palenkascs
Monday, March 18, 2019 8:30:15 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Zsolt50 

Legközelebb odaírom, hogy csak egy botcsinálta informatikua vagyok :)

A próbálgatások odáig "fajultak", hogy már a kártyaolvasót sem látta. A megoldás a kártyaolvasó driver-ének eltávolítása és újratelepítése hozta.

Érdekes módon az említett hiba is megjavult.

Üdvözlettel Zsolt, a doktornő informatikusa :)

Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:

Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.

Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.

Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?

Már én is jártam így minden előzetes frissítés nélkül is. Egy reggel nem látta a gép a kártyaolvasót, törlés után újra kellett telepíteni. Oka?

Sajnos ezt eddig mi sem tudtuk kideríteni, nem látunk rá a kártyaolvasó driver és kliens működésére, így végső esetben a teljes eltávolítást és újratelepítést tudjuk csak javasolni, ha más már nem segít.

dr.Kovács József
Monday, March 18, 2019 9:42:26 AM
Originally Posted by: Zsolt50 

Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:

Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.

Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.

Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?

Az e-személyi kliens frissítése nálunk nem okozott semmi gondot.


dr.Kovács József
kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, March 18, 2019 10:17:02 AM
Csak egy buta kérdés....

Hazavittem a laptopot és rácsatlakoztam a rendelő gépére. Eeszt-ben vártam leleteket de csak azok voltak láthatók amiket előzőleg a rendelőben letöltöttem (kártyával otthon is beléptem). Létezik, hogy csak a főgépről kérdezhetek le vagy csak később lettek feltöltve mikor a nagy gép elé kerültem. Köszönöm szépen. Kovács-Kléh, Ecser.

Patkó Balázs
Monday, March 18, 2019 10:37:44 AM
Originally Posted by: kleh 

Csak egy buta kérdés....

Hazavittem a laptopot és rácsatlakoztam a rendelő gépére. Eeszt-ben vártam leleteket de csak azok voltak láthatók amiket előzőleg a rendelőben letöltöttem (kártyával otthon is beléptem). Létezik, hogy csak a főgépről kérdezhetek le vagy csak később lettek feltöltve mikor a nagy gép elé kerültem. Köszönöm szépen. Kovács-Kléh, Ecser.

Tisztelt Doktor Úr!

A laptopon megtudja nyitni a rendelői gépen letöltött EESZT leleteket? Illetve volt-e bármi EESZT hibaüzenet az EHR dokumentum lekérdezésnél, vagy csak egyszerűen nem kérdezett le újabb dokumentumokat?

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, March 18, 2019 12:13:44 PM
Csak egyszerüen nem kérdezett le semmi újat, de az eddig letöltötteket láttam, megnyitottam, hibát nem jelzett. Igaz próbálhattam volna egy receptet is, de nem tettem.

Elméletileg a laptop ugyan úgy kell hogy működjünk mint a főgép.

Majd figyelgetem még, lehet csak tényleg később kerültek fel a térbe a leletek. Köszönöm, hogy meghallgattak.

Nagy Attila
Monday, March 25, 2019 4:43:14 PM
EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás

"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

dr.Kovács József
Friday, March 29, 2019 8:08:08 AM
Originally Posted by: Nagy Attila 

EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás

"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

Nálunk már most megy az EESZT.


dr.Kovács József
Hajnalné
Friday, March 29, 2019 8:15:57 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Nagy Attila 

EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás

"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

Nálunk már most megy az EESZT.

Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server.

Somogyi László
Friday, March 29, 2019 8:17:06 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Nagy Attila 

EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás

"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

Nálunk már most megy az EESZT.

Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server.

Nem lehet bejelentkezni innen sem.

Varga Sándor
Friday, March 29, 2019 8:18:23 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Nagy Attila 

EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás

"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

Nálunk már most megy az EESZT.

Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server.

