Nagy Attila
Monday, October 19, 2020 2:56:17 PM
EESZT szolgáltatás sebessége helyreállt

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az EESZT rendszerében 2020. október 19. 13:30-14:32 között tapasztalt lassulást okozó működési zavart kollégáink sikeresen elhárították.

Az EESZT ismét teljes körűen elérhető.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Varga Sándor
Thursday, October 22, 2020 10:46:10 AM
A Dericom Kft. NetDoktor programja nem szerepel a NEAK által minősített vényíró programok között

Érdekes és megdöbbentő számunkra, hogy bár jogszabály szerint NEAK minősítés hiányában nem kerülhetne sem mindennapi használatba ilyen orvosi alkalmazás, sem EESZT akkreditációt nem kaphatna ilyen szoftver. Kérdés, hogy a NEAK elfelejtette aktualizálni a nyilvántartását, avagy a több éve piacon lévő Dericom Kft. jár el jogszabály ellenesen?

Esetleg mi nem jól értelmezzük a listát. 


Varga Sándor
Nagy Attila
Thursday, October 22, 2020 2:42:42 PM
EESZT szolgáltatás akadozás

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az EESZT szolgáltatásai és a portálfelületek 2020. október 22-én 14 óra 18 perc óta korlátozottan érhetőek el.

A betegellátás menetét a fennakadás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás elérhetőségének visszaállításán.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Nagy Attila
Thursday, October 29, 2020 9:53:02 AM
Influenza heti jelentéshez szükséges adatok listázása programjainkból

IxNet:

- Meg kell nyitni az "Elvégzett oltások" ablakot (Listák - Jelentések / Oltás / Elvégzett oltások)

- Lista típusánál az "Oltás kimutatás"-t kell kiválasztani

- Az "Oltás" lenyíló menüben ki kell választani az "Influenza (Egyéb)"-et

- Az "Oltóanyag" lenyíló menüben ki kell választani azt az oltóanyagot, amiről ki szeretnénk listázni, hogy kiknek, illetve hány főnek lett beadva (pl. 3Fluart)

- Az "Időszak"-nál ki kell választani azt az időszakot, amire ki szeretnénk listázni az adatokat

- A "Lista" gombra kattintva megjelenik, hogy a kiválasztott időszakban kiknek lett beadva a kiválasztott oltás. A lista sorszámozott, így az is látható, hogy összesen hány főnek lett beadva, ez alapján a szám alapján le tudja adni a jelentést az elvégzett influenza oltásokról.

Visual Ixdoki:

- Meg kell nyitni az "Elvégzett oltások" ablakot (Regisztráció / Listák - Jelentések / Elvégzett oltások)

- Az "Oltás" lenyíló menüben ki kell választani az "Egyéb oltás"-t

- Az "Egyéb oltás" lenyíló menüben ki kell választani azt az oltóanyagot, amiről ki szeretnénk listázni, hogy kiknek, illetve hány főnek lett beadva (pl. 3Fluart)

- Az "Időszak"-nál meg kell adni azt az időszakot, amire ki szeretnénk listázni az adatokat

- A "Megtekint" gombra kattintva megjelenik, hogy a kiválasztott időszakban kiknek lett beadva a kiválasztott oltás. A lista végén van egy összesítés, itt látható, hogy a kiválasztott időszakban az adott oltás hány főnek lett beadva, ez alapján a szám alapján le tudja adni a jelentést az elvégzett influenza oltásokról.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 3, 2020 2:24:06 PM
Originally Posted by: vargas 

A Dericom Kft. NetDoktor programja nem szerepel a NEAK által minősített vényíró programok között

Érdekes és megdöbbentő számunkra, hogy bár jogszabály szerint NEAK minősítés hiányában nem kerülhetne sem mindennapi használatba ilyen orvosi alkalmazás, sem EESZT akkreditációt nem kaphatna ilyen szoftver. Kérdés, hogy a NEAK elfelejtette aktualizálni a nyilvántartását, avagy a több éve piacon lévő Dericom Kft. jár el jogszabály ellenesen?

Esetleg mi nem jól értelmezzük a listát. 

