kantorm
Monday, August 3, 2020 10:23:45 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Jó napot !

Verzió váltó nem jött !

mIkor várható?

Jó napot Doktor Úr!

A tesztelő Orvosainktól vártunk visszajelzést a havi jelentések leadásáról. Mindent rendben találtak, a friss verzió közzététele folyamatban van perceken belül láthatóvá válik.

Köszönjük szíves türelmét,

Infomix

LNF
  • LNF
  • Kezdő (Szint 3)
Monday, August 3, 2020 12:17:34 PM
Néhány napja a zalaegerszegi kórháztól a leletlekérdezés csak személyenként működik, az összes lelet lekérdezésekor az alábbi üzenet jelenik meg: "Sikertelen orvos azonosítás. Bezárták az alapul szolgáló kapcsolatot: Váratlan hiba küldéskor..(Kód:40007)

Ez hiba lehet, vagy a kórház nem engedi?

kantorm
Monday, August 3, 2020 2:03:56 PM
Originally Posted by: LNF 

Néhány napja a zalaegerszegi kórháztól a leletlekérdezés csak személyenként működik, az összes lelet lekérdezésekor az alábbi üzenet jelenik meg: "Sikertelen orvos azonosítás. Bezárták az alapul szolgáló kapcsolatot: Váratlan hiba küldéskor..(Kód:40007)

Ez hiba lehet, vagy a kórház nem engedi?

Tisztelt Doktor Úr!

Több felhasználónk is érzékelte a problémát, ez nagy eséllyel központi jellegű.

Mi jeleztük is az eMedWorkS fejlesztőinek/üzemeltetőinek.

Amennyiben kapunk érdemi információt megírjuk ide a fórumra is.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, August 5, 2020 8:59:28 AM
Tisztelt Infomix!

Tudom, hogy nem a program hibája, de nem tudom utána tudnának-e nézni a következőnek:

Visszakövetve úgy tűnik, hogy a héten már nem kerültek fel leletek az EESZT-be. A régi leletek lejönnek, de pl a tegnapi vérvételi eredményeink nem jönnek le. Más körzet is jelezte, hogy a héten friss leletek nem kerültek fel az EESZT-be. Valami rendszerhibáról tudunk?

Van-e valami telefonszám, vagy e-mail ahol ezt jelezni lehet?

Dr Bakos János

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, August 5, 2020 9:24:20 AM
Originally Posted by: Bakos J 

Tisztelt Infomix!

Tudom, hogy nem a program hibája, de nem tudom utána tudnának-e nézni a következőnek:

Visszakövetve úgy tűnik, hogy a héten már nem kerültek fel leletek az EESZT-be. A régi leletek lejönnek, de pl a tegnapi vérvételi eredményeink nem jönnek le. Más körzet is jelezte, hogy a héten friss leletek nem kerültek fel az EESZT-be. Valami rendszerhibáról tudunk?

Van-e valami telefonszám, vagy e-mail ahol ezt jelezni lehet?

Dr Bakos János

Kedves Doktor Úr,

Megkérdeztük az EESZT-s kollegákat, s az alábbi választ kaptuk:

"Ha Szegedről várnak leleteket (labor, vagy ilyenek), akkor a szegedi klinika netlock tanúsítványa lejárt, és még nem tudták meghosszabbítani,onnan azért nem jön lelet kb. 1 hete."

Reméljük gyorsan sikerül megoldani a Klinikának!

Üdvözlettel,

Géczi Gabriella

Nagy Tamás
Wednesday, August 5, 2020 9:24:46 AM
Originally Posted by: Bakos J 

Tisztelt Infomix!

Tudom, hogy nem a program hibája, de nem tudom utána tudnának-e nézni a következőnek:

Visszakövetve úgy tűnik, hogy a héten már nem kerültek fel leletek az EESZT-be. A régi leletek lejönnek, de pl a tegnapi vérvételi eredményeink nem jönnek le. Más körzet is jelezte, hogy a héten friss leletek nem kerültek fel az EESZT-be. Valami rendszerhibáról tudunk?

Van-e valami telefonszám, vagy e-mail ahol ezt jelezni lehet?

Dr Bakos János

Tisztelt Doktor Úr!

Nem tudunk ilyen problémáról, más még nem jelzett ilyet.

Az EESZT Kontakt centertnél tudja ezt jelenzni, ők a 06-1/920-1050 telefonszám vagy a helpdesk.eeszt@aeek.hu email címet érhetők el.

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Monday, August 10, 2020 11:19:34 AM
Szeretnék segítséget kérni, ha pro familia labor beutalót szeretnék írni, mi a teendőm, mi a menete?

