Varga Sándor
Monday, August 24, 2020 10:21:54 AM
Originally Posted by: misidoki 

Sajnos, a könyvelőm sem informatikus, nem tudja, hogyan és hol kell igényelni.Ehhez kérek segítséget, leírást.

Kedves doktorúr,

ebben a fórum hozzászólásban talál pontos információt:

https://www.infomix.hu/IxPortal/forum/yaf_postsm17680_Ertesitesek--informaciok.aspx#post17680 


Varga Sándor
misidoki
Monday, August 24, 2020 12:08:12 PM
Regisztráltam, hova kell beírni a jelszót és a kulcsokat,nem találom
Stein András
Monday, August 24, 2020 12:34:31 PM
Originally Posted by: misidoki 

Regisztráltam, hova kell beírni a jelszót és a kulcsokat,nem találom

A rendszer -> praxis adatok karbantartása menüpontra kattintva, azon belül ki kell választani a szervezetet ezt követően az online számla fülre kattintva írhatóak be az adatok.

dr.oremus
Tuesday, September 15, 2020 3:40:42 PM
Tisztelt Infomix!

Az EESZT rendszer bevezetése óta lehetőség lenne e-beutaló írására.A szakrendelők visszajelzése alapján erre lenne igény. Nem lehetne már most bevezetni?

Varga Sándor
Tuesday, September 15, 2020 4:08:18 PM
Originally Posted by: dr.oremus 

Tisztelt Infomix!

Az EESZT rendszer bevezetése óta lehetőség lenne e-beutaló írására.A szakrendelők visszajelzése alapján erre lenne igény. Nem lehetne már most bevezetni?

Kedves doktornő,

az EESZT beutalás lehetősége az EESZT bevezetésétől használható a rendszereinkben.

A beutaló beküldéséhez az EESZT ablak beállításainál kell a BEU beküldést engedélyezni.

UserPostedImage

EESZT beutalást jelenleg csak olyan intézetbe tud küldeni, amelyik OEP9 és OTH9 kódja az AEEK hivatalos törzsében össze van rendelve.


Varga Sándor
dr.oremus
Wednesday, September 16, 2020 9:28:05 AM
Ma megnéztem, eddig is ki volt pipálva, a beutalókra mégsem nyomtat EESZT azonosítót.

Köszönettel

Dr Orémus Marina

Varga Sándor
Wednesday, September 16, 2020 9:58:59 AM
Originally Posted by: dr.oremus 

Ma megnéztem, eddig is ki volt pipálva, a beutalókra mégsem nyomtat EESZT azonosítót.

Köszönettel

Dr Orémus Marina

Kedves doktornő,

Amikor a beutalót tárolja, az EESZT üzeneteknél a beutaló (BEU) küldés OK, vagy HIBA üzenettel zárul?

Esetleg egy Táveléréssel meg tudjuk nézni?

köszönöm


Varga Sándor
dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, September 16, 2020 10:19:43 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.oremus 

Ma megnéztem, eddig is ki volt pipálva, a beutalókra mégsem nyomtat EESZT azonosítót.

Köszönettel

Dr Orémus Marina

Kedves doktornő,

Amikor a beutalót tárolja, az EESZT üzeneteknél a beutaló (BEU) küldés OK, vagy HIBA üzenettel zárul?

Esetleg egy Táveléréssel meg tudjuk nézni?

köszönöm

Mindig HIBA üzenettel zárulnak ( nálam ) a beküldések.

dr.oremus
Wednesday, September 16, 2020 10:22:15 AM
Mikor lenne alkalmas? Nekünk holnap délelőtt 11kor lenne jó.
dr.oremus
Wednesday, September 16, 2020 10:26:07 AM
Hibaüzenet jelenik meg"szolgáltatás típus"

Köszönettel Dr. Orémus Marina

Varga Sándor
Wednesday, September 16, 2020 10:30:55 AM
Originally Posted by: dr.oremus 

Hibaüzenet jelenik meg"szolgáltatás típus"

Köszönettel Dr. Orémus Marina

Kedves doktornő,

ez azt jelenti, hogy ahová Ön beutal, annak az intézetnek az OEP-OTH kód összerendelése hiányzik az AEEK-nél.

