kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, February 6, 2018 7:27:00 AM
Igen ezt a megakadási problémát én is észleltem (de nagyon ritka). Belépve az e-recept visszaigazolási rendszerbe (a zöld/piros pöttyös fül) mechanikusan rá lehet nyomni ismételten a nyomtatásra.azt már nem tudom hogy hány példányban jön ki a recept.
Varga Sándor
Wednesday, February 7, 2018 12:34:27 PM
Az EESZT Kontakt Centere átmenetileg nem elérhető

Az EESZT tájékoztatója

"Tájékoztatjuk kedves felhasználóinkat, hogy az ÁEEK EESZT Kontakt Center telefonos vonalai - a telefonos szolgáltató meghibásodása miatt - átmenetileg nem üzemelnek. A hiba elhárításáig EESZT-vel kapcsolatos kérdésekkel keressék a 1818-as számon a Kormányzati Ügyfélvonalat.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!

EESZT"


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, February 7, 2018 1:39:32 PM
Originally Posted by: vargas 

Az EESZT Kontakt Centere átmenetileg nem elérhető

Az EESZT tájékoztatója

"Tájékoztatjuk kedves felhasználóinkat, hogy az ÁEEK EESZT Kontakt Center telefonos vonalai - a telefonos szolgáltató meghibásodása miatt - átmenetileg nem üzemelnek. A hiba elhárításáig EESZT-vel kapcsolatos kérdésekkel keressék a 1818-as számon a Kormányzati Ügyfélvonalat.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!

EESZT"

Információink szerint újra hívható az ÁEEK EESZT Kontakt Centere


Varga Sándor
dr.Dergez
Wednesday, February 7, 2018 2:49:45 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

OK:KAT bejegyzés hozzáadás-ezt írja.Mit tegyünk?

Ez azt jelenti, hogy a katalógus (orvos-beteg találkozás kezdete) bemegy sikeresen. Amikor a beutalót írja (beutaló nyomtatása előtt) - akkor mi az üzenet??

A világon semmi üzenet nem jelenik meg!!

Nem lehet, hogy kikapcsolta a beutalók beküldését?

Ellenőrizheti az EESZT ablakon. Idézek a leírásból, amit a verzióváltó levélben talál:

"A “Beállítások” ablak alján található az EESZT adatok beküldése funkció, ami a jogszabály által előírt a Tér felé küldendő adatok körét szabályozza a felhasználó által. Itt lehetősége van bizonyos adattípus automatikus beküldését ideiglenes leállítani. Jelenleg a recept és beutalók kapcsolhatók ki."

Válaszoltam e-mailben.Küldtem fotót

Igen,megkaptam és jól van beállítva, köszönöm!! Akkor ellenőrzöm a pontos működést és jelentkezem!

"Export" (EESZT ablak) segítségével elküldené nekünk a az export-file-t?? Megnéznénk mi történik.

Sikerült megnézni mi történik?Mert itt azóta sem történik semmi.

Varga Sándor
Wednesday, February 7, 2018 2:58:30 PM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

OK:KAT bejegyzés hozzáadás-ezt írja.Mit tegyünk?

Ez azt jelenti, hogy a katalógus (orvos-beteg találkozás kezdete) bemegy sikeresen. Amikor a beutalót írja (beutaló nyomtatása előtt) - akkor mi az üzenet??

A világon semmi üzenet nem jelenik meg!!

Nem lehet, hogy kikapcsolta a beutalók beküldését?

Ellenőrizheti az EESZT ablakon. Idézek a leírásból, amit a verzióváltó levélben talál:

"A “Beállítások” ablak alján található az EESZT adatok beküldése funkció, ami a jogszabály által előírt a Tér felé küldendő adatok körét szabályozza a felhasználó által. Itt lehetősége van bizonyos adattípus automatikus beküldését ideiglenes leállítani. Jelenleg a recept és beutalók kapcsolhatók ki."

Válaszoltam e-mailben.Küldtem fotót

Igen,megkaptam és jól van beállítva, köszönöm!! Akkor ellenőrzöm a pontos működést és jelentkezem!

"Export" (EESZT ablak) segítségével elküldené nekünk a az export-file-t?? Megnéznénk mi történik.

Sikerült megnézni mi történik?Mert itt azóta sem történik semmi.

Kedves doktornő,

Ma 10:45-kor küldtünk emailban választ a gmailes címére. A szerverünk szerint kiment az email. Esetleg a spamek között?


