Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, January 28, 2021 12:33:15 PM
S
dr.Kovács József
Friday, January 29, 2021 10:05:08 AM
Ismét nem tudom megnyitni a NEAK-os csatolmányokat. Letöltődnek a fájlok, de csak egy üres lapot kapok.

Netes felüleleten meg tudom nézni a dokumentumokat.


dr.Kovács József
Sz. Tamás
Friday, January 29, 2021 10:32:52 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Ismét nem tudom megnyitni a NEAK-os csatolmányokat. Letöltődnek a fájlok, de csak egy üres lapot kapok.

Netes felüleleten meg tudom nézni a dokumentumokat.

Kedves doktor úr!

Telefonos egyeztetésünk alapján, jövőhéten távoli eléréssel megnézzük.

Ha addig megoldódna a probléma, kérjük jelezze.

Hajnalné
Sunday, January 31, 2021 9:09:10 PM
Ha nem lenne elég dolguk.... Ez most érkezett:

Tisztelt Intézményvezető!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2021. február 1. napjától az egészségügyi alkalmassági vizsgálat lefolytatásáról szóló papír alapú igazolás kiállítása mellett annak tartalmát elektronikus úton is meg kell küldeni a vezetői engedély-nyilvántartó szerv (Belügyminisztérium) felé.

Az orvosi alkalmassági vizsgálatnak elektronikusan is rögzítésre kell kerülnie, melyhez a miniHIS rendszert kell használni.

Az ehhez kapcsolódó részletes tájékoztatót levelünkhöz mellékelten küldjük.

Minden olyan háziorvosnak és üzemorvosnak regisztrálnia kell a miniHIS rendszerbe, aki alkalmassági vizsgálatot állít ki, majd a vizsgálatot követően az ott található űrlapot ki kell töltenie. Az űrlap továbbítását követően a további folyamatok automatikusan zajlanak, az orvos egyéb beavatkozására nincs szükség. Jelenleg az alkalmassági vizsgálat eredményét nyomtatásban is meg kell jeleníteni és az ügyfélnek átadni.

Kérjük szíves együttműködését az új funkció használatában, melyről bővebben a LINKre kattintva olvashat.

További kérdéseikkel kapcsolatban támogatás az alábbi elérhetőségen kérhető:

E-mail cím: helpdesk.eeszt@okfo.gov.hu

Telefonszám munkaidőben (H-CS 8-16.30, P 8-14.00): 06-1-920-1050

Üdvözlettel,

EESZT Üzemeltetés

Varga Sándor
Monday, February 1, 2021 7:30:39 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Ha nem lenne elég dolguk.... Ez most érkezett:

Tisztelt Intézményvezető!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2021. február 1. napjától az egészségügyi alkalmassági vizsgálat lefolytatásáról szóló papír alapú igazolás kiállítása mellett annak tartalmát elektronikus úton is meg kell küldeni a vezetői engedély-nyilvántartó szerv (Belügyminisztérium) felé.

Az orvosi alkalmassági vizsgálatnak elektronikusan is rögzítésre kell kerülnie, melyhez a miniHIS rendszert kell használni.

Az ehhez kapcsolódó részletes tájékoztatót levelünkhöz mellékelten küldjük.

Minden olyan háziorvosnak és üzemorvosnak regisztrálnia kell a miniHIS rendszerbe, aki alkalmassági vizsgálatot állít ki, majd a vizsgálatot követően az ott található űrlapot ki kell töltenie. Az űrlap továbbítását követően a további folyamatok automatikusan zajlanak, az orvos egyéb beavatkozására nincs szükség. Jelenleg az alkalmassági vizsgálat eredményét nyomtatásban is meg kell jeleníteni és az ügyfélnek átadni.

Kérjük szíves együttműködését az új funkció használatában, melyről bővebben a LINKre kattintva olvashat.

További kérdéseikkel kapcsolatban támogatás az alábbi elérhetőségen kérhető:

E-mail cím: helpdesk.eeszt@okfo.gov.hu

Telefonszám munkaidőben (H-CS 8-16.30, P 8-14.00): 06-1-920-1050

Üdvözlettel,

EESZT Üzemeltetés

Köszönjük

El tudja nekünk küldeni az emailt a melléklettel együtt?


Varga Sándor
Hajnalné
Monday, February 1, 2021 8:55:18 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Hajnalné 

Ha nem lenne elég dolguk.... Ez most érkezett:

Tisztelt Intézményvezető!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2021. február 1. napjától az egészségügyi alkalmassági vizsgálat lefolytatásáról szóló papír alapú igazolás kiállítása mellett annak tartalmát elektronikus úton is meg kell küldeni a vezetői engedély-nyilvántartó szerv (Belügyminisztérium) felé.