Mi beküldjük a beutalót az EESZT-be de a tér emiatt nem tudja befogadni.

Kérem jelezze ezt az AEEK felé.


Varga Sándor
dr.oremus
Wednesday, September 16, 2020 1:51:18 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.oremus 

Hibaüzenet jelenik meg"szolgáltatás típus"

Köszönettel Dr. Orémus Marina

Kedves doktornő,

ez azt jelenti, hogy ahová Ön beutal, annak az intézetnek az OEP-OTH kód összerendelése hiányzik az AEEK-nél.

Mi beküldjük a beutalót az EESZT-be de a tér emiatt nem tudja befogadni.

Kérem jelezze ezt az AEEK felé.

Laskodon helyettesítek, ahol más program van, ma megfigyeltem, ugyanazon szolgáltatókhoz a beutalók kapnak EESZT azonosítót.Területileg ugyanazon szakrendelőkhöz tartozunk. Nem lehet valahol máshol a hiba?

Somogyi László
Friday, September 18, 2020 6:59:18 PM
Hibaüzenet. Bejelentéskor. Ezen a TAJ számon már van valaki, addig nem kerül a változásjelentésbe, amíg őt a régi TAJ számon ki nem jelentjük, és újjal fel nem vesszük, Folytatja? Igen? Nem? blablabla.

Azért blabla, mert ezen a TAJ számon az adatbázisban senki nincs, se praxisban, se ambulánsan, se a történelemben soha nem volt. Lassan 22 éve, még DOS alól származik az adatbázis. :)

Ha ismerős: 141-gyel kezdődő TAJ szám. Ilyet gyerekek kapnak, nálunk leginkább ukránok vannak ezzel. Ukrán vendégmunkásoknak van ilyen magyar biztosításuk, él is, zöld. Ők mindenesetre cserélődnek, valameddig itt vannak, azután hazamennek és passziválják őket. Mindig jön helyettük új. Soha nem fordult elő még TAJ ütközés. A páciens választásnál nem látszik, az Összest kijelölve sem, ez a TAJ szám, amivel ma kellett felvenni a beteget. A hatvani kórház megoldotta valahogy felvették, mi is felvettük, de miért ez a hibaüzenet/figyelmeztető üzenet? Honnan veszi a programunk, hogy ez a TAJ már volt itt???

Varga Sándor
Monday, September 21, 2020 8:23:48 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Hibaüzenet. Bejelentéskor. Ezen a TAJ számon már van valaki, addig nem kerül a változásjelentésbe, amíg őt a régi TAJ számon ki nem jelentjük, és újjal fel nem vesszük, Folytatja? Igen? Nem? blablabla.

Azért blabla, mert ezen a TAJ számon az adatbázisban senki nincs, se praxisban, se ambulánsan, se a történelemben soha nem volt. Lassan 22 éve, még DOS alól származik az adatbázis. :)

Ha ismerős: 141-gyel kezdődő TAJ szám. Ilyet gyerekek kapnak, nálunk leginkább ukránok vannak ezzel. Ukrán vendégmunkásoknak van ilyen magyar biztosításuk, él is, zöld. Ők mindenesetre cserélődnek, valameddig itt vannak, azután hazamennek és passziválják őket. Mindig jön helyettük új. Soha nem fordult elő még TAJ ütközés. A páciens választásnál nem látszik, az Összest kijelölve sem, ez a TAJ szám, amivel ma kellett felvenni a beteget. A hatvani kórház megoldotta valahogy felvették, mi is felvettük, de miért ez a hibaüzenet/figyelmeztető üzenet? Honnan veszi a programunk, hogy ez a TAJ már volt itt???

Kedves László,

nem lehet, hogy ő már praxisba volt véve, és módosították a TAJ számot?

Ilyen üzenet jelent meg?

UserPostedImage

Ebben az esetben a helyes eljárás.

Praxisból kijelenteni azzal a TAJ számmal (azonosítóval) amivel fel van véve a programba.

A kartonon átírni a TAJ számot.

Majd újra bejelenteni a praxisba.

A változás jelentésbe a bejelentéskor a kartonon megadott TAJ szám kerül be. A TAJ módosítással nem történik új bejelentés, így a TB nem értesül a TAJ szám módosításáról.