Varga Sándor
dr.Szabó Ágnes Győr
Wednesday, February 7, 2018 3:53:33 PM
A Visual X programban be lehet-e állítani valahol, hogy a KSH gondozási statisztika kitöltve jelenjen meg vagy be kell írogatni egyesével az adatokat?
Varga Sándor
Wednesday, February 7, 2018 4:05:15 PM
Originally Posted by: dr.Szabó Ágnes Győr 

A Visual X programban be lehet-e állítani valahol, hogy a KSH gondozási statisztika kitöltve jelenjen meg vagy be kell írogatni egyesével az adatokat?

Kedves doktornő,

Elvileg minden adatot töltenie kell a visualnak is, ami a 2017-es KSH statisztikában a programban töltött.

A Napi tevékenység / Forgalmi adatok / Össz. forgalmi adatok - KSH menüpontban tudja a jelentést elkészíteni XML formátumban. Ezt tudja feltölteni a KSH oldalán.

Részletesebb információt az online helpben , illetve a december végi hírlevelünkben  olvashat.


Varga Sándor
pharmacybt
Thursday, February 8, 2018 7:53:14 AM
Az lenne a kérdésem,hogy a SAML jegy csak az orvos SZIG. történő belépésével jön meg?

(asszisztensére nem,vagy valamit rosszul állítottunk be?)

Varga Sándor
Thursday, February 8, 2018 8:01:42 AM
Originally Posted by: pharmacybt 

Az lenne a kérdésem,hogy a SAML jegy csak az orvos SZIG. történő belépésével jön meg?

(asszisztensére nem,vagy valamit rosszul állítottunk be?)

Minden sikeres esziges belépésre kell SAML jegyet kapniuk.

Milyen üzenetet látnak, amikor az asszisztens eszigjével lépnek be?


Varga Sándor
pharmacybt
Thursday, February 8, 2018 8:26:46 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Az lenne a kérdésem,hogy a SAML jegy csak az orvos SZIG. történő belépésével jön meg?

(asszisztensére nem,vagy valamit rosszul állítottunk be?)

Minden sikeres esziges belépésre kell SAML jegyet kapniuk.

Milyen üzenetet látnak, amikor az asszisztens eszigjével lépnek be?

HIBA:SAML jegy ellenőrzés wst:InvalidRequest-Tfe request was invalid or mallfomed (o db)

Varga Sándor
Thursday, February 8, 2018 8:35:35 AM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Az lenne a kérdésem,hogy a SAML jegy csak az orvos SZIG. történő belépésével jön meg?

(asszisztensére nem,vagy valamit rosszul állítottunk be?)

Minden sikeres esziges belépésre kell SAML jegyet kapniuk.

Milyen üzenetet látnak, amikor az asszisztens eszigjével lépnek be?

HIBA:SAML jegy ellenőrzés wst:InvalidRequest-Tfe request was invalid or mallfomed (o db)

Több oka is lehet, ha ilyen üzenetet kapnak.

Nincs aktiválva az asszisztens eszigje az ágazati portálon, vagy valamiért az ágazati portál elfelejtette az eszig aktiválást. Meg kellene újra próbálni az eszig aktiválását.

Ha ez megvan, és mégsem megy, akkor kérem ellenőrizzék, hogy az asszisztens fel van véve a vmátrixban (ágazati portálon) a praxishoz.


Varga Sándor
tjenő
Friday, February 9, 2018 8:35:33 AM
Ismételten kérdezem, hogy néhány gyógyszertár jelezte, hogy nem tudja leolvasni az EESZT vonalkódot. A vénytervezőben a beállított mintán a számsor rögtön a recept bal oldalán kezdődik és utána egy szélesebb vonalkód szerepel.Hiába mentem el, a receptre továbbra is középre teszi a számsort és a keskenyebb vonalkódot. Van valami megoldás, vagy hogyan lehet beállítani, hogy a recepten is ugyanúgy szerepeljen, mint a vénytervezőben, szélesebb vonalkóddal.A más programot használó kollégáknál már a szélesebb EESZT vonalkódot tudják nyomtatni,a számkód sorral együtt. Köszi
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, February 9, 2018 9:19:36 AM
Originally Posted by: tjenő 

