Thursday, January 12, 2012 12:31:33 PM
IxVédőnő program demó változatához hogyan lehetne hozzájutni? A védőnőm szeretné megismerni, mert programvásárlás előtt áll.
Kharon
Thursday, January 12, 2012 1:14:07 PM
dr. Szathmáry Zoltán wrote:

IxVédőnő program demó változatához hogyan lehetne hozzájutni? A védőnőm szeretné megismerni, mert programvásárlás előtt áll.

Postai úton, CD-n tudjuk eljuttatni Önhöz a kért demo verziót, melynek telepítésében szívesen segítünk. Esetleg távoli eléréssel az Ön gépére 1 hónapra be tudjuk kapcsolni a háziorvosi rendszer mellé párhuzamosan a védőnői programot próbahasználatra. Vagy személyesen is tudnánk találkozni, és bemutatnám Önöknek a védőnői program működését, funkcióit, itt is szintén telepítve a demo programot.

Melyik lenne jobb Önöknek?

Gál Andi
Monday, January 16, 2012 12:48:35 PM
Érdeklődni szeretnék ,hogy hogyan tudom kinyomtatni a 2011-ben meghalt betegeket, és az átlagéletkorukat mi alapján tudnám kiszámolni? Egy statisztikához lenne szükségem ezekre az adatokra.Előre is köszönöm.
palenkascs
Monday, January 16, 2012 1:12:15 PM
Törökbálint wrote:

Érdeklődni szeretnék ,hogy hogyan tudom kinyomtatni a 2011-ben meghalt betegeket, és az átlagéletkorukat mi alapján tudnám kiszámolni? Egy statisztikához lenne szükségem ezekre az adatokra.Előre is köszönöm.

Programunkban lehetőség van különböző paciens listák készítésére, részletes szűrési lehetőségekkel, melyet a következő menüpontban érhet el:

Regisztráció - Listák-jelentések - Páciens listák

Az Ön esetében a jobb felső lista részen ki kell választani, hogy kijelentkezett személyekre szeretné elkészíteni a listát, majd a kiválasztást követően aktív lesz a kijelentkezés része a menünek, melyben további szűrési feltételeket adhat meg, mint pl. 'Meghalt'.

Ezen felül még ki kell tölteni a 'vizsgált időszak' adatait.

Az átlagéletkor megállapítására sajnos nincs lehetőség a programban.

Gál Andi
Monday, January 16, 2012 2:41:31 PM
palenkascs wrote:

Törökbálint wrote:

Érdeklődni szeretnék ,hogy hogyan tudom kinyomtatni a 2011-ben meghalt betegeket, és az átlagéletkorukat mi alapján tudnám kiszámolni? Egy statisztikához lenne szükségem ezekre az adatokra.Előre is köszönöm.

Programunkban lehetőség van különböző paciens listák készítésére, részletes szűrési lehetőségekkel, melyet a következő menüpontban érhet el:

Regisztráció - Listák-jelentések - Páciens listák

Az Ön esetében a jobb felső lista részen ki kell választani, hogy kijelentkezett személyekre szeretné elkészíteni a listát, majd a kiválasztást követően aktív lesz a kijelentkezés része a menünek, melyben további szűrési feltételeket adhat meg, mint pl. 'Meghalt'.

Ezen felül még ki kell tölteni a 'vizsgált időszak' adatait.

Az átlagéletkor megállapítására sajnos nincs lehetőség a programban.

Nagyon szépen köszönöm!

Gál Andi
Tuesday, January 17, 2012 10:20:35 PM
A labor és a szakrendelési beutalók ( ha feltüntetjük az alapbetegségeket is ) jelenleg 2 A5-ös oldalra nyomtatódnak.A második oldalon csak a dátum és a pecsét helye van.Nem lenne megoldható sor- , ill. oszloptávolság csökkentéssel hogy 1 oldalra történjen a nyomtatás?Sokszor az első oldal fele üresen marad,de a dátumot és a pecsét helyét akkor is külön oldalra nyomtatja.

Előre is köszönöm.

T_Zoli
Wednesday, January 18, 2012 8:57:07 AM
Törökbálint wrote:

A labor és a szakrendelési beutalók ( ha feltüntetjük az alapbetegségeket is ) jelenleg 2 A5-ös oldalra nyomtatódnak.A második oldalon csak a dátum és a pecsét helye van.Nem lenne megoldható sor- , ill. oszloptávolság csökkentéssel hogy 1 oldalra történjen a nyomtatás?Sokszor az első oldal fele üresen marad,de a dátumot és a pecsét helyét akkor is külön oldalra nyomtatja.

Előre is köszönöm.

Tisztelt felhasználó!

A laborkérésnél beállítható, hogy 2 hasábban nyomtassa a vizsgálatokat a beutalóra. Valószínűleg Önnél ez be van jelölve és ennek ellenére nem fér el egy lapon. A megoldás az lenne, hogy a beutaló karbantartásában egy kicsit feljebb kellene mozgatni az objektumokat, esetleg a vizsgálatok objektumon a betűméretet kisebbre lehetne venni.

Amennyiben a beutaló tervezés végén a mentésnél szól a program, hogy az eredeti formátum nem módosítható, akkor a beutalónév bekérés menüpontban adjunk neki egy új megnevezést.

