Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, April 1, 2021 2:11:03 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

A tételes betegforgalmi jelentés minden felírt favipiravirra 30322 nem létező TTT kód hibát ad ki. Mit lehetne tenni?

Dr Bakos János

Kedves doktorúr,

a 210898693 TTT kódú Favipiravir Egis 200 mg filmtablettát írta fel?

Ilyen hiba akkor jön vissza, ha az adott TTT kódot, ami a jelentésbe bekerül a NEAK feldolgozó programja nem talál.

Próbáltam a NEAK honlapon is ellenőrizni ennek a gyógyszernek státuszát, de jelenleg ez a funkció nem üzemel.

http://www.neak.gov.hu/felso_menu/lakossagnak/gyogszerkereso 

Igen az EGIS-eset. Ezen a TTT kódon.

Megkérdezem a NEAK-ot emailben.

Amint érkezik válasz küldöm.

Ami biztos, hogy ilyen hibaüzenet esetén az ellátás, és az ahhoz tartozó összes többi adat feldolgozásra kerül.

Ha eReceptként írta fel, akkor az az EESZT-ben szerepel, illetve hogy a gyógyszer kiadását, a patikának is kell jelentenie a NEAK felé.

Márciusban 3 db Favipiravirt írtam fel, az EGIS.eset, mind a 3-ra hibát dobott. A patika nem szólt vissza, hogy gond lenne, e-receptként írtam fel, és ki is váltották.

Az EESZT-ben ellenőriztem, fent van a recept, kiadott státuszban.

Érkezett egy válasz a NEAK -tól. Ezek szerint jelenleg a javítás megtörténtéig a B300-as jelentést nem lehet leadni, illetve aki már leadta, és írt fel Favipiravirt, annak újra le kell majd adni ezt a jelentést.

"Tisztelt Fejlesztők!

Már érkezett több jelzés azzal kapcsolatban, hogy a B300-as jelentésekben esetleg szereplő 210898693 gyógyszerkód hibalistára kerül. A javítás folyamatban.

Jelenleg a B300-as jelentések feldolgozását megállítottuk, hogy ezeket ne tegye helytelenül hibára.

Aminél ilyen hiba előjött, azt a jelentést újra kell küldeni.

Üdvözlettel:

NEAK"

Köszönöm, gondoltam, hogy valami központi gond lehet. Akkor a jelentést később újra leadjuk.

Üdvözlettel, kellemes Húsvéti ünnepeket

Dr Bakos

dr. Szemerédi László
Friday, April 2, 2021 10:19:18 AM
Egy észrevétel: Az Oltásszervező funkció kapcsán: A Sinopharm vakcinánál a 2. oltás időpontát a 21. napon számolja. Az alkalmazási előirat 21-28 napot ír. Az Ágazati portálon rögzítve

viszont 28 napot ad a második oltás időpontjának, így mi is 28 napra hívjuk vissza a betegeket. Így az esedékes oltások lekérdezésénél oltásszervező által "várt" időpont és az általunk megadott időpont elcsúszik, nem használható.

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

dr.Kovács József
Monday, April 5, 2021 11:25:52 AM
Oltásszervező: aki nem kéri vagy nem kaphat választhatóan ne kerüljön a listába. Egyébként nagyon jónak tűnik így elsőre!

Csoportos oltás rögzítésénél nem lehetne a kötelező napi megjelenéshez valamilyen rövid sablonszöveget beírni?


dr.Kovács József
misidoki
Tuesday, April 6, 2021 10:12:41 AM
Ma reggel rátettük a Visualix frissitést, azóta a gép lelassult, a magistralis receptek a főgépből eltüntek, érdekes módon a mellékgépen megmaradtak.

Most vettem észre, hogy a visszarendelésnél a beteg neve helyett az órát írja be. Már indexeltünk is, hiába

A rp írásnál nem írja be,hogy hányszor 1-2-3,üres marad

Ezeket utólag veszem észre, azért szuerkesztem

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, April 6, 2021 12:11:13 PM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Egy észrevétel: Az Oltásszervező funkció kapcsán: A Sinopharm vakcinánál a 2. oltás időpontát a 21. napon számolja. Az alkalmazási előirat 21-28 napot ír. Az Ágazati portálon rögzítve

viszont 28 napot ad a második oltás időpontjának, így mi is 28 napra hívjuk vissza a betegeket. Így az esedékes oltások lekérdezésénél oltásszervező által "várt" időpont és az általunk megadott időpont elcsúszik, nem használható.

