dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, January 14, 2009 10:44:35 AM
Hosinak tovább !! Egy 6,7 és 9 évesnél próbáltam ki A 9 évesnél az Ön által leírt szerint működik. A 6 és 7 évesnél az általam jelzett szerint . Nem lehet,hogy a kort meghatározó dátum intervallum hibás ????
hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 14, 2009 11:26:18 AM
dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

Hosinak tovább !! Egy 6,7 és 9 évesnél próbáltam ki A 9 évesnél az Ön által leírt szerint működik. A 6 és 7 évesnél az általam jelzett szerint . Nem lehet,hogy a kort meghatározó dátum intervallum hibás ????

Nem lehet, hogy akinél nem működik, annak a TAJ típusa nem TAJ szám, vagy hogy hibás a TAJ szám. Bármelyik esetben nem ellenőriz a program

Regisztráció - Személyi adatok, Törzslap fül


Hostyánszki László
dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, January 14, 2009 11:34:04 AM
A véletlenül kiválasztott két betegnél már csak koruknál fogva sincs "generált" TAJ ( újszülötteknél van ilyen ) egyebekben meg nem lehet hibás hisz azt a MEP passziválta volna már a 6 - 7 év alatt. A "TAJ típusa " felvetésre később mert nem tudok jelenleg a gyermek rendelőbe már bejutni.
dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, January 14, 2009 12:09:44 PM
TAJ típusa = 1. TAJ szám . Több beteget is kipróbáltam nem végzi el az ellenőrzést 2 7 év közöttiek egy 18 éves volt de ennél tökéletesen működik). Én csak az infolapon megjelenő utolsó ellenőrzés dátumát néztem meg ez mind 2008.06.01 előtti volt, programba a fájlba nem néztem meg mert egy kicsit hosszabb a keresés és nincs időm most rá ( azaz biztos, hogy az info lapon jól jelenik meg, nincs ezeknél a betegeknél későbbi ellenőrzés is de én ezt nem látom csak a program ??)
hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 14, 2009 12:18:57 PM
Egy mentés kellene, leírva kinél nem mutatja. Csak az alapján tudjuk megmondani mi a hiba oka.
Hostyánszki László
dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, January 14, 2009 12:27:11 PM
Küldőm a mentést de a Kollégánál is ugyanaz a jelenség. A mentésből lekérhető egy 2008.06.01 előtti tetszőleges forgalmi nap és ezeket meg lehet majd nézni remélem ugyanúgy fog viselkedni mint nekem. Én 2008.01.14 -t kértem le és ezeket ellenőriztem, akinél volt 2008.06.01 utáni ellenőrzés kihagytam a többieket megnéztem, tehát szerintem nem kell külön egyenként megneveznem a már megtalált hibás tételeket. .
hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 14, 2009 12:29:34 PM
Rendben, kérem ha elküldte jelezze egy emal-ben nekem. FTP-re teszi fel?
Hostyánszki László
dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, January 14, 2009 12:40:58 PM
FTP-én lesz email meggy .
hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 14, 2009 10:11:56 PM
Azt hiszem megtaláltam a jelenség okát. Ha 14 alatt valaki megjelent 06.01 előtt úgy hogy TAJ ellenőrzést végeztek nála, majd megjelent 06.01 után is, de akkor nem ellenőriztek TAJ-t, az okozza a galibát. Az info lapon a helyes adat jelenik meg, tehát az alapján kell ellenőrizni vagy sem. Hamarosan felteszünk egy frissítést, amiben ezt módosítjuk.
Hostyánszki László
dr.mile.gyula@gmail.com
Thursday, January 15, 2009 10:01:26 AM
Akkor egy kicsit nagyobb betűkkel , hogy minden Kolléga ( vegyes praxis és gyermekgyógyászat ) tudja a javításig FEHÉR ALAP PIROS PIPA LENYOMNI azaz ellenőrizni a TAJ - t manuálisan mert automatikus ellenére is ilyenkor elmarad az előírt ellenőrzés. Sz-Sz-Bereg MEP : nincs bünti az ismételt ellenőrzés miatt. Ott ahol viszont bünti van : CSAK AKKOR LENYOMNI HA az info lapon 2008.06.01 előtti ellenőrzést jelez !!!!!!
Dr. Hanyecz Vince
Monday, January 19, 2009 10:45:04 AM
Mi van az OEP szerverével, hogy a pácienseim negyedének hirtelen érvénytelen lett a TAJ száma??