Amennyiben segítségre lenne szüksége a beállításhoz, kérem, hívja a központi számainkat és egy távoli elérés időpontot egyeztessen. A gépére feljelentkezve segítünk a beutaló formula módosításában.

dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, January 18, 2012 10:35:49 AM
T_Zoli wrote:

Törökbálint wrote:

A labor és a szakrendelési beutalók ( ha feltüntetjük az alapbetegségeket is ) jelenleg 2 A5-ös oldalra nyomtatódnak.A második oldalon csak a dátum és a pecsét helye van.Nem lenne megoldható sor- , ill. oszloptávolság csökkentéssel hogy 1 oldalra történjen a nyomtatás?Sokszor az első oldal fele üresen marad,de a dátumot és a pecsét helyét akkor is külön oldalra nyomtatja.

Előre is köszönöm.

Tisztelt felhasználó!

A laborkérésnél beállítható, hogy 2 hasábban nyomtassa a vizsgálatokat a beutalóra. Valószínűleg Önnél ez be van jelölve és ennek ellenére nem fér el egy lapon. A megoldás az lenne, hogy a beutaló karbantartásában egy kicsit feljebb kellene mozgatni az objektumokat, esetleg a vizsgálatok objektumon a betűméretet kisebbre lehetne venni.

Amennyiben a beutaló tervezés végén a mentésnél szól a program, hogy az eredeti formátum nem módosítható, akkor a beutalónév bekérés menüpontban adjunk neki egy új megnevezést.

Amennyiben segítségre lenne szüksége a beállításhoz, kérem, hívja a központi számainkat és egy távoli elérés időpontot egyeztessen. A gépére feljelentkezve segítünk a beutaló formula módosításában.

A 3 hasáb megoldása még jobb lenne !!!

( A betűméret kicsinyítés járható út de a laborosoknak nincs mindenkinek szemüvege.)

Gál Andi
Wednesday, January 18, 2012 11:25:09 AM
T_Zoli wrote:

Törökbálint wrote:

A labor és a szakrendelési beutalók ( ha feltüntetjük az alapbetegségeket is ) jelenleg 2 A5-ös oldalra nyomtatódnak.A második oldalon csak a dátum és a pecsét helye van.Nem lenne megoldható sor- , ill. oszloptávolság csökkentéssel hogy 1 oldalra történjen a nyomtatás?Sokszor az első oldal fele üresen marad,de a dátumot és a pecsét helyét akkor is külön oldalra nyomtatja.

Előre is köszönöm.

Tisztelt felhasználó!

A laborkérésnél beállítható, hogy 2 hasábban nyomtassa a vizsgálatokat a beutalóra. Valószínűleg Önnél ez be van jelölve és ennek ellenére nem fér el egy lapon. A megoldás az lenne, hogy a beutaló karbantartásában egy kicsit feljebb kellene mozgatni az objektumokat, esetleg a vizsgálatok objektumon a betűméretet kisebbre lehetne venni.

Amennyiben a beutaló tervezés végén a mentésnél szól a program, hogy az eredeti formátum nem módosítható, akkor a beutalónév bekérés menüpontban adjunk neki egy új megnevezést.

Amennyiben segítségre lenne szüksége a beállításhoz, kérem, hívja a központi számainkat és egy távoli elérés időpontot egyeztessen. A gépére feljelentkezve segítünk a beutaló formula módosításában.

Megpróbálom,köszönöm!

T_Zoli
Wednesday, January 18, 2012 11:52:25 AM
dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

T_Zoli wrote:

Törökbálint wrote:

A labor és a szakrendelési beutalók ( ha feltüntetjük az alapbetegségeket is ) jelenleg 2 A5-ös oldalra nyomtatódnak.A második oldalon csak a dátum és a pecsét helye van.Nem lenne megoldható sor- , ill. oszloptávolság csökkentéssel hogy 1 oldalra történjen a nyomtatás?Sokszor az első oldal fele üresen marad,de a dátumot és a pecsét helyét akkor is külön oldalra nyomtatja.

Előre is köszönöm.

Tisztelt felhasználó!

A laborkérésnél beállítható, hogy 2 hasábban nyomtassa a vizsgálatokat a beutalóra. Valószínűleg Önnél ez be van jelölve és ennek ellenére nem fér el egy lapon. A megoldás az lenne, hogy a beutaló karbantartásában egy kicsit feljebb kellene mozgatni az objektumokat, esetleg a vizsgálatok objektumon a betűméretet kisebbre lehetne venni.

Amennyiben a beutaló tervezés végén a mentésnél szól a program, hogy az eredeti formátum nem módosítható, akkor a beutalónév bekérés menüpontban adjunk neki egy új megnevezést.

Amennyiben segítségre lenne szüksége a beállításhoz, kérem, hívja a központi számainkat és egy távoli elérés időpontot egyeztessen. A gépére feljelentkezve segítünk a beutaló formula módosításában.

A 3 hasáb megoldása még jobb lenne !!!

( A betűméret kicsinyítés járható út de a laborosoknak nincs mindenkinek szemüvege.)

Tisztelt Mile Gyula dr.!

Köszönjük fejlesztési javaslatát, észrevételét!

