novogradecz
Wednesday, October 14, 2020 11:17:16 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Most olvastam , hogy egy új verzióban az Oltási nyilatkozat módosítását.

Ezek szerint több száz embernek nyomtassunk ki egy A4-es lapot melyet aláírásával

ellát?

Eddig egy listát nyomattam ki, melyen szerepeltek a betegek nevei, a fejlécen meg a tájékoztató

szöveg, és a beteg a neve mellett aláírta.

Kedves Doktor Úr,

Egyik kedves felhasználónk kérte, hogy influenza oltásnál ilyen szöveggel kerüljön nyomtatásra az Oltási nyilatkozat. Első körben ezt valósítottuk meg (azzal, hogy természetesen mindenki saját elképzelése szerint módosíthatja, felülírhatja a tartalmát).

Örömmel veszünk más javaslatot is,s igyekszünk azt is beépíteni. Jelenleg még várunk arra is, hogy milyen jelentést kell küldeni a beadott oltásokról, tekintettel arra, hogy mindeni számára ingyenes. Esetleg valaki kapott már bővebb információt? Azt tudjuk, hogy november 6.tól kell jelenteni.

Géczi Gabriella

Kedve Gabi!

Elküldöm a teljes levelet emailben az infomixes email címre, csatolmányostól.

Viszont én már holnap oltok párat, pénteken pedig sokat. Addig is hogyan dokumentáljam azokat akik a sima ingyenest kapják? Többi nem probléma.

Köszönöm!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, October 14, 2020 11:27:21 AM
Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Most olvastam , hogy egy új verzióban az Oltási nyilatkozat módosítását.

Ezek szerint több száz embernek nyomtassunk ki egy A4-es lapot melyet aláírásával

ellát?

Eddig egy listát nyomattam ki, melyen szerepeltek a betegek nevei, a fejlécen meg a tájékoztató

szöveg, és a beteg a neve mellett aláírta.

Kedves Doktor Úr,

Egyik kedves felhasználónk kérte, hogy influenza oltásnál ilyen szöveggel kerüljön nyomtatásra az Oltási nyilatkozat. Első körben ezt valósítottuk meg (azzal, hogy természetesen mindenki saját elképzelése szerint módosíthatja, felülírhatja a tartalmát).

Örömmel veszünk más javaslatot is,s igyekszünk azt is beépíteni. Jelenleg még várunk arra is, hogy milyen jelentést kell küldeni a beadott oltásokról, tekintettel arra, hogy mindeni számára ingyenes. Esetleg valaki kapott már bővebb információt? Azt tudjuk, hogy november 6.tól kell jelenteni.

Géczi Gabriella

Kedve Gabi!

Elküldöm a teljes levelet emailben az infomixes email címre, csatolmányostól.

Viszont én már holnap oltok párat, pénteken pedig sokat. Addig is hogyan dokumentáljam azokat akik a sima ingyenest kapják? Többi nem probléma.

Köszönöm!

Kedves Doktor Úr,

Most dolgozunk rajta, s reményeink szerint ma délután már sikerül felhasználóink részére elérhetővé tenni azt a verziót, ami a megfelelő indikációk dokumentálását lehetővé teszi. Így a jelentések már korrektül kerülhetnek majd leadásra.

Köszönjük a gyors segítséget, nélküle nem ment volna ilyen gyorsan:)

Gabriella

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, October 14, 2020 12:56:27 PM
NAV online számla hasznos tudnivaló

Tisztelt Felhasználóink!

A kiadott számla NAV rendszerébe beküldése esetén nagyon fontos, hogy a számlát a NAV rendszere hogyan bírálta el, befogadta és ezzel együtt hibátlannak, vagy rosszabb esetben hibásnak minősítette.

A NAV szerverétől a fent említett számla státusz válasz akár több percet is igénybe vehet, ezért nem javasolt a program és vele együtt a kommunikáció leállítása, mert ebben az esetben a válasz nem fog beérkezni, nem fogjuk tudni, hogy rendben van-e a számlánk, vagy sem.

