Varga Sándor
Thursday, April 23, 2020 6:09:11 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Ixdoki kérdés bárkihez, aki tud válaszolni: eSzemélyi Kliens 1.5.22-es verzióját lehet-e használni? Az 1.5.10-es van most élesben, azzal stabilan megy, de frissíthető-e?

"Találtam" egy régi gépet a sarokba dobva, másfél éve nem volt bekapcsolva, most be kellene vetni, feljavítottam, de azon még 1.3.7-es verzió van, azt tudom, hogy nem lesz jó, nem is próbálok vele bejelentkezni a térbe. Frissítésnek az 1.5.22-est adná automatikusan.

Köszönet.

Kedves László,

Az én gépemen (teszt, nem éles használat) az 1.5.22 van telepítve, azzal gond nélkül működik.


Varga Sándor
Somogyi László
Thursday, April 23, 2020 9:23:08 PM
Köszönöm az előző választ, jelentem élesben sincs semmi gondja az eSzemélyi Kliens legfrissebb verziójának.

További problémám: Ixdoki és EESZT EHR megtekintés. A megtekinteni kívánt dokumentum letöltődik, bekerül .pdf formátumban a tempwork mappába, majd indul az Internet Explorer, és abban jeleníti meg. A pdf-et. Ennek így kell működnie, vagy én csinálok rosszul valamit? Értsd: ezen a gépen, amit felpumpálok éppen, még a telepítése óta egyszer sem indítottak Internet Explorert, ha tehetnénk, nem is indítanánk. Valamit elnéztem? Esetleg modulhoz kötött? Nem akarom feltétlenül a beteghez rendelni a dokumentumot, de Internet Explorert nem akarok futtatni egy általam felügyelt számítógépen se, ezt talán nem kell túlmagyaráznom. (a windowsban a fájl társítások nyilván rendben, alapértelmezések rendben)

Lehet, hogy én nézek el valamit...

Somogyi László
Tuesday, April 28, 2020 8:42:40 AM
Látom, az előző kérdésem nem érte el az ingerküszöböt. [beeee]

Sebaj, itt egy másik.

Ismert az a probléma, hogy 1 adott windows felhasználóval belépve, az Ixdoki bejelentkezés iszonyatosan lassú, a program többször nem válaszol, miközben a másik 2 felhasználó nevében semmi probléma? Új felhasználó létrehozása után azzal sincs probléma, tehát a windowsos default profil jó. Az IxDokit mindannyian ugyanazzal a névvel jelszóval indítják. Egy felhasználó nevében viszont percekig(!) jön be a jelszó ablak, majd percekig tart a bejelentkezés. (indításkori frissítéskeresés, és társai kikapcsolva, ez nem lehet, alapbeállítások a programban elvileg mindenkinek ugyanazok, de nézzek-e még meg valamit?)

Jó lenne, ha nem kellene új profilt csinálnom a windowsban emiatt, rengeteg munka, böngésző, e-mail és egyéb programok már be vannak állítva.

Gyorsan jelzem, hogy miközben nem válaszol az ixdoki, se a processzor, se a memória, se a hálózat nem terhelt, ásítozik az unalomtól. Win7 Pro.

Kérdést megelőzve: a 2 működő profil közül egyik rendszergazda, másik egyszeri felhasználó, a nem működő profil rendszergazda jogú.

Mindez ETÉR nélkül értendő.

Minek nézzek még utána?

Ha valaki hajlandó a problémával foglalkozni, esetleg kapásból tudja a megoldást: somogyi@drgall.t-online.hu

Köszönöm.

Varga Sándor
Tuesday, April 28, 2020 8:59:11 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Látom, az előző kérdésem nem érte el az ingerküszöböt. [beeee]

Sebaj, itt egy másik.

Ismert az a probléma, hogy 1 adott windows felhasználóval belépve, az Ixdoki bejelentkezés iszonyatosan lassú, a program többször nem válaszol, miközben a másik 2 felhasználó nevében semmi probléma? Új felhasználó létrehozása után azzal sincs probléma, tehát a windowsos default profil jó. Az IxDokit mindannyian ugyanazzal a névvel jelszóval indítják. Egy felhasználó nevében viszont percekig(!) jön be a jelszó ablak, majd percekig tart a bejelentkezés. (indításkori frissítéskeresés, és társai kikapcsolva, ez nem lehet, alapbeállítások a programban elvileg mindenkinek ugyanazok, de nézzek-e még meg valamit?)

Jó lenne, ha nem kellene új profilt csinálnom a windowsban emiatt, rengeteg munka, böngésző, e-mail és egyéb programok már be vannak állítva.