Most kaptuk az értesítést a Dericom Kft.-től, miszerint a NEAK aktualizálta a listát.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 4, 2020 4:54:11 PM
Gyorshír

Most délután kaptuk meg a Vaxigrip Tetra új jelentését. Sajnos az eddiektől eltérő új indikációk is vannak. Elkezdtük a feldolgozást, igyekezni fogunk egy köztesben elérhetővé tenni mindenki számára.

Géczi Gabriella

Varga Sándor
Wednesday, November 4, 2020 9:00:05 PM
Felpörgetjük az Infomix Kft telefonos szolgáltatását!

UserPostedImage

Új telefon központ, és ezzel együtt új telefonos kiszolgáló rendszer került beüzemelésre, amellyel terveink szerint kollégáink elérése, és a partnereinknek nyújtott telefonos segítségnyújtás is gyorsabbá, rugalmasabbá válik.

Az új központ indulásával minden üzemeltető kollégánk az eddig megszokott 06-1/214-5063 telefonszámon lesz elérhető. Az eddig rendelkezésre álló 6 telefonvonal helyett egy időben akár minden kollégánk tud majd párhuzamosan bejövő hívást fogadni. Nincs többé elveszett hívás sem, mert mindenkit visszahívunk, aki nem ért el bennünket. Üzemeltetői csapatunk 2 új kollegával bővült, hogy minél hamarabb tudjunk segíteni.

A hívásokat egy automata hangmenü fogadja, ahol az 1-es gomb megnyomásával történik az első szabad támogató kollégánk kapcsolása, így gyorsan, egyszerűen, a probléma többszöri elmondása nélkül kapnak segítséget.

Az új központ elindulásával a többi telefonos elérhetőségünk az év végéig fokozatosan kivezetésre kerül.

Reméljük ezzel a bővítéssel a telefonos elérésünk egyszerűbbé, gyorsabbá válik.

Fontos tudnia: Bármilyen ügyben keres bennünket, tárcsázza kizárólag a 06-1/214-5063 telefonszámot !


Varga Sándor
Nagy Attila
Tuesday, November 10, 2020 11:47:55 AM
Internet szolgáltatás kimaradás a központi irodánkban

Budapesti központi irodánkban a mai napon 2020. november 10. 17:00 órától néhány perces internet karbantartás várható.

A leállás miatt ebben az időszakban szervereink nem lesznek elérhetőek.

Nem tudnak verziót letölteni, és ezzel együtt a fórumunk és az általunk üzemeltetett webes előjegyzés sem lesz elérhető.

A szerverek leállása miatt sajnos a hozzánk küldött emaileket sem kapjuk meg ebben az időben.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

Nagy Attila
Wednesday, November 11, 2020 8:57:12 AM
Tájékoztatás a tervezett műtétek halasztásával kapcsolatos várólista kezelési feladatokról

Tisztelt Várólista Felelős!

Tisztelt Várólista Kezelő!

Prof. Dr. Kásler Miklós, az emberi erőforrások miniszterének 2020. november 6-án kiadott 3/2020. (XI.06.) egyedi utasítása alapján 2020. november 10-től kezdődően a COVID-19 miatti járványveszély növekedése miatt ismét sor kerül a tervezett műtétek halasztására a fekvőbeteg szakellátásban.

Kérjük szíves együttműködésüket abban, hogy a tavaszi veszélyhelyzet során alkalmazott eljárásnak megfelelően végezzék el az Országos Intézményi Várólista Rendszerben a szükséges halasztási és átütemezési műveleteket:

1. minden olyan esetben, amikor a műtétet a vészhelyzet miatt át kell ütemezni, a HKH (Halasztás kapacitáshiány miatt) mozgásnemet kell használni;

2. a HKH mozgásnem egységes alkalmazása azért is fontos, hogy egyértelmű legyen a későbbiek során elemzési, tervezési célra, hogy mikor miért került sor a tervezett ellátási időpont változtatására;

(Korábban több esetben is előfordult, hogy TEO mozgásnemmel törölték a várólistáról a halasztott műtéti eseteket. Kiemelten kérjük, hogy az átütemezésre ezt a módszert ne alkalmazzák!)

