Varga Sándor
Tuesday, November 3, 2020 10:19:52 AM
Originally Posted by: Dr.Kiss Katalin 

Jó napot kívánok!

Hétfőn reggel a 2.97.0 versióváltás előtt küldtük el a jelentéseket. A változásjelentés hibával zárult. A következő levelet kaptuk a NEAK-tól, amit bemásolok.Nem tudom mit kell tenni, mi az a javító program, ami regenerálja az új fájlt.Kérném segítségüket.

Köszönettel: Kuti Erika - asszisztens

Kedves Erika,

Ha már a 2.97.0-s verzión áll, kérem, hogy a lenti képen is szereplő Webes opciót kapcsolja ki, és úgy küldje be újra a jelentést.

UserPostedImage


Varga Sándor
dr.Kovács József
Thursday, November 5, 2020 9:25:33 AM
Az új Ixnet verzióban jó lenne, ha a terápiás lapról történő gyógyszeríráskor megjelenő még kiváltható EESZT-s receptek között csak az szerepelne, amelyik még valóban kiváltható. Jelenleg több hónapos recepteket is lehoz a program és ez megtévesztő. Be kellene építeni egy 90 napos időkorlátot.
dr.Kovács József
Varga Sándor
Thursday, November 5, 2020 9:34:03 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Az új Ixnet verzióban jó lenne, ha a terápiás lapról történő gyógyszeríráskor megjelenő még kiváltható EESZT-s receptek között csak az szerepelne, amelyik még valóban kiváltható. Jelenleg több hónapos recepteket is lehoz a program és ez megtévesztő. Be kellene építeni egy 90 napos időkorlátot.

Kedves doktorúr,

Hamarosan elkészül a kért módosítás.


Varga Sándor
kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 9, 2020 9:10:18 AM
Tisztelt Infomix !

Az utolsó frissítés részletes összefoglalóját keresem....de nem találom....Ebben kérnék segítséget. Köszönettel.

Nagy Tamás
Monday, November 9, 2020 9:59:05 AM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Az utolsó frissítés részletes összefoglalóját keresem....de nem találom....Ebben kérnék segítséget. Köszönettel.

Tisztelt doktorúr!

Az Ixnet programon belül a Verzió információk ablakban tudja visszanézni a verzióváltók részletes leírását. Ez a menüpont a lenyíló Help menüben található.

Dr. Palicsek Zoltán
Monday, November 9, 2020 1:45:56 PM
Üdvözlöm!

Péneteken az ezer email, covidkérés ellenőrzés stb. között elkerülte a figyelmem a jelentésről szóló email. Én az első nap küldtem el őket, nem láttam, hogy hibás, az önök által megadott módon nem ellenőriztem, csak most. S valóban, ott a javítandó. Ez most azt jelenti, hogy a jelentésem nem beküldöttnek számít? Mit lehet (vagy kell) tenni?

PalicsekZ

Varga Sándor
Monday, November 9, 2020 3:30:29 PM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Üdvözlöm!

Péneteken az ezer email, covidkérés ellenőrzés stb. között elkerülte a figyelmem a jelentésről szóló email. Én az első nap küldtem el őket, nem láttam, hogy hibás, az önök által megadott módon nem ellenőriztem, csak most. S valóban, ott a javítandó. Ez most azt jelenti, hogy a jelentésem nem beküldöttnek számít? Mit lehet (vagy kell) tenni?

PalicsekZ

Kedves doktorúr,

A NEAK jelentéseket abban az időszakban lehet újra leadni, amikor eredetileg is leadhatók, vagyis a heti TP jelentést bármikor, a havi jelentéseket a hó elején.

Fontos, hogy ha hibát tartalmaz, akkor a jelentés feldolgozása megtörtént, az leadásra került. A hibásnak jelzett sorokat nem dolgozza fel ilyenkor a NEAK, azokat a tételeket, amelyekben nem talált hibát igen. A megtekintésnél a hibalista tartalmazza mely sorok, milyen okból kerültek hibalistára a NEAK feldolgozó programja szerint. Ezt a hibalistát ugyan itt le is tuja menteni a gépre. Ha ezt elküldi az infomix@infomix.hu elmail címre, a kollégáim tudnak segíteni, és december elején a novemberi jelentés mellett a javított októberi jelentést is újra le tudja adni.