Gyorsan jelzem, hogy miközben nem válaszol az ixdoki, se a processzor, se a memória, se a hálózat nem terhelt, ásítozik az unalomtól. Win7 Pro.

Kérdést megelőzve: a 2 működő profil közül egyik rendszergazda, másik egyszeri felhasználó, a nem működő profil rendszergazda jogú.

Mindez ETÉR nélkül értendő.

Minek nézzek még utána?

Ha valaki hajlandó a problémával foglalkozni, esetleg kapásból tudja a megoldást: somogyi@drgall.t-online.hu

Köszönöm.

Kedves László, hasonlót akkor tapasztaltunk, amikor vírusvédelem miatt "állt" a Visual indítása. Konkrétan a meglévő vírusvédelem mellett az érintett win user esetén nincs véletlenül két vírusvédelem is bekapcsolva?


Varga Sándor
Széll János
Tuesday, April 28, 2020 3:09:37 PM
"COVI-19" helyzet, minimálisra redukálódott a beteg-orvos találkozások száma.

Gyermek kórházból jött haza, anya a zárójelentését .pdf formátumban, emailben, csatolmányként küldte.

Az emailból mentettem egy "tároló" mappába, onnét megpróbáltam a beteg dokumentációjába "átemelni, de sehogy sem sikerül.

(Kb. ugyan ez a helyzet a "kép formátumban" (legtöbbször .jpg) küldött leletekkel is.

Az ilyen leletek a nővér gépének email-fiókjába érkeznek, az a gép hozzáfér a szerver gépen a betegadatokhoz (=orvos-nővér hálózat)

Kaphatnék valamilyen ötletet?

Köszönettel.

Dr.Széll J.

Somogyi László
Tuesday, April 28, 2020 3:16:19 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

Ismert az a probléma, hogy 1 adott windows felhasználóval belépve, az Ixdoki bejelentkezés iszonyatosan lassú, a program többször nem válaszol, miközben a másik 2 felhasználó nevében semmi probléma? Új felhasználó létrehozása után azzal sincs probléma, ...

Ha valaki hajlandó a problémával foglalkozni, esetleg kapásból tudja a megoldást: somogyi@drgall.t-online.hu

Köszönöm.

Kedves László, hasonlót akkor tapasztaltunk, amikor vírusvédelem miatt "állt" a Visual indítása. Konkrétan a meglévő vírusvédelem mellett az érintett win user esetén nincs véletlenül két vírusvédelem is bekapcsolva?

Köszönöm a választ, megnéztem. Nem fut 2 víruskereső. Csak egy, az F-Secure. Ő megbízhatóan kikapcsolja a beépített Defendert telepítés során, más meg nem lehetett soha. Tudom ez nem a reklám helye, de most 23 éve, hogy ezt a kergetőt használom. Nem egygépes és nem egyhálózatos környezetben, központilag vezérelve. Némi kis tapasztalattal. 😎 Ha kikapcsolom, akkor sem jobb a helyzet.

Ellenben lehet, hogy közelebb vagyunk. Hirtelen ötlettől vezérelve kikaptam a hálózati kábelt a gépből, miközben vártam a jelszó ablakra, abban a 2-3 percben. Ahogy a Windows rájött, hogy nincs hálózat, egyből feldobta a bejelentkező ablakot, sőt ezt elpróbáltam úgy is, hogy bedugott hálókábellel megvártam a bejelentkező ablakot, beírtam a jelszót és itt jött volna megint 3-4 perc várakozás, de abban a pillanatban kihúztam a kábelt és nem kellett várakozni, "bejött" a program kezelő felülete. Ismétlem csak a bejelentkező procedúra ilyen lassú a működés nem. Egyszóval csak a hálózat felé próbálkozik valamit az Ixdoki indítás és bejelentkezés során a gép, jelszó előtt és után is. De. Csak egy felhasználó esetében.

Így emlékszik erre valaki? Mert nekem dezsavű érzésem van, csak nem emlékszem a megoldásra. 😕

Hol tárolhat az Ixdoki olyan paramétereket, amik windows felhasználó függőek???? Ott kellene lecsapnom.

Varga Sándor
Tuesday, April 28, 2020 4:24:53 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

Ismert az a probléma, hogy 1 adott windows felhasználóval belépve, az Ixdoki bejelentkezés iszonyatosan lassú, a program többször nem válaszol, miközben a másik 2 felhasználó nevében semmi probléma? Új felhasználó létrehozása után azzal sincs probléma, ...

Ha valaki hajlandó a problémával foglalkozni, esetleg kapásból tudja a megoldást: somogyi@drgall.t-online.hu

Köszönöm.

Kedves László, hasonlót akkor tapasztaltunk, amikor vírusvédelem miatt "állt" a Visual indítása. Konkrétan a meglévő vírusvédelem mellett az érintett win user esetén nincs véletlenül két vírusvédelem is bekapcsolva?