Valamilyen központi hiba van, még nem kaptunk értesítést az AEEK-től. KÉrjük addig is EESZT nélkül dolgozzanak, amint tudunk információt mindenkit tájékoztatunk itt a fórumon.


Varga Sándor
medicinke
Friday, March 29, 2019 11:11:29 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Nagy Attila 

EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás

"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

Nálunk már most megy az EESZT.

Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server.

Valamilyen központi hiba van, még nem kaptunk értesítést az AEEK-től. KÉrjük addig is EESZT nélkül dolgozzanak, amint tudunk információt mindenkit tájékoztatunk itt a fórumon.

Már megy egy szűk órája.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 16, 2019 1:48:21 PM
Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT szolgáltatásai és a portálfelületek 2019. december 16-án 13 óra 22 perc óta lassabban érhetőek el.

Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás elérhetőségének visszaállításán.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 16, 2019 2:34:04 PM
Originally Posted by: Gabi 

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT szolgáltatásai és a portálfelületek 2019. december 16-án 13 óra 22 perc óta lassabban érhetőek el.

Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás elérhetőségének visszaállításán.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2019. december 16-án 13:22-14:10 közötti lassulást okozó incidens elhárítása sikeresen megtörtént.

A betegellátás menetét a lassulás nem befolyásolta, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működtek.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, January 10, 2020 7:26:16 PM
EESZT Szolgáltatás erléhetősége helyreállt

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2020. január 10-én 14:35-18:36 közötti lassulást okozó incidens elhárítása sikeresen megtörtént.

A betegellátás menetét a lassulás nem befolyásolta, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működtek.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Denkinger
Sunday, March 8, 2020 7:08:06 AM
Sziasztok!

Érdeklőnék, hogy milyen e-személyi olvasót lehet használni az IxNet-hez? Mik a követelmények?

Pl.: a REINER CYBERJACK® RFID BASIS használható-e?

https://www.pcland.hu/reiner-cyberjack-rfid-basis-e-szemelyi-cyberjack-rfid-bs 

Köszönöm!

Sári László
Monday, March 9, 2020 8:43:59 AM
Originally Posted by: Denkinger 

Sziasztok!

Érdeklőnék, hogy milyen e-személyi olvasót lehet használni az IxNet-hez? Mik a követelmények?

Pl.: a REINER CYBERJACK® RFID BASIS használható-e?

https://www.pcland.hu/reiner-cyberjack-rfid-basis-e-szemelyi-cyberjack-rfid-bs 

Köszönöm!

Tisztelt Doktor Úr!

Az IxNet közvetlenül az eSzemélyi kliens programot használja, ezért minden olyan kártyaolvasó jó ami működik az eSzemélyi kliens programmal. Az eSzemélyi kliens az ID&Trust terméke a Belügyminisztérium megbízásából. A Belügyminisztérium által műszakilag és alkalmazhatóság szempontjából bevizsgált kártyaolvasókról az alábbi linkre kattintva talál bővebb információkat: https://eszemelyi.hu/kartyaolvaso/kartyaolvaso_altalanos_informaciok 

kovacsr
Monday, November 2, 2020 12:26:45 PM
Szép napot!

Az alábbi hiba lép fel az EESZT kapcsolat-ellenőrző alkalmazás futtatásakor:

HIBA!

TLS kapcsolat felépítési hiba

Cégünk hálózatán a gépek egy proxy szerveren érik el az internetet, a meghívni kívánt címet (https://if.eeszt.gov.hu/,84.206.130.15) már transzparensen elérhetővé tettük a kliens számára, milyen címeket kell még felvenni, vagy milyen beállítások hiányozhatnak?

Köszönöm!

Nagy Tamás
Monday, November 2, 2020 2:12:02 PM
Originally Posted by: kovacsr 

Szép napot!

Az alábbi hiba lép fel az EESZT kapcsolat-ellenőrző alkalmazás futtatásakor:

HIBA!