Varga Sándor
dr.Kovács József
Tuesday, November 10, 2020 10:39:20 AM
Érdeklődnék, hogy a Páciens Portál működik-e már?
dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 10, 2020 11:05:37 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Érdeklődnék, hogy a Páciens Portál működik-e már?

Kedves Doktor Úr,

Igen, már többen használják is. Az eddigi tapasztalatok és visszajelzések alapján újabb fejlesztések kerültek bele, aminek most zajlik a tesztelése- de a fejlesztések remélhetőleg nem állnak le, mert úgy tűnik, hogy rengeteg ötlet születik ezzel kapcsolatban!

Ha szeretné kipróbálni, örömmel állunk rendelkezésére. Ha jól tudom Önnek maestro szintű előfizetése van - így anyagi vonzata sincs a dolognak 🙂. Az ezzel kapcsolatos véleményére pedig nagyon is kíváncsiak vagyunk!

Gabi

dr.Kovács József
Thursday, November 12, 2020 1:05:47 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Érdeklődnék, hogy a Páciens Portál működik-e már?

Kedves Doktor Úr,

Igen, már többen használják is. Az eddigi tapasztalatok és visszajelzések alapján újabb fejlesztések kerültek bele, aminek most zajlik a tesztelése- de a fejlesztések remélhetőleg nem állnak le, mert úgy tűnik, hogy rengeteg ötlet születik ezzel kapcsolatban!

Ha szeretné kipróbálni, örömmel állunk rendelkezésére. Ha jól tudom Önnek maestro szintű előfizetése van - így anyagi vonzata sincs a dolognak 🙂. Az ezzel kapcsolatos véleményére pedig nagyon is kíváncsiak vagyunk!

Gabi

Köszönöm a választ. Igen maestro szintű az előfizetésem és szeretném kipróbálni.


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 12, 2020 1:07:49 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Érdeklődnék, hogy a Páciens Portál működik-e már?

Kedves Doktor Úr,

Igen, már többen használják is. Az eddigi tapasztalatok és visszajelzések alapján újabb fejlesztések kerültek bele, aminek most zajlik a tesztelése- de a fejlesztések remélhetőleg nem állnak le, mert úgy tűnik, hogy rengeteg ötlet születik ezzel kapcsolatban!

Ha szeretné kipróbálni, örömmel állunk rendelkezésére. Ha jól tudom Önnek maestro szintű előfizetése van - így anyagi vonzata sincs a dolognak 🙂. Az ezzel kapcsolatos véleményére pedig nagyon is kíváncsiak vagyunk!

Gabi

Köszönöm a választ. Igen maestro szintű az előfizetésem és szeretném kipróbálni.

Nagyon örülök!!!! Egy kollegánk nemsokára keresni fogja :)

Hajnalné
Thursday, November 12, 2020 4:11:24 PM
Tisztelt Infomix!

Hol lehet a Páciens Portálról többet megtudni?

Köszönöm

Hajnalné

Nagy Attila
Thursday, November 12, 2020 4:37:41 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Hol lehet a Páciens Portálról többet megtudni?

Köszönöm

Hajnalné

Kedves Hajnalné!

Írtam privát üzenetet.

TomposG
Thursday, November 12, 2020 11:04:16 PM
Azt szeretném kérdezni, hogy volna-e arra lehetőség, hogy a naptár előjegyzés időpontjai rugalmasabban kezelhetők legyenek. Arra gondolok, hogy volna a rendelési időnek olyan időtartama amikor pl. 15 perces, volna amikor pl. 10 és volna ami 5 perces előjegyzéssel menne attól függően mi miatt jön a beteg.

Tompos G.

Nagy Attila
Friday, November 13, 2020 7:20:39 AM
Originally Posted by: TomposG 

Azt szeretném kérdezni, hogy volna-e arra lehetőség, hogy a naptár előjegyzés időpontjai rugalmasabban kezelhetők legyenek. Arra gondolok, hogy volna a rendelési időnek olyan időtartama amikor pl. 15 perces, volna amikor pl. 10 és volna ami 5 perces előjegyzéssel menne attól függően mi miatt jön a beteg.

