Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 1, 2017 1:06:45 PM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Nem tudunk jelentést küldeni. Semmi beküldendőt nem generálódik. Kovács-Kléh, Ecser.

Én sem. De szerintem ez nem infomix, hanem serverhiba

Mi sem tudjuk a jelentést küldeni !!

olyan ír az Ixnet hogy memoria sérült !!!

mellékelve a kép.

Üdv

Dr.Ghanem Niyaz

[img=https://drive.google.com/file/d/0B_fumJ-BprrgUnJNMEdRV3NsZnJER1FJYkNkZzJ5LVRIRXpV/view?usp=sharing]Hiba üzenet[/img]

Ma senkinek sem sikerül- nekünk úgy tűnik, hogy maga a NEAK szerver sem elérhető! Reméljük hamar sikerül helyreállítani !

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Friday, December 1, 2017 1:44:28 PM
Kedves orvos partnereink!

Az egyik felhasználónktól származó információ szerint a NEAK közlése, hogy a mai napon már nem is fog működni az eJelentéseket fogadó szolgáltatásuk, úgyhogy a programjaink által megjelenített hibák is ennek a következményeképpen jelennek meg. Ahogy újabb információnk lesz, értesítjük Önöket.

Bacskai Mária
Monday, December 4, 2017 12:43:38 PM
Originally Posted by: pozsi 

Kedves orvos partnereink!

Az egyik felhasználónktól származó információ szerint a NEAK közlése, hogy a mai napon már nem is fog működni az eJelentéseket fogadó szolgáltatásuk, úgyhogy a programjaink által megjelenített hibák is ennek a következményeképpen jelennek meg. Ahogy újabb információnk lesz, értesítjük Önöket.

Ma sem mennek a jelentések.

Varga Sándor
Monday, December 4, 2017 1:36:32 PM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: pozsi 

Kedves orvos partnereink!

Az egyik felhasználónktól származó információ szerint a NEAK közlése, hogy a mai napon már nem is fog működni az eJelentéseket fogadó szolgáltatásuk, úgyhogy a programjaink által megjelenített hibák is ennek a következményeképpen jelennek meg. Ahogy újabb információnk lesz, értesítjük Önöket.

Ma sem mennek a jelentések.

Mi is csak bízunk benne, hogy hamarosan megfelelően működni fog.

Még mindig dolgozik az OEP a szerver beállításain, 13-kor módosítottak utoljára. A legutóbbi tájékoztatójuk szerint:

"... az eddig eltelt fél óra alapján kb 35%-kal több jelentés jön be, mint 12 és 13 óra között egy fél órában "

Amint olyan információt kapunk, hogy megfelelően működik, és persze a felhasználóinktól is ezt az információt kapjuk (vagy megszűnnek a nem sikerül jelentést beküldeni üzenetek és telefonok), természetesen itt a fórumon is jelezzük.


Varga Sándor
Hajnalné
Monday, December 4, 2017 5:51:05 PM
Frissítés óta az automatikus lelet érkeztetés nem működik az EESZT-nél. A pipa benne van a kis négyzetben. Ötlet?
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 5, 2017 7:36:58 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Frissítés óta az automatikus lelet érkeztetés nem működik az EESZT-nél. A pipa benne van a kis négyzetben. Ötlet?

A szerver oldal gyengélkedett, reméljük mára stabilizálták. Ma már az Intézmények egyre több és több dokumentációt küldenek folyamatosan, ezért a szervert ugyanúgy hangolni kell mint az alapellátás esetén a vényíráskor történt (e-recept szerver). Ez a folyamat elég nehezen modellezhető, de szerencsére viszonylag hamar sikerült megoldani ezt a feladatot az AEEK-nak, reméljük most is így lesz.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 5, 2017 8:52:23 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Frissítés óta az automatikus lelet érkeztetés nem működik az EESZT-nél. A pipa benne van a kis négyzetben. Ötlet?

A szerver oldal gyengélkedett, reméljük mára stabilizálták. Ma már az Intézmények egyre több és több dokumentációt küldenek folyamatosan, ezért a szervert ugyanúgy hangolni kell mint az alapellátás esetén a vényíráskor történt (e-recept szerver). Ez a folyamat elég nehezen modellezhető, de szerencsére viszonylag hamar sikerült megoldani ezt a feladatot az AEEK-nak, reméljük most is így lesz.