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

Kedves Doktor Úr,

Köszönjük jelzését. A hivatalos leirat alapján állítottuk be az oltási sémát (ami 21-28 nap esedékességet ír elő a második oltásra). Az egységes kezelés érdekében akkor frissíteni fogjuk fix. 28 napra.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, April 6, 2021 12:21:09 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Oltásszervező: aki nem kéri vagy nem kaphat választhatóan ne kerüljön a listába. Egyébként nagyon jónak tűnik így elsőre!

Csoportos oltás rögzítésénél nem lehetne a kötelező napi megjelenéshez valamilyen rövid sablonszöveget beírni?

Kedves Doktor Úr,

Elnézést, hogy csak most válaszolok- de nagyon sok javaslat érkezett az oltásszervezővel kapcsolatban az ünnepek alatt , s azokat szedtük össze. Terveink szerint a napokban kikerül az előző hozzászólásban a Sinopharm vakcina 2. oltása esetén jelzett 28 napi esedékesség. A többi javaslatok jelentős részét igyekszünk folyamatosan elkészíteni, s egy hóközi frissítésben kiadni ( így az Ön által javasoltak is bekerülnének). Természetesen a megmaradt s a későbbiekben még beérkező javaslatokat pedig a hóvégi verzióba tennénk.

Mindenkinek köszönjük az észrevételt, javaslatot, s mi is reméljük hogy nagyon hasznos segítőtársnak fog bizonyulni ez a fejlesztésünk.

Széll János
Tuesday, April 6, 2021 2:30:38 PM
Originally Posted by: Éva1978 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Verzióváltással érkezett,eddig nem tapasztaltuk: A magistralis gyógyszert nem engedi felírni,míg az orvosi utasítás nincs kitöltve. A receptírásnál alul 3 "rovat" jelenik meg,ebből ez a középső. Mit kell oda beírni külön,mikor a dozírozás amúgy is szerepel?

Ki mit ír oda végül?

Mi azt találtuk (ki), hogy EGYETLEN, BÁRMILYEN kakakter (. x ?) kerül abba a mezőbe, máris tovább lép a program.

Ennél egyszerűbb, gyorsabb megoldást (Varga S. válaszának ismeretében) nem tudok.

Mem fogom minden egyes, évtizedek alatt rögzített magisztrális receptem előiratát ebbe a mezőbe(újra) bevinni.

(Mert EESZT informatikusai másként gondolkodnak, mint az orvosok, meg mint InfoMix programozói...)

Széll János
Tuesday, April 6, 2021 2:36:11 PM
Originally Posted by: Széll János 

Originally Posted by: Éva1978 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Verzióváltással érkezett,eddig nem tapasztaltuk: A magistralis gyógyszert nem engedi felírni,míg az orvosi utasítás nincs kitöltve. A receptírásnál alul 3 "rovat" jelenik meg,ebből ez a középső. Mit kell oda beírni külön,mikor a dozírozás amúgy is szerepel?

Ki mit ír oda végül?

Mi azt találtuk (ki), hogy EGYETLEN, BÁRMILYEN kakakter (. x ?) kerül abba a mezőbe, máris tovább lép a program.

Ennél egyszerűbb, gyorsabb megoldást (Varga S. válaszának ismeretében) nem tudok.

Mem fogom minden egyes, évtizedek alatt rögzített magisztrális receptem előiratát ebbe a mezőbe(újra) bevinni.

(Mert EESZT informatikusai másként gondolkodnak, mint az orvosok, meg mint InfoMix programozói...)

BOCS' KIEGÉSZÍTÉS:

Mindezt xDoki rendszerben, s nem xNet-ben...

SzJ

csgyula
Tuesday, April 6, 2021 2:44:05 PM
Originally Posted by: misidoki 

Ma reggel rátettük a Visualix frissitést, azóta a gép lelassult, a magistralis receptek a főgépből eltüntek, érdekes módon a mellékgépen megmaradtak.