Az orvosi alkalmassági vizsgálatnak elektronikusan is rögzítésre kell kerülnie, melyhez a miniHIS rendszert kell használni.

Az ehhez kapcsolódó részletes tájékoztatót levelünkhöz mellékelten küldjük.

Minden olyan háziorvosnak és üzemorvosnak regisztrálnia kell a miniHIS rendszerbe, aki alkalmassági vizsgálatot állít ki, majd a vizsgálatot követően az ott található űrlapot ki kell töltenie. Az űrlap továbbítását követően a további folyamatok automatikusan zajlanak, az orvos egyéb beavatkozására nincs szükség. Jelenleg az alkalmassági vizsgálat eredményét nyomtatásban is meg kell jeleníteni és az ügyfélnek átadni.

Kérjük szíves együttműködését az új funkció használatában, melyről bővebben a LINKre kattintva olvashat.

További kérdéseikkel kapcsolatban támogatás az alábbi elérhetőségen kérhető:

E-mail cím: helpdesk.eeszt@okfo.gov.hu

Telefonszám munkaidőben (H-CS 8-16.30, P 8-14.00): 06-1-920-1050

Üdvözlettel,

EESZT Üzemeltetés

Köszönjük

El tudja nekünk küldeni az emailt a melléklettel együtt?

Küldöm!

Dr.Ghanem Niyaz
Monday, February 1, 2021 9:31:50 AM
Tisztelt Infomix !

Hol találhatom a Covid gyors teszt helyét??

"COVID gyorsteszt vizsgálat bevezetése

- A 3.0.0.0 verziótól lehetőség van a COVID gyorsteszt vizsgálat teljes körű adminisztrálására. Az EESZT

által előírt formátumú adatok beküldésére a teszt eredménnyel."

Köszönöm.

Dr. Ghanem Niyaz

Varga Sándor
Monday, February 1, 2021 9:34:36 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Tisztelt Infomix !

Hol találhatom a Covid gyors teszt helyét??

"COVID gyorsteszt vizsgálat bevezetése

- A 3.0.0.0 verziótól lehetőség van a COVID gyorsteszt vizsgálat teljes körű adminisztrálására. Az EESZT

által előírt formátumú adatok beküldésére a teszt eredménnyel."

Köszönöm.

Dr. Ghanem Niyaz

Kedves doktorúr,

ez a fejlesztés a Laboratóriumi rendszereinkben használható. Az ott elvégzett tesztek leletei kerülnek feltöltésre az EESZT-be.


Varga Sándor
Dr.Ghanem Niyaz
Monday, February 1, 2021 9:55:59 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Tisztelt Infomix !

Hol találhatom a Covid gyors teszt helyét??

"COVID gyorsteszt vizsgálat bevezetése

- A 3.0.0.0 verziótól lehetőség van a COVID gyorsteszt vizsgálat teljes körű adminisztrálására. Az EESZT

által előírt formátumú adatok beküldésére a teszt eredménnyel."

Köszönöm.

Dr. Ghanem Niyaz

Kedves doktorúr,

ez a fejlesztés a Laboratóriumi rendszereinkben használható. Az ott elvégzett tesztek leletei kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

Mi végzünk gyors tesztet arendelőben, ezt nem kell nekünk rögzíteni??

Sooky Barna dr.
Thursday, February 4, 2021 10:56:15 AM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

IxNet felhasználók közül észleli-e valaki azt a jelenséget, hogy bizonyos betegszám (általában 20-25 ) után belassul a program működése?

Nálam ilyenkor ki kell lépni a programból, majd visszalépve egy ideig megint gyors lesz.

Igen nálam is belassul sokszor több gépes használat esetén főleg Internet sebességünk jó, talán az infomix servere ? 🙂

dr. Szemerédi László
Friday, February 5, 2021 8:29:44 AM
Kérdezném, lehetne-e felvenni a COVID-oltásokat az oltási lapra? Később hasznos lehet tájékozódásul egy lista készítése, visszakereshetőség, stb hasonlóan az influ-oltáshoz. Köszönöm!

Off: Ahogy nézem, mindenkinek mindenhová mindig mindent azonnal többször is de még egyszer jelenteni kell.