Mivel egy kartonszámon egy TAJ szám szerepelhet, ha megváltozik a TAJ szám új kartonszámot is kell hogy kapjon a paciens.


Varga Sándor
Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, September 23, 2020 8:31:37 AM
Visual IXDoki "eltűnt" a EESZT panel, hogyan lehet "visszavarázsolni" ? Köszönöm szépen a választ !
Somogyi László
Wednesday, September 23, 2020 8:49:40 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

Hibaüzenet. Bejelentéskor. Ezen a TAJ számon már van valaki, addig nem kerül a változásjelentésbe, amíg őt a régi TAJ számon ki nem jelentjük, és újjal fel nem vesszük, Folytatja? Igen? Nem? blablabla.

Azért blabla, mert ezen a TAJ számon az adatbázisban senki nincs, se praxisban, se ambulánsan, se a történelemben soha nem volt. Lassan 22 éve, még DOS alól származik az adatbázis. :)

Ha ismerős: 141-gyel kezdődő TAJ szám. Ilyet gyerekek kapnak, nálunk leginkább ukránok vannak ezzel. Ukrán vendégmunkásoknak van ilyen magyar biztosításuk, él is, zöld. Ők mindenesetre cserélődnek, valameddig itt vannak, azután hazamennek és passziválják őket. Mindig jön helyettük új. Soha nem fordult elő még TAJ ütközés. A páciens választásnál nem látszik, az Összest kijelölve sem, ez a TAJ szám, amivel ma kellett felvenni a beteget. A hatvani kórház megoldotta valahogy felvették, mi is felvettük, de miért ez a hibaüzenet/figyelmeztető üzenet? Honnan veszi a programunk, hogy ez a TAJ már volt itt???

Kedves László,

nem lehet, hogy ő már praxisba volt véve, és módosították a TAJ számot?

Ilyen üzenet jelent meg?

UserPostedImage

Ebben az esetben a helyes eljárás.

Praxisból kijelenteni azzal a TAJ számmal (azonosítóval) amivel fel van véve a programba.

A kartonon átírni a TAJ számot.

Majd újra bejelenteni a praxisba.

A változás jelentésbe a bejelentéskor a kartonon megadott TAJ szám kerül be. A TAJ módosítással nem történik új bejelentés, így a TB nem értesül a TAJ szám módosításáról.

Mivel egy kartonszámon egy TAJ szám szerepelhet, ha megváltozik a TAJ szám új kartonszámot is kell hogy kapjon a paciens.

Igen. Ez volt az üzenet. Sajnos nem voltam ott, amikor nekem szóltak és távolival beléptem, már csak azt láttam, hogy az ukrán, eddig sohasem volt páciens praxisban van, TAJ szám nélkül. Gondolom utólag akart az asszisztens TAJ számot rögzíteni neki, ezt érzékelte változásként a program. Ha ez történt, nem kellene TAJ (vagy a neki megfelelő azonosító) nélkül beengedni a praxisba... Közben már táppénzre is volt véve, hiszen ezért jelent meg egyáltalán a TEK-es praxisban, már a traumáról jött, este. /nem hibáztatjuk az asszisztenst, helyettesítő volt, már lenyomott egy műszakot előtte a kórházban/

A kérdés ezek után az, ha megpróbáljuk ezt a ki-be jelentést, akkor hogyan akad ez majd össze a folyamatban lévő táppénzzel? Ezzel összefüggésben mit javasoltok? Köszönöm.

Somogyi László
Wednesday, September 23, 2020 8:58:58 AM
Originally Posted by: Ilona 

Visual IXDoki "eltűnt" a EESZT panel, hogyan lehet "visszavarázsolni" ? Köszönöm szépen a választ !

Azóta biztos megtaláltad. 🙂 A Regisztráció menüben alul van egy EESZT menüpont, katt rá. Ha jól emlékszem, de én nem ülök előtte egész nap..., szóval valamelyik menü legutolsó sora. Ha nincs ilyen, akkor jön a szokásos szöveg: Karbantartás menü/Menüpontok karbantartása, vagy valami ilyesmi, ezt se idézem pontosan, ott lehet menüpontokat be- vagy kikapcsolni

Varga Sándor
Wednesday, September 23, 2020 9:10:24 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Ilona 

Visual IXDoki "eltűnt" a EESZT panel, hogyan lehet "visszavarázsolni" ? Köszönöm szépen a választ !

