Varga Sándor
Wednesday, May 16, 2012 5:27:48 PM
Originally Posted by: misidoki 

Most már műkszik az életut lekérdezés, de megjelent a fentiekben leírt Unknown hiba, amit nem lehet menteni sem.[azta]

Ennek okát csak holnap tudjuk kideríteni. Addig, ha már az 1.50.1-es frissítéssel dolgozik egy dolgot tud megpróbálni, ez a helyi példány frissítés. Ezt az intézőbe belépve a verzió menüpont alatt tudja elindítani. A megjelenő kérdésre csak OK-t kell nyomni, majd újra indítani a visualt, ekkor úja lefut a helyi példány frissítés (a helyükre másolódnak a verzióval módosított program fájlok).

Holnap a kollégák keresni fogják a megoldással kapcsolatban.


Varga Sándor
dr.Kovács József
Wednesday, May 16, 2012 6:00:18 PM
Originally Posted by: Bogi 

1. Betegút lekérdezéshez kell-e napi megjelenés és TAJ ellenőrzés?

2. Ki mit tud arról mire lesz ez jó? Kötelezni fognak rá bizonyos esetekben, hogy valamit nézzünk meg az előzményében? (pl. hasi UH mikor volt?)

1. Elvileg nem kell, de a "háttérben" lefut egy TAJ ellenőrzés is, a betegút lekérdezés előtt (szerintem). Tehát elvileg jó lenne hozzá napi megjelenés is, nehogy büntetés legyen belőle.

2. Meg lehet nézni, hogy a kedves beteg még hol járt ugyanazzal a panasszal és milyen hasonló gyógyszereket váltott már ki (feleslegesen). Erre mifelénk még beutaló sem kell egy csomó olyan szakrendelésre, amely beutaló köteles [elpirul] . Esetleg szembesíteni is lehet ezekkel a tényekkel. Legfeljebb átjelentkezik [sir] .

Még egy dolog. A kiváltott vények között nem lesznek láthatóak azok, amelyeken nincs TB támogatás, ugyanis ezeket a patika nem jelenti le. (Pl. Concor, Merckformin XR, Xanax.). Ezeket nem kell a betegen számonkérni 🤔


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Wednesday, May 16, 2012 6:02:45 PM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

A kérdésem az lenne, hogy a hibaüzenet akkor is jelentkezik ha a betegéletutat nem indítja el, vagy csak az után kezdődnek a hibaüzenetek, hogy egyszer elindította a betegéletút lekérdezést?

A jelzett probléma nálam is jelentkezik

Kérjük, az új 1.50.1-es verzióval is próbálja meg. Elvileg abban ez a rész módosítva lett. Köszönjük

Verzióváltás után ismét jelentkezik ez a hibaüzenet

Ebben az esetben akkor szükség lenne egy távoli elérésre, hogy meg nézzük a gépet. Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

szerda 14 óra, ha megfelel ez az időpont.

Akkor Szerdán 14:00-kor telefonálunk.

Nálam is hasonlóan előjön a hiba. Megvan az oka?


dr.Kovács József
Varga Sándor
Wednesday, May 16, 2012 6:49:52 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Nálam is hasonlóan előjön a hiba. Megvan az oka?

Sajnos nem jött létre a távelérés, holnap próbáljuk meg kideríteni az okot.


Varga Sándor
Hajnalné
Wednesday, May 16, 2012 7:54:42 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

A kérdésem az lenne, hogy a hibaüzenet akkor is jelentkezik ha a betegéletutat nem indítja el, vagy csak az után kezdődnek a hibaüzenetek, hogy egyszer elindította a betegéletút lekérdezést?

A jelzett probléma nálam is jelentkezik

Kérjük, az új 1.50.1-es verzióval is próbálja meg. Elvileg abban ez a rész módosítva lett. Köszönjük

Verzióváltás után ismét jelentkezik ez a hibaüzenet

Ebben az esetben akkor szükség lenne egy távoli elérésre, hogy meg nézzük a gépet. Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

szerda 14 óra, ha megfelel ez az időpont.

