal is megküzdünk, párosítjuk a listákat (2x választjuk ki a beutalás helyét). EESZT-ből lekérdezve látszik, hogy beutalót írtunk, de ID kód nem kerül a beutalóra. Hol lehet a hiba? Köszönettel Dr Szántai

Biztos hogy nincs rajta ? Azt kérhetem, hogy a legközelebbi ilyen esetben a BEU lekérdezéskor az EESZT panelen látszódó ID (egyedi azonosító)-ról egy képet, és a kinyomtatott beutalóról egy scannelt másolatot küldene (infomix@infomix.hu)? Még valami: Ha az Ixnet-ben lekérdezi a beteghez tárolt beutalót - ott látszik, hogy sikeresen felment e Térbe (EESZT ikonnal jelöli a rendszer), valamint kiírja a Tértől kapott ID-t is? Az itt látható azonosító ugyanaz az ID, ami a lekérdezésben is szerepel! Érdemes nézni a rendszer-üzenetek ablakot- ha sikeresen befogadta a Tér, akkor OK- val kell hogy kezdődjön az üzenet!

A párosítással kapcsolatban, csak annyit, hogy a rendszer "öntanuló", így egyre kevesebbszer lesz szükség párosításra.

A nyomtatás milyen módszerrel történik? Először gyorsnyomtatás, aztán ok? Vagy beipipálva a nyomtatás és a beküldés és az ok-val egyidőben megy a nyomtatás? Az első esetben nem lesz rajta azonosító...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 11:36:04 AM
Originally Posted by: Piedlendre 

Win 10 alatt xnet hálozat.Tegnapi napi SQL server leállás ismétlödtt,valami nem kerek.A fögépen a kártyaolvaso sem megy,ugyanaz mint tegnap.Mindezek win 10 frissités után.Kártyaolvaso tegnap ujra telepítve,akkor ment,,ára ismét nem.Kliens gép tökéletesen müködik.SQL nek va e köze kártyaolvasohoz?Kb 13 ora után leszek bennt a rendelöben.A fögépen igy nem megy EESZT,a kliensen igen.

Rendben doktor Úr, keresni fogjuk. Szerintem sem kerek valami, ez nem szabályos működés! Megnézzük mi okozhatja.

misidoki
Thursday, November 23, 2017 11:47:18 AM
Amikor az EESZT megy, akkor eltűnik a képernyőről az Infomix fórum.Külön kell a Firefoxxal megkeresve belépni.

Más.

Eltűnt az Egyedi üzenetek pirossal való kiírása,nagyon hiányzik.Valamit elállítottam én vagy a rendszergazda?

Varga Sándor
Thursday, November 23, 2017 12:19:10 PM
Originally Posted by: misidoki 

Amikor az EESZT megy, akkor eltűnik a képernyőről az Infomix fórum.Külön kell a Firefoxxal megkeresve belépni.

Más.

Eltűnt az Egyedi üzenetek pirossal való kiírása,nagyon hiányzik.Valamit elállítottam én vagy a rendszergazda?

Az infomix fórum az eredeti működés szerint akkor látszik, amikor a visualban semmi nincs nyitva. Most sajnos az EESZT ablak miatt nincs ilyen eset. Igyekszünk rá megoldást találni, hogy ha csak az EESZT ablak van nyitva, akkor látható legyen.

Az egyedi üzenet akkor jelenik meg kiemelten, ha a Törzskartonon az egyedi üzenetek alatt a 'Kiemelkedően fontos' mezőt kell bekapcsolni.


Varga Sándor
misidoki
Thursday, November 23, 2017 12:30:51 PM
Az a baj,hogy ez be van kapcsolva,és még sem látszik!
Somogyi László
Thursday, November 23, 2017 12:44:10 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Bakos J 

Tisztelt Fórumozók!

A nálam talált hibajelenség miatt kérnék segítséget mindenkitől, aki tudna rá szánni 1 percet.

Nálam a windows kritikus hibákat ad, miután a kártyaolvasóval bejelentkeztem az EESZT-be.

Ha valaki segítni akar, nézze már meg, hogy nála van-e ilyen hiba a windows naplókban,

A következő az eljárás:

start menü a keresés menübe beírni: eseménynapló

a kiadott sorra ráklikkelni

a bal oldali oszlopban a windows naplók sor előtti kis háromszöggel lenyitni a további sorokat, majd a rendszer felíratra kattintani

így a középső oszlopban megjelennnek a windows által generált naplóbejegyzések.

Ha több piros felkiálltójeles hiba látható, a forrás oszlopban Schannel felírattal, akkor ugyanaz a baj mint nálam.

Ebben az esetben kérem jelezzék ezt nekem, vagy az infomixnek.