Felvetettem kérését a fejlesztő kollégáknak. Javaslatát felvették a fejlesztési kérések közé. Keresik a megoldást, hogy ez a hasznos kérés, - amely segítségével több labor vizsgálat kisebb helyen is elférne a beutalón- megvalósulhasson.

Üdvözlettel:

infomIx Kft.

Dr. Hanyecz Vince
Wednesday, January 18, 2012 2:17:37 PM
Kedves Zoli!

Olyan elegánsan megfeledkeztetek a szakrendelői beutalóról, amit egy ideje nekem is 2 oldalra nyomtat, és elég macerás enenk a nyomtató formátumnak az átalakítása.

Kellene valami praktikusabb megoldás erre.

Kharon
Wednesday, January 18, 2012 4:19:59 PM
Dr. Hanyecz Vince wrote:

Kedves Zoli!

Olyan elegánsan megfeledkeztetek a szakrendelői beutalóról, amit egy ideje nekem is 2 oldalra nyomtat, és elég macerás enenk a nyomtató formátumnak az átalakítása.

Kellene valami praktikusabb megoldás erre.

Tisztelt Hanyecz Vince dr.!

Nagyon szívesen segítünk a szakrendelői beutaló beállításában is egy táveléréssel. Kérem, időpont egyeztetésre keressen minket központi számaink egyikén. A gépére feljelentkezve segítünk a beutaló formula szerkesztésében.

peszt73
Wednesday, January 18, 2012 4:47:13 PM
Mi 2 településen rendelünk és mindkettőn van egy szoc. otthonunk, a tételes jelentés összefűzését csak floppyn tudjuk megoldani, de a lemezek hónapról hónapra hibásak, mire összefűzöm nagy nehezen nem tudok belépni az OEP honlapjára, vagy ha sikerül is nagy nehezen ,nem forgatja be az értesítőkódot és napokig ezzel kell szenvednem minden hónap elején ( új jelentést kérni az othontól, és kezdeni elölről), a többi jelentést ami a vixdokiból küldhető könnyen elküldöm , nem lehetne ezt is megoldani, hogy nem a floppykat kelljen másolnom. Az lenne a legjobb, ha interneten elküldenék a lányok és én össze tudnám fűzni a doki programban , majd onnan küldhetném az OEP-nek, nagyon jó lenne[elpirul] Köszönöm.

Van mégegy problémám az új gyógyszer rendelhetőség miatt vetődőtt fel. Ha fel kell tüntetni a recepten hogy meddig van ellátva a beteg gyógyszerrel, hol is kell kitölteni, hogy ez látható legyen minden esetben nem csak néhány gyógyszer esetén, mert ha a terápiás lapon kitöltöm pl: 30 napra ellátva, nem írja át a recept nyomtatáshoz. Köszönöm a segítséget. Éva

Kharon
Wednesday, January 18, 2012 6:07:12 PM
peszt73 wrote:

Mi 2 településen rendelünk és mindkettőn van egy szoc. otthonunk, a tételes jelentés összefűzését csak floppyn tudjuk megoldani, de a lemezek hónapról hónapra hibásak, mire összefűzöm nagy nehezen nem tudok belépni az OEP honlapjára, vagy ha sikerül is nagy nehezen ,nem forgatja be az értesítőkódot és napokig ezzel kell szenvednem minden hónap elején ( új jelentést kérni az othontól, és kezdeni elölről), a többi jelentést ami a vixdokiból küldhető könnyen elküldöm , nem lehetne ezt is megoldani, hogy nem a floppykat kelljen másolnom. Az lenne a legjobb, ha interneten elküldenék a lányok és én össze tudnám fűzni a doki programban , majd onnan küldhetném az OEP-nek, nagyon jó lenne[elpirul] Köszönöm.

Van mégegy problémám az új gyógyszer rendelhetőség miatt vetődőtt fel. Ha fel kell tüntetni a recepten hogy meddig van ellátva a beteg gyógyszerrel, hol is kell kitölteni, hogy ez látható legyen minden esetben nem csak néhány gyógyszer esetén, mert ha a terápiás lapon kitöltöm pl: 30 napra ellátva, nem írja át a recept nyomtatáshoz. Köszönöm a segítséget. Éva

Tisztlelt Felhasználónk!

A tételes jelentés elkészítését kérhetjük egyéb helyre a programban a Regisztráció / Listák-Jelentések / OEP és IBR jelentések menüpontban a Mentés helyénél Egyéb-et választva. Itt a megadott útvonalra elkészül a jelentés fájl, melyet aztán e-mailben el tudunk küldeni csatolmányként a megfelelő helyre. Vagy esetleg ki lehet választani, hogy pendrivera mentsünk (Egyéb helyen a pendrive betűjelét választva), mely nem annyira sérülékeny.

Ezután a Jelentés összefűző menüpontban nem A meghajtót kell majd választanunk, hanem az Egyéb helyről kell betallóznunk a jelentést.