Most vettem észre, hogy a visszarendelésnél a beteg neve helyett az órát írja be. Már indexeltünk is, hiába

A rp írásnál nem írja be,hogy hányszor 1-2-3,üres marad

Ezeket utólag veszem észre, azért szuerkesztem

Tisztelt Dr. Úr!

Sajnos telefonon nem tudtuk elérni, ha a jelzett probléma továbbra is fennáll, akkor szeretnénk kérni egy egy időpontot amikor elérhető.

misidoki
Tuesday, April 6, 2021 6:45:14 PM
Miután a dolog sürgős,hívjanak holnap reggel 9-kor,mobilom 20/9824771 telefon 75/551010 75/551011.Ha távelérés kell, akkor ugyanezen időpontban lehetséges lenne.
misidoki
Tuesday, April 6, 2021 7:16:30 PM
Örömmel jelentem, hogy újra megcsináltam az összes frissítést,és a hiba megszünt.
dr. Szemerédi László
Wednesday, April 7, 2021 6:58:21 AM
Még mindig nem világos a kapcsolat a felhővel: Időnként előfordul, hogy a felírt gyógyszerek/elkészített beutalók felküldésekor az EESZT-panelen a rendszer pirosan-zölden felváltva villog. Aztán később ismét folyamatosan zöld lesz. Ezek a receptek később bizosan felkerülnek utólag? Vagy praktikusan töröljem és írjam fel újra? Szükséges figyelni a kis gombot? Mi a lila szín jelentése?

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

Nagy Attila
Wednesday, April 7, 2021 8:45:57 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Még mindig nem világos a kapcsolat a felhővel: Időnként előfordul, hogy a felírt gyógyszerek/elkészített beutalók felküldésekor az EESZT-panelen a rendszer pirosan-zölden felváltva villog. Aztán később ismét folyamatosan zöld lesz. Ezek a receptek később bizosan felkerülnek utólag? Vagy praktikusan töröljem és írjam fel újra? Szükséges figyelni a kis gombot? Mi a lila szín jelentése?

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

Tisztelt dr. Szemerédi László!

A piros zöld villogás a felküldött Recept vagy beutaló hiba miatt fordul elő

A hiba okát az EESZT panelen alul az üzeneteknél tudja megnézni:

UserPostedImage

Ha a recept felírásakor hiba van azt a recept írás ablakot bezárva az ellátás ablakon található EESZT REC részen tudja ellenőrizni:

UserPostedImage

A gombra kattintva a megjelenő ablakban olvasható az adott receptnél az EESZT által vissza küldött hibaüzenet.

Ilyenkor érdemes a receptet törölni és újra felírni az esetleges hiba kijavítását követően.

Ezen a képen egy olyan receptet írtam fel aminek az ellátva dátuma több volt mint egy év ezért a TÉR ezt hibával zárta nem fogadta be.

A Lila villogás SAML jegy vagy egyéb EESZT kapcsolat hibára utal.

csgyula
Wednesday, April 7, 2021 8:56:17 AM
Originally Posted by: misidoki 

Örömmel jelentem, hogy újra megcsináltam az összes frissítést,és a hiba megszünt.

Tisztelt Dr. Úr!

Köszönjük a visszajelzést, örülünk, hogy megoldódott a probléma, további jó munkát kívánnunk!

misidoki
Wednesday, April 7, 2021 12:03:44 PM
Segítséget kérek- a fertőző beteg bejelentő rendszer kér egy tanúsítványt az IxNetben, de nekünk az nincs.
Varga Sándor
Wednesday, April 7, 2021 12:21:42 PM
Originally Posted by: misidoki 

Segítséget kérek- a fertőző beteg bejelentő rendszer kér egy tanúsítványt az IxNetben, de nekünk az nincs.

Kedves doktorúr,

https://www.nnk.gov.hu/index.php/szakrendszerek/jarvanyugyi-szakrendszer/945-tanusitvanyigenylesek  oldalon tudja megtenni.


Varga Sándor
csgyula
Wednesday, April 7, 2021 12:37:16 PM
Originally Posted by: misidoki 

Segítséget kérek- a fertőző beteg bejelentő rendszer kér egy tanúsítványt az IxNetben, de nekünk az nincs.