Köszönöm a választ, megnéztem. Nem fut 2 víruskereső. Csak egy, az F-Secure. Ő megbízhatóan kikapcsolja a beépített Defendert telepítés során, más meg nem lehetett soha. Tudom ez nem a reklám helye, de most 23 éve, hogy ezt a kergetőt használom. Nem egygépes és nem egyhálózatos környezetben, központilag vezérelve. Némi kis tapasztalattal. 😎 Ha kikapcsolom, akkor sem jobb a helyzet.

Ellenben lehet, hogy közelebb vagyunk. Hirtelen ötlettől vezérelve kikaptam a hálózati kábelt a gépből, miközben vártam a jelszó ablakra, abban a 2-3 percben. Ahogy a Windows rájött, hogy nincs hálózat, egyből feldobta a bejelentkező ablakot, sőt ezt elpróbáltam úgy is, hogy bedugott hálókábellel megvártam a bejelentkező ablakot, beírtam a jelszót és itt jött volna megint 3-4 perc várakozás, de abban a pillanatban kihúztam a kábelt és nem kellett várakozni, "bejött" a program kezelő felülete. Ismétlem csak a bejelentkező procedúra ilyen lassú a működés nem. Egyszóval csak a hálózat felé próbálkozik valamit az Ixdoki indítás és bejelentkezés során a gép, jelszó előtt és után is. De. Csak egy felhasználó esetében.

Így emlékszik erre valaki? Mert nekem dezsavű érzésem van, csak nem emlékszem a megoldásra. 😕

Hol tárolhat az Ixdoki olyan paramétereket, amik windows felhasználó függőek???? Ott kellene lecsapnom.

Egy ötlet,

Rendszer - alapbeállítások - felhasználó fül.

Itt a lent az RSS timer beállított idejét kellene megnézni. Ez próbál bejelentkezéskor a szerverünkön új RSS üzeneteket keresni. Lehet ez okozza a lassú bejelentkezést.


Varga Sándor
Varga Sándor
Tuesday, April 28, 2020 4:28:40 PM
Originally Posted by: Széll János 

"COVI-19" helyzet, minimálisra redukálódott a beteg-orvos találkozások száma.

Gyermek kórházból jött haza, anya a zárójelentését .pdf formátumban, emailben, csatolmányként küldte.

Az emailból mentettem egy "tároló" mappába, onnét megpróbáltam a beteg dokumentációjába "átemelni, de sehogy sem sikerül.

(Kb. ugyan ez a helyzet a "kép formátumban" (legtöbbször .jpg) küldött leletekkel is.

Az ilyen leletek a nővér gépének email-fiókjába érkeznek, az a gép hozzáfér a szerver gépen a betegadatokhoz (=orvos-nővér hálózat)

Kaphatnék valamilyen ötletet?

Köszönettel.

Dr.Széll J.

Kedves doktorúr,

Ezeket a leleteket a hozott leletnél próbálják meg beemelni?

Itt a scannelés helyett (hozott lelet grafikus beolvasás) a multimédia beolvasás bal felső gombjával tud a gépen meglévő fájlt csatolni. Ez tároláskor a Visual scanner mappájába kerül át, így innentől minden gépen meg kell tudni nyitni.

ha nem működne kérem jelezze, megnézzük egy távolival.


Varga Sándor
Széll János
Tuesday, May 5, 2020 3:14:18 PM
Köszönöm a segítséget!

A leírt módon működik a .pdf és a .jpg kiterjesztésű file-k "beemelése"

Dr.Széll J.

Gál Andi
Tuesday, May 5, 2020 4:01:01 PM
Az lenne a kérdésem, hogy mitől függ, hogy melyik TENA betét megy fel simán az EESZT-be és melyiknél írja, hogy hiba? TENA OROGINAL PLUSZ és TENA MEN LEVEL 2. Mindegyiknél azt írja beküldéskor, hogy hiba! Nem is kerül fel!

Köszönöm a választ!

Varga Sándor
Tuesday, May 5, 2020 4:09:03 PM
Originally Posted by: Gál Andi 

Az lenne a kérdésem, hogy mitől függ, hogy melyik TENA betét megy fel simán az EESZT-be és melyiknél írja, hogy hiba? TENA OROGINAL PLUSZ és TENA MEN LEVEL 2. Mindegyiknél azt írja beküldéskor, hogy hiba! Nem is kerül fel!

Köszönöm a választ!

A törzs szerint mindkettő felírható eRecept-ként. Azt kellene tudnunk a felküldéskor mi a konkrét hibaüzenet, ami megjelenik.