Tompos G.

Tisztelt Tompos doktor!

Természetesen megoldható.

Előszőr a Naptár karbantartáson kell átállítani az Előjegyzési időpontok sűrűségét (Karbantartás fül->Előjegyzési naptár):

UserPostedImage

majd ha ez megvan akkor a naptárban a kiválasztott beteget fel tudja úgy venni hogy a rendelés hosszát megadja (képen bekeretezve Hossz (perc)):

UserPostedImage

dr. Veress Attila
Friday, November 13, 2020 8:50:09 AM
Szerintem a Kollega nem ezt kérte...

Ha jól értelmezem, dinamikus időpont kezelést szeretne kérni. Pl. lenne rövid (5 perc) átlagos (10 perc)és hosszú ( 15, vagy 20 perc) előjegyzés és a program ezekhez képest osztaná be a rendelkezésre álló rendelési időt.

Nagy Attila
Friday, November 13, 2020 9:27:45 AM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

Szerintem a Kollega nem ezt kérte...

Ha jól értelmezem, dinamikus időpont kezelést szeretne kérni. Pl. lenne rövid (5 perc) átlagos (10 perc)és hosszú ( 15, vagy 20 perc) előjegyzés és a program ezekhez képest osztaná be a rendelkezésre álló rendelési időt.

Kedves Doktor Úr,

Jelenleg a fentiekben leírt módon működik. Az Internetes előjegyzést most építettük be a Páciens Portálunkba orvosaink kérésére, ahol közvetlenül és nagyon egyszerűen tud időpontot foglalni a páciens akár hagyományos, akár telemedicinális rendelésre (ennek a két típusnak természetesen lehet eltérő hossza). Vagyis több rendelési profillal természetesen kialakítható az eltérő beosztás most is pld: Rendelési profil 1 : Gyógyszerfelírás (rövid) ahol 5 percenkénti beosztás van, Rendelési profil 2: Táppénz felülvizsgálati profil (hosszú) ahol 20 percenkénti beosztás van stb. Egy rendelési típuson belüli további megosztás már nehezen kezelhetőnek tűnik most számunkra, és főleg a páciensek számára. Leginkább tovább bonyolítaná a program-használatot, s mint tudjuk ez nem igazán elfogadható egy átlag-felhasználó számára.

dr. Veress Attila
Friday, November 13, 2020 9:40:32 AM
Ezzel azért vitáznék. Van egy Kanadából hazatelepült betegem (már bánja...)aki eleinte telefonon ugy kérte az időpontot, hogy rövid vizit, vagy hosszú vizit lenne. Tehát ez máshol bevett szokás. Én úgy oldom meg jelenleg, hogy 10 percre állítom az időtartamot, de mivel az Ixnet enged egy időpontra 2 előjegyzést adni, ha tudom, hogy rövid időre van csak szükség, akkor egy helyet duplán is kiadok.
Nagy Attila
Friday, November 13, 2020 9:45:06 AM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

Ezzel azért vitáznék. Van egy Kanadából hazatelepült betegem (már bánja...)aki eleinte telefonon ugy kérte az időpontot, hogy rövid vizit, vagy hosszú vizit lenne. Tehát ez máshol bevett szokás. Én úgy oldom meg jelenleg, hogy 10 percre állítom az időtartamot, de mivel az Ixnet enged egy időpontra 2 előjegyzést adni, ha tudom, hogy rövid időre van csak szükség, akkor egy helyet duplán is kiadok.

Köszönjük az Ötletet! Igaz, így is lehet.

dr. Szemerédi László
Monday, November 16, 2020 9:44:58 AM
Tisztelt Infomix!

Az EESZT panelen a felhőből lekérdezés időszaka alapesetben egy hónap.

Betegemnek 10.12-n írtam fel 3 havi gyógyszert, egy havit 10.13-n kiváltott (kettő még a felhőben). De ha az EESZT panelben a recepteknél rákérdezek, az egy hónapos időszak miatt nem látok sem kiváltottat, serm aktívat.