A 92 évesnek is !!

dr. Tóth Mária
Monday, January 19, 2009 11:53:57 AM
Én is ugyanezt tapasztalom!!!!!!!!!!
Kharon
Monday, January 19, 2009 11:58:11 AM
Hivatalos értesítést még nem kaptunk, de az országból több helyről is jelezték ezt a jelenséget. Kérjük szíves türelmüket, amint kapunk valamit, értesítjük Önöket.
Snebb
  • Snebb
  • Haladó (Szint 8)
Monday, January 19, 2009 10:05:27 PM
Még este fél nyolckor sem ment minden rendbe, a nyugdíjasok "pirosak" lettek. Mi nem nyomtattunk értesítést.
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, January 20, 2009 9:46:19 AM
Az OEP-től a következtető tájékoztatást kaptuk:

Quote:

Tisztelt Kollégák!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az OEP jogosultságellenőrzés lekérdezéseket kiszolgáló informatikai rendszerei (OJOTE, VIREP) számára jogosultság információkat szolgáltató belső adatbázisban, ill. informatikai rendszerben - az adatgazda főosztály tájékoztatása alapján - olyan jellegű probléma következett be, mely bizonyos esetekben tévesen "piros lámpát" jelez egyébként jogosultsággal rendelkező állampolgár esetében is.

Az adatgazda főosztály arról is tájékoztatást adott, hogy a bekövetkezett probléma elhárítása érdekében a szükséges intézkedéseket megtette, amely hatására - várhatóan legkésőbb a holnapi naptól - az OJOTE és VIREP rendszereink ismét a megszokott módon szolgálják ki a lekérdezéseket.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a kötelező egészségbiztosítás ellátásairól szóló 1997. évi LXXXIII. törvény végrehajtásáról szóló 217/1997. (XII. 1.) Korm. rendelet 12/B. § (8) bekezdése szerint az "ellenőrzés eredménye az egészségügyi szolgáltatás biztosításának kötelezettségét nem érinti", tehát az egészségügyi szolgáltató jogosultságellenőrzési, ill. ellátási kötelezettségét a kapott "piros lámpa" nem befolyásolja.

Budapest, 2009. január 19.

OEP

Varga Sándor
Tuesday, January 20, 2009 12:44:44 PM
Ojote értesítés:

"Tisztelt Egészségügyi Szolgáltatók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az OEP jogosultságellenőrzés lekérdezéseket kiszolgáló informatikai rendszerei (OJOTE, VIREP) számára jogosultság információkat szolgáltató belső adatbázisban, ill. informatikai rendszerben - az adatgazda főosztály tájékoztatása alapján - olyan jellegű probléma következett be, mely bizonyos esetekben tévesen "piros lámpát" jelez , egyébként jogosultsággal rendelkező állampolgár esetében is.

Az adatgazda főosztály arról is tájékoztatást adott, hogy a bekövetkezett probléma elhárítása érdekében a szükséges intézkedéseket megtette, amely hatására - várhatóan a holnapi naptól - az OJOTE és VIREP rendszereink ismét a megszokott módon szolgálják ki a lekérdezéseket. A hiba elhárításáról és a rendszer helyes működéséről értesítést fogunk elhelyezni az OEP honlapján.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a kötelező egészségbiztosítás ellátásairól szóló 1997. évi LXXXIII. törvény végrehajtásáról szóló 217/1997. (XII. 1.) Korm. rendelet 12/B. § (8) bekezdése szerint az "ellenőrzés eredménye az egészségügyi szolgáltatás biztosításának kötelezettségét nem érinti", tehát az egészségügyi szolgáltató jogosultságellenőrzési, ill. ellátási kötelezettségét a kapott "piros lámpa" nem befolyásolja . A beteget továbbra is térítésmentesen kell ellátni, számára a támogatott gyógyszereket ki kell adni. Kérjük azonban, hogy átmenetileg - a probléma fennállásáig - a jogviszony-ellenőrzésre vonatkozó adatot ne vegyék figyelembe, és a jogviszony hiányához fűződő jogkövetkezményeket ne alkalmazzák, vagyis ne tájékoztassák a beteget a jogviszony hiányáról!

Az okozott kellemetlenségekért elnézésüket kérjük.

Budapest, 2009. január 20.

Tisztelettel: Országos Egészségbiztosítási Pénztár"


Varga Sándor
Varga Sándor
Tuesday, January 20, 2009 5:35:11 PM
Újabb OJOTE értesítés érkezett:

"Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk, hogy 2009. január 19-én 16:40 és 18:15 óra között OEP OJOTE rendszere elérésében időnként érezhető lassulás, esetleg fennakadás is tapasztalható volt.