A Receptírás menüpontban meg tudjuk adni, hogy meddig van ellátva gyógyszerrel a páciens. Az Ellátva ..... -ig mezőt használva. Itt segítségünkre van, ha jobb egérgombbal kattintunk a mezőbe, akkor kiválaszthatjuk, hogy 1, 2, vagy 3 hónapra látjuk el a pácienst gyógyszerrel. Ha ezt megadtuk, akkor a Megjegyzés mezőbe jobb egérgombbal kattintva válasszuk az Ellátva -ig adat feltüntetése -egyszeri opciót. Ekkor ez az adat rányomtatódik a receptre.

sbpanka
Thursday, January 19, 2012 12:02:58 PM
hosi wrote:

Akkor ahogy ígértem, tételesen. Ahol azt írtam, hogy "Megvizsgáljuk", ott mivel az adott kérés sebességbeli problémákat vethet fel, nem biztos, hogy kellően optimalizált működést lehet elérni. Egész egyszerűen egy gyakorta használt funkcióban, ha nagyobb adathalmazból kell valamit kiválogatni, az működésképtelenné teheti magát a funkciót. Ezt mérlegelni kell.

sbpanka wrote:

1. Beutalásnál is legyen OK+Új gomb.

Felvettük a fejlesztések közé

sbpanka wrote:

2. Gondozásnál OK+ Új gomb - bár itt jobban örülnék egy átgondoltabb gondozási lapnak, mert még mindig szenvedek a 46 oldalnyi visszagondozással (szabadidőben csinálgatom, de rém lassan halad)... Olyasmire gondoltam, mondjuk, mint az oltási lap, ahol táblázatban van bent egy halom kiválasztható dolog. A BNO-kat itt jó lenne ugyan úgy sorba pakolni, ahogy egyébként kódolunk, utána pedig csak mellé be kéne írni, vagy kiválasztani a Gondozási kört, évet, stb. (remélem érthető az óhaj 🙂 )

A gondozáshoz is bekerül az OK+ Új, ezt felvettük a fejlesztések közé

sbpanka wrote:

3. Gyógyszerírásnál a táblázatok szélessége és magasság beállítása elmenthető legyen, hogy picivel vastagabbak legyenek a sorok. (csomószor van, hogy 1-1- vény lemarad, mert észre se veszem, hogy a táblázat elhatároló vonalára kattintok, és akkor ugye nem dobja fel a nyomtatandó vények közé...)

A sor magasság eltárolását felvettük a fejlesztések közé

sbpanka wrote:

4. Beutaló írásakor a gyakrabban használt szakrendelések, szakrendelés helye, intézetek ugorjanak előbbre a használat sorrendjétől függően(beállíthatóság lehetősége... akinek nem tetszik, marad a régi)

Megvizsgáljuk a beépíthetőségét

sbpanka wrote:

5. Kiemelt BNO-k rendezhetősége használat gyakorisága szerint is.

Megvizsgáljuk a beépíthetőségét

sbpanka wrote:

6. Gyógyszer írásnál előzmények (korábbi felírások ideje (utolsó 3-4 alkalom), adagolás módja, BNO megmutatása felbukkanó sárga felhőcskében, mint jelenleg a gyógyszer teljes neve. (egérmozdulatra el is tűnik...)

Megvizsgáljuk a beépíthetőségét

sbpanka wrote:

7. Utolsó megjelenésadatai a postit-re felbukkantva. (most az automatikus lekérdezés megy ott átméretezett ablakban - ki se kell lépni ESC-el, mert automatán eltűnik, ha Végez-gombot nyomok a betegnél), de ott nekem zavaró, hogy a beállítási pipázások oszlopszélessége nem állítható keskenyebbre, és elég nagy területet elvesz máshonnan. ha megoldható, hogy a beállítások rész mondjuk egy füllel felbukkantatható lenne - így nem látszana mindig, nem foglalna helyet, vagy valami ilyesmi, az is elég lenne)

A Lekérdezés méretezést felvettük a fejlesztések közé

sbpanka wrote:

8. Info lapról a páciens adatainak másolhatósága lehetséges legyen.

vagy:

9. Adatlapok: Törzskarton kikérőknél, valamint a szállítási és mentési utalványnál beállítási lehetőség, hogy alapértelmezésben a páciens címét átemelje-e.

Ezt már többen kértén, keresünk rá megoldást

sbpanka wrote:

10. Jobb klikk másolás és beillesztés funkciók felvétele (mint minden átlagos programnál)

Pontosan hol nem működik?

sbpanka wrote:

11. Páciens választás ablak táblázatában az utolsó megjelenés dátuma szerepelhetne.

Megvizsgáljuk a beépíthetőségét

sbpanka wrote:

12. Amennyiben a páciensnek lejáróban vagy lejárt (sárga vagy piros jelzésű) javaslata van, akkor mondjuk az adott gyógyszeren, jobbklikkes, vagy oldalt a nyomtatási lehetőségnél nyomógombos megoldással választhatóság, hogy közben - vagy a nyomtatási folyamat végeztével beutaló írása szakrendelésre javaslat írásához.

Felvettük a fejlesztések közé

sbpanka wrote:

13. Labor kérésnél a program, automatikusan állítsa be a küldés okát (1Labordiagnosztika) és küldés eszközét (4Laborminta). Szerintem értelemszerű. Pont ahogy pl sima beutaló írásakor nem laborminta és labordiagnosztika, ilyenformán szerintem fölöslegesek oda ezek a pontok. (bár lehet, némely sépci szakrendelés használja...)