Ha visszaveszem 10.11-re, akkor látok mindent.

Meg lehetne oldani, hogy az EESZT-panelben csak a recepteknél az alapértelmezett időszak 3 hónap legyen? Akkor nem kell állítgatni a dátumokat.

Tudom, van lehetőség a receptfelírásánál is lekérdezni, de nálunk az ESZT-paneles lekérdezés gyorsabb.

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

medicinke
Monday, November 16, 2020 2:50:07 PM
1,

A covid mintavételt már lehet egyes mintavételi pontokon végezni, ehhez a mentőknek kell emailt írni a beteg adatokkal.

Próbáltam sablont létrehozni, amibe a kért adatok beszúrhatók. A beszúrás gombon azonban szinte csupa használhatatlan változó van.

Megoldható lenne, hogy sablon emailbe a név mellett TAJ, telefonszám, emailcím, lakcím is beszúrható legyen változóként?

2,

30 napos hónapokban, egy csomó terápiás labról történő gyógyszerfelírásnál, hibás ellátási időt jelez a program (rendszeresen írt, jól beállított adagolású gyógyszereknél).

Az adott gyógyszer "Ellátva" dátum mezőjébe kattintva csökken egy napot a második-harmadik havi felírás "Ellátva" dátuma, onnan már nincs hibaüzenet.

???

misidoki
Tuesday, November 17, 2020 10:57:09 AM
Receptírásnál,ha beírom a keresett gyógyszert, de pl. a terápiás lapon áll a bejelölés, természetesen nem hozza ki.Észreveszem, a th. lapról átkattintok a részletesre, vagy az általánosra-akkor a beírt gyógyszernév eltűnik, újra be kell írni. nagyon bosszantó. Ugyanez a BNO-nál megoldott, ha beírok egy BNO-t, de nem a Törzsön van a bejelölés akkor nem jön elő természetesen, de ha a Törzs-re kattintok, akkor a beírás marad, és előjön a keresett BNO. A gyógyszereknél is szeretnék egy ilyen rendszert, ne kelljen 2x írogatni a nevet.Vagy ez csak engem zavar? Igaz, új felhasználó vagyok.

Másik probléma, hogy a mellékgépen a nyomtató nem jól van beállítva, bár ott 2 db nyomtató is van, azonban csak A4-es lapra tud nyomtatni igazolást.

Varga Sándor
Tuesday, November 17, 2020 11:10:57 AM
Originally Posted by: misidoki 

Receptírásnál,ha beírom a keresett gyógyszert, de pl. a terápiás lapon áll a bejelölés, természetesen nem hozza ki.Észreveszem, a th. lapról átkattintok a részletesre, vagy az általánosra-akkor a beírt gyógyszernév eltűnik, újra be kell írni. nagyon bosszantó. Ugyanez a BNO-nál megoldott, ha beírok egy BNO-t, de nem a Törzsön van a bejelölés akkor nem jön elő természetesen, de ha a Törzs-re kattintok, akkor a beírás marad, és előjön a keresett BNO. A gyógyszereknél is szeretnék egy ilyen rendszert, ne kelljen 2x írogatni a nevet.Vagy ez csak engem zavar? Igaz, új felhasználó vagyok.

Másik probléma, hogy a mellékgépen a nyomtató nem jól van beállítva, bár ott 2 db nyomtató is van, azonban csak A4-es lapra tud nyomtatni igazolást.

Kedves doktorúr,

A gyógyszer keresésnél ennek a beállításnak a bekapcsolásával megtartja az Ixnet a keresőmezőbe beírt szöveget.

UserPostedImage

A nyomtatási problémával kapcsolatban egy táveléréssel tudnánk segíteni. Kérem az Ixnet segíthetünk gombjára kattintva küldje el nekünk milyen időpontokban nem tartjuk fel a rendelést ezzel.

köszönöm


Varga Sándor
mehesdoki
Wednesday, November 18, 2020 9:01:05 AM
Jó napot kívánok!