Az egészségügyi szolgáltatók ezen időszakban el nem végzett jogosultságellenőrzései a kötelező egészségbiztosítás ellátásairól szóló 1997. évi LXXXIII. törvény végrehajtásáról szóló 217/1997. (XII.1.) Korm. rendelet 12/B. § (9) alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Tisztelettel,

On-line Jogviszony Informatikai Support Team "


Varga Sándor
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 21, 2009 9:08:15 AM
Újabb OJOTE értesítés érkezett:

Quote:

Tisztelt Kollégák!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2009. január 19-én 16:40 és 18:15 óra között OEP OJOTE rendszere elérésében időnként érezhető lassulás, esetleg fennakadás is tapasztalható volt.

Az egészségügyi szolgáltatók ezen időszakban el nem végzett jogosultságellenőrzései a kötelező egészségbiztosítás ellátásairól szóló 1997. évi LXXXIII. törvény végrehajtásáról szóló 217/1997. (XII.1.) Korm. rendelet 12/B. § (9) alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Tisztelettel,

On-line Jogviszony Informatikai Support Team

Varga Sándor
Wednesday, January 21, 2009 10:36:05 AM
Újabb OJOTE értesítés érkezett:

"Tisztelt Kollégák!

A jogviszonyellenörzést támogató rendszer számára jogosultságinformációkat szolgáltató nyilvántartó rendszer meghibásodása elhárításra került, a jogviszony adatok megbízhatóak, a jogviszony ellenőrzést a jogszabályi előírásoknak megfelelően kell végezni a továbbiakban.

A rendszerhiba miatt kialakult kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük!

Országos Egészségbiztosítási Pénztár"


Varga Sándor
Dr. Hanyecz Vince
Wednesday, January 21, 2009 11:28:40 AM
vargas wrote:

Újabb OJOTE értesítés érkezett:

"

A jogviszonyellenörzést támogató rendszer számára jogosultságinformációkat szolgáltató nyilvántartó rendszer meghibásodása elhárításra került"

Mondjuk ez egy kicsit elhamarkodott volt még, mert nem így van....

dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, January 21, 2009 11:53:47 AM
Csatlakozom !!! DE ha az OEP kiadja, hogy a megszokott rend szerint kell eljárni akkor sajnos előfordulhat , hogy így is kérik számon. Én ténylegesen nem nyomtatok ki semmit "csak úgy teszek mintha kinyomtattam volna" mivel így bekerül a jelentésbe az értesítés ténye.
Varga Sándor
Wednesday, January 21, 2009 1:13:24 PM
Újabb OJOTE értesítés:

"Tisztelt Kollégák!

Az OJOTE és VIREP rendszerek számára jogosultsági adatot szolgáltató Nyilvántartási Főosztály tájékoztatása szerint a jogosultság információkat szolgáltató belső adatbázisban, ill. informatikai rendszerben 2009. január 19-20-án tapasztalt hiba továbbra is fennáll, a végrehajtott módosítások nem hozták meg a kívánt eredményt.

Ennek eredményeképp az ezen hibás adatbázison alapuló online jogosultságlekérdezést kiszolgáló OJOTE és VIREP rendszereken keresztül bizonyos esetekben továbbra is tévesen "piros lámpa" kerül visszaadásra, egyébként jogosultsággal rendelkező állampolgár esetében is.

A hiba elhárítása folytatódik, annak megszűntekor és a rendszer helyes működéséről értesítést fogunk elhelyezni az OEP honlapján.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a kötelező egészségbiztosítás ellátásairól szóló 1997. évi LXXXIII. törvény végrehajtásáról szóló 217/1997. (XII. 1.) Korm. rendelet 12/B. § (8) bekezdése szerint az "ellenőrzés eredménye az egészségügyi szolgáltatás biztosításának kötelezettségét nem érinti", tehát az egészségügyi szolgáltató jogosultságellenőrzési, ill. ellátási kötelezettségét a kapott "piros lámpa" nem befolyásolja . A beteget továbbra is térítésmentesen kell ellátni, számára a támogatott gyógyszereket ki kell adni. Kérjük azonban, hogy átmenetileg - a probléma fennállásáig - a jogviszony-ellenőrzésre vonatkozó adatot ne vegyék figyelembe, és a jogviszony hiányához fűződő jogkövetkezményeket ne alkalmazzák, vagyis ne tájékoztassák a beteget a jogviszony hiányáról!

Az okozott kellemetlenségekért elnézésüket kérjük.

Budapest, 2009. január 21.

Tisztelettel: Országos Egészségbiztosítási Pénztár"


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, January 22, 2009 5:36:25 PM
Újabb OJOTE értesítés:

"Tisztelt Egészségügyi Szolgáltatók!