Felvettük a fejlesztések közé

sbpanka wrote:

14. Therápiás lap-ra automatikusan kerüljenek be azok a gyógyszerek, amiket a betegnek 3 hónapnál tovább írunk. (vagy legalábbis opcióként bekapcsolható legyen ez )

Megvizsgáljuk a beépíthetőségét

Tisztelt fejlesztők!

Az október 6-i általam felvetett néhány ötlettel mi a helyzet?

Azóta szintén gyűjtögettem, sorolnám:

Az egérrel másolás-beillesztés funkció jogosítvány oldalon nem működik, a többi helyeken tök jó 🙂...

Kéréseim:

Javaslatoknál:

Mivel, főként néhány inzulinnál megváltozott a támogatás ( 5 helyett 10 darabos a támogatott) cserélni kell a javaslatokon, úgy, hogy az alap adatok (érvénnyességi idő, pecsét, adagolás) nem változik. Van-e lehetőség egy készítmény csere gombra?

Ha egyszerre több javaslatot viszek fel betegeknél, vagy megújítást hoznak, akkor kérnénk lehetőséget az alap adatokat (dátum, érvényesség, pecsétszám) átemelésére, agy csak egyszeri kitöltésére valamilyen úton módon.

Az érvényes pipa lehessen aktív az első fülön is, valamint a dátumozás, adagolás, BNO, támogatás kitöltése nem lehetne, hogy egy oldalra (fülre) kerüljön?

Kiemelt BNO-k:

Lehetőség az ellátás indok megjegyeztetésére ( pl jogosítvány mindig D-hatósági vizsgálat, stb. )

Kiemelt BNO-ink használat gyakorisága szerinti rendezés.

TP naplóban ha a bővitett lista-t egyszer bepipáltam, az maradjon is úgy. Sokszor van szükségünk FÜV-re hívásnál a lakcímre, és a telefonszámra.

Szeretném kérni, hogy a telefonszámokat is emeljük be a bővített lista adatai közé valahová (mondjuk a foglalkozás helyett).

Gyógyszer íráskor a kiválasztás után, a nyomtatási ablakban is jelenítse meg az előiratot, ne csak a rendelhetőséget.

Ezeken felül picit megsürgetném az 1. 4. 5. 6. 7. pontokat.

Amik pedig azóta készen lettek nagyon köszönöm!!!!

További szép napot!

Sántha Beatrix

Esztergom

hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max) Topic Starter
Thursday, January 19, 2012 1:32:17 PM
Köszönjük a további javaslatokat. A korábbiak sincsenek "elfelejtve", amint a rendeleteknek előírt változtatások elkészülnek, tovább folytatjuk azok beépítését (ill. vizsgálatát a beépítésnek)
Hostyánszki László
sbpanka
Thursday, January 19, 2012 1:54:02 PM
hosi wrote:

Köszönjük a további javaslatokat. A korábbiak sincsenek "elfelejtve", amint a rendeleteknek előírt változtatások elkészülnek, tovább folytatjuk azok beépítését (ill. vizsgálatát a beépítésnek)

nagyon szépen köszönöm! :)

1 dolog lemaradt, most jutott eszembe

Szeretném kérni annak lehetőségét, hogyha adatlapok közül betegszállításit írunk, akkor legyen rajta egy "fordító- gomb", ami a küldés irányát automatice megfordítja miután az előzőt elmentette.

(ha beteget küldünk szállító kocsival szakrendelésre, akkor a legtöbbször oda és vissza is kell papír.)

Köszi!!!

Panka

dr.mile.gyula@gmail.com
Thursday, January 19, 2012 4:02:27 PM
sbpanka wrote:

hosi wrote:

Köszönjük a további javaslatokat. A korábbiak sincsenek "elfelejtve", amint a rendeleteknek előírt változtatások elkészülnek, tovább folytatjuk azok beépítését (ill. vizsgálatát a beépítésnek)

nagyon szépen köszönöm! :)

1 dolog lemaradt, most jutott eszembe

Szeretném kérni annak lehetőségét, hogyha adatlapok közül betegszállításit írunk, akkor legyen rajta egy "fordító- gomb", ami a küldés irányát automatice megfordítja miután az előzőt elmentette.

(ha beteget küldünk szállító kocsival szakrendelésre, akkor a legtöbbször oda és vissza is kell papír.)

Köszi!!!

Panka

Ez mondjuk nem teljesen igaz, csak labor és RTG szakrendelések esetében kell oda-vissza szállító. Minden más esetben, az ellátást követően, az ellátó szakrendelés feladata a szállítás dokumentációjának kiállítása és a szállítás elrendelése. De persze ettől még lehet "fordító is" a programban.

sbpanka
Thursday, January 19, 2012 4:08:50 PM
dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

sbpanka wrote:

hosi wrote:

Köszönjük a további javaslatokat. A korábbiak sincsenek "elfelejtve", amint a rendeleteknek előírt változtatások elkészülnek, tovább folytatjuk azok beépítését (ill. vizsgálatát a beépítésnek)

nagyon szépen köszönöm! :)

1 dolog lemaradt, most jutott eszembe

Szeretném kérni annak lehetőségét, hogyha adatlapok közül betegszállításit írunk, akkor legyen rajta egy "fordító- gomb", ami a küldés irányát automatice megfordítja miután az előzőt elmentette.