A pro familia recept írásának menetét is szeretném kérdezni

Előre is köszönöm a segítséget!

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Monday, August 10, 2020 11:28:17 AM
Oltóanyag megrendelőnél azt írja, a negyedéves sablon betöltése sikertelen.

Mi lehet az oka?

kantorm
Monday, August 10, 2020 1:30:54 PM
Originally Posted by: pheni 

Szeretnék segítséget kérni, ha pro familia labor beutalót szeretnék írni, mi a teendőm, mi a menete?

A pro familia recept írásának menetét is szeretném kérdezni

Előre is köszönöm a segítséget!

Tisztelt Pheni!

A beutalás ablakon a vizsgálatok szövegdoboz fölött található "Pro-familia" bejelölhető négyzetbe kell a pipát belekattintani. Ugyanígy a receptírásnál is, a leválogatási kategóriákkal egy oszlopban is van egy ilyen négyzet.

A oltóanyag-megrendelő kapcsán a problémát az jelentheti, hogy nincs megfelelő irodai programcsomag a gépen, amit meg tudna nyitni az orvosi szoftver. Pl.: érvényes licence-szel rendelkező Microsoft Office vagy ingyenes 32 bites Libre Office. Ezek telepítése nagy valószínűséggel megoldja a problémát.

Amennyiben elakadna, vagy további segítségre van szüksége keressen minket bátran telefonon, e-mailben.

Üdvözlettel,

infomix

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, August 11, 2020 9:12:38 AM
T. Infomix!

A javaslatos gyógyszerekkel lenne problémánk. A törvény szerint a vészhelyzet ideje alatt, 03.11-06.18 között, lejáró javaslatok meghosszabbodnak 09.16-ig. Ezzel nincs is baj, működik rendesen.

Viszont a programban a vészhelyzet vége (06.18) után lejáró szakorvosi javaslatok is ugyanúgy meghosszabbodnak, mint a vészhelyzet alatt lejárók, holott azoknak már nem kellene.

Ez külön gondot rak a vállunkra, mert minden szakorvosi javaslatos gyógyszert figyelnünk kell, nehogy szabálytalanul írjuk fel.

Pl egy betegünknek 07.14.-én járt le a szakorvosi javaslata, e-szerint már nem írhatnánk emelt térítéssel a gyógyszert, de a program szó nélkül elengedi 90% térítéssel, aláírva a COVID-os szöveget.

Kérem javítsák!

Dr Bakos János

kantorm
Tuesday, August 11, 2020 9:38:06 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

A javaslatos gyógyszerekkel lenne problémánk. A törvény szerint a vészhelyzet ideje alatt, 03.11-06.18 között, lejáró javaslatok meghosszabbodnak 09.16-ig. Ezzel nincs is baj, működik rendesen.

Viszont a programban a vészhelyzet vége (06.18) után lejáró szakorvosi javaslatok is ugyanúgy meghosszabbodnak, mint a vészhelyzet alatt lejárók, holott azoknak már nem kellene.

Ez külön gondot rak a vállunkra, mert minden szakorvosi javaslatos gyógyszert figyelnünk kell, nehogy szabálytalanul írjuk fel.

Pl egy betegünknek 07.14.-én járt le a szakorvosi javaslata, e-szerint már nem írhatnánk emelt térítéssel a gyógyszert, de a program szó nélkül elengedi 90% térítéssel, aláírva a COVID-os szöveget.

Kérem javítsák!

Dr Bakos János

Kedves Bakos Doktor Úr,

A mi jogi értelmezésünk szerint azok a szakorvosi javaslatok, amelyek a vészhelyzet ideje alatt érvényben voltak azokra is vonatkozik az érvényesség meghosszabbítása – akkor is, ha azok lejárata már a vészhelyzet utánra esik. Mi ennek megfelelően aktualizáltuk a vényíró programjainkat. Sajnos erre vonatkozóan mi sem találtunk egyértelműen megfogalmazott „központi előírást” vagy állásfoglalást.

Tisztelettel,

infomix

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, August 11, 2020 10:01:40 AM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

A javaslatos gyógyszerekkel lenne problémánk. A törvény szerint a vészhelyzet ideje alatt, 03.11-06.18 között, lejáró javaslatok meghosszabbodnak 09.16-ig. Ezzel nincs is baj, működik rendesen.

Viszont a programban a vészhelyzet vége (06.18) után lejáró szakorvosi javaslatok is ugyanúgy meghosszabbodnak, mint a vészhelyzet alatt lejárók, holott azoknak már nem kellene.