Akkor Szerdán 14:00-kor telefonálunk.

Nálam is hasonlóan előjön a hiba. Megvan az oka?

Én újból frissítettem a helyi példányt az intézőben és megoldódott a probléma.

Varga Sándor
Wednesday, May 16, 2012 8:09:35 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

A kérdésem az lenne, hogy a hibaüzenet akkor is jelentkezik ha a betegéletutat nem indítja el, vagy csak az után kezdődnek a hibaüzenetek, hogy egyszer elindította a betegéletút lekérdezést?

A jelzett probléma nálam is jelentkezik

Kérjük, az új 1.50.1-es verzióval is próbálja meg. Elvileg abban ez a rész módosítva lett. Köszönjük

Verzióváltás után ismét jelentkezik ez a hibaüzenet

Ebben az esetben akkor szükség lenne egy távoli elérésre, hogy meg nézzük a gépet. Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

szerda 14 óra, ha megfelel ez az időpont.

Akkor Szerdán 14:00-kor telefonálunk.

Nálam is hasonlóan előjön a hiba. Megvan az oka?

Én újból frissítettem a helyi példányt az intézőben és megoldódott a probléma.

Köszönjük, ez jó hír![mosoly]

Ettől függetlenül holnap tovább nyomozunk ott, ahol még jelentkezik az üzenet.


Varga Sándor
misidoki
Thursday, May 17, 2012 8:43:20 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Most már műkszik az életut lekérdezés, de megjelent a fentiekben leírt Unknown hiba, amit nem lehet menteni sem.[azta]

Ennek okát csak holnap tudjuk kideríteni. Addig, ha már az 1.50.1-es frissítéssel dolgozik egy dolgot tud megpróbálni, ez a helyi példány frissítés. Ezt az intézőbe belépve a verzió menüpont alatt tudja elindítani. A megjelenő kérdésre csak OK-t kell nyomni, majd újra indítani a visualt, ekkor úja lefut a helyi példány frissítés (a helyükre másolódnak a verzióval módosított program fájlok).

Holnap a kollégák keresni fogják a megoldással kapcsolatban.

Megtörtént a frissítés, a hiba megmaradt, a 3.kattintásra reagál csak.

dr.Kovács József
Thursday, May 17, 2012 8:50:49 AM
Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Most már műkszik az életut lekérdezés, de megjelent a fentiekben leírt Unknown hiba, amit nem lehet menteni sem.[azta]

Ennek okát csak holnap tudjuk kideríteni. Addig, ha már az 1.50.1-es frissítéssel dolgozik egy dolgot tud megpróbálni, ez a helyi példány frissítés. Ezt az intézőbe belépve a verzió menüpont alatt tudja elindítani. A megjelenő kérdésre csak OK-t kell nyomni, majd újra indítani a visualt, ekkor úja lefut a helyi példány frissítés (a helyükre másolódnak a verzióval módosított program fájlok).

Holnap a kollégák keresni fogják a megoldással kapcsolatban.

Megtörtént a frissítés, a hiba megmaradt, a 3.kattintásra reagál csak.

A betegút megtekintése előtt célszerű bezárni a napi tevékenység ablakot és csak utána megnézni az adatokat. Akkor nálam nem jön elő a hiba. Ez átmeneti megoldás, amíg megtalálják a hiba okát.


dr.Kovács József
dr.mile.gyula@gmail.com
Thursday, May 17, 2012 9:05:10 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Most már műkszik az életut lekérdezés, de megjelent a fentiekben leírt Unknown hiba, amit nem lehet menteni sem.[azta]

Ennek okát csak holnap tudjuk kideríteni. Addig, ha már az 1.50.1-es frissítéssel dolgozik egy dolgot tud megpróbálni, ez a helyi példány frissítés. Ezt az intézőbe belépve a verzió menüpont alatt tudja elindítani. A megjelenő kérdésre csak OK-t kell nyomni, majd újra indítani a visualt, ekkor úja lefut a helyi példány frissítés (a helyükre másolódnak a verzióval módosított program fájlok).