Azóta biztos megtaláltad. 🙂 A Regisztráció menüben alul van egy EESZT menüpont, katt rá. Ha jól emlékszem, de én nem ülök előtte egész nap..., szóval valamelyik menü legutolsó sora. Ha nincs ilyen, akkor jön a szokásos szöveg: Karbantartás menü/Menüpontok karbantartása, vagy valami ilyesmi, ezt se idézem pontosan, ott lehet menüpontokat be- vagy kikapcsolni

Kedves Ilona

Ha Visualt használ, és valahogyan kikapcsolásra került az EESZT ablak, akkor ezt a menüpontot kell elindítani

UserPostedImage

Ha így sem jelenik meg, akkor kikerült az EESZT ablak a képernyő egy olyan részére, ami nem látható.

A Visualba azzala belépési kóddal kell bejelentkezni, amivel az Ixintézőbe lép be verzióváltáshoz.

Indítsa el ezt a menüpontot

UserPostedImage

Válassza ki a saját praxist és orvost, és a listában keresse meg az EESZT sort, tegyen pipát az előtte lévő négyzetbe, majd kattintson a beállít gombra.

UserPostedImage

Ixnetben a panelek fülön talál egy EESZT ikont, erre kattintva jobb oldalra kikerül az EESZT panel

UserPostedImage


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, September 23, 2020 9:20:09 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

Hibaüzenet. Bejelentéskor. Ezen a TAJ számon már van valaki, addig nem kerül a változásjelentésbe, amíg őt a régi TAJ számon ki nem jelentjük, és újjal fel nem vesszük, Folytatja? Igen? Nem? blablabla.

Azért blabla, mert ezen a TAJ számon az adatbázisban senki nincs, se praxisban, se ambulánsan, se a történelemben soha nem volt. Lassan 22 éve, még DOS alól származik az adatbázis. :)

Ha ismerős: 141-gyel kezdődő TAJ szám. Ilyet gyerekek kapnak, nálunk leginkább ukránok vannak ezzel. Ukrán vendégmunkásoknak van ilyen magyar biztosításuk, él is, zöld. Ők mindenesetre cserélődnek, valameddig itt vannak, azután hazamennek és passziválják őket. Mindig jön helyettük új. Soha nem fordult elő még TAJ ütközés. A páciens választásnál nem látszik, az Összest kijelölve sem, ez a TAJ szám, amivel ma kellett felvenni a beteget. A hatvani kórház megoldotta valahogy felvették, mi is felvettük, de miért ez a hibaüzenet/figyelmeztető üzenet? Honnan veszi a programunk, hogy ez a TAJ már volt itt???

Kedves László,

nem lehet, hogy ő már praxisba volt véve, és módosították a TAJ számot?

Ilyen üzenet jelent meg?

UserPostedImage

Ebben az esetben a helyes eljárás.

Praxisból kijelenteni azzal a TAJ számmal (azonosítóval) amivel fel van véve a programba.

A kartonon átírni a TAJ számot.

Majd újra bejelenteni a praxisba.

A változás jelentésbe a bejelentéskor a kartonon megadott TAJ szám kerül be. A TAJ módosítással nem történik új bejelentés, így a TB nem értesül a TAJ szám módosításáról.

Mivel egy kartonszámon egy TAJ szám szerepelhet, ha megváltozik a TAJ szám új kartonszámot is kell hogy kapjon a paciens.

Igen. Ez volt az üzenet. Sajnos nem voltam ott, amikor nekem szóltak és távolival beléptem, már csak azt láttam, hogy az ukrán, eddig sohasem volt páciens praxisban van, TAJ szám nélkül. Gondolom utólag akart az asszisztens TAJ számot rögzíteni neki, ezt érzékelte változásként a program. Ha ez történt, nem kellene TAJ (vagy a neki megfelelő azonosító) nélkül beengedni a praxisba... Közben már táppénzre is volt véve, hiszen ezért jelent meg egyáltalán a TEK-es praxisban, már a traumáról jött, este. /nem hibáztatjuk az asszisztenst, helyettesítő volt, már lenyomott egy műszakot előtte a kórházban/

A kérdés ezek után az, ha megpróbáljuk ezt a ki-be jelentést, akkor hogyan akad ez majd össze a folyamatban lévő táppénzzel? Ezzel összefüggésben mit javasoltok? Köszönöm.