3. az átütemezésnél a jelen helyzetben célszerű távoli – legalább a jelenleg megnevezett 3 hónapos veszélyhelyzet időszakot figyelembe véve - időpontot kijelölni módosított tervezett ellátási időpontnak;

4. a betegek részére tájékoztatást kell adni arról is, hogy ezek a tervezett időpontok a járványhelyzet tényleges lefutása alapján módosításra kerülhetnek.

Szeretnénk itt is kihangsúlyozni, hogy a halasztás nem érinti a sürgős ellátást igénylő eseteket, azok ellátásáról időben gondoskodni szükséges.

Tájékoztatjuk, hogy a fentiekre tekintettel továbbra sem ellenőrizzük és szankcionáljuk a sorrendiségi és az ütemezési hibákat.

Kérjük, hogy a várólista adminisztrációt a lehetőségük szerint arra való tekintettel végezzék, hogy a normál működésre való visszatérés minél problémamentesebb legyen.

A továbbiakban is azon leszünk - Önökkel együtt -, hogy az ellátás szervezését segítsük.

Együttműködésüket és munkájukat továbbra is nagyon köszönjük.

Üdvözlettel,

Dr. Pálosi Mihály

Főosztályvezető

Varga Sándor
Friday, November 20, 2020 7:52:24 AM
Ixnet Páciens Portál ©

Új dimenzió az orvos – beteg kapcsolattartásban

dr. Czett András - Egervár

„A páciens Portál azzal az alap ötlettel kezdődött, hogy a Páciens a saját, jól beállított rendszeres gyógyszereit saját részére igényelhesse elektronikusan. Ezzel megszűnik a barkochba, hogy a páciens mégis melyik gyógyszerét szeretné kérni, megismeri, akut szituációban akár fel is tudja mutatni saját gyógyszereit, a krónikus gyógyszerek felírása pedig 15 perces böngészés helyett egy kattintásos automatizmussá válhatott.

Jól hangzik? Pedig ez még csak a kezdet.

A koronavírus-járvány kapcsán a Portál a páciensek adatküldésének egyik fő fórumává vált, a telefonvonal terhelése nélkül tudják az általunk kért információkat, adatokat, leleteket elküldeni.

Az időpont foglalás is egyszerűbbé vált, mint valaha. A mindig segítőkész fejlesztői csapatnak hála a funkciók napról napra bővülnek igényeinknek megfelelően. Már most, a kezdeti fázisban is órákat spórol meg nekünk hetente, pácienseink pedig örömmel fedezik fel a megújuló funkciókat.

A legtöbb pozitív visszajelzés persze az egyszerűsített gyógyszer-igénylés kapcsán érkezik, hiszen átlátható a páciens számára is, hogy a rendszeresen szedett, jól beállított gyógyszerei közül melyik mikor lett felírva, az igénylés pedig egy kipipálás + egy gombnyomás a korábbi személyes megjelenés, vagy telefonálás helyett.”

UserPostedImage

Az új modulunkat a veszélyhelyzet idején Ön is kedvezményesen használhatja!

Keressen minket a 061/214-5063 telefonszámon, küldjön emailt az infomix@infomix.hu-ra, vagy küldjön üzenetet közvetlenül az Ixnet rendszeréből, a Segíthetünk gombra kattintva.


Varga Sándor
Nagy Tamás
Friday, November 20, 2020 10:47:44 AM
EESZT szolgáltatás akadozás

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az EESZT szolgáltatásai és a portálfelületek 2020. november 20-án 10:16 óta lassabban érhetőek el.

Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás sebességének visszaállításán.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Nagy Attila
Friday, November 20, 2020 12:19:09 PM
NISZ hálózati fennakadás

Tisztelt Partnereink!

Ezúton értesítjük Önöket, hogy NISZ hálózati fennakadások miatt az EESZT szolgáltatások és a portálfelületek 2020. november 20. 11:46 óta korlátozottan érhetők el.