Ismételten kérdezem, hogy néhány gyógyszertár jelezte, hogy nem tudja leolvasni az EESZT vonalkódot. A vénytervezőben a beállított mintán a számsor rögtön a recept bal oldalán kezdődik és utána egy szélesebb vonalkód szerepel.Hiába mentem el, a receptre továbbra is középre teszi a számsort és a keskenyebb vonalkódot. Van valami megoldás, vagy hogyan lehet beállítani, hogy a recepten is ugyanúgy szerepeljen, mint a vénytervezőben, szélesebb vonalkóddal.A más programot használó kollégáknál már a szélesebb EESZT vonalkódot tudják nyomtatni,a számkód sorral együtt. Köszi

Köszönjük jelzését, már dolgoznak rajta kollégáim - reméljük hamarosan elérhető lesz mindenki számára.

tjenő
Friday, February 9, 2018 11:28:02 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: tjenő 

Ismételten kérdezem, hogy néhány gyógyszertár jelezte, hogy nem tudja leolvasni az EESZT vonalkódot. A vénytervezőben a beállított mintán a számsor rögtön a recept bal oldalán kezdődik és utána egy szélesebb vonalkód szerepel.Hiába mentem el, a receptre továbbra is középre teszi a számsort és a keskenyebb vonalkódot. Van valami megoldás, vagy hogyan lehet beállítani, hogy a recepten is ugyanúgy szerepeljen, mint a vénytervezőben, szélesebb vonalkóddal.A más programot használó kollégáknál már a szélesebb EESZT vonalkódot tudják nyomtatni,a számkód sorral együtt. Köszi

Köszönjük jelzését, már dolgoznak rajta kollégáim - reméljük hamarosan elérhető lesz mindenki számára.

Kedves Gabi! Ezen problémát január 8-án jeleztem először, akkor azt a választ kaptam, hogy a hó eleji verzióval, megoldódik a probléma, de sajnos nem így történt. Nagyon kellemetlen, mert a gyógyszertár sorban dobja vissza a recepteket, amelyeket nem tud leolvasni. ( betegünk jelezte, hogy 40 percet kellett várnia, mert nem mindegyiket tudják leolvasni) Köszi a segítséget!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, February 9, 2018 11:59:12 AM
Originally Posted by: tjenő 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: tjenő 

Ismételten kérdezem, hogy néhány gyógyszertár jelezte, hogy nem tudja leolvasni az EESZT vonalkódot. A vénytervezőben a beállított mintán a számsor rögtön a recept bal oldalán kezdődik és utána egy szélesebb vonalkód szerepel.Hiába mentem el, a receptre továbbra is középre teszi a számsort és a keskenyebb vonalkódot. Van valami megoldás, vagy hogyan lehet beállítani, hogy a recepten is ugyanúgy szerepeljen, mint a vénytervezőben, szélesebb vonalkóddal.A más programot használó kollégáknál már a szélesebb EESZT vonalkódot tudják nyomtatni,a számkód sorral együtt. Köszi

Köszönjük jelzését, már dolgoznak rajta kollégáim - reméljük hamarosan elérhető lesz mindenki számára.

Kedves Gabi! Ezen problémát január 8-án jeleztem először, akkor azt a választ kaptam, hogy a hó eleji verzióval, megoldódik a probléma, de sajnos nem így történt. Nagyon kellemetlen, mert a gyógyszertár sorban dobja vissza a recepteket, amelyeket nem tud leolvasni. ( betegünk jelezte, hogy 40 percet kellett várnia, mert nem mindegyiket tudják leolvasni) Köszi a segítséget!

Kedves Tjeno!

Teljesen megértem Önt, s igyekszünk minél hamarabb minden kérésnek eleget tenni.Türelmét és megértését előre is nagyon szépen köszönöm.

Csak az igazság kedvéért szeretném elmondani, hogy a patikus akár a felírási igazolás nélkül is ki tudja adni az e-receptet (TAJ szám , vagy eszig alapján), de ha ott van a betegnél a felírási igazolás akkor a vonalkód melletti számsor egyszerű megadása is azt eredményezi, amit a vonalkód leolvasás tenne (ezért kell rányomtatnunk). Ezen túlmenően a szokásos alsó vonalkódot kizárólag azért nyomtatjuk a felírási igazolásra is, hogy ezzel is segítsük a patikus munkáját. Ez az alsó vonalkód ugyanis minden adatát tartalmazza a receptnek, így az a vonalkód is leolvasható - ahogy eddig is ez alapján dolgoztak.