Kedves László,

a táppénzes jelentéssel nem lesz gond, ha az a TAJ beírását követően készül, készült el. Ha előtte, akkor érdemes újra leadni azt a hetet.

Táppénzen lévő beteget nem enged a program praxisból kijelenteni, ezért a változás jelentésbe kerülő adatokat ellenőrizni kell. A Regisztráció / Listák - jelentések / Változás jelentés javítása menüpontban. Ha a bejelentésnél szerepel a jó TAJ szám, akkor minden rendben. Ha üres a TAJ, akkor a Javít gombbal itt is pótolható.


Varga Sándor
Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, September 23, 2020 2:32:55 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Ilona 

Visual IXDoki "eltűnt" a EESZT panel, hogyan lehet "visszavarázsolni" ? Köszönöm szépen a választ !

Azóta biztos megtaláltad. 🙂 A Regisztráció menüben alul van egy EESZT menüpont, katt rá. Ha jól emlékszem, de én nem ülök előtte egész nap..., szóval valamelyik menü legutolsó sora. Ha nincs ilyen, akkor jön a szokásos szöveg: Karbantartás menü/Menüpontok karbantartása, vagy valami ilyesmi, ezt se idézem pontosan, ott lehet menüpontokat be- vagy kikapcsolni

Kedves Ilona

Ha Visualt használ, és valahogyan kikapcsolásra került az EESZT ablak, akkor ezt a menüpontot kell elindítani

UserPostedImage

Ha így sem jelenik meg, akkor kikerült az EESZT ablak a képernyő egy olyan részére, ami nem látható.

A Visualba azzala belépési kóddal kell bejelentkezni, amivel az Ixintézőbe lép be verzióváltáshoz.

Indítsa el ezt a menüpontot

UserPostedImage

Válassza ki a saját praxist és orvost, és a listában keresse meg az EESZT sort, tegyen pipát az előtte lévő négyzetbe, majd kattintson a beállít gombra.

UserPostedImage

Ixnetben a panelek fülön talál egy EESZT ikont, erre kattintva jobb oldalra kikerül az EESZT panel

UserPostedImage

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Ilona 

Visual IXDoki "eltűnt" a EESZT panel, hogyan lehet "visszavarázsolni" ? Köszönöm szépen a választ !

Azóta biztos megtaláltad. 🙂 A Regisztráció menüben alul van egy EESZT menüpont, katt rá. Ha jól emlékszem, de én nem ülök előtte egész nap..., szóval valamelyik menü legutolsó sora. Ha nincs ilyen, akkor jön a szokásos szöveg: Karbantartás menü/Menüpontok karbantartása, vagy valami ilyesmi, ezt se idézem pontosan, ott lehet menüpontokat be- vagy kikapcsolni

Nagyon szépen köszönöm a segítséget ! A leírtak alapján sikerült visszaállítani az "eltűnt" panelt. Köszönöm !

dr.oremus
Tuesday, October 6, 2020 2:00:57 PM
Originally Posted by: dr.oremus 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.oremus 

Hibaüzenet jelenik meg"szolgáltatás típus"

Köszönettel Dr. Orémus Marina

Kedves doktornő,

ez azt jelenti, hogy ahová Ön beutal, annak az intézetnek az OEP-OTH kód összerendelése hiányzik az AEEK-nél.

Mi beküldjük a beutalót az EESZT-be de a tér emiatt nem tudja befogadni.

Kérem jelezze ezt az AEEK felé.

Laskodon helyettesítek, ahol más program van, ma megfigyeltem, ugyanazon szolgáltatókhoz a beutalók kapnak EESZT azonosítót.Területileg ugyanazon szakrendelőkhöz tartozunk. Nem lehet valahol máshol a hiba?