Ez külön gondot rak a vállunkra, mert minden szakorvosi javaslatos gyógyszert figyelnünk kell, nehogy szabálytalanul írjuk fel.

Pl egy betegünknek 07.14.-én járt le a szakorvosi javaslata, e-szerint már nem írhatnánk emelt térítéssel a gyógyszert, de a program szó nélkül elengedi 90% térítéssel, aláírva a COVID-os szöveget.

Kérem javítsák!

Dr Bakos János

Kedves Bakos Doktor Úr,

A mi jogi értelmezésünk szerint azok a szakorvosi javaslatok, amelyek a vészhelyzet ideje alatt érvényben voltak azokra is vonatkozik az érvényesség meghosszabbítása – akkor is, ha azok lejárata már a vészhelyzet utánra esik. Mi ennek megfelelően aktualizáltuk a vényíró programjainkat. Sajnos erre vonatkozóan mi sem találtunk egyértelműen megfogalmazott „központi előírást” vagy állásfoglalást.

Tisztelettel,

infomix

Tényleg nem egyértelmű, akár így is lehet értelmezni.

Köszönöm a választ.

Dr Bakos

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, August 12, 2020 11:01:26 AM
Tisztelt Infomix !

A 14 év alattiak receptjét nem nyomtatja automatikusan a gép. Hol tudok ezen állítani ? Köszönettel, Kovács-Kléh László.

kantorm
Wednesday, August 12, 2020 1:58:40 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

A 14 év alattiak receptjét nem nyomtatja automatikusan a gép. Hol tudok ezen állítani ? Köszönettel, Kovács-Kléh László.

Tisztel Doktor Úr!

A Receptírás beállításainál megadható, hogy minden esetben nyomtasson felírási igazolást a program. Ha közben olyan ellátás történik, ahol nincs szükség felírási igazolásra, akkor ezt kézzel adott megjelenésre beállítható.

(tipikusan gyerekorvosi ellátás)

Ez persze „fordítva” is működhet:

A Receptírás beállításainál megadható, hogy soha ne nyomtasson felírási igazolást a program. Ha közben olyan ellátás történik, ahol szükség van felírási igazolásra, akkor kézzel át lehet állítani, a konkrét megjelenés alkalmával.

A mostani tapasztalatunk azt mutatja, hogy mivel a patika a nyomtatott felírási igazolás nélkül is ki kell adja a felírt terméket, az orvosnak pedig nem kell tárolni a kinyomtatott igazolásokat – ezért jelenleg nem sok „értelme” van a nyomtatásnak.

Természetesen ha a beteg kéri, akkor minden esetben szükséges. Hogy ezek száma mennyi, az nyilván praxisonként különböző, függ a páciensektől és a praxisban dolgozóktól is.

Üdvözlettel,

infomix

Balazsp
Friday, August 21, 2020 11:43:18 AM
T. Infomix!

Szemészeti magánrendelésnél a régi betegeknél, akinek nem volt Magyarországi TAJ szám, a 9 db 0 került beírásra. Na most ugye ez nem valami jó megoldás gondolom, a beteg felvételnél most is volt, hogy nem én voltam az adminisztrátor, és próbálták beírni a 9 db 0-át, és ugye kiadja az összes olyan pácienst, akinek régen ez lett beírva, és mivel nem a folytatásra kattintottak, így nem sikerült beírni a beteget, valami hibaüzenetet jelzett. Ha nincs TAJ, olyankor mi a teendő? Ha van biztosítás külföldön, és azt beírom az EU adatlapra, a gyógyszereket írhatom normativ illetve Eü emelt jogcímen? A biztosítók leegyeztetik egymással? Köszönöm!

(Régen ha 9 db 0 lett beírva a TAJ helyére, teljes áron írtuk a cseppeket ha jól emlékszem.)

Varga Sándor
Saturday, August 22, 2020 11:33:26 AM
Originally Posted by: Balazsp 

T. Infomix!

Szemészeti magánrendelésnél a régi betegeknél, akinek nem volt Magyarországi TAJ szám, a 9 db 0 került beírásra. Na most ugye ez nem valami jó megoldás gondolom, a beteg felvételnél most is volt, hogy nem én voltam az adminisztrátor, és próbálták beírni a 9 db 0-át, és ugye kiadja az összes olyan pácienst, akinek régen ez lett beírva, és mivel nem a folytatásra kattintottak, így nem sikerült beírni a beteget, valami hibaüzenetet jelzett. Ha nincs TAJ, olyankor mi a teendő? Ha van biztosítás külföldön, és azt beírom az EU adatlapra, a gyógyszereket írhatom normativ illetve Eü emelt jogcímen? A biztosítók leegyeztetik egymással? Köszönöm!