Még fontosabb tudnivaló, hogy a NAV rendszere a számla beküldését csakis akkor fogja sikeres adatszolgáltatásként elfogadni, azaz az adatszolgáltatás feldolgozása akkor fog sikeresen befejeződni, ha megtörtént a számla státuszának lekérdezése. Tehát maga a beküldés még nem jelenti azt, hogy az adatszolgáltatási kötelezettségnek eleget tettünk. A számla státusza mondja meg, hogy mennyire sikeres volt a beküldés, ha egyáltalán az volt.

Annak fényében, hogy 2020. október 15-től a NAV a szerverük felesleges leterheltségét szükségszerűen optimalizálni fogja, ezért előfordulhat, hogy többszöri próbálkozás után fog csak teljesülni, ami a státusz eredményének beérkezési idejét még inkább kitolhatja. Így még fontosabb, hogy türelemmel várjuk ki, hogy a számla státusza le legyen kérdezve és az adatszolgáltatás (számla beküldése) feldolgozására a válasz beérkezzen.

Ennek okán különösen fontos, hogy ha függő számláink maradnának a programból való kilépéskor („Online számlák - teljesítetlen tételek”), inkább próbáljuk meg kivárni, hogy megérkezzen a NAV válasza. Az alábbi függő státuszokról van szó:

- Befogadásra került, de még nem kezdődött meg a feldolgozása

- Feldolgozása megkezdődött

- Tárolva, de a feldolgozása még tart

- Beküldve, de státusza nincs lekérdezve

Természetesen abban az esetben, ha hiba lépett fel, akkor azt ellenőrizni kell, ne várjunk további eredményekre:

- Feldolgozása sikertelen volt!

- Feldolgozása sikeresen befejeződött, de business hibával!

Ezekben az esetekben nekünk kell mihamarabb, lehetőleg 24 órán belül javítani a fennálló hibát.

novogradecz
Wednesday, October 14, 2020 1:40:52 PM
Kedves Kollégák!

Csak nálam nem működik hétfő óta a fertőzőbetegség bejelentő az IxNet alól?

Beléptem az OSZR-be web alapon is, ott azt kaptam, hogy lejárt, és módosítani kell a jelszót. Megtettem, majd kértem új tanúsítványt, az új tanúsítványt az új jelszóval bevittem az IxNet alá, de azóta sem. Időtúllépésre hivatkozik (melléteszem, hogy korábban is sokszor volt vele probléma, főleg hétfőkön, ezért eddig nem tűnt fel, de már 3 napja gyűlnek a be- és kijelentenivalók az asztalomon).

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, October 14, 2020 2:28:12 PM
Originally Posted by: novogradecz 

Kedves Kollégák!

Csak nálam nem működik hétfő óta a fertőzőbetegség bejelentő az IxNet alól?

Beléptem az OSZR-be web alapon is, ott azt kaptam, hogy lejárt, és módosítani kell a jelszót. Megtettem, majd kértem új tanúsítványt, az új tanúsítványt az új jelszóval bevittem az IxNet alá, de azóta sem. Időtúllépésre hivatkozik (melléteszem, hogy korábban is sokszor volt vele probléma, főleg hétfőkön, ezért eddig nem tűnt fel, de már 3 napja gyűlnek a be- és kijelentenivalók az asztalomon).

Kedves Doktor Úr,

Az időtúllépés oka leggyakrabban a szerver (túl)terheltsége, vagy a hálózat lassúsága. Jelszó-módosítás, csere eddigi tapasztalataink alapján nem okozott fennakadást - legalábbis nincs róla tudomásunk. Sajnos a teszt-környezetben nem tudjuk próbálni, jelenleg nem sikerül belépni. Tudom, hogy ez nem segítség most Önnek - de azt azért jó tudni, hogy az Ixnet ezeket a COVID BNO-s eseteket a háttérben automatikusan továbbítja az EESZT -nek, feltételezem ott is láthatja akinek ehhez jogosultsága van. Remélhetőleg az EESZT-s adatküldés előbb-utóbb felváltja majd a mostani OSZIR jelentést.

TomposG
Wednesday, October 14, 2020 3:41:33 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Kedves Kollégák!

Csak nálam nem működik hétfő óta a fertőzőbetegség bejelentő az IxNet alól?