A betegellátás menetét a fennakadás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

Megértésükett és türelmüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés

Nagy Attila
Friday, November 20, 2020 1:37:22 PM
NISZ hálózati kapcsolat helyreállt

Ezúton értesítjük, hogy a NISZ Zrt. tájékoztatása alapján a 2020. november 20. 11:46-12:47 között az EESZT hálózati működését is érintő működési zavar elhárítása sikeresen megtörtént.

Ennek hatására az EESZT ismét teljeskörűen elérhető.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Varga Sándor
Tuesday, November 24, 2020 9:25:05 AM
Ixnet Páciens Portál ©

Új dimenzió az orvos – beteg kapcsolattartásban

dr. Goda Benedek – Piliscsév

„Nagyon örülök a fejlesztésnek. Évek óta várom, hogy a beteg terápiás lapja ne egy rendelőben "őrzött" dokumentum, hanem olyan információs gyűjtemény legyen, ami interaktívan változtatható és a betegek gyógyulását segíti. A portálnak köszönhetően a rendszeresen szedett gyógyszerek listája a beteg otthonában, kórházi kezelés, vagy sürgős ellátás kapcsán bármikor elővehető, háziorvosi konzultációt követően akár online módosítható. A kialakított zárt, GDPR kompatibilis rendszernek köszönhetően a digitális gyógyszer rendelés látványosan csökkenti a rendelő telefonos leterheltségét és sokkal gyorsabbá, pontosabbá teszi a terápiás lapon lévő gyógyszerek ismételt felírását.”

Betege véleménye a használatról:

„Végre az egészségügy is elkezdte használni a 21. század technikai lehetőségeit. Nem is értem, hogy ez eddig miért nem alakult ki.”

UserPostedImage

Az új modulunkat a veszélyhelyzet idején Ön is kedvezményesen használhatja!

Keressen minket a 061/214-5063 telefonszámon, küldjön emailt az infomix@infomix.hu-ra, vagy küldjön üzenetet közvetlenül az Ixnet rendszeréből, a Segíthetünk gombra kattintva.


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, November 25, 2020 8:33:14 AM
42/2020 (XI.24.) EMMI RENDELET

A kihirdetett veszélyhelyzet miatt szükséges egyes egészségügyi tárgyú miniszteri rendeletek módosításáról

1. A törzskönyvezett gyógyszerek és a különleges táplálkozási igényt kielégítő tápszerek társadalombiztosítási támogatásba való befogadásának szempontjairól és a befogadás vagy a támogatás megváltoztatásáról szóló 32/2004. (IV. 26.) ESZCSM rendelet módosítása

1.§ A törzskönyvezett gyógyszerek és a különleges táplálkozási igényt kielégítő tápszerek társadalombiztosítási támogatásba való befogadásának szempontjairól és a befogadás vagy a támogatás megváltoztatásáról szóló 32/2004. (IV. 26.) ESZCSM rendelet 5/A. §-a a következő (1a) és (1b) bekezdéssel egészül ki:

„(1a) A Kormány által az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó világjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére kihirdetett veszélyhelyzet (a továbbiakban: veszélyhelyzet) időtartama alatt a szakorvosi javaslatok érvényessége meghosszabbodik a veszélyhelyzet megszűnését követő 90. napig.

(1b) Ha a szakorvosi javaslat érvényessége a veszélyhelyzet időtartama alatt lejárt, a háziorvos az egészségügyi dokumentációban rögzíti, hogy a veszélyhelyzetre tekintettel – az (1a) bekezdés szerinti időtartamig – ideiglenesen meghosszabbításra került a szakorvosi javaslat.”

2. A gyógyászati segédeszközök társadalombiztosítási támogatásba történő befogadásáról, támogatással történő rendeléséről, forgalmazásáról, javításáról és kölcsönzéséről szóló 14/2007. (III. 14.) EüM rendelet módosítása

2.§ A gyógyászati segédeszközök társadalombiztosítási támogatásba történő befogadásáról, támogatással történő rendeléséről, forgalmazásáról, javításáról és kölcsönzéséről szóló 14/2007. (III. 14.) EüM rendelet 14/B. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„14/B. § (1) A Kormány által az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó világjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére kihirdetett veszélyhelyzet (a továbbiakban: veszélyhelyzet) időtartama alatt lejáró, a 13. § (7a) bekezdése szerinti kölcsönzési idő, valamint a vény 14. § (7) bekezdése szerinti beváltási határideje meghosszabbodik a veszélyhelyzet megszűnését követő 30. napig.