Tisztelt Dr. Úr!

Az ÁNTSZ honlapon (https://www.antsz.hu/) ha bejelentkezett, a jobb oldalon a gyorsmenü megnyitása után a tanúsítvány kezelőben tud tanúsítványt igényelni.

misidoki
Wednesday, April 7, 2021 6:32:25 PM
Köszönöm szépen.
LNF
  • LNF
  • Kezdő (Szint 3)
Thursday, April 8, 2021 9:25:20 AM
Meg lehetne oldani, hogy a verzióváltás ne írja át a nyomtatóbeállításokat?
Varga Sándor
Thursday, April 8, 2021 9:32:10 AM
Originally Posted by: LNF 

Meg lehetne oldani, hogy a verzióváltás ne írja át a nyomtatóbeállításokat?

Kedves doktorúr,

Melyik részben változott a nyomtató beállítás? Elvileg egy frissítéssel nem szabad változnia, ezért szeretném tudni.

köszönöm


Varga Sándor
LNF
  • LNF
  • Kezdő (Szint 3)
Thursday, April 8, 2021 9:56:11 AM
Alapvetően a profilok közül induláskor választjuk az aktuálisan szükséges beállítást. Verzióváltás után pl. beutaló nyomtatáskor a korábban itt használt nyomtató egy másik, itt nem használtra ugrik. Beszéltem egy kollégájával, visszaállítottuk a nyomtatás beállításánál. Talán most így marad. Ez csak verzióváltás után történik.
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, April 8, 2021 11:25:05 AM
T. Infomix!

Nekem is beutaló nyomtatással van problémám. Szeretném átirányítani a beutaló nyomtatást ugyanazon nyomtató másik papírforrására.

Egyszerűen nem találom, hogy melyik beutaló sablon kerül nyomtatásra. A beutaló kinyomtatásánál annyit ír ki, hogy ALAP A5, de ennek a nyomtatósablonnak nem találom a megfelelőjét a beutalóformátumok karbantartása menüpontban. Mondjuk itt kb 40 beutalósablon van. Illetve van ilyen, de ott az alapértelmezett nyomtató van beállítva, de jelenleg sem oda nyomtatunk, hanem egy másik nyomtatóra.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Varga Sándor
Thursday, April 8, 2021 11:55:07 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Nekem is beutaló nyomtatással van problémám. Szeretném átirányítani a beutaló nyomtatást ugyanazon nyomtató másik papírforrására.

Egyszerűen nem találom, hogy melyik beutaló sablon kerül nyomtatásra. A beutaló kinyomtatásánál annyit ír ki, hogy ALAP A5, de ennek a nyomtatósablonnak nem találom a megfelelőjét a beutalóformátumok karbantartása menüpontban. Mondjuk itt kb 40 beutalósablon van. Illetve van ilyen, de ott az alapértelmezett nyomtató van beállítva, de jelenleg sem oda nyomtatunk, hanem egy másik nyomtatóra.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Kedves doktorúr,

A beutalásoknál magán a beutaláson lehet a nyomtatót kiválasztani, a formátum melletti fogaskerék gombra kattintva.

UserPostedImage

Itt lehet a nyomtató mellett a lapadagolót is megadni. Ezt a választást a következő átállításig megjegyzi a program.


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, April 8, 2021 11:59:39 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Nekem is beutaló nyomtatással van problémám. Szeretném átirányítani a beutaló nyomtatást ugyanazon nyomtató másik papírforrására.

Egyszerűen nem találom, hogy melyik beutaló sablon kerül nyomtatásra. A beutaló kinyomtatásánál annyit ír ki, hogy ALAP A5, de ennek a nyomtatósablonnak nem találom a megfelelőjét a beutalóformátumok karbantartása menüpontban. Mondjuk itt kb 40 beutalósablon van. Illetve van ilyen, de ott az alapértelmezett nyomtató van beállítva, de jelenleg sem oda nyomtatunk, hanem egy másik nyomtatóra.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Kedves doktorúr,

A beutalásoknál magán a beutaláson lehet a nyomtatót kiválasztani, a formátum melletti fogaskerék gombra kattintva.

UserPostedImage

Itt lehet a nyomtató mellett a lapadagolót is megadni. Ezt a választást a következő átállításig megjegyzi a program.