Beléptem az OSZR-be web alapon is, ott azt kaptam, hogy lejárt, és módosítani kell a jelszót. Megtettem, majd kértem új tanúsítványt, az új tanúsítványt az új jelszóval bevittem az IxNet alá, de azóta sem. Időtúllépésre hivatkozik (melléteszem, hogy korábban is sokszor volt vele probléma, főleg hétfőkön, ezért eddig nem tűnt fel, de már 3 napja gyűlnek a be- és kijelentenivalók az asztalomon).

Kedves Doktor Úr,

Az időtúllépés oka leggyakrabban a szerver (túl)terheltsége, vagy a hálózat lassúsága. Jelszó-módosítás, csere eddigi tapasztalataink alapján nem okozott fennakadást - legalábbis nincs róla tudomásunk. Sajnos a teszt-környezetben nem tudjuk próbálni, jelenleg nem sikerül belépni. Tudom, hogy ez nem segítség most Önnek - de azt azért jó tudni, hogy az Ixnet ezeket a COVID BNO-s eseteket a háttérben automatikusan továbbítja az EESZT -nek, feltételezem ott is láthatja akinek ehhez jogosultsága van. Remélhetőleg az EESZT-s adatküldés előbb-utóbb felváltja majd a mostani OSZIR jelentést.

Én azt javaslom, hogy meg kellene nézni nem ment-e el a jelentés a hibaüzenettől függetlenül. Én azt tapasztaltam, hogy ha ilyenkor beléptem az OSZIR-ba ott megvoltak a szükséges adatok. Ráadásul ha többször próbálkoztam a hibaüzenet maitt akkor többszörösen is ott voltak. Azt gondolom, hogy az Ixnet vár egy visszaigazolást de nem érkezik meg de a jelentés ettől függetlenül meg elmegy. Valószínűleg a hiba nem az Ixnet-tel van.

Tompos G.

TomposG
Thursday, October 15, 2020 9:49:22 AM
Azt szeretném kérdezni, hogy sikerült valamire jutni az OMSZ-al a COVID vizsgálatkérés küldésével kapcsolatban? Van-e valami remény mert a jelenlegi webes felület sajnos egy hulladék.

Tompos G.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 15, 2020 10:03:55 AM
Originally Posted by: TomposG 

Azt szeretném kérdezni, hogy sikerült valamire jutni az OMSZ-al a COVID vizsgálatkérés küldésével kapcsolatban? Van-e valami remény mert a jelenlegi webes felület sajnos egy hulladék.

Tompos G.

Nem sajnos.[duhos]

novogradecz
Thursday, October 15, 2020 12:26:27 PM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Kedves Kollégák!

Csak nálam nem működik hétfő óta a fertőzőbetegség bejelentő az IxNet alól?

Beléptem az OSZR-be web alapon is, ott azt kaptam, hogy lejárt, és módosítani kell a jelszót. Megtettem, majd kértem új tanúsítványt, az új tanúsítványt az új jelszóval bevittem az IxNet alá, de azóta sem. Időtúllépésre hivatkozik (melléteszem, hogy korábban is sokszor volt vele probléma, főleg hétfőkön, ezért eddig nem tűnt fel, de már 3 napja gyűlnek a be- és kijelentenivalók az asztalomon).

Kedves Doktor Úr,

Az időtúllépés oka leggyakrabban a szerver (túl)terheltsége, vagy a hálózat lassúsága. Jelszó-módosítás, csere eddigi tapasztalataink alapján nem okozott fennakadást - legalábbis nincs róla tudomásunk. Sajnos a teszt-környezetben nem tudjuk próbálni, jelenleg nem sikerül belépni. Tudom, hogy ez nem segítség most Önnek - de azt azért jó tudni, hogy az Ixnet ezeket a COVID BNO-s eseteket a háttérben automatikusan továbbítja az EESZT -nek, feltételezem ott is láthatja akinek ehhez jogosultsága van. Remélhetőleg az EESZT-s adatküldés előbb-utóbb felváltja majd a mostani OSZIR jelentést.