Ha úgy egyszerűbb, küldhet képernyőképet emailben is, vagy itt is leírhatja az üzenetet.


Varga Sándor
Gál Andi
Tuesday, May 5, 2020 4:12:01 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Gál Andi 

Az lenne a kérdésem, hogy mitől függ, hogy melyik TENA betét megy fel simán az EESZT-be és melyiknél írja, hogy hiba? TENA OROGINAL PLUSZ és TENA MEN LEVEL 2. Mindegyiknél azt írja beküldéskor, hogy hiba! Nem is kerül fel!

Köszönöm a választ!

A törzs szerint mindkettő felírható eRecept-ként. Azt kellene tudnunk a felküldéskor mi a konkrét hibaüzenet, ami megjelenik.

Ha úgy egyszerűbb, küldhet képernyőképet emailben is, vagy itt is leírhatja az üzenetet.

OK REC BEKÜLDÉS (helyett)

HIBA REC BEKÜLDÉS

Ennyi. Semmi magyarázat.

Képernyőmentést holnap délután tudnék küldeni de szó szerint ez jelenik meg a kis ablakban. Illetve nincs hozzárendelve a kellő kód. Ezt a Karbantartás ->Recept törlés menüben látom. Ott megjelenik így, de az EESZT-be nem kerül fel.

Köszönöm

Varga Sándor
Tuesday, May 5, 2020 4:16:43 PM
Originally Posted by: Gál Andi 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Gál Andi 

Az lenne a kérdésem, hogy mitől függ, hogy melyik TENA betét megy fel simán az EESZT-be és melyiknél írja, hogy hiba? TENA OROGINAL PLUSZ és TENA MEN LEVEL 2. Mindegyiknél azt írja beküldéskor, hogy hiba! Nem is kerül fel!

Köszönöm a választ!

A törzs szerint mindkettő felírható eRecept-ként. Azt kellene tudnunk a felküldéskor mi a konkrét hibaüzenet, ami megjelenik.

Ha úgy egyszerűbb, küldhet képernyőképet emailben is, vagy itt is leírhatja az üzenetet.

OK REC BEKÜLDÉS (helyett)

HIBA REC BEKÜLDÉS

Ennyi. Semmi magyarázat.

Képernyőmentést holnap délután tudnék küldeni de szó szerint ez jelenik meg a kis ablakban

Köszönöm

Ilyenkor az üzenetnek van egy bővebb tartalma is, ez lehet nem látszik teljesen. Küldjön egy elérhetőséget emailben, és megnézzük táveléréssel.

köszönöm


Varga Sándor
Gál Andi
Tuesday, May 5, 2020 4:39:23 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Gál Andi 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Gál Andi 

Az lenne a kérdésem, hogy mitől függ, hogy melyik TENA betét megy fel simán az EESZT-be és melyiknél írja, hogy hiba? TENA OROGINAL PLUSZ és TENA MEN LEVEL 2. Mindegyiknél azt írja beküldéskor, hogy hiba! Nem is kerül fel!

Köszönöm a választ!

A törzs szerint mindkettő felírható eRecept-ként. Azt kellene tudnunk a felküldéskor mi a konkrét hibaüzenet, ami megjelenik.

Ha úgy egyszerűbb, küldhet képernyőképet emailben is, vagy itt is leírhatja az üzenetet.

OK REC BEKÜLDÉS (helyett)

HIBA REC BEKÜLDÉS

Ennyi. Semmi magyarázat.

Képernyőmentést holnap délután tudnék küldeni de szó szerint ez jelenik meg a kis ablakban

Köszönöm

Ilyenkor az üzenetnek van egy bővebb tartalma is, ez lehet nem látszik teljesen. Küldjön egy elérhetőséget emailben, és megnézzük táveléréssel.

köszönöm

Köszönet a segítségért!

Széll János
Friday, May 8, 2020 3:28:24 PM
Originally Posted by: Széll János 

Köszönöm a segítséget!

A leírt módon működik a .pdf és a .jpg kiterjesztésű file-k "beemelése"

Dr.Széll J.

Most fordult elő először, hogy a fenti "dícséret" után egy paciens több oldalas zárójelentést küldött, több képként.

A "beemelést" csak 1 (egy) kép esetén engedi, többnél nem.

Sem egyenként, sem csoportosan próbálva.

Így a teljes dokumentumnak csak részlete lesz visszakereshető.

Van rá megoldás, vagy mi bénázunk valamit?

Üdvözlettel:

Dr.Széll J.

a sümegi végvár tövéből

Varga Sándor
Friday, May 8, 2020 4:07:35 PM
Originally Posted by: Széll János 

Originally Posted by: Széll János 

Köszönöm a segítséget!