Elvileg stabilizálták, gyorsították! Kipróbálná a mai rendelés alatt? Nagyon szépen köszönöm!

Hajnalné
Tuesday, December 5, 2017 9:32:23 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Frissítés óta az automatikus lelet érkeztetés nem működik az EESZT-nél. A pipa benne van a kis négyzetben. Ötlet?

A szerver oldal gyengélkedett, reméljük mára stabilizálták. Ma már az Intézmények egyre több és több dokumentációt küldenek folyamatosan, ezért a szervert ugyanúgy hangolni kell mint az alapellátás esetén a vényíráskor történt (e-recept szerver). Ez a folyamat elég nehezen modellezhető, de szerencsére viszonylag hamar sikerült megoldani ezt a feladatot az AEEK-nak, reméljük most is így lesz.

Elvileg stabilizálták, gyorsították! Kipróbálná a mai rendelés alatt? Nagyon szépen köszönöm!

Ma egy leletet sem tudok lekérdezni, idő túllépés miat 😞

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 5, 2017 9:37:06 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Frissítés óta az automatikus lelet érkeztetés nem működik az EESZT-nél. A pipa benne van a kis négyzetben. Ötlet?

A szerver oldal gyengélkedett, reméljük mára stabilizálták. Ma már az Intézmények egyre több és több dokumentációt küldenek folyamatosan, ezért a szervert ugyanúgy hangolni kell mint az alapellátás esetén a vényíráskor történt (e-recept szerver). Ez a folyamat elég nehezen modellezhető, de szerencsére viszonylag hamar sikerült megoldani ezt a feladatot az AEEK-nak, reméljük most is így lesz.

Elvileg stabilizálták, gyorsították! Kipróbálná a mai rendelés alatt? Nagyon szépen köszönöm!

Ma egy leletet sem tudok lekérdezni, idő túllépés miat :(

[uristen]

Hajnalné
Tuesday, December 5, 2017 1:32:26 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Frissítés óta az automatikus lelet érkeztetés nem működik az EESZT-nél. A pipa benne van a kis négyzetben. Ötlet?

A szerver oldal gyengélkedett, reméljük mára stabilizálták. Ma már az Intézmények egyre több és több dokumentációt küldenek folyamatosan, ezért a szervert ugyanúgy hangolni kell mint az alapellátás esetén a vényíráskor történt (e-recept szerver). Ez a folyamat elég nehezen modellezhető, de szerencsére viszonylag hamar sikerült megoldani ezt a feladatot az AEEK-nak, reméljük most is így lesz.

Elvileg stabilizálták, gyorsították! Kipróbálná a mai rendelés alatt? Nagyon szépen köszönöm!

Ma egy leletet sem tudok lekérdezni, idő túllépés miat :(

[uristen]

Mai napon e-receptek tökéletesen mennek a térbe. Beutalók időnként nem mentek fel. Leletet lekérdezni ma nem tudtunk, de a rendelőben dolgozó más orvosok sem. Mindenkinek idő túllépési hibát jelzett. Így az automatikus lelelt beillesztést sem tudtuk megnézni.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 5, 2017 1:38:51 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Frissítés óta az automatikus lelet érkeztetés nem működik az EESZT-nél. A pipa benne van a kis négyzetben. Ötlet?

A szerver oldal gyengélkedett, reméljük mára stabilizálták. Ma már az Intézmények egyre több és több dokumentációt küldenek folyamatosan, ezért a szervert ugyanúgy hangolni kell mint az alapellátás esetén a vényíráskor történt (e-recept szerver). Ez a folyamat elég nehezen modellezhető, de szerencsére viszonylag hamar sikerült megoldani ezt a feladatot az AEEK-nak, reméljük most is így lesz.

Elvileg stabilizálták, gyorsították! Kipróbálná a mai rendelés alatt? Nagyon szépen köszönöm!