Én azt javaslom, hogy meg kellene nézni nem ment-e el a jelentés a hibaüzenettől függetlenül. Én azt tapasztaltam, hogy ha ilyenkor beléptem az OSZIR-ba ott megvoltak a szükséges adatok. Ráadásul ha többször próbálkoztam a hibaüzenet maitt akkor többszörösen is ott voltak. Azt gondolom, hogy az Ixnet vár egy visszaigazolást de nem érkezik meg de a jelentés ettől függetlenül meg elmegy. Valószínűleg a hiba nem az Ixnet-tel van.

Tompos G.

Köszönöm a segítséget. Megnéztem. Van akit 6x kijelentettem 🙂 király!!!

dr.Kovács József
Tuesday, October 20, 2020 9:54:04 AM
Az aktuális heti jelentést mindig visszadobja a rendszer.

Üzenet:

Tisztelt 8079USER !

Sajnálattal értesítjük róla, hogy a beküldött jelentésének iktatása nem sikerült.

A probléma elhárításához kérjük, lépjen be az e-Jelentés rendszerbe, és küldje el a megfelelő struktúrában a beküldött jelentést!

A hiba oka: A fejsor AZONOSÍTÓJA nem egyezik meg a fájlnévben szereplővel

Tranzakció szám: 20201020093531014000021331656

A beküldött jelentés neve: KMR (Keresőképtelenségi Jelentés)

Beküldő szervezet/szervezeti egység: 140090074

Beküldött fájl(ok): K0140074.042

Teendő??


dr.Kovács József
Nagy Attila
Tuesday, October 20, 2020 10:02:10 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Az aktuális heti jelentést mindig visszadobja a rendszer.

Üzenet:

Tisztelt 8079USER !

Sajnálattal értesítjük róla, hogy a beküldött jelentésének iktatása nem sikerült.

A probléma elhárításához kérjük, lépjen be az e-Jelentés rendszerbe, és küldje el a megfelelő struktúrában a beküldött jelentést!

A hiba oka: A fejsor AZONOSÍTÓJA nem egyezik meg a fájlnévben szereplővel

Tranzakció szám: 20201020093531014000021331656

A beküldött jelentés neve: KMR (Keresőképtelenségi Jelentés)

Beküldő szervezet/szervezeti egység: 140090074

Beküldött fájl(ok): K0140074.042

Teendő??

Tisztelt Dr. Kovács József!

Ahogy már október 16-án RSS formájában jeleztük az alábbi lépéseket kérem csinálja végig ezek után már fog működni a jelentés.

1; Kilépés az IxNet programból

2; Főgépen (szerveren) bejelentkezés az IxNet Központba.

3; Frissítés fül kiválasztása, majd a Gyors frissítés menüpontra kattintás:

4; A felajánlott fájlok letöltése az Igen gombra kattintással.

5; A letöltés befejeztéről üzenetben tájékoztat a program, ennek elfogadása után (OK gombra kattintás), bezárható az IxNet Központ.

Ezt követően indítható az IxNet (célszerű minden használatban lévő gépen újraindítani), majd egy helyi példány frissítést követően be lehet jelentkezni a programba és le lehet adni a jelentést.

TomposG
Wednesday, October 21, 2020 2:50:32 PM
A későbbiekben a Népegészségügynek küldendő összefoglaló influenza jelentős táblázatban nem jelennek meg a 12. és 16. pont szerinti oltottak. Valószínűleg nem egyedi probléma mert a szomszéd körzetben sem.

Tompos G.

Varga Sándor
Wednesday, October 21, 2020 2:59:47 PM
Originally Posted by: TomposG 

A későbbiekben a Népegészségügynek küldendő összefoglaló influenza jelentős táblázatban nem jelennek meg a 12. és 16. pont szerinti oltottak. Valószínűleg nem egyedi probléma mert a szomszéd körzetben sem.

Tompos G.

Kedves doktorúr,

A leadandó jelentés a 2.97.0 verziótól lesz benne a programban. Az idő rövidsége miatt a kiadott hóközi frissítésbe csak az oltás megfelelő rögzíthetősége tudott bekerülni.


Varga Sándor
TomposG
Wednesday, October 21, 2020 3:03:22 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

A későbbiekben a Népegészségügynek küldendő összefoglaló influenza jelentős táblázatban nem jelennek meg a 12. és 16. pont szerinti oltottak. Valószínűleg nem egyedi probléma mert a szomszéd körzetben sem.