Holnap a kollégák keresni fogják a megoldással kapcsolatban.

Megtörtént a frissítés, a hiba megmaradt, a 3.kattintásra reagál csak.

A betegút megtekintése előtt célszerű bezárni a napi tevékenység ablakot és csak utána megnézni az adatokat. Akkor nálam nem jön elő a hiba. Ez átmeneti megoldás, amíg megtalálják a hiba okát.

Ugyanezen észrevételt adom közre.

dr.Kovács József
Thursday, May 17, 2012 9:06:30 AM
Még egy kis adalék a betegút adatok értékeléséhez.

Már tavaly május óta nézem a betegutakat (az OEP-es felületen), amikor még nyilatkoztatni kellett a betegeket, így szereztem néhány tapasztalatot. Saját esetetemet adom közre, így nem sértek betegjogokat. Még tavaly júniusban elsőként megnéztem a saját betegutamat és meglepődve tapasztaltam, hogy az OEP nyilvántartása szerint olyan gyógyszereket is kiváltottam, amiket még soha nem szedtem (vérnyomáscsökkentőket). Akkor ezt jeleztem az OEP felé, akik kivizsgálaták az esetet. A következő történt. Az általam is szedett gyógyszerekkel együtt egy barátom receptjeit is kiváltottam (aki azokat a gyógyszereket szedi, amik nálam jelentek meg tévesen). A kiváltás egyidőben történt, vagyis egy kupacban adtam oda a patikában (ez fontos). Az asszisztens a vények rögzítését az én receptjeimmel kezdte, azok voltak felül. A TAJ szám rögzítésével kezdik, és közben nem váltottak TAJ számot, pedig már más név volt a recepten. Így az összes gyógyszert az én TAJ számomra jelentették le. A patika azzal védekezett, hogy olvashatatlan volt a vonalkód és kézzel írták be az adatokat. Mondjuk a TAJ számot akkor is figyelhették volna. Úgy tudom a vonalkódban benne van a beteg TAJ száma is. Tehát, ha egy beteg kiváltott gyógyszerei között találunk olyat, ami gyanús, kérdezzünk rá, mert nem biztos, hogy a beteg a hibás. Persze ez egyéb problémákat is felvet. Mivel az én adataim között szerepel 1x vérnyomáscsökkentő, az OEP szerint én már hypertonias beteg vagyok és az indikátor értékelésnél én, mint rossz beteg fogok szerepelni, mert nem váltottam ki többször vérnyomáscsökkentőt. Problémát okozhat a közgyógyellátás megállapításánál, mert az OEP-nél azzal kezdik, hogy megnézik miket váltott ki a beteg. stb...

Azóta már többször találtam ilyen eltéréseket más betegek esetén is, többnyire valamilyen hozzátartozó gyógyszerei voltak, más orvos által felírva. Valószinűleg azokat is egyszerre váltották ki, de nem gondolnám, hogy az általam nyomtatott vonalkód mindíg olvashatatlan. 🤨


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Thursday, May 17, 2012 9:10:34 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Bogi 

1. Betegút lekérdezéshez kell-e napi megjelenés és TAJ ellenőrzés?

2. Ki mit tud arról mire lesz ez jó? Kötelezni fognak rá bizonyos esetekben, hogy valamit nézzünk meg az előzményében? (pl. hasi UH mikor volt?)

1. Elvileg nem kell, de a "háttérben" lefut egy TAJ ellenőrzés is, a betegút lekérdezés előtt (szerintem). Tehát elvileg jó lenne hozzá napi megjelenés is, nehogy büntetés legyen belőle.

2. Meg lehet nézni, hogy a kedves beteg még hol járt ugyanazzal a panasszal és milyen hasonló gyógyszereket váltott már ki (feleslegesen). Erre mifelénk még beutaló sem kell egy csomó olyan szakrendelésre, amely beutaló köteles [elpirul] . Esetleg szembesíteni is lehet ezekkel a tényekkel. Legfeljebb átjelentkezik [sir] .