Varga Sándor
Friday, February 5, 2021 8:32:29 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Kérdezném, lehetne-e felvenni a COVID-oltásokat az oltási lapra? Később hasznos lehet tájékozódásul egy lista készítése, visszakereshetőség, stb hasonlóan az influ-oltáshoz. Köszönöm!

Off: Ahogy nézem, mindenkinek mindenhová mindig mindent azonnal többször is de még egyszer jelenteni kell.

Kedves doktorúr,

ma kerül fel az a verzió, amiben tudja már rögzíteni a COVID oltásokat is.


Varga Sándor
medicinke
Friday, February 5, 2021 12:50:00 PM
Gondolom van mit csinálniuk, de ha néhány apróság a Magisztárlis készítmények összeállításánál még belefér:

- a hatóanyag választáskor a fókusz nincs a keresőmezőben, még kattintani is kell, hogy írhassunk

- a Ctrl - Enter billentyűkombináció nem működik, muszáj kattintani rá

- az oszlopszélesség változtatást nem jegyzi meg az ablak, minden hatóanyagnál egyenként kell szélesebbre húzni.

Köszönöm.

Dr. Hanyecz Vince
Friday, February 5, 2021 1:48:05 PM
Fel is kellene ezt az oltást "küldeni" azt EESZT-be ugye ??

Ez lenne a nagy segítség!

Varga Sándor
Friday, February 5, 2021 2:04:17 PM
Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Fel is kellene ezt az oltást "küldeni" azt EESZT-be ugye ??

Ez lenne a nagy segítség!

Kedves doktorúr,

Jelenleg az EESZT oldalán nincs még olyan funkció, amivel ez megoldható lenne. Természtesen amikor ez rendelkezésre fog állni, az Ixnet-be is beépítésre kerül.


Varga Sándor
Varga Sándor
Friday, February 5, 2021 2:04:47 PM
Originally Posted by: medicinke 

Gondolom van mit csinálniuk, de ha néhány apróság a Magisztárlis készítmények összeállításánál még belefér:

- a hatóanyag választáskor a fókusz nincs a keresőmezőben, még kattintani is kell, hogy írhassunk

- a Ctrl - Enter billentyűkombináció nem működik, muszáj kattintani rá

- az oszlopszélesség változtatást nem jegyzi meg az ablak, minden hatóanyagnál egyenként kell szélesebbre húzni.

Köszönöm.

Köszönjük.


Varga Sándor
dr. Szemerédi László
Monday, February 8, 2021 8:58:25 AM
Néhány napja vesszük észre,hogy az EESZT panel EHR részében a korábbi leletek sorrendje megfordult: jelenleg a legrégebbiek vannak legfelül, rá kell kattintani a kis nyilacskára, hogy megforduljon a sorrend, de a következő betegnél nem jegyzi meg, hanem ismét így áll sorban. Jó lenne, ha a legfrisebb lelet lenne legfelül, mint korábban.

Köszönettel: Szemerédi László

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, February 8, 2021 11:31:29 AM
T. Infomix!

A NEAK-tól jött levél szerint, (amit a háziorvosi kollegiális szakmai vezetőnk kapott) a mai naptól a régi táppénzes papírok NEM használhatóak. Ez nem sokára hivatalos levélben is ki fog jönni. Lehetséges, hogy erre fel kellene készülni a programban is.

Új, hivatalos nyomtatványt már lehet igényelni a NEAK-tól, ilyet a héten fogok kapni, majd küldök egyet, hogy a programot alkalmassá lehessen tenni az új nyomtatvány kitöltésére. (Nem tudom, hogy amit nyomtat "egységes formátum" név alatt, az passzol-e a hivatalos nyomtatványhoz?)

a kapott levél:

Eddig azt a tájékoztatást kaptuk, és adtuk tovább a háziorvosok részére,

hogy 2021. június 30-ig felhasználhatják a régi keresőképtelenségi

igazolásokat.

Mai tájékoztatásunk szerint, viszont nem. Viszont ennek szeretnénk

minden vetületét körbejárni, és csak azután megy ki hivatalos levél

részetekre, én viszont szeretném, ha értesíteni tudnád a kollégákat

arról, hogy hétfőtől már senki ne használja a régi igazolásokat.

Azért lenne ez fontos, hogy a kollégák ne kerüljenek olyan helyzetbe,

hogy a keresőképtelenségi igazolásokat javítaniuk kelljen.

A kormányhivatal továbbra is biztosítja minden háziorvos részére az új

keresőképtelenségi igazolásokat is. Az igazolásokat a 06 62 680-206-os

telefonszámon lehet kérni.