Tompos G.

Kedves doktorúr,

A leadandó jelentés a 2.97.0 verziótól lesz benne a programban. Az idő rövidsége miatt a kiadott hóközi frissítésbe csak az oltás megfelelő rögzíthetősége tudott bekerülni.

Köszönöm szépen!

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 22, 2020 11:43:29 AM
T. Infomix!

Leletek beérkeztetése/bescannelése folyamán támadt problémánk. Eddig a hozott lelet/új eredmények/csatolt dokumentumok fül lelet beérkeztetése ablakban a "több oldalas dokumentum (pdf)" volt bejelölve, amit a program minden scannelés előtt adott is. A napokban egy jpg file-t érkeztettünk be ebben az ablakban,átállítottuk a kapcsolót "egy oldalas beolvasás (jpg)"-re, azóta a program ezt a beállítást jegyezte meg, minden egyes scannelés előtt át kell állítanunk a nyomógombot a "több oldalas dokumentum (pdf)" -re.

Hogy lehetne elérni, hogy a program ismét adja ezt a beállítást magától, ahogy már évek óta adta automatikusan?

Mi történt a receptírás ablakban, az eddig beírt nem számolható vagy a tb által nem megadott kiszerelésekkel, az eddig általunk beírt adatok eltüntek, minden egyes gyógyszernek újra be kell írnunk az adagolását, Pl Concor (tb által nem megadott tablettaszám) eddig be volt írva 1x1 ellátva 1 hónapra, most újra be kellett írnunk, hogy adagja 1 naponta 1x1?

Köszönettel: dr Bakos János

Dr. Hanyecz Vince
Saturday, October 31, 2020 9:26:24 AM
Nagyon reménykedtem, hogy ebben a verzióban lesz mentős Covid kérőlaphoz interface, de remélem tervben van. Ugyanazokkal az adatokkkal 3x is ki kell tölteni, és ha egy TAJ vagy telefonszám hibás akkor nagy gáz van.

Ugye lesz ilyen ???

Köszönettel: HV

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, October 31, 2020 12:15:57 PM
Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Nagyon reménykedtem, hogy ebben a verzióban lesz mentős Covid kérőlaphoz interface, de remélem tervben van. Ugyanazokkal az adatokkkal 3x is ki kell tölteni, és ha egy TAJ vagy telefonszám hibás akkor nagy gáz van.

Ugye lesz ilyen ???

Köszönettel: HV

Mi is nagyon reménykedtünk benne, de sajnos az OMSZ-től azt a választ kaptuk, hogy bár technikailag megvalósítható lenne, de tekintettel arra hogy a jelenlegi csupán átmeneti megoldás, ezért nem támogatják a megvalósítását.

Sajnáljuk, hogy nem segíthettünk.

Gabi

Stadler András dr
Sunday, November 1, 2020 10:34:43 AM

Tisztelt Infomix,

A legújabb mai verzióváltást követően a 4 gépemből 2-re nem tudok úgy fellépni, h elkezdje a frissítését az IxNet-nek, ez 2 Windows 7-es gép, a másik 2 gépem Windows 10-es, azokon sikerült. Az előző verziók futottak mind a 4 gépen. Az ixNEt-es ikonta rálépve nem történik semmi, mintha nem is látná ez a 2 gép. Egyidejűleg ezeken sztem túzfal-, vagy VPN problémák is jelentkeztek valószínűleg, mert őket is (ezt a 2 gépet ) igen lassan lehet csak elérni, ill. róluk a többit is csak alig-alig. A Hamachit ezeken megnézve a servergép előtti zöld körül egy zárójel villog, ill. tűzfal-hibákat jelez a diagnosztikai összefoglalója.

Szíves segítségüket kérem, mert ez nem sok jót sejtet a holnapi rendelés előtt

Köszönettel : Stadler András (Tel: 70/419-8216)

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, November 1, 2020 11:30:54 AM
Kedves Kollegák!

Azoknak írok, akik még a régebbi verzióval próbálják feltölteni a jelentéseket, mint ahogy én is. A TB érthetetlen hibákat dobál, nálam a változás és az ambuláns jelentéseknél is.