(ha beteget küldünk szállító kocsival szakrendelésre, akkor a legtöbbször oda és vissza is kell papír.)

Köszi!!!

Panka

Ez mondjuk nem teljesen igaz, csak labor és RTG szakrendelések esetében kell oda-vissza szállító. Minden más esetben, az ellátást követően, az ellátó szakrendelés feladata a szállítás dokumentációjának kiállítása és a szállítás elrendelése. De persze ettől még lehet "fordító is" a programban.

jogos, és ott a pont, viszont valamiért mégis mi írjuk, a betegek meg kérik, oda-visszára.... 🤨

Kharon
Thursday, January 19, 2012 5:35:44 PM
sbpanka wrote:

hosi wrote:

Köszönjük a további javaslatokat. A korábbiak sincsenek "elfelejtve", amint a rendeleteknek előírt változtatások elkészülnek, tovább folytatjuk azok beépítését (ill. vizsgálatát a beépítésnek)

nagyon szépen köszönöm! :)

1 dolog lemaradt, most jutott eszembe

Szeretném kérni annak lehetőségét, hogyha adatlapok közül betegszállításit írunk, akkor legyen rajta egy "fordító- gomb", ami a küldés irányát automatice megfordítja miután az előzőt elmentette.

(ha beteget küldünk szállító kocsival szakrendelésre, akkor a legtöbbször oda és vissza is kell papír.)

Köszi!!!

Panka

Köszönjük észrevételét! Kérését továbbítjuk a fejlesztés felé.

dr.mile.gyula@gmail.com
Thursday, January 19, 2012 6:46:01 PM
sbpanka wrote:

dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

sbpanka wrote:

hosi wrote:

Köszönjük a további javaslatokat. A korábbiak sincsenek "elfelejtve", amint a rendeleteknek előírt változtatások elkészülnek, tovább folytatjuk azok beépítését (ill. vizsgálatát a beépítésnek)

nagyon szépen köszönöm! :)

1 dolog lemaradt, most jutott eszembe

Szeretném kérni annak lehetőségét, hogyha adatlapok közül betegszállításit írunk, akkor legyen rajta egy "fordító- gomb", ami a küldés irányát automatice megfordítja miután az előzőt elmentette.

(ha beteget küldünk szállító kocsival szakrendelésre, akkor a legtöbbször oda és vissza is kell papír.)

Köszi!!!

Panka

Ez mondjuk nem teljesen igaz, csak labor és RTG szakrendelések esetében kell oda-vissza szállító. Minden más esetben, az ellátást követően, az ellátó szakrendelés feladata a szállítás dokumentációjának kiállítása és a szállítás elrendelése. De persze ettől még lehet "fordító is" a programban.

jogos, és ott a pont, viszont valamiért mégis mi írjuk, a betegek meg kérik, oda-visszára.... 🤨

Kérni ezer dolgot lehet !! A munkánkat viszont rendeletek, előírások szabályozzák. Ezek betartását nem a betegeken hanem adott esetben az ORVOSON kérik számon.

CT vizsgálatra is kérhet beutalót a beteg ! Kap Tőled ?? Kúraszerű ellátásra is kérhet betegszállítót ! Kap Tőled ?? Rendeleti szinten vannak szabályozva ! Te leszel számonkérésnél a hunyó !

Gál Andi
Thursday, January 19, 2012 6:50:42 PM
Egy beteg 18 napja van táppénzen,de volt egy diagnózisváltás.Autoimmun thyreoiditis miatt pm.amb.ra szerettem volna küldeni,de nem engedi a sürgősségi beutalást mert az adott diagnózissal még nincs ˝elég hosszú˝ ideje táppénzen. Ebben az esetben is muszáj a diagnózis váltást figyelembe venni?A felülvizsgáló főorvos a táppénz teljes hosszát ellenőrzi.
dr.mile.gyula@gmail.com
Friday, January 20, 2012 8:32:40 AM
Törökbálint wrote:

Egy beteg 18 napja van táppénzen,de volt egy diagnózisváltás.Autoimmun thyreoiditis miatt pm.amb.ra szerettem volna küldeni,de nem engedi a sürgősségi beutalást mert az adott diagnózissal még nincs ˝elég hosszú˝ ideje táppénzen. Ebben az esetben is muszáj a diagnózis váltást figyelembe venni?A felülvizsgáló főorvos a táppénz teljes hosszát ellenőrzi.

Ha jól emlékezem a rendeletre akkor a válasz : IGEN-MUSZÁJ. Ugyanis a rendelet az adott betegség táppénzes időtartamát írja elő 15 napban .

Jól emlékszem !

"ugyanazon betegségéből adódóan a biztosítottnak folyamatosan legalább 15 napon át fennáll a keresőképtelensége, továbbá "

sbpanka
Friday, January 20, 2012 10:27:43 AM
dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

sbpanka wrote:

dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

sbpanka wrote:

hosi wrote:

Köszönjük a további javaslatokat. A korábbiak sincsenek "elfelejtve", amint a rendeleteknek előírt változtatások elkészülnek, tovább folytatjuk azok beépítését (ill. vizsgálatát a beépítésnek)

nagyon szépen köszönöm! :)

1 dolog lemaradt, most jutott eszembe

Szeretném kérni annak lehetőségét, hogyha adatlapok közül betegszállításit írunk, akkor legyen rajta egy "fordító- gomb", ami a küldés irányát automatice megfordítja miután az előzőt elmentette.