Köszönettel: Dr Bakos János

Csak kiegészíteni szeretném Bakos Doktor Úr hozzászólását: nálunk is hasonló a jelenség ha Windows 7 op. rendszeren nézzük, viszont soha nem jelentkezik Windows 10 alatt. Op.rendszer függőnek tűnik,de természetesen nyomozzuk tovább! Mindenkinek megköszönjük, ha tapasztalatát megosztva segít kideríteni a probléma okát.

Holnap megpróbálok ránézni valahol az Eseménynaplóra, olyan helyen, ahol közben jól működik az "Esztike". Temérdek időm van rá, de igyekszem nem elfelejteni. :(

Ránéztem az Eseménynaplóra.

Ugyanott, ahol Bakos úrnak is, másodpercenként születnek ezek a Hiba bejegyzések.

A hiba küldője: Schannel /Security Channel, gondolom/

A hiba kódja: 36887

A rendszer: Windows 7 Pro, 64 bit, .NET 4.6 (pedig úgy tűnik a .NET 4.7 telepítve van), minden frissítés automatikusan telepítve, IxDoki 1.118.0 és ezen kívül nem is futtatnak rajta más programokat, tipikus munkagép.

Mindeközben a csatlakozás, katalógus bejegyzés és frissítés és az e-recept írás gond nélkül megy.

(beutalóról sajnos még mindig nem tudunk semmit, sehová nem megy fel, betegadat lekérdezés is csak a sajátunk látszik, no comment Gyöngyös)

A hiba bejegyzések akkor is másodpercenként születnek, ha éppen semmit nem akarnak a programból kommunikálni "Esztikével", csak ott áll bekapcsolva a szervergép.

Időközben érkeztek frissítések a .NET-hez is, de ez semmit nem befolyásolt, Hibaüzenet előtte is, utána is, mindig ugyanígy.

Természetesen operációs rendszer függő hibaüzenet, ez a Microsoft erről szóló lapjáról kiderül.

https://technet.microsoft.com/hu-hu/library/dn786445 (v=ws.11).aspx#BKMK_36887

Ez alapján:

1. mindenképpen meg lehet nézni, hogy az Ixdoki minden titkosított csatornában történő eseményt jól kezel-e le a kommunikáció során, win 7 esetében kell-e valamit máshogy kezelni, mint win 10 esetében

2. egyeztetni kell az "Esztike" üzemeltetőivel, mert a hiba minden valószínűség szerint a titkosított kommunikációs csatornában van, a kapcsolat felépítése és/vagy lezárása során valami nem szabályosan történik, valami meg nem értés van a központi szerverek és a windows 7 kliensek között. Az adatküldés pedig közben sikeres! Ugyanis a 36887-es hiba leírása szerint, ezt a hibaüzenetet akkor jegyzi be az orvos gépe a rendelőben, ha a központi Esztike visszaszól neki, hogy jegyezze be. Ha jól értem.

Sajnos a kapcsolat ilyenkor bezáródik, minden valószínűség szerint, de aztán újra felépül.

Szóval nagy levegő. Működik ez ilyen hiba bejegyzésekkel is, csak valami prücök bosszantja a központi szervereket, csak a windóz 10 előtti rendszereknél, és visszadumálnak feleslegesen.

Persze megint csak nem akarom feltalálni a spanyolviaszt, az Infomix már ezeket a dolgokat tudja, nézi. Hozzászólásom a pontos visszajelzés miatt született, főleg a rendelőkben dolgozóknak szól.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 12:49:30 PM
Originally Posted by: misidoki 

Az a baj,hogy ez be van kapcsolva,és még sem látszik!

Az akkor baj, meg kell nézzük mitől lehet ilyen eset !

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 1:00:41 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Bakos J 

Tisztelt Fórumozók!

A nálam talált hibajelenség miatt kérnék segítséget mindenkitől, aki tudna rá szánni 1 percet.

Nálam a windows kritikus hibákat ad, miután a kártyaolvasóval bejelentkeztem az EESZT-be.

Ha valaki segítni akar, nézze már meg, hogy nála van-e ilyen hiba a windows naplókban,

A következő az eljárás:

start menü a keresés menübe beírni: eseménynapló

a kiadott sorra ráklikkelni

a bal oldali oszlopban a windows naplók sor előtti kis háromszöggel lenyitni a további sorokat, majd a rendszer felíratra kattintani

így a középső oszlopban megjelennnek a windows által generált naplóbejegyzések.

Ha több piros felkiálltójeles hiba látható, a forrás oszlopban Schannel felírattal, akkor ugyanaz a baj mint nálam.

Ebben az esetben kérem jelezzék ezt nekem, vagy az infomixnek.