(2) A veszélyhelyzet ideje alatt lejáró, a 13. § (2a) bekezdése szerinti szakorvosi javaslat 10. számú mellékletben meghatározott érvényessége meghosszabbodik a veszélyhelyzet megszűnését követő 90. napig.

(3) Ha a szakorvosi javaslat érvényessége a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt, a háziorvos az egészségügyi dokumentációban rögzíti, hogy a veszélyhelyzetre tekintettel – a (2) bekezdés szerinti időtartamig – ideiglenesen meghosszabbításra került a szakorvosi javaslat.”

3. Záró rendelkezések

3.§ Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, November 26, 2020 7:36:43 AM
Ixnet Páciens Portál ©

Új dimenzió az orvos – beteg kapcsolattartásban

Dr. Nagy Zsolt – Budapest, felnőtt háziorvosi körzet

„A paciens portált egy hónapja használom, 140 paciens regisztrált eddig. A regisztráció személyes beszélgetés, többnyire telefonos konzultáció közben történik.

A csatlakozás részemről két kattintás, a paciens részéről pedig az e-mailben megkapott link megnyitása után a jelszó megadásából áll.

Persze előzetesen pontosítani kell az e-mail címet és a terápiás lapot, mivel ezt látja majd a paciens.

Én szinte kizárólagosan a receptírás kezdeményezésére használom. A kért lista egyből a receptíró ablakba kerül, tévedést kizárva.

Napi 4-5 felírási kezdeményezés fut be ezen az úton.

Gyors, egyszerű, pontos, telefonálást spóról, és ennél több nem is kell mostanában.”

UserPostedImage

Az új modulunkat a veszélyhelyzet idején Ön is kedvezményesen használhatja!

Keressen minket a 061/214-5063 telefonszámon, küldjön emailt az infomix@infomix.hu-ra, vagy küldjön üzenetet közvetlenül az Ixnet rendszeréből, a Segíthetünk gombra kattintva.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, November 26, 2020 8:12:15 AM
A Kormány 1848/2020. (XI. 25.) Korm. határozata az alapellátásban dolgozó orvosok és szakdolgozók béremeléséhez szükséges 2021. évi forrás biztosításáról

A Kormány

1. felkéri az emberi erőforrások miniszterét, hogy a háziorvosok praxisközösségekbe, a házi gyermekorvosok csoportpraxisokba történő szerveződése érdekében teremtse meg a praxisközösségek, csoportpraxisok jogi kereteit;

   Felelős: emberi erőforrások minisztere

   Határidő: 2021. december 31.

2. felkéri az emberi erőforrások miniszterét, hogy a háziorvosi és házi gyermekorvosi, illetve az alapellátást nyújtó fogorvosi körzetek kialakításához adott szempontrendszerét aktualizálja és elektronikus formában tegye közzé a kormányzati honlapon;

   Felelős: emberi erőforrások minisztere

   Határidő: 2021. január 1.

3. a Magyarország 2021. évi központi költségvetéséről szóló 2020. évi XC. törvény (a továbbiakban: Kvtv.) 12. § (2) bekezdésében biztosított jogkörében elrendeli a Kvtv. 1. melléklet LXXII. Egészségbiztosítási és Járvány Elleni Védekezési Alap fejezet, 1. Egészségbiztosítási Alap cím, 2. Egészségbiztosítási ellátások kiadásai alcím, 7. Gyógyítómegelőző ellátás jogcímcsoport, 1. Háziorvosi, háziorvosi ügyeleti ellátás jogcím előirányzat 71 558 900 000 forinttal történő megemelését, az 1. melléklet szerint;

   Felelős: pénzügyminiszter emberi erőforrások minisztere

   Határidő: 2021. január 1-jét követően azonnal

4. felkéri a pénzügyminisztert, hogy az emberi erőforrások minisztere bevonásával gondoskodjon a 2022. és 2023. évi költségvetés tervezése során a szükséges fedezet betervezéséről.