A leírt módon működik a .pdf és a .jpg kiterjesztésű file-k "beemelése"

Dr.Széll J.

Most fordult elő először, hogy a fenti "dícséret" után egy paciens több oldalas zárójelentést küldött, több képként.

A "beemelést" csak 1 (egy) kép esetén engedi, többnél nem.

Sem egyenként, sem csoportosan próbálva.

Így a teljes dokumentumnak csak részlete lesz visszakereshető.

Van rá megoldás, vagy mi bénázunk valamit?

Üdvözlettel:

Dr.Széll J.

a sümegi végvár tövéből

Kedves doktorúr,

örülök hogy "hallom", remélem jól van és ez így is marad még egy jó darabig :)

Az azonos típusú képfájlok esetén nálam működik a multimádia beolvasásnál a felső sor második gombjával a több fájlból beolvasás egybe fűzéssel.


Varga Sándor
Gál Andi
Monday, May 11, 2020 9:49:47 PM
Originally Posted by: Széll János 

Originally Posted by: Széll János 

Köszönöm a segítséget!

A leírt módon működik a .pdf és a .jpg kiterjesztésű file-k "beemelése"

Dr.Széll J.

Most fordult elő először, hogy a fenti "dícséret" után egy paciens több oldalas zárójelentést küldött, több képként.

A "beemelést" csak 1 (egy) kép esetén engedi, többnél nem.

Sem egyenként, sem csoportosan próbálva.

Így a teljes dokumentumnak csak részlete lesz visszakereshető.

Van rá megoldás, vagy mi bénázunk valamit?

Üdvözlettel:

Dr.Széll J.

a sümegi végvár tövéből

Originally Posted by: Gál Andi 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Gál Andi 

Az lenne a kérdésem, hogy mitől függ, hogy melyik TENA betét megy fel simán az EESZT-be és melyiknél írja, hogy hiba? TENA OROGINAL PLUSZ és TENA MEN LEVEL 2. Mindegyiknél azt írja beküldéskor, hogy hiba! Nem is kerül fel!

Köszönöm a választ!

A törzs szerint mindkettő felírható eRecept-ként. Azt kellene tudnunk a felküldéskor mi a konkrét hibaüzenet, ami megjelenik.

Ha úgy egyszerűbb, küldhet képernyőképet emailben is, vagy itt is leírhatja az üzenetet.

OK REC BEKÜLDÉS (helyett)

HIBA REC BEKÜLDÉS

Ennyi. Semmi magyarázat.

Képernyőmentést holnap délután tudnék küldeni de szó szerint ez jelenik meg a kis ablakban. Illetve nincs hozzárendelve a kellő kód. Ezt a Karbantartás ->Recept törlés menüben látom. Ott megjelenik így, de az EESZT-be nem kerül fel.

Köszönöm

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Gál Andi 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Gál Andi 

Az lenne a kérdésem, hogy mitől függ, hogy melyik TENA betét megy fel simán az EESZT-be és melyiknél írja, hogy hiba? TENA OROGINAL PLUSZ és TENA MEN LEVEL 2. Mindegyiknél azt írja beküldéskor, hogy hiba! Nem is kerül fel!

Köszönöm a választ!

A törzs szerint mindkettő felírható eRecept-ként. Azt kellene tudnunk a felküldéskor mi a konkrét hibaüzenet, ami megjelenik.

Ha úgy egyszerűbb, küldhet képernyőképet emailben is, vagy itt is leírhatja az üzenetet.

OK REC BEKÜLDÉS (helyett)

HIBA REC BEKÜLDÉS

Ennyi. Semmi magyarázat.

Képernyőmentést holnap délután tudnék küldeni de szó szerint ez jelenik meg a kis ablakban

Köszönöm

Ilyenkor az üzenetnek van egy bővebb tartalma is, ez lehet nem látszik teljesen. Küldjön egy elérhetőséget emailben, és megnézzük táveléréssel.

köszönöm

Nagyon szépen köszönöm!

A hosszú szöveg törlésével megoldódott a pelenkafelírás!

MediAT
Friday, May 29, 2020 8:17:56 AM
Tisztelt Infomix!

Érdeklődnék, hogy az Ixdoki programba mikor kerül be a Mobiltoken fejlesztés?

Köszönöm

Sziliné

Varga Sándor
Friday, May 29, 2020 8:27:40 AM
Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt Infomix!

Érdeklődnék, hogy az Ixdoki programba mikor kerül be a Mobiltoken fejlesztés?

Köszönöm

Sziliné

Kedves Sziliné,

A 147.1 verzió óta elérhető ez a belépési lehetőség is.

A használata borzasztó egyszerű, ha az AEEK által adott mobilToken alkalmazás már rendelkezésre áll.