Még egy dolog. A kiváltott vények között nem lesznek láthatóak azok, amelyeken nincs TB támogatás, ugyanis ezeket a patika nem jelenti le. (Pl. Concor, Merckformin XR, Xanax.). Ezeket nem kell a betegen számonkérni 🤔

Még egy dolog, amira jó a betegút. Közgyógyellátás megállapításához kiadandó igazolás megírása előtt célszerű megnézni, hogy miket váltott ki a beteg az utóbbi hónapokban. A MEP-nél is ezzel kezdik. Érdekes dolgok fognak kiderülni....[elpirul]


dr.Kovács József
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, May 17, 2012 9:31:24 AM
Originally Posted by: misidoki 

Most már műkszik az életut lekérdezés, de megjelent a fentiekben leírt Unknown hiba, amit nem lehet menteni sem.[azta]

Távoli eléréssel megvizsgáltuk "misidoki" gépét. Gyanúnk szerint egyedi problémáról van szó, mely bizonyos technikai feltételek mellett jelentkezhet. Valószínűleg a problémát az okozhatta, hogy a vírus irtó programból hiányzott a visualix mappára vonatkozó beállítás, emiatt nem történt meg teljes értékűen a frissítés és jött a hibaüzenet. Problémát okozhat továbbá , ha windows 7 operációs rendszer esetében a visual Ix nem rendszergazda jogosultsággal fut. ( Akinél ilyen operációs rendszer fut, tájékoztatásul elmondjuk, hogy ennek beállításához a visual Ixdoki indító ikonján kell jobb egér gombbal kattintani, majd a megjelenő menüben a tulajdonságok menüpontra. A megjelenő ablakban kattintsunk a Kompatibilitás fülre, majd a lap alján pipáljuk ki "A program futtatása rendszergazdaként" opciót, majd kattintsunk az Ok gombra.)

Ezen beállítások elvégzése után újra futattuk a helyi példány frissítést doktor úr gépén. Ezután próbáltuk az életút lekérdezés mely így már szerencsére hibaüzenet nélkül lefutott.

Reméljük ezzel sikerült korrekt működésre bírnunk doktor úr rendszerét is, de ha mégis újabb probléma jelentkezne, kérem jelezze felénk.

misidoki
Thursday, May 17, 2012 10:14:15 AM
Minden rendben van,köszönöm.:-"
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, May 17, 2012 10:22:40 AM
Originally Posted by: misidoki 

Minden rendben van,köszönöm.:-"

Nagyon szívesen 🙂

dr.Kovács József
Thursday, May 17, 2012 11:20:52 PM
A rendszergazdai jogosultsággal indított programban úgyanúgy jelentkezik a POAKTÍVFORM hibaüzenet.
dr.Kovács József
hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, May 18, 2012 9:32:52 AM
Időközben megtaláltuk a probléma okát. A hiba akkor jelentkezik, ha több ablak is nyitva van és az életút lekérdezést, nem a menüből, hanem a felbukkanó ablakból indítják (tehát amikor megjön egy eredmény és az arra figyelmeztető üzetet megjelenik).

Kovács doktor úr ki is próbálta a módosított programrészt, azzal már helyesen működik. Elnézést kérünk mindenkitől akinél jeletkezik a hibás működés, a következő verzióban kiküldjük mindenkinek.


Hostyánszki László
dr.Kovács József
Friday, May 18, 2012 11:33:12 AM
Originally Posted by: hosi 

Időközben megtaláltuk a probléma okát. A hiba akkor jelentkezik, ha több ablak is nyitva van és az életút lekérdezést, nem a menüből, hanem a felbukkanó ablakból indítják (tehát amikor megjön egy eredmény és az arra figyelmeztető üzetet megjelenik).

Kovács doktor úr ki is próbálta a módosított programrészt, azzal már helyesen működik. Elnézést kérünk mindenkitől akinél jeletkezik a hibás működés, a következő verzióban kiküldjük mindenkinek.