Még szerencse, hogy olvasgatom a fórumot, mert október 20.-án Kovács Dr már jelezte a problémát. Nekem akkor nem volt gondom, csak most a havi jelentésekkel.

A megoldást leírja Nagy Attila a 2020. október 20. 9:02:10 -i hozzászólásában ebben a topicban.

Nem tudom, de valószínű, hogy az új verzióra frissítés is megoldja a problémát. (Ezt gondolom majd cáfolják vagy megerősítik a hozzáértők.)

Üdvözlettel: Dr Bakos

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, November 1, 2020 12:23:41 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Kedves Kollegák!

Azoknak írok, akik még a régebbi verzióval próbálják feltölteni a jelentéseket, mint ahogy én is. A TB érthetetlen hibákat dobál, nálam a változás és az ambuláns jelentéseknél is.

Még szerencse, hogy olvasgatom a fórumot, mert október 20.-án Kovács Dr már jelezte a problémát. Nekem akkor nem volt gondom, csak most a havi jelentésekkel.

A megoldást leírja Nagy Attila a 2020. október 20. 9:02:10 -i hozzászólásában ebben a topicban.

Nem tudom, de valószínű, hogy az új verzióra frissítés is megoldja a problémát. (Ezt gondolom majd cáfolják vagy megerősítik a hozzáértők.)

Üdvözlettel: Dr Bakos

Kedves Bakos doktor Úr,

Köszönjük a részletes segítséget! Valóban, a mostani verzió meg kell oldja ezt a problémát.

Gabriella

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, November 1, 2020 12:26:33 PM
Originally Posted by: Stadler András dr 

Tisztelt Infomix,

A legújabb mai verzióváltást követően a 4 gépemből 2-re nem tudok úgy fellépni, h elkezdje a frissítését az IxNet-nek, ez 2 Windows 7-es gép, a másik 2 gépem Windows 10-es, azokon sikerült. Az előző verziók futottak mind a 4 gépen. Az ixNEt-es ikonta rálépve nem történik semmi, mintha nem is látná ez a 2 gép. Egyidejűleg ezeken sztem túzfal-, vagy VPN problémák is jelentkeztek valószínűleg, mert őket is (ezt a 2 gépet ) igen lassan lehet csak elérni, ill. róluk a többit is csak alig-alig. A Hamachit ezeken megnézve a servergép előtti zöld körül egy zárójel villog, ill. tűzfal-hibákat jelez a diagnosztikai összefoglalója.

Szíves segítségüket kérem, mert ez nem sok jót sejtet a holnapi rendelés előtt

Köszönettel : Stadler András (Tel: 70/419-8216)

Tisztelt Doktor Úr,

Reggel kollegáim a megadott telefonon keresni fogják, hogy tudjunk segíteni Önnek.

Üdvözlettel,

Géczi Gabriella

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, November 1, 2020 3:38:28 PM
TB jelentés hiba - a keresőképtelenség továbbra sem megy (a többi működik).

minden létező frissítést internetről + összes/ jelenlegi / gyorsra is rákattintottam, próbáltam többször is de sajnos nem megy...Kovács-Kléh, Ecser.

""""Sajnálattal értesítjük róla, hogy a beküldött jelentésének iktatása nem sikerült.

A probléma elhárításához kérjük, lépjen be az e-Jelentés rendszerbe, és küldje el a megfelelő struktúrában a beküldött jelentést!

A hiba oka: A fejsor AZONOSÍTÓJA nem egyezik meg a fájlnévben szereplővel"""

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, November 1, 2020 4:57:19 PM
Originally Posted by: kleh 

TB jelentés hiba - a keresőképtelenség továbbra sem megy (a többi működik).

minden létező frissítést internetről + összes/ jelenlegi / gyorsra is rákattintottam, próbáltam többször is de sajnos nem megy...Kovács-Kléh, Ecser.

""""Sajnálattal értesítjük róla, hogy a beküldött jelentésének iktatása nem sikerült.

A probléma elhárításához kérjük, lépjen be az e-Jelentés rendszerbe, és küldje el a megfelelő struktúrában a beküldött jelentést!