Az EESZT ablakban a beállítások fülön kell a pipát kivenni a felhasználó név melletti eSzemélyi mezőből.

UserPostedImage

A megváltozott beállítást a jobb alsó sarokban található mentés gombbal lehet tárolni.

A következő belépéstől, vagy a manuális indítás gombbal elindított új EESZT csatlakozással már a Token belépési mód indul el.

Itt az első esetben kell pipát tenni a MobilToken használat mezőbe, és a telefonon kapott kóddal lehet belépni

UserPostedImage


Varga Sándor
MediAT
Friday, May 29, 2020 9:27:13 AM

Nem olvastam egyik verzióváltó levélben sem, hogy bekerült, csak az Ixnetesbe - azóta várom, hogy Ixdokiban is legyen. Köszönöm szépen!

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, June 11, 2020 11:29:52 AM
Felírt gyógyszerek lekérdezésénél jó lenne, ha a valamilyen színnel vagy valamilyen formában megkülönböztetve lenne, melyik gyógyszer lett receptre felírva és melyik lett az EESZT-en keresztül elküldve. Gyakran előfordul, hogy a beteg 3 havi gyógyszert kér, majd eltelik 2 hónap és jelzi felénk, hogy nem emlékszik rá, hogyan történt a felírás, nem talál otthon receptet, a patika nem látja, hogy lenne kiadásra várakozó gyógyszere. Köszönjük szépen !
Varga Sándor
Thursday, June 11, 2020 12:38:15 PM
Originally Posted by: Ilona 

Felírt gyógyszerek lekérdezésénél jó lenne, ha a valamilyen színnel vagy valamilyen formában megkülönböztetve lenne, melyik gyógyszer lett receptre felírva és melyik lett az EESZT-en keresztül elküldve. Gyakran előfordul, hogy a beteg 3 havi gyógyszert kér, majd eltelik 2 hónap és jelzi felénk, hogy nem emlékszik rá, hogyan történt a felírás, nem talál otthon receptet, a patika nem látja, hogy lenne kiadásra várakozó gyógyszere. Köszönjük szépen !

Kedves Ilona

A lekérdezésben, a térbe felírt eReceptek esetén az EESZT logója, és a recept egyedi EESZT azonosítója is látszik, innen lehet tudni, hogy az adott recept papír alapú, vagy eRecept.

UserPostedImage

A februári Ixnet a mindennapokban találkozón kapott javaslat szerint elkészült egy speciális lekérdezési lehetőség is.

A lekérdezés bal alsó sarkában található egy speciális lekérdezések lehetőség, amit kinyitva elérhető egy Recept EESZT kiváltható opció.

UserPostedImage

Ebben lekérdezhető minden olyan recept, amit az adott paciens a patikában eReceptként a lekérdezés pillanatában ki tud váltani. Azok a receptek is, amiket más orvos más rendelésen írt fel ennek a betegének, de még nem váltotta ki.


Varga Sándor
Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, June 11, 2020 12:58:16 PM
Visual IxDoki Háziorvosi Rendszerben dolgozunk, nem Ixnet. IXDokiban is van lehetőség ? Valamit be kell kapcsolni, hogy látható legyen ?

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, June 11, 2020 1:05:42 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Ilona 

Felírt gyógyszerek lekérdezésénél jó lenne, ha a valamilyen színnel vagy valamilyen formában megkülönböztetve lenne, melyik gyógyszer lett receptre felírva és melyik lett az EESZT-en keresztül elküldve. Gyakran előfordul, hogy a beteg 3 havi gyógyszert kér, majd eltelik 2 hónap és jelzi felénk, hogy nem emlékszik rá, hogyan történt a felírás, nem talál otthon receptet, a patika nem látja, hogy lenne kiadásra várakozó gyógyszere. Köszönjük szépen !

Kedves Ilona

A lekérdezésben, a térbe felírt eReceptek esetén az EESZT logója, és a recept egyedi EESZT azonosítója is látszik, innen lehet tudni, hogy az adott recept papír alapú, vagy eRecept.

UserPostedImage

A februári Ixnet a mindennapokban találkozón kapott javaslat szerint elkészült egy speciális lekérdezési lehetőség is.

A lekérdezés bal alsó sarkában található egy speciális lekérdezések lehetőség, amit kinyitva elérhető egy Recept EESZT kiváltható opció.

UserPostedImage

Ebben lekérdezhető minden olyan recept, amit az adott paciens a patikában eReceptként a lekérdezés pillanatában ki tud váltani. Azok a receptek is, amiket más orvos más rendelésen írt fel ennek a betegének, de még nem váltotta ki.

Visual IxDoki Háziorvosi Rendszerben dolgozunk, nem Ixnet. IXDokiban is van lehetőség ? Valamit be kell kapcsolni, hogy látható legyen ?