   Felelős: pénzügyminiszter emberi erőforrások minisztere

   Határidő: a 2022. és 2023. évi költségvetés tervezése során

Orbán Viktor s. k., miniszterelnök


Varga Sándor
Varga Sándor
Tuesday, December 1, 2020 9:07:56 AM
Akadozik a NEAK szerver elérhetősége

A hozzánk beérkező felhasználói megkeresések szerint a NEAK szerver elérése lassú.

A TAJ jogviszony ellenőrzése, és az eJelentések leadása, a válasz emailek érkezése sem működik megfelelően.

A NEAK-tól még nem érkezett hivatalos információ.

Reméljük hamarosan helyreáll a működés.


Varga Sándor
Nagy Attila
Friday, December 4, 2020 11:40:12 AM
EESZT rendkívüli karbantartás - december 5.

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 5-én 22 órától 23 óráig rendkívüli karbantartást végzünk az EESZT rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetők.

A betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Varga Sándor
Monday, December 21, 2020 9:01:09 AM
UserPostedImage
Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, December 21, 2020 10:48:46 AM
COVID BNO Paciens további sorsa adat

Sokan kérdezték már, hogy gyógyult, illetve Negatív teszt esetén melyik adatot kell kiválasztani a listából.

Mivel a választható adat törzset az AEEK adja, mi is őket kérdeztük, most kaptunk választ.

Ilyen esetben a lista 3. elemét, Otthonába bocsátva/eü. szolg. által ellátása befejezettnek minősül lehetőséget kell kiválasztani.

UserPostedImage


Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, January 4, 2021 8:56:34 AM
Kedves partnereink!

A NEAK eJelentés szervere nem, vagy csak korlátozottan elérhető!

Kérjük a jelentés leadását egy későbbi időpontban próbálják újra


Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, February 1, 2021 10:25:55 AM
Állapot jelentés

Kedves partnereink, az elmúlt napokban hozzánk eljuttatott változásokkal kapcsolatban szeretnénk adni egy kis összefoglalót.

COVID oltások

A praxisokban az oltandókról a NEAK eJelentés felületén keresztül kapnak, kaptak az érintett praxisok egy excel listát. Az ott elérhető lista formátuma nem teszi lehetővé, hogy a programból (Ixnet, visual) nyissák meg ezt a fájlt, így a letöltéshez az eJelentés webes felületén kell belépni. Minden partnerünknek RSS üzenetet küldtünk, hogy az eJelentés felülethez használt jelszavát és felhasználói nevét hogyan tudhatja meg, ha nem emlékezne rá.

Partnereinktől úgy tudjuk, hogy tájékoztató emailt minden háziorvos kapott, de letölthető listát csak azok, akiket az oltás beadására kijelöltek. A listát a decemberi jelentések csatolmányainál találják meg.

A NEAK eJelentés szervere, mivel a havi jelentések leadása is ma indult, a tapasztalataink szerint rendkívül leterhelt, így a havi jelentések leadása is problémás.

eHVB online rendszer

Van lehetőség az adatok beírása helyett egy excelből feltölteni az adatokat. Fejlesztő kollégáink dolgoznak azon, hogy, hogy a programban rögzített Halottvizsgálati adatokat az eHVB rendszer által elvárt excelbe lehessen kitölteni.

Orvosi alkalmasság vizsgálat elektronikus rögzítés

Az erről szóló tájékoztatókat tegnap (2021.02.01) a késő órákban küldte ki emailben az AEEK. Az email szerint ezeket az adatokat az AEEK által fejlesztett miniHIS rendszerbe lehet csak rögzíteni, természetesen, ha lesz lehetőség az infomixes rendszerekből is online küldeni az adatokat elkészítjük ezeket a fejlesztéseket.