A hiba oka: A fejsor AZONOSÍTÓJA nem egyezik meg a fájlnévben szereplővel"""

Kedves Doktor Úr,

Hétfőn megkeressük mi okozza a problémát - jelentkezünk Önnél, hogy egy távolival megnézhessük! Úgy tűnik mintha egy korábban készült jelentést próbálna elküldeni . Bízom benne , hogy kollegámnak gyorsan sikerül majd megoldani.

Géczi Gabriella

TomposG
Monday, November 2, 2020 3:29:06 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: kleh 

TB jelentés hiba - a keresőképtelenség továbbra sem megy (a többi működik).

minden létező frissítést internetről + összes/ jelenlegi / gyorsra is rákattintottam, próbáltam többször is de sajnos nem megy...Kovács-Kléh, Ecser.

""""Sajnálattal értesítjük róla, hogy a beküldött jelentésének iktatása nem sikerült.

A probléma elhárításához kérjük, lépjen be az e-Jelentés rendszerbe, és küldje el a megfelelő struktúrában a beküldött jelentést!

A hiba oka: A fejsor AZONOSÍTÓJA nem egyezik meg a fájlnévben szereplővel"""

Kedves Doktor Úr,

Hétfőn megkeressük mi okozza a problémát - jelentkezünk Önnél, hogy egy távolival megnézhessük! Úgy tűnik mintha egy korábban készült jelentést próbálna elküldeni . Bízom benne , hogy kollegámnak gyorsan sikerül majd megoldani.

Géczi Gabriella

Azt szeretném kérdezni, hogy itt mi lett a probléma megoldása mert nálam is ez a hiba jelentkezik. 2.97.0 verziót használok.

Tompos G.

Sári László
Monday, November 2, 2020 4:03:15 PM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: kleh 

TB jelentés hiba - a keresőképtelenség továbbra sem megy (a többi működik).

minden létező frissítést internetről + összes/ jelenlegi / gyorsra is rákattintottam, próbáltam többször is de sajnos nem megy...Kovács-Kléh, Ecser.

""""Sajnálattal értesítjük róla, hogy a beküldött jelentésének iktatása nem sikerült.

A probléma elhárításához kérjük, lépjen be az e-Jelentés rendszerbe, és küldje el a megfelelő struktúrában a beküldött jelentést!

A hiba oka: A fejsor AZONOSÍTÓJA nem egyezik meg a fájlnévben szereplővel"""

Kedves Doktor Úr,

Hétfőn megkeressük mi okozza a problémát - jelentkezünk Önnél, hogy egy távolival megnézhessük! Úgy tűnik mintha egy korábban készült jelentést próbálna elküldeni . Bízom benne , hogy kollegámnak gyorsan sikerül majd megoldani.

Géczi Gabriella

Azt szeretném kérdezni, hogy itt mi lett a probléma megoldása mert nálam is ez a hiba jelentkezik. 2.97.0 verziót használok.

Tompos G.

Tisztelt Felhasználó!

Az Ixnet 2.97.0 verziójába bekerült az e-Jelentés webes működés - ennek a megoldásnak a lényege, hogy az eddigi (úgynevezett API-s) megoldással kapcsolatos problémákat teljesen kiiktassuk - és ezt Önnél ki kell kapcsolni. Ehhez be kell lépni az OEP jelentésekbe és az E-Jelentés fölött lévő Webes beállításból ki kell venni a pipát.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 2, 2020 4:56:05 PM
megírnák részletesebben, hogy pontosan ezt az API-s beállítást hol kell kikapcsolni. Az OEP e-jelentés oldalán ilyet nem találtam....Köszönjük.
kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 2, 2020 5:00:45 PM
egyébkét, én úgy láttam, csak már nem volt időm foglalkozni vele, hogy a program a hét közepétől a másik hét közepéig akar jelenteni, és lehet hogy Gabriellának igaza van, hogy így a jelentési dátumok nem stimmelnek. Nálam az is megtévesztő volt hogy pont szerdán szoktunk jelenteni. Ha valaki ilyenbe belefut, megkérném hogy nézze meg és írja itt is meg. Köszönöm.
Szaszkó Dávid
Monday, November 2, 2020 5:54:14 PM
Tisztelt Felhasználók!