A javítás óta nem jött elő a hiba.


dr.Kovács József
Krisztinka
Wednesday, June 6, 2012 9:08:28 AM
Sziasztok!Új vagyok a fórumon [felnez]

Problémán van,ami a következő:Betegéletút lekérdézésnél kiírja a rendszer:Jegy kérése, tehát úgy tűnik minden rendben.Majd hibaüzenet ablak jelenik meg és a következő:OEP Hiba Hibás végrehajtás Web Service hivás hiba. És le kell okéznom!

Többször hívtuk már a szakembereket de azt mondták a következő verzióváltással helyreáll és működni fog a funkció,de azóta sem történt semmi.Lekérdezni még egy esetben sem sikerült. Mit tehetünk az ügy érdekében?Segítséget szeretnénk!Köszönettel[felnez]

szviktor
Wednesday, June 6, 2012 9:19:24 AM
Originally Posted by: Krisztinka 

Sziasztok!Új vagyok a fórumon [felnez]

Problémán van,ami a következő:Betegéletút lekérdézésnél kiírja a rendszer:Jegy kérése, tehát úgy tűnik minden rendben.Majd hibaüzenet ablak jelenik meg és a következő:OEP Hiba Hibás végrehajtás Web Service hivás hiba. És le kell okéznom!

Többször hívtuk már a szakembereket de azt mondták a következő verzióváltással helyreáll és működni fog a funkció,de azóta sem történt semmi.Lekérdezni még egy esetben sem sikerült. Mit tehetünk az ügy érdekében?Segítséget szeretnénk!Köszönettel[felnez]

Egy olyan kérdésem lenne, hogy mindig egy páciensnél próbálták vagy több különböző pácienst-próbát lekérdezni?


Üdv: Szabó Viktor
Krisztinka
Wednesday, June 6, 2012 9:28:11 AM
Sok betegnél néztük már legalább 20-nál próbáltuk 😞 Köszönöm!
szviktor
Wednesday, June 6, 2012 9:36:44 AM
Originally Posted by: Krisztinka 

Sok betegnél néztük már legalább 20-nál próbáltuk 😞 Köszönöm!

Egy távoli eléréssel megnéznénk a jelzett problémát a távoli elérési időpontot a 061/214-5063-as számon tud egyeztetni.


Üdv: Szabó Viktor
Krisztinka
Wednesday, June 6, 2012 10:01:33 AM
Rendben Viktor!Nagyon köszönöm!
Dr. Hanyecz Vince
Friday, June 8, 2012 8:58:07 AM
Nővér hálózatos rendszeren (mindkét gépen Win7, microsoft security) az orvos gépen hibaüzenet nélkül nem megy a lekérdezés a nővér gépen semmit nem állítottam külön, ugyanazzal a jelszóval jelentkezik be a nővér, csont nélkül megy a lekérdezés.[hatnincs]

Van-e valami ötlet?

Üdv: HV

szviktor
Friday, June 8, 2012 9:04:42 AM
Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Nővér hálózatos rendszeren (mindkét gépen Win7, microsoft security) az orvos gépen hibaüzenet nélkül nem megy a lekérdezés a nővér gépen semmit nem állítottam külön, ugyanazzal a jelszóval jelentkezik be a nővér, csont nélkül megy a lekérdezés.[hatnincs]

Van-e valami ötlet?

Üdv: HV

Azon a gépen amelyiken nem megy egy helyi példány frissítést kellene csinálni ezt az ixintézőben a verzió --> és a helyi példány frissítést kiválasztva teheti meg.


Üdv: Szabó Viktor
Dr. Hanyecz Vince
Friday, June 8, 2012 9:38:43 AM
Originally Posted by: szviktor 

Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Nővér hálózatos rendszeren (mindkét gépen Win7, microsoft security) az orvos gépen hibaüzenet nélkül nem megy a lekérdezés a nővér gépen semmit nem állítottam külön, ugyanazzal a jelszóval jelentkezik be a nővér, csont nélkül megy a lekérdezés.[hatnincs]

Van-e valami ötlet?