Varga Sándor
Thursday, June 11, 2020 1:38:26 PM
Originally Posted by: Ilona 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Ilona 

Felírt gyógyszerek lekérdezésénél jó lenne, ha a valamilyen színnel vagy valamilyen formában megkülönböztetve lenne, melyik gyógyszer lett receptre felírva és melyik lett az EESZT-en keresztül elküldve. Gyakran előfordul, hogy a beteg 3 havi gyógyszert kér, majd eltelik 2 hónap és jelzi felénk, hogy nem emlékszik rá, hogyan történt a felírás, nem talál otthon receptet, a patika nem látja, hogy lenne kiadásra várakozó gyógyszere. Köszönjük szépen !

Kedves Ilona

A lekérdezésben, a térbe felírt eReceptek esetén az EESZT logója, és a recept egyedi EESZT azonosítója is látszik, innen lehet tudni, hogy az adott recept papír alapú, vagy eRecept.

UserPostedImage

A februári Ixnet a mindennapokban találkozón kapott javaslat szerint elkészült egy speciális lekérdezési lehetőség is.

A lekérdezés bal alsó sarkában található egy speciális lekérdezések lehetőség, amit kinyitva elérhető egy Recept EESZT kiváltható opció.

UserPostedImage

Ebben lekérdezhető minden olyan recept, amit az adott paciens a patikában eReceptként a lekérdezés pillanatában ki tud váltani. Azok a receptek is, amiket más orvos más rendelésen írt fel ennek a betegének, de még nem váltotta ki.

Visual IxDoki Háziorvosi Rendszerben dolgozunk, nem Ixnet. IXDokiban is van lehetőség ? Valamit be kell kapcsolni, hogy látható legyen ?

A normál lekérdezésnél ott is látszódnia kell az EESZT azonosítónak az eReceptek esetén. A kiváltható eReceptek lekérdezés a Visualban nem elérhető.


Varga Sándor
Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, June 12, 2020 8:14:30 AM
Továbbra sem látjuk.

2020.06.11

ANTACLAST 100 MG TABLETTA 60x buborékcsomagolásban

Menny./adagolás 1 Scat.orig. (naponta 2x 1 tabletta)

Térítési díj 1314.00

BNO I7020 A végtagi ütőerek atherosclerosisa

Kiváltható(-tól) 2020.07.11

Ellátva(-ig) 2020.08.09 (30 napra)

dr.mile.gyula@gmail.com
Friday, June 12, 2020 8:45:50 AM
Originally Posted by: Ilona 

Továbbra sem látjuk.

2020.06.11

ANTACLAST 100 MG TABLETTA 60x buborékcsomagolásban

Menny./adagolás 1 Scat.orig. (naponta 2x 1 tabletta)

Térítési díj 1314.00

BNO I7020 A végtagi ütőerek atherosclerosisa

Kiváltható(-tól) 2020.07.11

Ellátva(-ig) 2020.08.09 (30 napra)

Szia !

Kipróbáltam : felírtam , ott van a kiváltandók között, karbantartásban kitöröltem a felírást , eltűnt az eeszt gyógyszerek közül. Azt nem tudom megnézni, hogy ha tényleges kiváltás történt volna akkor látom-e még a kiváltottak között.

Az a baj, hogy a doki felírt gyógyszerek lekérdezésben nem tudom megkülönböztetni hogy melyik volt papír és melyik e-receptként felírva, azaz semmilyen módon nem tudom leellenőrizni hogy milyen formában történt a felírás.

Nem elképzelhetetlen , hogy valamiért nem e-recept készült , ezért nincs a felhőbe , nyomtató esetleg nem volt bekapcsolva így papíron sem jött ki. Én felírnám még egyszer a felhőbe és ennyi.

A küldött fenti felírás 07.11 től kiválthatóságot jelez, tehát előző vények is vannak/ voltak. Ezekkel mi van ? Ezek sem voltak kiválthatóak, nem látszanak a felhőbe, eddig nem vette észre a beteg ?

palenkascs
Friday, June 12, 2020 9:07:28 AM
Originally Posted by: Ilona 

Továbbra sem látjuk.

2020.06.11

ANTACLAST 100 MG TABLETTA 60x buborékcsomagolásban

Menny./adagolás 1 Scat.orig. (naponta 2x 1 tabletta)

Térítési díj 1314.00

BNO I7020 A végtagi ütőerek atherosclerosisa

Kiváltható(-tól) 2020.07.11

Ellátva(-ig) 2020.08.09 (30 napra)

Távolin megnéztük, megbeszéltük; EESZT-be felküldött receptek lekérdezése a fenti ikonsoron elérhető 'hagyományos' lekérdezésnél nem érhető el, hanem mint minden más EESZT-ből lekérdezhető adat, így a Receptek is magán az EESZT menüben a REC megjelölés és Lekérdezés indtás után kérhetők le.