Köszönettel: Dr Bakos János

Csak kiegészíteni szeretném Bakos Doktor Úr hozzászólását: nálunk is hasonló a jelenség ha Windows 7 op. rendszeren nézzük, viszont soha nem jelentkezik Windows 10 alatt. Op.rendszer függőnek tűnik,de természetesen nyomozzuk tovább! Mindenkinek megköszönjük, ha tapasztalatát megosztva segít kideríteni a probléma okát.

Holnap megpróbálok ránézni valahol az Eseménynaplóra, olyan helyen, ahol közben jól működik az "Esztike". Temérdek időm van rá, de igyekszem nem elfelejteni. :(

Ránéztem az Eseménynaplóra.

Ugyanott, ahol Bakos úrnak is, másodpercenként születnek ezek a Hiba bejegyzések.

A hiba küldője: Schannel /Security Channel, gondolom/

A hiba kódja: 36887

A rendszer: Windows 7 Pro, 64 bit, .NET 4.6 (pedig úgy tűnik a .NET 4.7 telepítve van), minden frissítés automatikusan telepítve, IxDoki 1.118.0 és ezen kívül nem is futtatnak rajta más programokat, tipikus munkagép.

Mindeközben a csatlakozás, katalógus bejegyzés és frissítés és az e-recept írás gond nélkül megy.

(beutalóról sajnos még mindig nem tudunk semmit, sehová nem megy fel, betegadat lekérdezés is csak a sajátunk látszik, no comment Gyöngyös)

A hiba bejegyzések akkor is másodpercenként születnek, ha éppen semmit nem akarnak a programból kommunikálni "Esztikével", csak ott áll bekapcsolva a szervergép.

Időközben érkeztek frissítések a .NET-hez is, de ez semmit nem befolyásolt, Hibaüzenet előtte is, utána is, mindig ugyanígy.

Természetesen operációs rendszer függő hibaüzenet, ez a Microsoft erről szóló lapjáról kiderül.

https://technet.microsoft.com/hu-hu/library/dn786445 (v=ws.11).aspx#BKMK_36887

Ez alapján:

1. mindenképpen meg lehet nézni, hogy az Ixdoki minden titkosított csatornában történő eseményt jól kezel-e le a kommunikáció során, win 7 esetében kell-e valamit máshogy kezelni, mint win 10 esetében

2. egyeztetni kell az "Esztike" üzemeltetőivel, mert a hiba minden valószínűség szerint a titkosított kommunikációs csatornában van, a kapcsolat felépítése és/vagy lezárása során valami nem szabályosan történik, valami meg nem értés van a központi szerverek és a windows 7 kliensek között. Az adatküldés pedig közben sikeres! Ugyanis a 36887-es hiba leírása szerint, ezt a hibaüzenetet akkor jegyzi be az orvos gépe a rendelőben, ha a központi Esztike visszaszól neki, hogy jegyezze be. Ha jól értem.

Sajnos a kapcsolat ilyenkor bezáródik, minden valószínűség szerint, de aztán újra felépül.

Szóval nagy levegő. Működik ez ilyen hiba bejegyzésekkel is, csak valami prücök bosszantja a központi szervereket, csak a windóz 10 előtti rendszereknél, és visszadumálnak feleslegesen.

Persze megint csak nem akarom feltalálni a spanyolviaszt, az Infomix már ezeket a dolgokat tudja, nézi. Hozzászólásom a pontos visszajelzés miatt született, főleg a rendelőkben dolgozóknak szól.

Nagyon szépen köszönjük a pontos,szakszerű leírást! Kollégáink foglalkoznak a témával 🤦 . Reméljük hamarosan tisztán látunk ebben a kérdésben (is). Kis türelmet kérek mindenkitől, mint László is írta a rendszer ezzel együtt működik.

misidoki
Thursday, November 23, 2017 1:33:34 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: misidoki 

Az a baj,hogy ez be van kapcsolva,és még sem látszik!

Az akkor baj, meg kell nézzük mitől lehet ilyen eset !

Jó.És mikor?

ddoki@freemail.hu
Thursday, November 23, 2017 2:17:56 PM
Dr. Drávai István. Az AEEK részéről történt ellenőrzés után is az SAML lekélrése után hibaüzenettel zárul a kísérlet. Az AEEK szerint az infomixes beállításokkal lehet a probléma. Online ellenőrzést vagy telefonos segítséget kérünk sürgősen

06-99-510435

Dr. Drávai István

A továbbiakban +36304144873

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 2:50:20 PM
Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: misidoki 

Az a baj,hogy ez be van kapcsolva,és még sem látszik!

Az akkor baj, meg kell nézzük mitől lehet ilyen eset !

Jó.És mikor?

Már nézzük, természetesen!

Users browsing this topic