Szeretném ha azt is látná, hogy sokszor nehéz rangsorolnunk a kérések megvalósításának sorrendje között, és sokszor egy-egy feladat több időt vesz igénybe mint előzőleg gondoltuk. S néha - bár nagyon sajnáljuk- de hiba is becsúszik a legjobb szándékunk mellett. De ezzel valószínű valamennyien, így Önök is, így vagyunk.

További szép napot, kellemes hétvégét Önöknek!

Gabi

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, February 9, 2018 1:07:26 PM
EESZT karbantartás február 12-én

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2018. február 12-én, hétfőn 19 órától 24 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek.

A karbantartás ideje alatt a lakossági portál felülete (www.eeszt.gov.hu) sem lesz elérhető, így amennyiben ezen szolgáltatásunkat kívánja igénybe venni, kérjük, keresse fel a portálfelületet február 13-án, kedden!

Megértését és türelmét köszönjük!

EESZT üzemeltetés

pharmacybt
Monday, February 12, 2018 12:50:53 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Az lenne a kérdésem,hogy a SAML jegy csak az orvos SZIG. történő belépésével jön meg?

(asszisztensére nem,vagy valamit rosszul állítottunk be?)

Minden sikeres esziges belépésre kell SAML jegyet kapniuk.

Milyen üzenetet látnak, amikor az asszisztens eszigjével lépnek be?

HIBA:SAML jegy ellenőrzés wst:InvalidRequest-Tfe request was invalid or mallfomed (o db)

Több oka is lehet, ha ilyen üzenetet kapnak.

Nincs aktiválva az asszisztens eszigje az ágazati portálon, vagy valamiért az ágazati portál elfelejtette az eszig aktiválást. Meg kellene újra próbálni az eszig aktiválását.

Ha ez megvan, és mégsem megy, akkor kérem ellenőrizzék, hogy az asszisztens fel van véve a vmátrixban (ágazati portálon) a praxishoz.

Aktiválva van az eszig.vmátrixban is fel vagyok véve .

Varga Sándor
Monday, February 12, 2018 1:41:54 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Az lenne a kérdésem,hogy a SAML jegy csak az orvos SZIG. történő belépésével jön meg?

(asszisztensére nem,vagy valamit rosszul állítottunk be?)

Minden sikeres esziges belépésre kell SAML jegyet kapniuk.

Milyen üzenetet látnak, amikor az asszisztens eszigjével lépnek be?

HIBA:SAML jegy ellenőrzés wst:InvalidRequest-Tfe request was invalid or mallfomed (o db)

Több oka is lehet, ha ilyen üzenetet kapnak.

Nincs aktiválva az asszisztens eszigje az ágazati portálon, vagy valamiért az ágazati portál elfelejtette az eszig aktiválást. Meg kellene újra próbálni az eszig aktiválását.

Ha ez megvan, és mégsem megy, akkor kérem ellenőrizzék, hogy az asszisztens fel van véve a vmátrixban (ágazati portálon) a praxishoz.

Aktiválva van az eszig.vmátrixban is fel vagyok véve .

Ez egy egy gépes rendszer? Ugyan azon a gépen orvos esziggel belépve működik, csak az asszisztensével nem?


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, February 12, 2018 4:17:10 PM
T. Infomix!

Ma reggel óta autentikációs hibát kapunk bejelentkezéskor. E-mail ment. Valami megoldás?

Dr Bakos

Varga Sándor
Monday, February 12, 2018 4:27:14 PM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Ma reggel óta autentikációs hibát kapunk bejelentkezéskor. E-mail ment. Valami megoldás?

Dr Bakos

Köszönjük, megkaptuk. Elnézést, hogy nem reagáltunk eddig.

A cyber jack eszközkezelő tesztje akkor is hibát ír ki, ha az eszig kliens le van állítva?


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, February 12, 2018 5:24:11 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Ma reggel óta autentikációs hibát kapunk bejelentkezéskor. E-mail ment. Valami megoldás?

Dr Bakos

Köszönjük, megkaptuk. Elnézést, hogy nem reagáltunk eddig.

A cyber jack eszközkezelő tesztje akkor is hibát ír ki, ha az eszig kliens le van állítva?

Sajnos igen.

Varga Sándor
Monday, February 12, 2018 5:34:50 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Ma reggel óta autentikációs hibát kapunk bejelentkezéskor. E-mail ment. Valami megoldás?