Ezt azért tartom fontosnak, hogy biztosítjuk, mert nektek sem mindegy a

papírfelhasználás mennyisége, a hivatalban viszont rendelkezésre áll a

szükséges mennyiség.

üdvözlettel, Neducsin Mira

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Varga Sándor
Monday, February 8, 2021 11:50:18 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

A NEAK-tól jött levél szerint, (amit a háziorvosi kollegiális szakmai vezetőnk kapott) a mai naptól a régi táppénzes papírok NEM használhatóak. Ez nem sokára hivatalos levélben is ki fog jönni. Lehetséges, hogy erre fel kellene készülni a programban is.

Új, hivatalos nyomtatványt már lehet igényelni a NEAK-tól, ilyet a héten fogok kapni, majd küldök egyet, hogy a programot alkalmassá lehessen tenni az új nyomtatvány kitöltésére. (Nem tudom, hogy amit nyomtat "egységes formátum" név alatt, az passzol-e a hivatalos nyomtatványhoz?)

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Kedves doktorúr,

Így látatlanban azt gondolom szükséges lesz a a fejlesztés a formátum használatához. Ami a verzióba 2020 év végén bekerült, az a jogszabályban található melléklet szerinti megoldás, hivatalos nyomtatvány akkor még nem állt rendelkezésünkre. A legnagyobb segítség nekünk az elkészítéshez az lenne, ha egy A4-es lapra téve tudná bescannelni jó minőségben, és azt elküldeni nekünk.

A programban a táppénzes ablak beállításainál, amennyiben nincs engedélyezve (bekapcsolva) a 2021 előtti utalványformátumok használata opció, már csak az új, egységes formátumokat kínálja fel az Ixnet.

UserPostedImage


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, February 8, 2021 11:52:09 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

A NEAK-tól jött levél szerint, (amit a háziorvosi kollegiális szakmai vezetőnk kapott) a mai naptól a régi táppénzes papírok NEM használhatóak. Ez nem sokára hivatalos levélben is ki fog jönni. Lehetséges, hogy erre fel kellene készülni a programban is.

Új, hivatalos nyomtatványt már lehet igényelni a NEAK-tól, ilyet a héten fogok kapni, majd küldök egyet, hogy a programot alkalmassá lehessen tenni az új nyomtatvány kitöltésére. (Nem tudom, hogy amit nyomtat "egységes formátum" név alatt, az passzol-e a hivatalos nyomtatványhoz?)

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Kedves doktorúr,

Így látatlanban azt gondolom szükséges lesz a a fejlesztés a formátum használatához. Ami a verzióba 2020 év végén bekerült, az a jogszabályban található melléklet szerinti megoldás, hivatalos nyomtatvány akkor még nem állt rendelkezésünkre. A legnagyobb segítség nekünk az elkészítéshez az lenne, ha egy A4-es lapra téve tudná bescannelni jó minőségben, és azt elküldeni nekünk.

A programban a táppénzes ablak beállításainál, amennyiben nincs engedélyezve (bekapcsolva) a 2021 előtti utalványformátumok használata opció, már csak az új, egységes formátumokat kínálja fel az Ixnet.

UserPostedImage

Köszönöm a választ, mi már át is állítottuk.

Ahogy megkapom a nyomtatványokat, scannelünk és küldünk egyet.

dr. Szemerédi László
Monday, February 8, 2021 12:04:12 PM
Még nem használtuk az új TP-formátumot. Mi a pontos szabály? Egy lapon hány napot kell igazolni? Indulásként is lehet 15 napot, vagy csak hatot, úgy, mint régen a nagyalakúnál? A program ezt tudja automatikusan?

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

dr. Veress Attila
Monday, February 8, 2021 2:04:44 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

A NEAK-tól jött levél szerint, (amit a háziorvosi kollegiális szakmai vezetőnk kapott) a mai naptól a régi táppénzes papírok NEM használhatóak. Ez nem sokára hivatalos levélben is ki fog jönni. Lehetséges, hogy erre fel kellene készülni a programban is.

Új, hivatalos nyomtatványt már lehet igényelni a NEAK-tól, ilyet a héten fogok kapni, majd küldök egyet, hogy a programot alkalmassá lehessen tenni az új nyomtatvány kitöltésére. (Nem tudom, hogy amit nyomtat "egységes formátum" név alatt, az passzol-e a hivatalos nyomtatványhoz?)