Ma egy leletet sem tudok lekérdezni, idő túllépés miat :(

[uristen]

Mai napon e-receptek tökéletesen mennek a térbe. Beutalók időnként nem mentek fel. Leletet lekérdezni ma nem tudtunk, de a rendelőben dolgozó más orvosok sem. Mindenkinek idő túllépési hibát jelzett. Így az automatikus lelelt beillesztést sem tudtuk megnézni.

Köszönjük szépen! A leletek érkeztetése marad holnapra....

Dr. Palicsek Zoltán
Monday, December 11, 2017 8:17:02 AM
Jó reggelt!

Azt szeretném kérni, hogy a gondozásokban az alapbeállítások (pl. Hypertonia, diabetes) módosíthatóak legyenek, tehát én szabhassam meg, milyen vizsgálatokat akarok időszakosan elvégeztetni...

Varga Sándor
Monday, December 11, 2017 8:50:31 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Jó reggelt!

Azt szeretném kérni, hogy a gondozásokban az alapbeállítások (pl. Hypertonia, diabetes) módosíthatóak legyenek, tehát én szabhassam meg, milyen vizsgálatokat akarok időszakosan elvégeztetni...

Kedves doktorúr,

Ellenőriznem kell hogyan lehet ezeknél a gondozásoknál az adatokat karbantartani. Amint tudom a megoldást jelentkezem.


Varga Sándor
medicinke
Monday, December 11, 2017 10:37:34 AM
Az utóbbi napokban a Doki belassult, még a gépelés is akadozik, a processzor használat 5-25% között mozog - még akkor is ha elő sincs véve beteg, semmi nem fut.

???

Más programmal nincs gond, a gép hardveresen rendben, ez új jelenség.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 11, 2017 10:43:50 AM
Originally Posted by: medicinke 

Az utóbbi napokban a Doki belassult, még a gépelés is akadozik, a processzor használat 5-25% között mozog - még akkor is ha elő sincs véve beteg, semmi nem fut.

???

Más programmal nincs gond, a gép hardveresen rendben, ez új jelenség.

Egy gyors kérdés: hányas verzió??

medicinke
Monday, December 11, 2017 11:14:23 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: medicinke 

Az utóbbi napokban a Doki belassult, még a gépelés is akadozik, a processzor használat 5-25% között mozog - még akkor is ha elő sincs véve beteg, semmi nem fut.

???

Más programmal nincs gond, a gép hardveresen rendben, ez új jelenség.

Egy gyors kérdés: hányas verzió??

2.60.0

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Monday, December 11, 2017 12:33:47 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Jó reggelt!

Azt szeretném kérni, hogy a gondozásokban az alapbeállítások (pl. Hypertonia, diabetes) módosíthatóak legyenek, tehát én szabhassam meg, milyen vizsgálatokat akarok időszakosan elvégeztetni...

Kedves doktorúr,

Ellenőriznem kell hogyan lehet ezeknél a gondozásoknál az adatokat karbantartani. Amint tudom a megoldást jelentkezem.

Kedves Doktor Úr!

Eredetileg az Ixnetben azért választottuk ezt a megoldást, mert szerettük volna a kezdeti hypertonia és diabetes után távlatilag a többi standard protokollokat a lehető legjobban úgy beépíteni, hogy általánosan összehasonlítható adatok keletkezzenek. Időközben mi is úgy látjuk, hogy ennek nincs több előnye, mint hátránya, s valóban túl merev így a gondozási kör - vizsgálatok protokoll. Az informatikai megoldást csak egy megfelelő fejlesztéssel lehet úgy átalakítani, hogy minden karbantartható legyen, de azért kezdeti feltöltésként megmaradjon a jelenlegi. Kérjük türelmét, ezt felvettük a feladatok közé, remélhetőleg a január végi verzióban ki tud menni.

Dr.Ghanem Niyaz
Thursday, December 14, 2017 9:14:39 AM
Jó reggelt !

Ma nem indul az Ixnet a kliens gépen, azt írja a belépés nem engedélyezett !

Win 10 frissítés volt tegnap !

Üdv.

Ghanem Niyaz

Záhony

K Bálint
Thursday, December 14, 2017 9:29:53 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Jó reggelt !