(ha beteget küldünk szállító kocsival szakrendelésre, akkor a legtöbbször oda és vissza is kell papír.)

Köszi!!!

Panka

Ez mondjuk nem teljesen igaz, csak labor és RTG szakrendelések esetében kell oda-vissza szállító. Minden más esetben, az ellátást követően, az ellátó szakrendelés feladata a szállítás dokumentációjának kiállítása és a szállítás elrendelése. De persze ettől még lehet "fordító is" a programban.

jogos, és ott a pont, viszont valamiért mégis mi írjuk, a betegek meg kérik, oda-visszára.... 🤨

Kérni ezer dolgot lehet !! A munkánkat viszont rendeletek, előírások szabályozzák. Ezek betartását nem a betegeken hanem adott esetben az ORVOSON kérik számon.

CT vizsgálatra is kérhet beutalót a beteg ! Kap Tőled ?? Kúraszerű ellátásra is kérhet betegszállítót ! Kap Tőled ?? Rendeleti szinten vannak szabályozva ! Te leszel számonkérésnél a hunyó !

Tudom... És az ilyen kirívó eseteket le is szoktuk kezelni, de néha borzasztó "lincshangulat" alakul ki... Csomószor, apróbb csip-csup esetben már nem vitatkozunk, nem érdemes. A tipikus, lábsó - fogsor eset. És ezt nem azért írom, mert "burn-out" lenne, vagy hasonló, csak az embernek nincs ereje vitázni...

dr.Kovács József
Monday, January 23, 2012 9:22:34 PM
dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

Ez mondjuk nem teljesen igaz, csak labor és RTG szakrendelések esetében kell oda-vissza szállító. Minden más esetben, az ellátást követően, az ellátó szakrendelés feladata a szállítás dokumentációjának kiállítása és a szállítás elrendelése. De persze ettől még lehet "fordító is" a programban.

Labor és RTG szakrendelések esetén miért kell oda-vissza szállító? A visszaszállítás nem a labor ill. RTG feladata?


dr.Kovács József
sbpanka
Tuesday, January 24, 2012 12:42:39 PM
Szép jó napot! :)

A kérdésem a következő lenne:

Honnan lehet a programból lekérdezni az aktuális kártyaszámunkat?

(jelenleg a TB változás mellékletéből olvasom ki, de kicsit hosszadalmas....)

A másik kérdésem:

FÜV behívásoknál a 30 napon túli táppénzesek listájából kihagyja a kórházból érkezőket, lehetséges, hogy a későbbiekben belefoglaljuk majd a listába?

A FÜV behívásokat egyébként előfordul, hogy nem telefonon, hanem levélben értesítünk (nem elérhető vagy nincs telefonszám)

lehetne listázás után egy kijelölési lehetőséget, hogy a kijelölt betegeknek egy sablon alapján nyomtatna behívót a Felülkvizsgálatra?

Köszönöm.

Sántha Beatrix Judit

Esztergom

palenkascs
Tuesday, January 24, 2012 3:27:11 PM
sbpanka wrote:

Szép jó napot! :)

A kérdésem a következő lenne:

Honnan lehet a programból lekérdezni az aktuális kártyaszámunkat?

(jelenleg a TB változás mellékletéből olvasom ki, de kicsit hosszadalmas....)

A másik kérdésem:

FÜV behívásoknál a 30 napon túli táppénzesek listájából kihagyja a kórházból érkezőket, lehetséges, hogy a későbbiekben belefoglaljuk majd a listába?

A FÜV behívásokat egyébként előfordul, hogy nem telefonon, hanem levélben értesítünk (nem elérhető vagy nincs telefonszám)

lehetne listázás után egy kijelölési lehetőséget, hogy a kijelölt betegeknek egy sablon alapján nyomtatna behívót a Felülkvizsgálatra?

Köszönöm.

Sántha Beatrix Judit

Esztergom

Sajnos az 'aktuális kártyaszám' lekérdezésére jelenleg nincs egyszerűbb megoldás, mint amit Ön is leírt.

30 napon túli táppénzesek esetén lehetőség van a Táppénzes napló menüpontban (Napi tevékenység - Forgalmi adatok - Táppénzes napló) arra, hogy miután kipipáljuk a '30 nap. túl' lehetőséget, akkor további feltételként megadjuk, hogy a listán szerepeljenek a 'Diagnózis váltással' valamint a 'Korházban kezeltek' is.

Ezen felül létezik egy OEP ellenőrző modulunk, mely segítséget nyújt Önnek abban, hogy összehasonlítsa a Saját rendszerében tárolt adatokat az OEP által nyilvántartottakkal, így ki lehet listázni az eltéréseket. Amennyiben erről bővebb információt szeretne megtudni, hívja Központunkat, és tájékoztatjuk a részletekről!

dr.Kovács József
Wednesday, January 25, 2012 9:09:48 PM
hosi wrote:

dr.Kovács József wrote:

A postit-ben időnként eltűnnek a felvitt szövegpanelek, ezzel párhuzamosan kilépéskor a következő hibaüzenet jelenik meg: Cannot quit Visual Foxpro.