Az Ixnet 2.97.0 verziójában az OEP jelentés ablakon ki lehet kapcsolni az Ejelentés webes lehetőséget a bal felső sarokban található "Webes" pipával, és akkor a régi módon fog jól működni.

UserPostedImage

Az Ixnet 2.96.1 verziójában pedig egy gyorsfrissítést kellene alkalmazni, hogy működhessen a jelentés.

Varga Sándor
Tuesday, November 3, 2020 9:57:46 AM
Influenza oltás jelentések

Minden Ixnetes háziorvos és házi gyermekorvos partnerünk számára szeretnénk tájékoztatást adni az első ízben november 30-án, majd az influenza szezon alatt még kétszer, januárban és áprilisban leadandó 3Fluart (1.sz. melléklet) és Vaxigrip Tetra (2.sz. melléklet) oltóanyag felhasználásról szóló jelentésekkel kapcsolatban.

Az idei influenzaszezonban nem csak a jelentési határidők (a korábbi 2 alkalom helyett 3), hanem az oltási indikációk is változtak. Ez utóbbiak változását, ahogy megkaptuk, azonnal publikáltuk a 2.96.1 verzióban 2020.10.16-án. Ennek ellenére természetesen előfordulhat, hogy az orvosok már korábban elkezdték az oltásokat beadni, még mielőtt leváltották ezt a verziót. A 2.97.0 kiadott verziónkban már a fenti két jelentés a megfelelő indikációkkal és határidőkkel szerepel, de még nem számolja azokat az eseteket, amikor még nem az új indikációkkal lettek dokumentálva az oltások.

Ezért úgy döntöttünk, hogy a jövő héten, tehát még november első felében, kiadunk egy 2.97.1 verziót, melyben ezeket az eseteket is figyelembe vesszük, a következőképpen:

A 3Fluart oltásoknál az új 12-es kategóriába, amely lényegében csak megnevezésében tér el a régitől (mindkettőben a 60 év fölöttieknek adott oltások szerepelnek), bele fogjuk számolni mind az új, mind a régi 12-es kategóriájú oltásokat.

Ugyancsak a 3Fluart oltások esetében, az új 16-os kategóriába (a többi indikáció által le nem fedett esetek), mivel ez nem felel meg egyetlen korábbinak sem, alapból a program csak azokat az oltásokat fogja beleszámolni, amelyeknél már ezt az új indikációt jelölték meg. Viszont, a program összeszámolja az összes, 60 év alatti (a 60 felettiek ide nem kerülhetnek, csak a 12-esbe), magyar biztosítás szerinti térítési kategóriájú ellátás keretében beadott oltást, s ezt a számot 3-18 éves és 19-59 éves korcsoport szerint kettébontva egy üzenetben megjeleníti. Aki óhajtja, ennek alapján megnövelheti a két számot az Excel-tábla 16. indikáció sorában.

A Vaxigrip Tetra oltások esetében, keletkezett egy új indikáció, melyet megjelölve lehet a korábbi indikációkba nem tartozó eseteket dokumentálni. Az előbbihez hasonlóan, alapból a program csak azokat az oltásokat fogja beleszámolni, amelyeknél már ezt az új indikációt jelölték meg. Viszont, a program összeszámolja az összes, 6-35 hónapos kori, magyar biztosítás szerinti térítési kategóriájú ellátás keretében beadott oltást, s ezt a számot első oltás / második oltás szerint kettébontva egy üzenetben megjeleníti. Aki óhajtja, ennek alapján megnövelheti a két számot az Excel-tábla utolsó indikációs sorában.

UserPostedImage


Varga Sándor
Dr.Kiss Katalin
Tuesday, November 3, 2020 10:10:22 AM
Jó napot kívánok!

Hétfőn reggel a 2.97.0 versióváltás előtt küldtük el a jelentéseket. A változásjelentés hibával zárult. A következő levelet kaptuk a NEAK-tól, amit bemásolok.Nem tudom mit kell tenni, mi az a javító program, ami regenerálja az új fájlt.Kérném segítségüket.

Köszönettel: Kuti Erika - asszisztens