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, June 12, 2020 10:48:30 AM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Ilona 

Továbbra sem látjuk.

2020.06.11

ANTACLAST 100 MG TABLETTA 60x buborékcsomagolásban

Menny./adagolás 1 Scat.orig. (naponta 2x 1 tabletta)

Térítési díj 1314.00

BNO I7020 A végtagi ütőerek atherosclerosisa

Kiváltható(-tól) 2020.07.11

Ellátva(-ig) 2020.08.09 (30 napra)

Távolin megnéztük, megbeszéltük; EESZT-be felküldött receptek lekérdezése a fenti ikonsoron elérhető 'hagyományos' lekérdezésnél nem érhető el, hanem mint minden más EESZT-ből lekérdezhető adat, így a Receptek is magán az EESZT menüben a REC megjelölés és Lekérdezés indtás után kérhetők le.

Köszönjük szépen a Távolin történt segítséget ! REC-nél lekérdezhető melyik gyógyszert váltotta ki a beteg és melyik gyógyszert még nem. Kérdésük : Meg tudjuk-e mondani a betegnek, hogy melyik gyógyszer lett papírra nyomtatva ?

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, June 12, 2020 11:47:25 AM
Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Originally Posted by: Ilona 

Továbbra sem látjuk.

2020.06.11

ANTACLAST 100 MG TABLETTA 60x buborékcsomagolásban

Menny./adagolás 1 Scat.orig. (naponta 2x 1 tabletta)

Térítési díj 1314.00

BNO I7020 A végtagi ütőerek atherosclerosisa

Kiváltható(-tól) 2020.07.11

Ellátva(-ig) 2020.08.09 (30 napra)

Szia !

Kipróbáltam : felírtam , ott van a kiváltandók között, karbantartásban kitöröltem a felírást , eltűnt az eeszt gyógyszerek közül. Azt nem tudom megnézni, hogy ha tényleges kiváltás történt volna akkor látom-e még a kiváltottak között.

Az a baj, hogy a doki felírt gyógyszerek lekérdezésben nem tudom megkülönböztetni hogy melyik volt papír és melyik e-receptként felírva, azaz semmilyen módon nem tudom leellenőrizni hogy milyen formában történt a felírás.

Nem elképzelhetetlen , hogy valamiért nem e-recept készült , ezért nincs a felhőbe , nyomtató esetleg nem volt bekapcsolva így papíron sem jött ki. Én felírnám még egyszer a felhőbe és ennyi.

A küldött fenti felírás 07.11 től kiválthatóságot jelez, tehát előző vények is vannak/ voltak. Ezekkel mi van ? Ezek sem voltak kiválthatóak, nem látszanak a felhőbe, eddig nem vette észre a beteg ?

Szia ! Köszönöm szépen a segítségedet ! Amit írtál:" Azt nem tudom megnézni, hogy ha tényleges kiváltás történt volna akkor látom-e még a kiváltottak között." Igen látható, mert akkor az úgy van jelölve, hogy "Kiadott". Amit még nem váltott ki : "Nyitott." (A nyomtató, ha nincs bekapcsolva, akkor azt jelzi, jön a táblán az üzenet.) "A küldött fenti felírás...." az csak egy példának volt írva,hogy nem látjuk a felírás módját (e-recept vagy papír ?. A távoli segítségben megtudtuk, hogy nem ott kell lekérdezni, ahol mi kérdeztük le. Lekérdezés az EESZT panelon : REC kijelölésnél "aktív" előtt pipa, dátum, lekérdezés, ekkor megtudjuk melyik a kiváltható, azaz Nyitott. Mint megtudtuk azok a gyógyszerek kerültek nálunk kinyomtatásra, melynek nincs TTT száma, ezért innentől kezdve, az "Általánosból" választjuk ki a gyógyszert, nem az előzőekből, így nem papírra történik a nyomtatás, (legalább nem kell a beteget berendelni azért az egy darab receptért, mivel a többinek volt TTT száma, azok elmentek a felhőbe.) Van még kérdésem: Mi a helyzet a Magisztrális receptekkel? Azokat ki kell nyomtatni ? Ha a nyomtatás elől kiveszem a pipát, akkor adott, hogy nem nyomtatja papírra, a tárolás megmarad, de azt látja a patika ? Ki tudja adni a magis készítményt ? (tettem egy próbát a Rec lekérdezésnél, a válasz :Nincs megjeleníthető adat.

Köszönöm szépen a választ ! [felnez] 🤔

Similar Topics
Users browsing this topic