A frissítés sem változtatott a problémán, mit tehetünk ez ügyben ?

dr.oremus
Thursday, November 12, 2020 4:11:15 PM
Originally Posted by: dr.oremus 

Originally Posted by: dr.oremus 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.oremus 

Hibaüzenet jelenik meg"szolgáltatás típus"

Köszönettel Dr. Orémus Marina

Kedves doktornő,

ez azt jelenti, hogy ahová Ön beutal, annak az intézetnek az OEP-OTH kód összerendelése hiányzik az AEEK-nél.

Mi beküldjük a beutalót az EESZT-be de a tér emiatt nem tudja befogadni.

Kérem jelezze ezt az AEEK felé.

Laskodon helyettesítek, ahol más program van, ma megfigyeltem, ugyanazon szolgáltatókhoz a beutalók kapnak EESZT azonosítót.Területileg ugyanazon szakrendelőkhöz tartozunk. Nem lehet valahol máshol a hiba?

A frissítés sem változtatott a problémán, mit tehetünk ez ügyben ?

Nem lehetne,hogy táveléréssel megnézzék mi lehet a probléma?

Nagy Attila
Thursday, November 12, 2020 4:30:54 PM
Originally Posted by: dr.oremus 

Originally Posted by: dr.oremus 

Originally Posted by: dr.oremus 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.oremus 

Hibaüzenet jelenik meg"szolgáltatás típus"

Köszönettel Dr. Orémus Marina

Kedves doktornő,

ez azt jelenti, hogy ahová Ön beutal, annak az intézetnek az OEP-OTH kód összerendelése hiányzik az AEEK-nél.

Mi beküldjük a beutalót az EESZT-be de a tér emiatt nem tudja befogadni.

Kérem jelezze ezt az AEEK felé.

Laskodon helyettesítek, ahol más program van, ma megfigyeltem, ugyanazon szolgáltatókhoz a beutalók kapnak EESZT azonosítót.Területileg ugyanazon szakrendelőkhöz tartozunk. Nem lehet valahol máshol a hiba?

A frissítés sem változtatott a problémán, mit tehetünk ez ügyben ?

Nem lehetne,hogy táveléréssel megnézzék mi lehet a probléma?

Kedves doktornő!

A telefonon megbeszéltek szerint holnap keressük.

dr.mile.gyula@gmail.com
Thursday, November 19, 2020 6:30:11 PM
Originally Posted by: Nagy Attila 

Originally Posted by: dr.oremus 

Originally Posted by: dr.oremus 

Originally Posted by: dr.oremus 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.oremus 

Hibaüzenet jelenik meg"szolgáltatás típus"

Köszönettel Dr. Orémus Marina

Kedves doktornő,

ez azt jelenti, hogy ahová Ön beutal, annak az intézetnek az OEP-OTH kód összerendelése hiányzik az AEEK-nél.

Mi beküldjük a beutalót az EESZT-be de a tér emiatt nem tudja befogadni.

Kérem jelezze ezt az AEEK felé.

Laskodon helyettesítek, ahol más program van, ma megfigyeltem, ugyanazon szolgáltatókhoz a beutalók kapnak EESZT azonosítót.Területileg ugyanazon szakrendelőkhöz tartozunk. Nem lehet valahol máshol a hiba?

A frissítés sem változtatott a problémán, mit tehetünk ez ügyben ?

Nem lehetne,hogy táveléréssel megnézzék mi lehet a probléma?

Kedves doktornő!

A telefonon megbeszéltek szerint holnap keressük.

Mi lett az eredmény? Köszönöm!

Zsolt50
Wednesday, December 2, 2020 11:08:31 AM
Tisztelt Infomix!

A legutolsó "csodálatos" windows frissítés után a "szokásos" módon az USB portok újraosztásra kerültek.

Így csak az alapértelmezett nyomtatóra tudunk nyomtatni.

Például a receptírásnál is be volt állítva egy másik nyomtató.

Itt próbálkoztam az átállítással:

-Rendszer-> kezdeti lépések -> Formátumok -> vénytervező

- betöltöm a használni kívánt vényt -> előnézet -> Oldalbeállítás (vagy profil)

- átállítom, de nem találok olyan lehetőséget amivel el lehet fogadtatni a változást. Erről az ablakról csak X-el tudok kilépni.