Az eltűnés után újraindítva a programot láthatóak, vagy véglegesen eltűnnek? A postit tul.képpen egy teljesen külön futó alkalmazás ami a háttérben "kommunikál" a rendszerrel. A rendszerből való kilépéskor a program a futó postit-et is bezárná, ilyenkor jelentkezhet a fenti üzenet. Régebben mi is tapasztaltuk ezt, született is rá módosítás, de ezek szerint még előfordul. Kérem, hogy egy ilyen üzenetnél anélkül, hogy bezárná a feladatkezelőben nézze meg, hogy a folyamatok nézetben hányszor szerepel a vfppostit felirat.

Köszönjük

Újraindításkor sem láthatóak a felvitt szövegpanelek. Mindíg csak egy sor látható, ami nincs is a felvitt szövegpanelek között. Ma ismét volt egy cannot quit hiba, de sajnos bezártam és utána néztem meg a feladatkezelőt, az említett sor egyszer szerepelt. Ezután újraindítva a programot előkerültek a felvitt szövegpanelek.


dr.Kovács József
Adrienn
Thursday, January 26, 2012 11:50:00 AM
Kedves Infomix Dolgozók!

Kérdésem/kérésem a következő:

Ugye receptíráskor gyógyszereknél alsó sorban ajánl azonos hatóanyagú készítményeket a program. Így ha az adott készítményt egyéb okokból nem akarjuk írni, akkor egy kattintással átemeli pl. az "előzőekből" vagy akár a terápiás lapról is az egész felírás tartalmát, csak épp a másik (de ugyanolyan hatóanyagú) készítménnyel. Ugyanígy van javaslatnál is. Ha nem a bevitt terméket írom fel, de azonos hatóanyagút (mlyre van javaslat), akkor felajánlja a gép, hogy az azonos hatóanyagú készítményhez átemeli a javaslat adatait.

Na most pelenkánál ugyanez a szisztéma nem játszik, pedig lehetne ISO kód alapján. Ha jól emlékszem, a szakorvosok a teljes ISO kód utolsó 3 számjegyét lehagyva adnak meg ISO kódot, ez alapján felhoz kb 15-20 készítményt (általában), amit választhatok. Viszont hogy a javaslatot bevigyem, egy konkrét terméket ki kell választanom. Tehát van mondjuk egy szakorvos által javasolt 0930040615 ISO kódom, amibe mondjuk bele tartozik a Vlesi Slip Compact M (ISO 0930040615016), ahogy pl. a Molicare M is (ISO kód 0930040615002). Tehát nem tudom a javaslatot bevinni ISO alapján és később választani aszerint, hanem konkrét terméket kell választanom. Jelen esetben legyen ez a Vlesi Slip Compact M. Igen ám, de közben kiderül, hogy több helyi gyógyszertárban nincs ez a termék, vagy a beteg azt mondja, túl nagy, túl kicsi, kényelmetlen, próbáljunk másikat. Jó, próbáljuk meg a Molicare M-et. Na viszont itt van a bibi. Semmilyen receptfelírási lehetőségnél nem ajánlja fel a Vlesi helyett a Molicaret. Azaz. Nekem újra fel kell vennem külön a Molicare M-t is a javaslatokba (vegyem elő a javaslatot vagy koppintsam le a Vlesiről) ahhoz, hogy fel tudjam írni. Ha közben a Molicare-rel is lenne valami gubanc, akkor megint ugyanilyen procedúrával vehetek fel egy harmadikat.

Na most egy-egy betegnél még kibírja az ember a többlet-adminisztrációt, de nekünk pl. havonta kell 100 főnek (szoc. otthon) általában nappali és éjszakai pelenkát írni. Ez majdnem 200 db ismételt szakorvosi javaslat felvételt igényel, ha csak egyszer is változtatnak a pelenkán. Na most nálunk ez történt. Kb. 1 éve írunk adott pelenkát, most egyéb okok miatt másikat kell írni. Ha ez havonta fordul majd elő, akkor havonta kell 200 db javaslatot újra felvenni.

Tehát kérésem/kérdésem: Nincs rá mód, hogy hasonlóan a többi készítményhez, a pelenkák helyett is ajánljon fel más készítményeket szakorvosi javaslatok alapján kiadott ISO kódok szerint? Hogy az ISO kód első 10 számjegyben megegyező készítmények egy gombnyomásra helyettesíthetőek legyenek egymással? Lassan következik ugyanis a pelenkafelírás, s jó lenne egy durván másfél órás munkából nem 3-4 naposat csinálni.

Előre is köszönöm!

jsozer
Thursday, January 26, 2012 12:24:52 PM
Nekem a betegszállítással kapcsolatban lenne kérésem. Ma betegszállítást rendeltünk és akkor mondták, hogy weblapon is lehet szállítást igényelni.Regisztálni kell a betegszallitas.eu lapon majd belépve weblapon kell kitölteni a betegszállítási utalványt. Kérésem lenne, hogy ezt magában a Visualixben is meg lehessen tenni, igy az utalványra a betg adatai- amit a beutalásnál kitöltünk automatikusan beíródnának. Előre is köszönöm
Similar Topics
Users browsing this topic