Dr Bakos

Köszönjük, megkaptuk. Elnézést, hogy nem reagáltunk eddig.

A cyber jack eszközkezelő tesztje akkor is hibát ír ki, ha az eszig kliens le van állítva?

Sajnos igen.

Akkor azt tudom javasolni, amit a kollégám emailben is átküldött önnek.

A kártyaolvasó drivert és szoftvert uninstallálni a windows vezérlőpult programok telepítése és eltávolítása részben.

A gépet újraindítani.

A vírusvédelmet, tűzfalat kikapcsolni, és így telepíteni fel újra a kártyaolvasó driverét és szoftverét.

A kártyaolvasó szoftver telepítését követően javasolt annak elindítása, mert ilyenkor még frissíthet. Ezért is kell a vírusvédelmet a telepítés idejére kikapcsolni, mert az akadályozhatja a teljes telepítést.

Ezt követően érdemes még egy gép újraindítást csinálni és úgy kipróbálni.

Ha így sem működik kérem jelezze.


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, February 12, 2018 6:08:25 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Ma reggel óta autentikációs hibát kapunk bejelentkezéskor. E-mail ment. Valami megoldás?

Dr Bakos

Köszönjük, megkaptuk. Elnézést, hogy nem reagáltunk eddig.

A cyber jack eszközkezelő tesztje akkor is hibát ír ki, ha az eszig kliens le van állítva?

Sajnos igen.

Akkor azt tudom javasolni, amit a kollégám emailben is átküldött önnek.

A kártyaolvasó drivert és szoftvert uninstallálni a windows vezérlőpult programok telepítése és eltávolítása részben.

A gépet újraindítani.

A vírusvédelmet, tűzfalat kikapcsolni, és így telepíteni fel újra a kártyaolvasó driverét és szoftverét.

A kártyaolvasó szoftver telepítését követően javasolt annak elindítása, mert ilyenkor még frissíthet. Ezért is kell a vírusvédelmet a telepítés idejére kikapcsolni, mert az akadályozhatja a teljes telepítést.

Ezt követően érdemes még egy gép újraindítást csinálni és úgy kipróbálni.

Ha így sem működik kérem jelezze.

Köszönöm, sikerült újratelepíteni, most jól megy.

Varga Sándor
Tuesday, February 13, 2018 7:03:05 AM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Ma reggel óta autentikációs hibát kapunk bejelentkezéskor. E-mail ment. Valami megoldás?

Dr Bakos

Köszönjük, megkaptuk. Elnézést, hogy nem reagáltunk eddig.

A cyber jack eszközkezelő tesztje akkor is hibát ír ki, ha az eszig kliens le van állítva?

Sajnos igen.

Akkor azt tudom javasolni, amit a kollégám emailben is átküldött önnek.

A kártyaolvasó drivert és szoftvert uninstallálni a windows vezérlőpult programok telepítése és eltávolítása részben.

A gépet újraindítani.

A vírusvédelmet, tűzfalat kikapcsolni, és így telepíteni fel újra a kártyaolvasó driverét és szoftverét.

A kártyaolvasó szoftver telepítését követően javasolt annak elindítása, mert ilyenkor még frissíthet. Ezért is kell a vírusvédelmet a telepítés idejére kikapcsolni, mert az akadályozhatja a teljes telepítést.

Ezt követően érdemes még egy gép újraindítást csinálni és úgy kipróbálni.

Ha így sem működik kérem jelezze.

Köszönöm, sikerült újratelepíteni, most jól megy.

Ez jó hír, köszönöm a visszajelzést.


Varga Sándor
pharmacybt
Tuesday, February 13, 2018 8:02:26 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Az lenne a kérdésem,hogy a SAML jegy csak az orvos SZIG. történő belépésével jön meg?

(asszisztensére nem,vagy valamit rosszul állítottunk be?)

Minden sikeres esziges belépésre kell SAML jegyet kapniuk.

Milyen üzenetet látnak, amikor az asszisztens eszigjével lépnek be?

HIBA:SAML jegy ellenőrzés wst:InvalidRequest-Tfe request was invalid or mallfomed (o db)

Több oka is lehet, ha ilyen üzenetet kapnak.

Nincs aktiválva az asszisztens eszigje az ágazati portálon, vagy valamiért az ágazati portál elfelejtette az eszig aktiválást. Meg kellene újra próbálni az eszig aktiválását.