Felbontás: 1920x1200

- Az X használata után már van mentési lehetőség, de itt nem menti el a változást (itt nem is lenne logikus)

Hol és mivel próbálkozzak?

Egy másik probléma:

Elmondás alapján csak a fő gépen frissül egy paciens EESZT adata (pl recept érkezett). A másik kliens gépen nem látszik. Belépnek a serveren a páciensbe és pár perc múlva a kliensen is frissül.

Találkoztak már ilyen hibával?

Nagy Tamás
Wednesday, December 2, 2020 11:53:36 AM
Originally Posted by: Zsolt50 

Tisztelt Infomix!

A legutolsó "csodálatos" windows frissítés után a "szokásos" módon az USB portok újraosztásra kerültek.

Így csak az alapértelmezett nyomtatóra tudunk nyomtatni.

Például a receptírásnál is be volt állítva egy másik nyomtató.

Itt próbálkoztam az átállítással:

-Rendszer-> kezdeti lépések -> Formátumok -> vénytervező

- betöltöm a használni kívánt vényt -> előnézet -> Oldalbeállítás (vagy profil)

- átállítom, de nem találok olyan lehetőséget amivel el lehet fogadtatni a változást. Erről az ablakról csak X-el tudok kilépni.

Felbontás: 1920x1200

- Az X használata után már van mentési lehetőség, de itt nem menti el a változást (itt nem is lenne logikus)

Hol és mivel próbálkozzak?

Egy másik probléma:

Elmondás alapján csak a fő gépen frissül egy paciens EESZT adata (pl recept érkezett). A másik kliens gépen nem látszik. Belépnek a serveren a páciensbe és pár perc múlva a kliensen is frissül.

Találkoztak már ilyen hibával?

Tisztelt Zsolt!

Meglévő recept formátumon a következőképpen tudja módosítani a nyomtatót:

- Rendszer -> Kezdeti lépések/beállítások -> Formátumok -> Vénytervező

- Betölt gombbal betölti a módosítani kívánt formátumot

- az Oldalbeállítás gombra kell kattintani (fehér lapon A betű)

- a megjelenő ablakon kiválasztja azt a nyomtatót, amire szeretné nyomtatni a recvepteket, illetve itt lehet a lapadagolót is beállítani, majd az ablakot az OK-val be kell zárni

- a Mentés gombbal tudja elmenteni a formátumon végzett módosításokat

A kliens gépen is belépnek az EESZT-be, vagy ott csak a lekérdezésben nézik meg az EESZT-ből a szerveren letöltődött adatokat?

Zsolt50
Wednesday, December 2, 2020 12:49:51 PM
Quote:

Tisztelt Zsolt!

Meglévő recept formátumon a következőképpen tudja módosítani a nyomtatót:

- Rendszer -> Kezdeti lépések/beállítások -> Formátumok -> Vénytervező

- Betölt gombbal betölti a módosítani kívánt formátumot

- az Oldalbeállítás gombra kell kattintani (fehér lapon A betű)

- a megjelenő ablakon kiválasztja azt a nyomtatót, amire szeretné nyomtatni a recvepteket, illetve itt lehet a lapadagolót is beállítani, majd az ablakot az OK-val be kell zárni

- a Mentés gombbal tudja elmenteni a formátumon végzett módosításokat

A kliens gépen is belépnek az EESZT-be, vagy ott csak a lekérdezésben nézik meg az EESZT-ből a szerveren letöltődött adatokat?

Nos, éppen az a probléma, hogy NINCS "OK", pontosabban nem látszik ÉS ez az ablak NEM görgethető. Az előnézeti rész görgethető, de a keret nem (gondolom az OK gomb is ott lenne valahol alul).

A kliens gépen is fellépnek az EESZT-be.

Nagy Tamás
Wednesday, December 2, 2020 1:49:24 PM
Originally Posted by: Zsolt50 

Quote:

Tisztelt Zsolt!