(Régen ha 9 db 0 lett beírva a TAJ helyére, teljes áron írtuk a cseppeket ha jól emlékszem.)

Kedves Balázs,

TAJ számmal nem rendelkező paciens esetén felvételkor, az azonosító típusa a listát lenyitva átállítható, ez lehet akár EU kártya száma is. Ilyenkor a TAJ adatmező inaktívvá válik, és az egyéb azonosítóba lehet beírni a megfelelő adatot.

Paciens felvételéhez három adat megadása szükséges, név, nem és születési dátum. Minden más adat kitöltése opcionális.

Külföldön biztosított beteg esetén az EU adatlapot annak megfelelően kell kitölteni, hogy a paciens melyik országból érkezett, és milyen kártyával, nyomtatvánnyal jelentkezik a rendelésen. A későbbi félreértések elkerülése érdekében javasoljuk ezt a kártyát, ill. nyomtatványt, az ellátás csatolt dokumentumok fülén scanneljék be. Az adat kitöltéshez segítséget a 2019 nyarán készült hírlevelünkben talál.

http://www.ixnet.hu/news/news_190709.html#1 [/color]

Azt, hogy milyen kártya, illetve nyomtatvány esetén milyen eü ellátás, szolgáltatás adható annak terhére, a NEAK határozza meg, a honlapjukon én ezt a tájékoztatót találtam.

http://www.neak.gov.hu/felso_menu/szakmai_oldalak/nemzetkozi_ugyek/tajekoztato_a_magyar_egesezesegbiztositas_szolg.html [/color]


Varga Sándor
dr.Kovács József
Tuesday, August 25, 2020 9:34:31 AM
Azt szeretném kérdezni, hogy a programból küldött e-mail titkosítása hogyan történik?
dr.Kovács József
Dr. Juhász Hanna
Tuesday, August 25, 2020 10:43:48 AM
Tisztelt Infomix!

Lehetséges lenne, hogy a csoportos FIG kinyomtatásakor lehetőség legyen azt egy PDF fájlba nyomtatni?

Olvasatom szerint csak köteles vagyok a szülő számára eljuttatni, de az nincs tiltva, hogy elektronikusan kapják meg, okostelefonjaikon utána ugyanúgy bemutathatják a gyógyszertárban, de nem kellene feleslegesen bejönni a FIG-ért a rendelőbe.

Köszönettel

Juhász Hanna

palenkascs
Tuesday, August 25, 2020 11:15:01 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Azt szeretném kérdezni, hogy a programból küldött e-mail titkosítása hogyan történik?

A kérdés megválaszolása némi utánajárást igényel, így addig szíves türelmét kérném, köszönöm!

Varga Sándor
Tuesday, August 25, 2020 11:56:42 AM
Originally Posted by: Dr. Juhász Hanna 

Tisztelt Infomix!

Lehetséges lenne, hogy a csoportos FIG kinyomtatásakor lehetőség legyen azt egy PDF fájlba nyomtatni?

Olvasatom szerint csak köteles vagyok a szülő számára eljuttatni, de az nincs tiltva, hogy elektronikusan kapják meg, okostelefonjaikon utána ugyanúgy bemutathatják a gyógyszertárban, de nem kellene feleslegesen bejönni a FIG-ért a rendelőbe.

Köszönettel

Juhász Hanna

Kedves doktornő,

Az Ixnetben van arra lehetőség, hogy az eRecepteket automatikusan emailben továbbítsák a pacienseknek.

Ezt a lehetőséget az EESZT panel Beállítások Egyéb fülén találja. Az "Ellátás végén email értesítések küldése felírt receptekről" beállítást kell csak bekapcsolni hozzá.

UserPostedImage

A paciens kartonján megadott email címre történik a kiküldés, gyerekek esetén erre a célra megadható a szülő email címe is.


Varga Sándor
palenkascs
Wednesday, August 26, 2020 9:05:57 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Azt szeretném kérdezni, hogy a programból küldött e-mail titkosítása hogyan történik?

Maga az e-mail küldés a beállított, pl.: gmail fiók smptp szerverén keresztül megy. Ixnet rendszereinkben az e-mail küldés során a csatolmányok titkosítását úgy oldottuk meg, hogy a Páciensnek küldött csatolmány automatikusan jelszóval van levédve, a jelszó pedig a Páciens születési dátuma pontok nélkül.

dr. Szemerédi László
Wednesday, August 26, 2020 9:57:31 AM
Szeretném kérdezni, van-e arra mód, hogy az engem helyettesítő orvos kapcsán az én makróim, típusbeállításaim stb. jelenjenek meg = ha ő lép be, a felhasználói felület ugyanaz legyen, mint nálam? Nővérkéim így szokták meg.