Ma nem indul az Ixnet a kliens gépen, azt írja a belépés nem engedélyezett !

Win 10 frissítés volt tegnap !

Üdv.

Ghanem Niyaz

Záhony

Rendszergazdaként van indítva az Ixnet a kliens gépen?

Dr.Ghanem Niyaz
Thursday, December 14, 2017 9:30:18 AM
Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Jó reggelt !

Ma nem indul az Ixnet a kliens gépen, azt írja a belépés nem engedélyezett !

Win 10 frissítés volt tegnap !

Üdv.

Ghanem Niyaz

Záhony

Rendszergazdaként van indítva az Ixnet a kliens gépen?

Igen.

Dr.Ghanem Niyaz
Thursday, December 14, 2017 10:04:35 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Jó reggelt !

Ma nem indul az Ixnet a kliens gépen, azt írja a belépés nem engedélyezett !

Win 10 frissítés volt tegnap !

Üdv.

Ghanem Niyaz

Záhony

Rendszergazdaként van indítva az Ixnet a kliens gépen?

Igen.

Köszönöm a gyors segitséget ![mindenok]

Dr.Ghanem Niyaz
Friday, December 15, 2017 11:00:29 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Jó reggelt !

Ma nem indul az Ixnet a kliens gépen, azt írja a belépés nem engedélyezett !

Win 10 frissítés volt tegnap !

Üdv.

Ghanem Niyaz

Záhony

Rendszergazdaként van indítva az Ixnet a kliens gépen?

Igen.

Köszönöm a gyors segitséget ![mindenok]

Tisztelt Infomix !

A hálózati nyomtatóhoz nincs hozzáférésem, tegnap megoldották a belépést a kliens gépen, ma akartam nyomtatni de azt írja nincs beállított nyomtató. A win 10 frissítés után korábban volt már ilyen de nem tudom hol kell beállítani !

Köszönöm előre.

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Friday, December 15, 2017 12:49:00 PM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Jó reggelt !

Ma nem indul az Ixnet a kliens gépen, azt írja a belépés nem engedélyezett !

Win 10 frissítés volt tegnap !

Üdv.

Ghanem Niyaz

Záhony

Rendszergazdaként van indítva az Ixnet a kliens gépen?

Igen.

Köszönöm a gyors segitséget ![mindenok]

Tisztelt Infomix !

A hálózati nyomtatóhoz nincs hozzáférésem, tegnap megoldották a belépést a kliens gépen, ma akartam nyomtatni de azt írja nincs beállított nyomtató. A win 10 frissítés után korábban volt már ilyen de nem tudom hol kell beállítani !

Köszönöm előre.

Tisztelt Doktor Úr!

Ennyiből sajnos nem tudjuk megállapítani, mi a teendő. Lehet, hogy újra kell telepíteni a nyomtatót, de lehet, hogy csak az Ixnetben a nyomtató beállítást kell megcsinálni, esetleg csak a receptnyomtatásnál van ez a probléma, akkor megint más a teendő.

Ha megtenné, hogy először megnézi, hogy egyáltalán a Windowsból megvan-e a nyomtató és használható-e, s aztán megírná, hogy pontosan milyen tevékenységnél (program belépés, receptnyomtatás, stb.) kapja a hibaüzenetet és pontosan mi az üzenet. Esetleg küldene egy képernyőképet róla. Köszönjük

Dr.Ghanem Niyaz
Saturday, December 16, 2017 4:30:51 PM
Originally Posted by: pozsi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Jó reggelt !

Ma nem indul az Ixnet a kliens gépen, azt írja a belépés nem engedélyezett !

Win 10 frissítés volt tegnap !

Üdv.

Ghanem Niyaz

Záhony

Rendszergazdaként van indítva az Ixnet a kliens gépen?

Igen.

Köszönöm a gyors segitséget ![mindenok]

Tisztelt Infomix !

A hálózati nyomtatóhoz nincs hozzáférésem, tegnap megoldották a belépést a kliens gépen, ma akartam nyomtatni de azt írja nincs beállított nyomtató. A win 10 frissítés után korábban volt már ilyen de nem tudom hol kell beállítani !

Köszönöm előre.

Tisztelt Doktor Úr!