Meglévő recept formátumon a következőképpen tudja módosítani a nyomtatót:

- Rendszer -> Kezdeti lépések/beállítások -> Formátumok -> Vénytervező

- Betölt gombbal betölti a módosítani kívánt formátumot

- az Oldalbeállítás gombra kell kattintani (fehér lapon A betű)

- a megjelenő ablakon kiválasztja azt a nyomtatót, amire szeretné nyomtatni a recvepteket, illetve itt lehet a lapadagolót is beállítani, majd az ablakot az OK-val be kell zárni

- a Mentés gombbal tudja elmenteni a formátumon végzett módosításokat

A kliens gépen is belépnek az EESZT-be, vagy ott csak a lekérdezésben nézik meg az EESZT-ből a szerveren letöltődött adatokat?

Nos, éppen az a probléma, hogy NINCS "OK", pontosabban nem látszik ÉS ez az ablak NEM görgethető. Az előnézeti rész görgethető, de a keret nem (gondolom az OK gomb is ott lenne valahol alul).

A kliens gépen is fellépnek az EESZT-be.

Ha az új, 4 gombos nézetet használják, akkor egy zöld pipa fog megjelenni, ami OK-ként funkcionál.

A másik problémával kapcsolatban tudunk telefonon beszélni? Kérem küldje el privát üzenetben a telefonszámát és keresni fogom.

dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, January 19, 2021 9:02:54 AM
Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.oremus 

Ma megnéztem, eddig is ki volt pipálva, a beutalókra mégsem nyomtat EESZT azonosítót.

Köszönettel

Dr Orémus Marina

Kedves doktornő,

Amikor a beutalót tárolja, az EESZT üzeneteknél a beutaló (BEU) küldés OK, vagy HIBA üzenettel zárul?

Esetleg egy Táveléréssel meg tudjuk nézni?

köszönöm

Mindig HIBA üzenettel zárulnak ( nálam ) a beküldések.

"Tisztelt dr. Mile Gyula!

A megküldött információk alapján a következőkről tájékoztatom:

A medikai szoftver szállítóval szükséges felvenni a kapcsolatot,a problémát az okozza, hogy a program nem küld be értéket a "szolgáltatás típus" mezőben.

Ennek megadása kötelező.

Együttműködését köszönjük.

Üdvözlettel,

Palya Melinda

EESZT Üzemeltetés"

A Beutalóknak EESZT-be való beküldésére tett próbálkozásaim eredménye képen a fenti választ kaptam az EESZT üzemeltetéstől.

Teendő ? Köszönettel dr. Mile Gyula

palenkascs
Tuesday, January 19, 2021 9:10:36 AM
Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.oremus 

Ma megnéztem, eddig is ki volt pipálva, a beutalókra mégsem nyomtat EESZT azonosítót.

Köszönettel

Dr Orémus Marina

Kedves doktornő,

Amikor a beutalót tárolja, az EESZT üzeneteknél a beutaló (BEU) küldés OK, vagy HIBA üzenettel zárul?

Esetleg egy Táveléréssel meg tudjuk nézni?

köszönöm

Mindig HIBA üzenettel zárulnak ( nálam ) a beküldések.

"Tisztelt dr. Mile Gyula!

A megküldött információk alapján a következőkről tájékoztatom:

A medikai szoftver szállítóval szükséges felvenni a kapcsolatot,a problémát az okozza, hogy a program nem küld be értéket a "szolgáltatás típus" mezőben.

Ennek megadása kötelező.

Együttműködését köszönjük.

Üdvözlettel,

Palya Melinda

EESZT Üzemeltetés"

A Beutalóknak EESZT-be való beküldésére tett próbálkozásaim eredménye képen a fenti választ kaptam az EESZT üzemeltetéstől.

Teendő ? Köszönettel dr. Mile Gyula

Legyen szíves megkérdezni az EESZT-s kontaktot, hogy a "szolgáltatás típusa" adat alatt mit értenek, mit várnak/hiányolnak?

EESZT-s beutalók esetén eddig ha hiba/hiányosság volt, amiért nem ment fel az EESZT-be a beutaló, azt az összerendelés hiánya okozta, de itt gondolom nem erről lehet szó. Amint kiderül, mire gondolnak, igyekszünk megválaszolni, leírni az esetelges megoldást!

Similar Topics
Users browsing this topic