A jogviszonyellenőrzést támogató rendszer számára jogosultságinformációkat szolgáltató nyilvántartó rendszer meghibásodása elhárításra került, a jogviszony adatok megbízhatóak, a jogviszony ellenőrzést a jogszabályi előírásoknak megfelelően kell végezni a továbbiakban.

A rendszerhiba miatt kialakult kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük!

Országos Egészségbiztosítási Pénztár"


Varga Sándor
Kharon
Thursday, January 29, 2009 12:33:10 PM
Most másnál is OEP hiba van ellenőrzéskor?
Kharon
Thursday, January 29, 2009 12:33:58 PM
Most másnál is OEP hiba van ellenőrzéskor.

Hivatalos értesítést még nem kaptunk, csak országszerte visszajelzéseket.

Kharon
Thursday, January 29, 2009 1:07:13 PM
Megkaptuk a hivatalos értesítést:

Quote:

Tisztelt Kollégák!

Mai napon felhasználóink jelezték, hogy körülbelül 11 óra óta az Online Jogosultság és TAJ Ellenőrző (OJOTE) rendszer elérésében hibát észlelnek.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a hiba kivizsgálását megkezdtük, kérjük szíves türelmüket.

A hatályos jogszabályok értelmében az OEP érdekkörében felmerülő hiba esetén az egészségügyi szolgáltatók el nem végzett jogosultságellenőrzéseik nem kerülnek szankcionálásra.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

Kharon
Thursday, January 29, 2009 2:03:45 PM
Ismételten egy értesítéssel jelentkezünk fórumunk hasábjain:

Quote:

Tisztelt Kollégák!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2009. január 29-én 10:40 és 11:40 között az Online Jogosultság és TAJ Ellenőrző (OJOTE) rendszer elérésében egyes felhasználóink számára tapasztalható elérési probléma elhárításra került.

A hatályos jogszabályok értelmében az egészségügyi szolgáltatók fenti időintervallumban el nem végzett jogosultságellenőrzései nem kerülnek szankcionálásra.

Türelmüket megköszönve,

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

Kharon
Friday, February 6, 2009 4:49:33 PM
Ismét egy értesítés!!!

Quote:

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk, hogy 2009. február 8-án vasárnap hajnalban 0:00-02:00 óra között az OEP Online Jogosultság és TAJ Ellenőrző (OJOTE) rendszerét kiszolgáló telekommunikációs eszközök karbantartását végezzük.

A karbantartás ideje alatt esetleg előfordulhatnak az Online Jogosultság és TAJ Ellenőrző rendszer elérésében lassulások, rövid ideig tartó fennakadások.

A karbantartás ideje alatt el nem végzett jogosultságellenőrzéseik a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

Kharon
Monday, February 9, 2009 9:25:58 AM
Az előző értesítés folytatása:

Quote:

Tisztelt Kollégák!

Az előzetes tájékoztatónkkal összhangban értesítjük Önöket, hogy a karbantartási munkálatok rendben befejeződtek.

A karbantartás 2009. február 8-án vasárnap hajnali 01:50 és 03:05 perc között esetenként rövid időszakokra az Online Jogosultság és TAJ Ellenőrző (OJOTE) rendszer elérésében okozhatott érezhető lassulást, rövid ideig tartó fennakadást.

A karbantartás ideje alatt az egészségügyi szolgáltatók el nem végzett jogosultságellenőrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

Dr Nagy Edit
Tuesday, February 17, 2009 12:50:41 PM
Minden hónapban levont az OEP 1200,1400,most utoljára 2400 ft TAJ ellenőrzés hiányosság miatt.Lekértem a listát és kiderült,hogy az összes gyerek után,ha az 5x jelent meg akkor annnyiszor levonták az ellenőrzés összegét.A napi illetve havi jogviszonyellenőrzéskor mindig az jelenik meg,hogy nincs ellenőrzési hiányosság ill.mindegyik ellenőrzés érvényes. Lehetetlennek érzem,hogy mindig ugyanazoknak a gyerekeknek a TAJ számát ne ellenőríznénk.Most már naponta ismételten nézzük a tranzakciós kódot,hogy ott szerepeljen a beteg neve mellett az aznapi dátum ,talán igy elkerülhetjük az elvonásokat.De vagy a programmal van probléma,hogy nem jelzi,hogy "TE okos doktor ellenőrízd mégegyszer,már bár úgy néz ki,hogy érvényes,de még sem érvényes!!",vagy az OEP TAJ ellenőrző rendszerében.Kérem válaszoljanak,hogy milyen megoldást javasolnak a hibák kiküszöbölésére.

Köszönettel:Dr Nagy Edit