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

FMilan
Wednesday, August 26, 2020 10:13:19 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Szeretném kérdezni, van-e arra mód, hogy az engem helyettesítő orvos kapcsán az én makróim, típusbeállításaim stb. jelenjenek meg = ha ő lép be, a felhasználói felület ugyanaz legyen, mint nálam? Nővérkéim így szokták meg.

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

Kedves Doktor Úr!

Az Ixnetbe gazdaként bejelentkezve a Menü / Karbantartás / Gazda / Felhasználói beállítások másolása menüpontot elindítva a megjelenő ablakban fent meg kell adni a másolandó felhasználót (Ön, a saját praxisában), majd a Cél felhasználót (helyettes orvos az ön praxisában), alatta bepipálni mindent amit szeretne átmásolni a helyettes orvoshoz, majd az Indítás gombot megnyomva már indítható is a beállítás másolása. De fontos hogy a másolandó és a cél felhasználó jól legyen kiválasztva, hogy nehogy valakihez egy rossz beállítás kerüljön a sajátja helyett!

Dr. Juhász Hanna
Thursday, August 27, 2020 8:01:48 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Juhász Hanna 

Tisztelt Infomix!

Lehetséges lenne, hogy a csoportos FIG kinyomtatásakor lehetőség legyen azt egy PDF fájlba nyomtatni?

Olvasatom szerint csak köteles vagyok a szülő számára eljuttatni, de az nincs tiltva, hogy elektronikusan kapják meg, okostelefonjaikon utána ugyanúgy bemutathatják a gyógyszertárban, de nem kellene feleslegesen bejönni a FIG-ért a rendelőbe.

Köszönettel

Juhász Hanna

Kedves doktornő,

Az Ixnetben van arra lehetőség, hogy az eRecepteket automatikusan emailben továbbítsák a pacienseknek.

Ezt a lehetőséget az EESZT panel Beállítások Egyéb fülén találja. Az "Ellátás végén email értesítések küldése felírt receptekről" beállítást kell csak bekapcsolni hozzá.

UserPostedImage

A paciens kartonján megadott email címre történik a kiküldés, gyerekek esetén erre a célra megadható a szülő email címe is.

Köszönöm a választ. Sajnos nálam a rendszerből történő e-mail köldés nem működik. A céges levelezéshez GSuite levelezőrendszert használok, ez a Gmail céges verziója és a levelezőprogram alapbeállításai nem engedik, hogy az IxNet a fiókomhoz férjen. Beállítottuk, de a levelezőrendszer minden alkalommal letiltja a program hozzáférését, erre még keresem a megoldást mert egyelőre csak App-oknak lehet egyedi API-t adni, az IxNet programnak nem sikerült.

Üdvözlettel

Juhász Hanna

dr.Kovács József
Thursday, August 27, 2020 8:19:53 AM
NEAK csatolmányokat két napja nem tudom megnézni: "Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányra" hibaüzenet.
dr.Kovács József
dr.Kovács József
Thursday, August 27, 2020 8:33:34 AM
Az EESZT-be felkerült szakorvosi javaslatokat hol kell keresni?
dr.Kovács József
csgyula
Thursday, August 27, 2020 8:46:21 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Az EESZT-be felkerült szakorvosi javaslatokat hol kell keresni?

Tisztelt Dr. Úr!

Az EESZT-be felkerült szakorvosi javaslatokat az EESZT panelen az EHR lekérdezésnél lehet megtalálni.

dr.Kovács József
Thursday, August 27, 2020 8:49:15 AM
Originally Posted by: csgyula 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Az EESZT-be felkerült szakorvosi javaslatokat hol kell keresni?

Tisztelt Dr. Úr!

Az EESZT-be felkerült szakorvosi javaslatokat az EESZT panelen az EHR lekérdezésnél lehet megtalálni.

Akkor sajnos valami gond van még az EESZT-ben, mert sokszor azt írják a leleten, hogy a javaslatot felküldték, de én nem találom.


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Thursday, August 27, 2020 8:50:18 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

NEAK csatolmányokat két napja nem tudom megnézni: "Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányra" hibaüzenet.

Az összes helyi példány frissítése nem oldotta meg a problémát.


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Thursday, August 27, 2020 10:55:34 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

NEAK csatolmányokat két napja nem tudom megnézni: "Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányra" hibaüzenet.

Az összes helyi példány frissítése nem oldotta meg a problémát.

Újraindítás után is fennáll a probléma. A beküldendő jelentések sem jelennek meg.


dr.Kovács József