Ennyiből sajnos nem tudjuk megállapítani, mi a teendő. Lehet, hogy újra kell telepíteni a nyomtatót, de lehet, hogy csak az Ixnetben a nyomtató beállítást kell megcsinálni, esetleg csak a receptnyomtatásnál van ez a probléma, akkor megint más a teendő.

Ha megtenné, hogy először megnézi, hogy egyáltalán a Windowsból megvan-e a nyomtató és használható-e, s aztán megírná, hogy pontosan milyen tevékenységnél (program belépés, receptnyomtatás, stb.) kapja a hibaüzenetet és pontosan mi az üzenet. Esetleg küldene egy képernyőképet róla. Köszönjük

Egy korábbi nagy win 10 frissítés alkalmával ugyanúgy jártam, a kliens gép nem látta a főgép által megosztott nyomtatókat és kiderült hogy a windows visszaállította a megosztást jelszóvédelemre ! ezt szerettem volna megkérdezni. Végül megtaláltam és megoldódott, köszönöm.

https://drive.google.com/file/d/1gY7mPqwarUMrWPjdSjkFilkHNY7p7jl3/view?usp=sharing ]win megosztás beállítás[/img]

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 19, 2017 10:30:26 AM
Tisztelt Infomix !

Egy visszahívást kérnék valamikor rendelési időben. Számlázó program aktiválása ill eltárolt scannelés lenne a kérdés. Köszönettel. dr. Kovács-Kléh László, Ecser.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 19, 2017 10:35:27 AM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Egy visszahívást kérnék valamikor rendelési időben. Számlázó program aktiválása ill eltárolt scannelés lenne a kérdés. Köszönettel. dr. Kovács-Kléh László, Ecser.

Rendben!

szeles
Tuesday, December 19, 2017 11:28:45 AM
Tegnapi frissítés után nem indul a Visualix.

Először az intéző sem indult, de ezt rendszergazdaként indítva sikerült a hibajavításokat elindítani, hibát nem talált a gép.

Leindexeltem.

Visualix nem indul, sem simán, sem rendszergazdaként, a következő üzenet jelenik meg:

Cannot locate the Microsoft Visual FoxPro support library.

Várom segítségüket, kezdődne a délutáni rendelés.

Köszönettel

Széles Tünde, tel: 20/9520-968

medicinke
Tuesday, December 19, 2017 6:17:51 PM
Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: medicinke 

Az utóbbi napokban a Doki belassult, még a gépelés is akadozik, a processzor használat 5-25% között mozog - még akkor is ha elő sincs véve beteg, semmi nem fut.

???

Más programmal nincs gond, a gép hardveresen rendben, ez új jelenség.

Egy gyors kérdés: hányas verzió??

2.60.0

Megoldódott úgy tűnik közben.

Magától talán.

(A Windows Képbevitel (WIA) írt folyamatosan egy log fájlba, és az Ixnet tekert 20%-os proci használattal. Kis módosítással a WIA abbahagyta, és most az Ixnet is normál mennyiségben terheli a rendszert. Nem tudom összefüggött-e egyáltalán a kettő.)

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 20, 2017 10:22:48 AM
Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: medicinke 

Az utóbbi napokban a Doki belassult, még a gépelés is akadozik, a processzor használat 5-25% között mozog - még akkor is ha elő sincs véve beteg, semmi nem fut.

???

Más programmal nincs gond, a gép hardveresen rendben, ez új jelenség.

Egy gyors kérdés: hányas verzió??

2.60.0

Megoldódott úgy tűnik közben.

Magától talán.

(A Windows Képbevitel (WIA) írt folyamatosan egy log fájlba, és az Ixnet tekert 20%-os proci használattal. Kis módosítással a WIA abbahagyta, és most az Ixnet is normál mennyiségben terheli a rendszert. Nem tudom összefüggött-e egyáltalán a kettő.)

Akárhogy is történt, nagyon örülök! Csak maradjon is így .[nevet]

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, January 2, 2018 3:07:20 PM
Tisztelt Infomix !

Egy visszahívást kérnék számlázó programmal kapcsolatosan. Köszönettel, Kovács-Kléh, Ecser.