A jogosítványok érvényessége a veszélyhelyzet alatt automatikusan meghosszabbodik, így ez az online kitöltés egyenlőre csak az új alkalmasságik kiadása esetén szükséges. A körlevél szerint az orvosi alkalmasságikat kinyomtatva továbbra is ki kell adni a pacienseiknek.

FONTOS!

A hozzánk a fenti három témában eljuttatott emailek és leírások kapcsán úgy látjuk, hogy a megfelelő adat szolgáltatáshoz az EESZT Vmátrix felületén az ezekhez szükséges jogosultságot. Ezt minden praxis esetén az adatkezelésre jogosult felhasználó tudja beállítani. Részletesen legutóbb egy 2019-es hírlevelünkben írtunk a Vmátrix beállításairól  

UPDATE!

A hozzászólás írása közben kaptuk az értesítést az AEEK-től az Orvosi alkalmasság vizsgálat elektronikus rögzítés fejlesztői dokumentációról.


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, February 3, 2021 12:07:47 PM
Hasznos

Dr. Goda Benedektől kaptuk ezt a hasznos videót, ami segít a MiniHIS rendszer használatba vételében.

A videó ide kattintva  érhető el.


Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, March 1, 2021 10:38:13 AM
eJelentés - TAJ ellenőrzés információ

Információink szerint a NEAK szerver - eJelentés, TAJ jogviszony ellenőrzés -, elérése "akadozik".

A leadható jelentések között nem található meg jelenleg a nemzetközi - EU-s ellátások - , leadható jelentése.


Varga Sándor
Nagy Attila
Wednesday, March 17, 2021 3:16:04 PM
FONTOS VÁLTOZÁS AZ IXNET 3.1.5-ben

Az OKFŐ utasítására tilos az „Oltási lap adatok EESZT-be” nevű menüpont (web-es feltöltés segítése) használata.

Ezért miután frissítették rendszerüket a 3.1.5-ös verzióra, már nem lesz használható ez a menüpont.

Kérjük Önöket, hogy ha régebbi verzión állnak akkor frissítsenek!

Nagy Attila
Tuesday, March 23, 2021 8:57:03 AM
Hétvégén történő oltás jelentése

Több felhasználónk is küldte az alábbi, NEAK-tól kapott levelet:

„Tájékoztatjuk, hogy a hétvégeken történő oltást a 43598: SARS -CoV-2 elleni vaccinatio OENO kódon szíveskedjenek jelenteni.

http://www.neak.gov.hu/data/cms1011792/B300_HO_rekordkep_2021_02.pdf 

Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy minden, a rendszereinkben rögzített COVID oltás, automatikusan bekerül a B300-as jelentésbe a fentiek szerint, ezzel Önöknek semmilyen további teendőjük nincs.

Varga Sándor
Tuesday, March 30, 2021 9:54:33 AM
Kedves Partnereink!

Technikai okokból 2021.04.01-én csütörtökön 11 órától csak az informatikus kollégáinkat érik el a központi 061-2145063-as telefonon. A számlákkal, szerződésekkel foglalkozó kolléganőink az ünnepek után, 2021.04.06 kedd reggeltől lesznek elérhetőek.

Az ünnepek alatt (2021.04.02 - 2021.04.05) is a megszokott ügyeleti támogatást biztosítjuk minden partnerünknek. Ügyeletes kollégáinkat a 061-2145063-as telefonon érik el 9 – 21 óra között.

megértésüket köszönjük


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, March 31, 2021 9:37:23 AM
Mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánunk!

UserPostedImage


Varga Sándor
Varga Sándor
Friday, April 9, 2021 8:28:51 AM
A NEAK módosított a jelentések leadási határidején!

A hozzánk eljuttatott üzenet szerint a havi jelentéseket eredeti 2021.04.09-i határidő helyett 2021.04.11-ig lehet eJelentésként leadni.

"Tisztelt Fejlesztők!

A havi határidős jelentések (nem tartoznak ide a patika, gyógyfürdő, GYSE, nemzetközi és keresőképtelenségi kasszák) beküldésére két nappal több áll rendelkezésre: 2021.04.11-ig lehet beküldeni.

Üdvözlettel:

NEAK"


Varga Sándor
Similar Topics
Users browsing this topic