TLS kapcsolat felépítési hiba

Cégünk hálózatán a gépek egy proxy szerveren érik el az internetet, a meghívni kívánt címet (https://if.eeszt.gov.hu/,84.206.130.15) már transzparensen elérhetővé tettük a kliens számára, milyen címeket kell még felvenni, vagy milyen beállítások hiányozhatnak?

Köszönöm!

Üdvözlöm!

Az EESZT használatához az alábbi szerverek elérését kell engedélyezni:

195.228.130.44:4443

195.228.130.44:5443

if.eeszt.gov.hu:443

https://if.eeszt.gov.hu/ESZIGEID 

További szép napot!

kovacsr
Tuesday, November 3, 2020 1:24:51 PM
Originally Posted by: Nagy Tamás 

Üdvözlöm!

Az EESZT használatához az alábbi szerverek elérését kell engedélyezni:

195.228.130.44:4443

195.228.130.44:5443

if.eeszt.gov.hu:443

https://if.eeszt.gov.hu/ESZIGEID 

További szép napot!

Köszönöm, a 4443, 5443 célszervízek elérése hiányzott, elvileg mindegyik cím elérhető, mégis ugyan az a hibaüzenet.

64

Click to View Image

kantorm
Tuesday, November 3, 2020 2:43:57 PM
Originally Posted by: kovacsr 

Originally Posted by: Nagy Tamás 

Üdvözlöm!

Az EESZT használatához az alábbi szerverek elérését kell engedélyezni:

195.228.130.44:4443

195.228.130.44:5443

if.eeszt.gov.hu:443

https://if.eeszt.gov.hu/ESZIGEID 

További szép napot!

Köszönöm, a 4443, 5443 célszervízek elérése hiányzott, elvileg mindegyik cím elérhető, mégis ugyan az a hibaüzenet.

64

Click to View Image

Tisztelt kovacsr!

A képen látható üzenet úgy tűnik, nem a mi szoftvereinkből származik.

Ebben az esetben érdemes lehet felvenni a kapcsolatot az EESZT ügyfélszolgálatával, vagy az adott program szolgáltatójával.

EESZT ügyfélszolgálat: 06 1 920 1050 / helpdesk.eeszt@aeek.hu

Megértését köszönjük, reméljük tudtunk segíteni,

infomix

MediAT
Friday, December 4, 2020 3:28:19 PM
Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül.
Varga Sándor
Friday, December 4, 2020 3:38:35 PM
Originally Posted by: MediAT 

Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül.

Kedves doktorúr,

kapnak valamilyen hibaüzenetet?

Eszig vagy Token kód bekérés elindul?

Jelenleg nem tudunk központi problémáról, tervezett karbantartás holnap lesz, az AEEK információja szerint


Varga Sándor
MediAT
Friday, December 4, 2020 3:56:00 PM
SAML jegy kérést ír ki felül, de alul nem érkezik visszajelzés, hogy valóban csatlakozna-e.

Egyszer lefagyott a program, utána nem tudtunk visszalépni az E-térbe. Akkor lehet, nálunk van a gond?

Máskor is előfordul, hogyha egy dátumra több laborleletet akarok beemelni, akkor nem engedi. Most le is fagyott a program. Újraindítás után sem működik.

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: MediAT 

Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül.

Kedves doktorúr,

kapnak valamilyen hibaüzenetet?

Eszig vagy Token kód bekérés elindul?

Jelenleg nem tudunk központi problémáról, tervezett karbantartás holnap lesz, az AEEK információja szerint

Nagy Attila
Friday, December 4, 2020 4:13:28 PM
Originally Posted by: MediAT 

SAML jegy kérést ír ki felül, de alul nem érkezik visszajelzés, hogy valóban csatlakozna-e.

Egyszer lefagyott a program, utána nem tudtunk visszalépni az E-térbe. Akkor lehet, nálunk van a gond?