Ha ez megvan, és mégsem megy, akkor kérem ellenőrizzék, hogy az asszisztens fel van véve a vmátrixban (ágazati portálon) a praxishoz.

Aktiválva van az eszig.vmátrixban is fel vagyok véve .

Ez egy egy gépes rendszer? Ugyan azon a gépen orvos esziggel belépve működik, csak az asszisztensével nem?

Igen !

Most ez a hibaüzenet:env:Server-An internel error occured While processing the SOAP Request

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, February 13, 2018 8:37:00 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Ma reggel óta autentikációs hibát kapunk bejelentkezéskor. E-mail ment. Valami megoldás?

Dr Bakos

Köszönjük, megkaptuk. Elnézést, hogy nem reagáltunk eddig.

A cyber jack eszközkezelő tesztje akkor is hibát ír ki, ha az eszig kliens le van állítva?

Sajnos igen.

Akkor azt tudom javasolni, amit a kollégám emailben is átküldött önnek.

A kártyaolvasó drivert és szoftvert uninstallálni a windows vezérlőpult programok telepítése és eltávolítása részben.

A gépet újraindítani.

A vírusvédelmet, tűzfalat kikapcsolni, és így telepíteni fel újra a kártyaolvasó driverét és szoftverét.

A kártyaolvasó szoftver telepítését követően javasolt annak elindítása, mert ilyenkor még frissíthet. Ezért is kell a vírusvédelmet a telepítés idejére kikapcsolni, mert az akadályozhatja a teljes telepítést.

Ezt követően érdemes még egy gép újraindítást csinálni és úgy kipróbálni.

Ha így sem működik kérem jelezze.

Köszönöm, sikerült újratelepíteni, most jól megy.

Ez jó hír, köszönöm a visszajelzést.

Jó reggelt!

Úgy látszik elkiabáltam, továbbra sem megy az EESZT "invalid request" hibaüzenetet kapunk, a receptek sem mennek fel. A cyberjack kártyaolvasó ugyanazt a hibát adja.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, February 13, 2018 8:48:46 AM
A kártyaolvaso driverének telepítőjében találtam egy javítás funkciót, azt lefuttattam, most megint működik. Érdekes ez.
dr.Kovács József
Tuesday, February 13, 2018 8:52:04 AM
Originally Posted by: Bakos J 

A kártyaolvaso driverének telepítőjében találtam egy javítás funkciót, azt lefuttattam, most megint működik. Érdekes ez.

Hol találta a javítás funkciót? Leírná pontosan. Köszi.


dr.Kovács József
FMilan
Tuesday, February 13, 2018 8:55:55 AM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Az lenne a kérdésem,hogy a SAML jegy csak az orvos SZIG. történő belépésével jön meg?

(asszisztensére nem,vagy valamit rosszul állítottunk be?)

Minden sikeres esziges belépésre kell SAML jegyet kapniuk.

Milyen üzenetet látnak, amikor az asszisztens eszigjével lépnek be?

HIBA:SAML jegy ellenőrzés wst:InvalidRequest-Tfe request was invalid or mallfomed (o db)

Több oka is lehet, ha ilyen üzenetet kapnak.

Nincs aktiválva az asszisztens eszigje az ágazati portálon, vagy valamiért az ágazati portál elfelejtette az eszig aktiválást. Meg kellene újra próbálni az eszig aktiválását.

Ha ez megvan, és mégsem megy, akkor kérem ellenőrizzék, hogy az asszisztens fel van véve a vmátrixban (ágazati portálon) a praxishoz.

Aktiválva van az eszig.vmátrixban is fel vagyok véve .

Ez egy egy gépes rendszer? Ugyan azon a gépen orvos esziggel belépve működik, csak az asszisztensével nem?

Igen !

Most ez a hibaüzenet:env:Server-An internel error occured While processing the SOAP Request

A mai napon távoli eléréssel megnézzük a problémát.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, February 13, 2018 9:42:17 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Bakos J 

A kártyaolvaso driverének telepítőjében találtam egy javítás funkciót, azt lefuttattam, most megint működik. Érdekes ez.

Hol találta a javítás funkciót? Leírná pontosan. Köszi.

Elindítom a telepítő file-t8 (cyberjack driver), és a legelső felugró ablakban 3 választás van, telepítés, javítás, uninstall.

Users browsing this topic