Érdeklődnék, hogy Ixnet Phonehoz mToken alkalmazás mikorra várható?

Tisztelettel: Dr.Méhes Zoltán

Dr Rétei Ágnes
Thursday, November 19, 2020 9:30:30 AM
A Fertőzőbeteg bejelentőben nem tudjuk jelölni a gyorsteszt eredményét. Be lehetne építeni opcióként?

Köszönöm

Kamocsay Gabriella

TomposG
Thursday, November 19, 2020 10:25:01 AM
Originally Posted by: Casus 

A Fertőzőbeteg bejelentőben nem tudjuk jelölni a gyorsteszt eredményét. Be lehetne építeni opcióként?

Köszönöm

Kamocsay Gabriella

Én úgy tudom, hogy a népegészségügy OSzIr rendszere nem támogatja a lehetőséget. Nem az Infomix térfelén pattog a labda.

Tompos G.

Varga Sándor
Thursday, November 19, 2020 11:02:58 AM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Casus 

A Fertőzőbeteg bejelentőben nem tudjuk jelölni a gyorsteszt eredményét. Be lehetne építeni opcióként?

Köszönöm

Kamocsay Gabriella

Én úgy tudom, hogy a népegészségügy OSzIr rendszere nem támogatja a lehetőséget. Nem az Infomix térfelén pattog a labda.

Tompos G.

Köszönöm a doktorúrnak, amire utána néztem addig ő már válaszolt helyettünk [nmosoly]

Valóban így van, az OSZIR-ba küldhető adatok körébe ez a lehetőség még nem tartozik bele.

Több felhasználónktól is megkaptuk az NNK Új Koronavírus antigén gyorsteszt eredményének rögzítése tárgyú körlevelét, melyben ez szerepel:

"A fentiekben jelzett mezők a fertőzőbeteg jelentő űrlapot a felületen kitöltő szolgáltatók számára érhető el, az OSZIR-ba interfészen keresztül jelentő egészségügyi szolgáltatóknál még nem, mivel ehhez az interfész módosítása is szükséges. Az elkészült interfész fejlesztésről külön tájékoztatást küldünk."

A fejlesztést ennek megfelelően azt követőn fogjuk tudni elkezdeni, hogy az OSZIR oldalán az interfész módosítása megtörténik.


Varga Sándor
dr.Kovács József
Thursday, November 19, 2020 11:13:40 AM
A következő problémát észleltem. Megnéztem a saját beutalóimat az EESZT-ben és akkor észleltem, hogy mikor a fonyódi laborba írtam beutalót, akkor az EESZT-ben egy fogászati rendeléshez kerültem??? A fonyódi labor OEP kódja 143925011, az OTH kódját nem tudom, de az EESZT szerintem a legelső OTH kódon szereplő intézményhez sorolt (001002461).

Hol tudom az OTH kódokat megnézni és helyesen összrendelni az OEP kódokkal?

Időnként előfordul, mikor új beutalót írok kéri az összerendelést, de az OTH listában soha nem találom meg az adott szakrendelést.


dr.Kovács József
Varga Sándor
Thursday, November 19, 2020 12:19:40 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

A következő problémát észleltem. Megnéztem a saját beutalóimat az EESZT-ben és akkor észleltem, hogy mikor a fonyódi laborba írtam beutalót, akkor az EESZT-ben egy fogászati rendeléshez kerültem??? A fonyódi labor OEP kódja 143925011, az OTH kódját nem tudom, de az EESZT szerintem a legelső OTH kódon szereplő intézményhez sorolt (001002461).

Hol tudom az OTH kódokat megnézni és helyesen összrendelni az OEP kódokkal?

Időnként előfordul, mikor új beutalót írok kéri az összerendelést, de az OTH listában soha nem találom meg az adott szakrendelést.

Kedves doktorúr,

igyekszem nem túl hosszan, de elég részletesen válaszolni.

Az egész EESZT beutalás problémája a papír alapú és az elektronikus beutaló "címzése" közötti különbség. Papír alapú beutaló esetén ahová utal, annak a rendelésnek az OEP9 (beutaló) kódja kell a jogszabály szerint, és ez kerül a B300-as jelentésbe is. Ezzel szemben az eBeutaló esetén ugyan ennek a rendelésnek, ahová paciensét küldi az EESZT az OTH9 kódját kéri.