Ez az! Köszönöm! Magamtól 1000 évig se jöttem volna rá.

Dr Rétei Ágnes
Monday, April 12, 2021 9:13:50 AM
Csoportos oltásnál, hogy tudom az 1. oltásnál beírt pácienseket időzíteni és a 2. oltásnál "betölteni"? Az oltástáblázatban látom a 2. oltás időpontját.
Nagy Attila
Monday, April 12, 2021 9:22:06 AM
Originally Posted by: Dr Rétei Ágnes 

Csoportos oltásnál, hogy tudom a már beírt pácienseket időzíteni?

Tisztelt Rétei Ágnes dr.!

Amennyiben a COVID-19 oltás nyilvántartóban az oltás tervezett dátuma rögzítésre került (az időzítés megtörtént) az Ixnet csoportos oltás funkciója további segítséget nyújt az oltások rögzítéséhez. COVID-19 oltás kiválasztása esetén, egy új, időzítettek nyomógomb lesz aktív, melyet megnyomva az aznapra időzített páciensek automatikusan beemelésre kerülnek a listába. Természetesen az oltott páciensek listája az eddig is elérhető páciens választás ikonnal bővíthető, módosítható.

Leírásunkat ezen a linken találja: Ixnet_COVID_oltas_nyilvantarto 

Dr Rétei Ágnes
Monday, April 12, 2021 9:29:11 AM
Originally Posted by: Nagy Attila 

Originally Posted by: Dr Rétei Ágnes 

Csoportos oltásnál, hogy tudom a már beírt pácienseket időzíteni?

Tisztelt Rétei Ágnes dr.!

Amennyiben a COVID-19 oltás nyilvántartóban az oltás tervezett dátuma rögzítésre került (az időzítés megtörtént) az Ixnet csoportos oltás funkciója további segítséget nyújt az oltások rögzítéséhez. COVID-19 oltás kiválasztása esetén, egy új, időzítettek nyomógomb lesz aktív, melyet megnyomva az aznapra időzített páciensek automatikusan beemelésre kerülnek a listába. Természetesen az oltott páciensek listája az eddig is elérhető páciens választás ikonnal bővíthető, módosítható.

Leírásunkat ezen a linken találja: Ixnet_COVID_oltas_nyilvantarto 

Köszönöm!

Dr.Soóky
Monday, April 12, 2021 3:36:53 PM
Tisztelt CÍM!

2 gépen használjuk az Ixnet -t Reg szám : 10909

A kliens gépen alaplap cserére kényszerültünk amely miatt nem enged hozzáférni a fő gépen

A program használata nem engedélyezett hiba kód 8 , al hiba kód 31

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=832N_vtelen.jpg 

Kérem segítségüket:

physiomed.kft@gmail.com

+36203145218

Soóky Barna

Nagy Tamás
Monday, April 12, 2021 3:51:28 PM
Originally Posted by: Dr.Soóky 

Tisztelt CÍM!

2 gépen használjuk az Ixnet -t Reg szám : 10909

A kliens gépen alaplap cserére kényszerültünk amely miatt nem enged hozzáférni a fő gépen

A program használata nem engedélyezett hiba kód 8 , al hiba kód 31

UserPostedImage

Kérem segítségüket:

physiomed.kft@gmail.com

+36203145218

Soóky Barna

Tisztelt Dr. Soóky Barna!

Keresni fogom telefonon és segítek a probléma megoldásában.

Nagy Tamás
Tuesday, April 13, 2021 8:36:14 AM
Originally Posted by: Nagy Tamás 

Originally Posted by: Dr.Soóky 

Tisztelt CÍM!

2 gépen használjuk az Ixnet -t Reg szám : 10909

A kliens gépen alaplap cserére kényszerültünk amely miatt nem enged hozzáférni a fő gépen

A program használata nem engedélyezett hiba kód 8 , al hiba kód 31

UserPostedImage

Kérem segítségüket:

physiomed.kft@gmail.com

+36203145218

Soóky Barna

Tisztelt Dr. Soóky Barna!

Keresni fogom telefonon és segítek a probléma megoldásában.

Táveléréssel sikeresen elhárítottuk a problémát.