Máskor is előfordul, hogyha egy dátumra több laborleletet akarok beemelni, akkor nem engedi. Most le is fagyott a program. Újraindítás után sem működik.

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: MediAT 

Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül.

Kedves doktorúr,

kapnak valamilyen hibaüzenetet?

Eszig vagy Token kód bekérés elindul?

Jelenleg nem tudunk központi problémáról, tervezett karbantartás holnap lesz, az AEEK információja szerint

Az ixintézőben csináltunk egy EESZT takarítást, után már sikerült SAML jegyet kapni.

MediAT
Tuesday, December 22, 2020 8:26:50 AM
Másnál sem működik az E-tér? Vagy nálunk van megint valami probléma?

Köszönöm, Sziliné Ildikó

Hajnalné
Tuesday, December 22, 2020 9:09:04 AM
Originally Posted by: MediAT 

Másnál sem működik az E-tér? Vagy nálunk van megint valami probléma?

Köszönöm, Sziliné Ildikó

Működik. (Budapest)

MediAT
Tuesday, December 22, 2020 9:15:59 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: MediAT 

Másnál sem működik az E-tér? Vagy nálunk van megint valami probléma?

Köszönöm, Sziliné Ildikó

Működik. (Budapest)

Köszönöm szépem, az újraindítás megoldotta, működik.

Üdvözlettel,

Sziliné Ildikó

Éva1978
Thursday, January 21, 2021 8:53:04 AM
Jó reggelt!

Olyan kérdésem lenne, hogy nem mennek fel a felhőbe a beutalóink. Az EESZT kis ablakban be van kapcsolva, hogy küldje fel, mégis mindig hiba üzenet jön vissza: HIBA:BEU beküldés a szolgáltatás típus kitöltése kötelező. Visual Ixdokit használunk.

A másik kérdésem az lenne, hogy van olyan opció, hogy ha EESZTben egy leletet megnyitok akkor automatikusan mentésre kerüljön a beteg hozott leletei közé?

Köszönöm! Rita

Varga Sándor
Thursday, January 21, 2021 10:07:23 AM
Originally Posted by: Éva1978 

Jó reggelt!

Olyan kérdésem lenne, hogy nem mennek fel a felhőbe a beutalóink. Az EESZT kis ablakban be van kapcsolva, hogy küldje fel, mégis mindig hiba üzenet jön vissza: HIBA:BEU beküldés a szolgáltatás típus kitöltése kötelező. Visual Ixdokit használunk.

A másik kérdésem az lenne, hogy van olyan opció, hogy ha EESZTben egy leletet megnyitok akkor automatikusan mentésre kerüljön a beteg hozott leletei közé?

Köszönöm! Rita

Kedves Rita,

A szolgáltatás típus üzenetek akkor érkeznek BEUtaló beküldéskor, ha az EESZT nem tudja azonosítani azt a rendelést, ahová a beteget küldik. Ehhez az AEEK hivatalos törzsének frissítése kell, hogy megszűnjön. Részletesen ebben a hozzászólásban  írtunk már erről. Az Ixnet esetén meg lehetett azt oldani, hogy az ilyen beutalások esetén lehessen a törzsben ezt a hiányzó OTH9 kódot is keresni.

Az EESZT-s leletek automatikus tárolása az Ixnetben megoldott, visual esetén sajnos még nem találtunk rá megoldást.


Varga Sándor
Éva1978
Thursday, January 21, 2021 11:21:22 AM
Próbáltam, az oké, hogy kikerestem a szakrendelés mellé a 9 jegyű kódot az antsz oldaláról. De nem tudom jól értem-e. IxDokiban a kért vizsgálat irányához, illetve ha megnyitom a beutaló ablakot akkor az intézet kódhoz is ezt az "új" , Nálunk eddig nem használt kódot kell írni? Mert így pedig azt írja, hogy nem létező 9 jegyű intézetkód...
Users browsing this topic