A hivatalos AEEK által készített OEP9 - OTH9 összerendelés sajnos elég kevés adatot tartalmaz, ezért az Ixnetben lehetővé tettük, hogy ezt a párosítást az adott rendelésre először beutalva önök is megtehessék.

Sajnos, pont a fentiek miatt az OTH9 kódokat tartalmazó adatokban nehézkes a keresés, mivel nincs benne az a beutaló kód amit évek óta ismernek, illetve az intézet nevénél az NNK által rögzített név szerepel, ami eltérhet a NEAK által minden hónapban kiadott törzstől.

Ilyen hosszú bevezető után az érdemi válasz.

A már elvégzett összerendeléseket beutalás, laborkérés közben tudja ellenőrizni az EESZT ikon fölé mozgatva az egeret. Ilyenkor megjelenik a választott rendeléshez tartozó OEP és OTH kódhoz tartozó megnevezés.

UserPostedImage

Amennyiben ez hibás, úgy a kódtól jobbra a piros X-el lehet a hibás párosítást törölni.

Szerencsés esetben a rendelés OPE és OTH kódjai megegyeznek, így egyszerűen elvégezhető az összerendelés.

Mivel az NNK által használt név eltérhet a NEAK által használttól, ha sem a kód, sem a név szerinti keresés nem vezet eredményre az antsz.hu/euszolg oldalt szoktuk javasolni a kereséshez.

Itt lehet településre keresni és megtalálható az NNK által használt név, és OTH kód is, amivel ezután már az Ixnetben is egyszerűsödik a keresés.

UserPostedImage

Tudjuk, hogy ez egy beutaló írásakor többlett feladatot jelent, de amíg az AEEK által biztosított hivatalos törzs nem tartalmaz több adatot, nem készül el a teljes összerendelés a részükről, addig nincs olyan adat, amiben kereshetünk.

UserPostedImage

Ami miatt mégis úgy gondolom, hogy érdemes így keresni.

- egy rendelés esetén csak egyszer kell megtenni, ezt követően bárkit utal be ugyan oda, már nem lesz erre szükség

- a jelenlegi helyzetben a paciens számára előnyös, ha a beutalás elektronikusan is megtörténik

- az eBeutalókat, hasonlóan az eReceptekhez, emailben is el tudja küldeni paciensének.

Reméljük az AEEK hamarosan teljes törzset biztosít az EESZT használatához, és ez az egész okafogyottá válik.


Varga Sándor
Hajnalné
Thursday, November 19, 2020 2:54:57 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Casus 

A Fertőzőbeteg bejelentőben nem tudjuk jelölni a gyorsteszt eredményét. Be lehetne építeni opcióként?

Köszönöm

Kamocsay Gabriella

Én úgy tudom, hogy a népegészségügy OSzIr rendszere nem támogatja a lehetőséget. Nem az Infomix térfelén pattog a labda.

Tompos G.

Köszönöm a doktorúrnak, amire utána néztem addig ő már válaszolt helyettünk [nmosoly]

Valóban így van, az OSZIR-ba küldhető adatok körébe ez a lehetőség még nem tartozik bele.

Több felhasználónktól is megkaptuk az NNK Új Koronavírus antigén gyorsteszt eredményének rögzítése tárgyú körlevelét, melyben ez szerepel:

"A fentiekben jelzett mezők a fertőzőbeteg jelentő űrlapot a felületen kitöltő szolgáltatók számára érhető el, az OSZIR-ba interfészen keresztül jelentő egészségügyi szolgáltatóknál még nem, mivel ehhez az interfész módosítása is szükséges. Az elkészült interfész fejlesztésről külön tájékoztatást küldünk."

A fejlesztést ennek megfelelően azt követőn fogjuk tudni elkezdeni, hogy az OSZIR oldalán az interfész módosítása megtörténik.

Az OSZIR rendszerben napok óta elérhető az antigén gyorsteszt rögzítésének lehetősége.