Üdv: HV

Azon a gépen amelyiken nem megy egy helyi példány frissítést kellene csinálni ezt az ixintézőben a verzió --> és a helyi példány frissítést kiválasztva teheti meg.

A lekérdezés nem javult meg, ez a hibauzenet látható:

Hálózat: Hálózati verzió

Hiba kód: 1925

Program: FRMÉLETÚTLEKÉR.CSTÉLETÚT.MESSAGE

Üzenet: Unknown member POMESSAGE_SET. (POMESSAGE_SET)

Program sor: 0

Form: FRMÉLETÚTLEKÉR (cmdLekér)

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, June 8, 2012 9:43:51 AM
Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Originally Posted by: szviktor 

Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Nővér hálózatos rendszeren (mindkét gépen Win7, microsoft security) az orvos gépen hibaüzenet nélkül nem megy a lekérdezés a nővér gépen semmit nem állítottam külön, ugyanazzal a jelszóval jelentkezik be a nővér, csont nélkül megy a lekérdezés.[hatnincs]

Van-e valami ötlet?

Üdv: HV

Azon a gépen amelyiken nem megy egy helyi példány frissítést kellene csinálni ezt az ixintézőben a verzió --> és a helyi példány frissítést kiválasztva teheti meg.

A lekérdezés nem javult meg, ez a hibauzenet látható:

Hálózat: Hálózati verzió

Hiba kód: 1925

Program: FRMÉLETÚTLEKÉR.CSTÉLETÚT.MESSAGE

Üzenet: Unknown member POMESSAGE_SET. (POMESSAGE_SET)

Program sor: 0

Form: FRMÉLETÚTLEKÉR (cmdLekér)

A kérdésem az lenne, hogy mikor lenne alkalmas egy Távoli elérés, hogy megnézhessük ezt a gépet. A távoli elérés kb. 1/2- 1 órát venne igénybe.

Wednesday, June 13, 2012 9:54:49 AM
Életútlekérdezés: jegy megjött, majd OEP hiba. Újabb lekérdezés nem indítható. Várható ilyenkor még adat?

Varga Sándor
Wednesday, June 13, 2012 9:59:36 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Életútlekérdezés: jegy megjött, majd OEP hiba. Újabb lekérdezés nem indítható. Várható ilyenkor még adat?

A jegynek van egy érvényessége, ha jól emlékszem ez egy óra. Utána lehet újabb lekérdezést indítani.

Az OEP hiba konkrétan milyen üzenetet takar?


Varga Sándor
Wednesday, June 13, 2012 10:35:06 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Életútlekérdezés: jegy megjött, majd OEP hiba. Újabb lekérdezés nem indítható. Várható ilyenkor még adat?

A jegynek van egy érvényessége, ha jól emlékszem ez egy óra. Utána lehet újabb lekérdezést indítani.

Az OEP hiba konkrétan milyen üzenetet takar?

Konkrétan ez az üzenet jelent meg egy ablakban: "OEP hiba"

Varga Sándor
Wednesday, June 13, 2012 11:38:34 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Életútlekérdezés: jegy megjött, majd OEP hiba. Újabb lekérdezés nem indítható. Várható ilyenkor még adat?

A jegynek van egy érvényessége, ha jól emlékszem ez egy óra. Utána lehet újabb lekérdezést indítani.

Az OEP hiba konkrétan milyen üzenetet takar?

Konkrétan ez az üzenet jelent meg egy ablakban: "OEP hiba"

Elvileg az OEP hiba szöveg után meg kellene jelennie annak a hibaüzenetnek, amit a program kap. Ha nincs ott semmi, akkor nem azonosítható, vagy nem kapott a program az OEP oldalról.

Egy naplófájlból még esetleg ki lehet deríteni az okot, de ehhez távelérés szükséges.


Varga Sándor
Users browsing this topic