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Kedves doktorúr,

Így látatlanban azt gondolom szükséges lesz a a fejlesztés a formátum használatához. Ami a verzióba 2020 év végén bekerült, az a jogszabályban található melléklet szerinti megoldás, hivatalos nyomtatvány akkor még nem állt rendelkezésünkre. A legnagyobb segítség nekünk az elkészítéshez az lenne, ha egy A4-es lapra téve tudná bescannelni jó minőségben, és azt elküldeni nekünk.

A programban a táppénzes ablak beállításainál, amennyiben nincs engedélyezve (bekapcsolva) a 2021 előtti utalványformátumok használata opció, már csak az új, egységes formátumokat kínálja fel az Ixnet.

UserPostedImage

Köszönöm a választ, mi már át is állítottuk.

Ahogy megkapom a nyomtatványokat, scannelünk és küldünk egyet.

Megkérdeztem a helyi NEAK osztályvezető főorvosát: nem kell kötelezően az általuk kiadott nyomtatványt használni a jövőben sem, elég, ha a program generálja, feltéve, ha az adattartalom egyezik.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, February 9, 2021 10:00:25 AM
T. Infomix!

Elküldtem e-mailben a kormányhivataltól kapott hivatalos tp papír formátumot. Ez A4-es méret.

Tudom, hogy nem kötelező ezt használni, de ha már adnak, akkor jó lenne, ha a program ezt is ki tudná tölteni.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Varga Sándor
Tuesday, February 9, 2021 10:01:24 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Elküldtem e-mailben a kormányhivataltól kapott hivatalos tp papír formátumot. Ez A4-es méret.

Tudom, hogy nem kötelező ezt használni, de ha már adnak, akkor jó lenne, ha a program ezt is ki tudná tölteni.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Köszönjük


Varga Sándor
Bacskai Mária
Wednesday, February 10, 2021 8:26:50 AM
A verzióváltás óta a receptírásnál őrjítő az állandó figyelmeztető ablak (" Az adagolásnál megadottakkal ellentétes...").

Ha az automatikus szöveg kerül a rp-re (pl. naponta 1 tabletta), a beteg honnan tudja, hogy ez reggel vagy este? Ha a korábbi adagolás-sablonjaimat használom ( pl. este 1, vagy reggel 1), akkor jön az őrjöngés és nem engedi ki a receptet cask x kattintás után. Tegnap egyáltalán nem engedett ki egy inzulinon receptet, pedig többször átírtuk az adagolást a Dos. sorban.

Két körzet használ a városban Ixnetet, a gyógyszertár jelezte, hogy ezek az Ixnetes receptek bontott dobozként jelennek meg náluk (1 doboz helyett 1 tabletta), más programoknál nincs ilyen baj. Tegnap már a saját programjukat is módosították emiatt, ami visszafordítja 1 dobozra a felírást.

Varga Sándor
Wednesday, February 10, 2021 8:33:20 AM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

A verzióváltás óta a receptírásnál őrjítő az állandó figyelmeztető ablak (" Az adagolásnál megadottakkal ellentétes...").

Ha az automatikus szöveg kerül a rp-re (pl. naponta 1 tabletta), a beteg honnan tudja, hogy ez reggel vagy este? Ha a korábbi adagolás-sablonjaimat használom ( pl. este 1, vagy reggel 1), akkor jön az őrjöngés és nem engedi ki a receptet cask x kattintás után. Tegnap egyáltalán nem engedett ki egy inzulinon receptet, pedig többször átírtuk az adagolást a Dos. sorban.

Két körzet használ a városban Ixnetet, a gyógyszertár jelezte, hogy ezek az Ixnetes receptek bontott dobozként jelennek meg náluk (1 doboz helyett 1 tabletta), más programoknál nincs ilyen baj. Tegnap már a saját programjukat is módosították emiatt, ami visszafordítja 1 dobozra a felírást.

Kedves doktornő,

A receptírás közben megjelenő üzeneteket az AEEK receptírást érintő akkreditációja írja elő számunkra. Sajnos a működésbe ebben az esetben nincs beleszólásunk. Ennek minden receptírást lehetővé tevő, AEEK által elfogadott orvosi szoftverben így kell működnie.

Ugyan ez okozta a problémát a patikai oldalon. Az Infomix szoftverei helyesen, az orvos által felírt mennyiséget és kiszerelést küldtek a térbe, a patika látta, jelenítette meg hibásan. Úgy tudjuk csak egy patikai szoftvert érintett, és ők módosították is a rendszerüket, hogy az az előírásoknak megfelelően működjön.


Varga Sándor
Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Wednesday, February 10, 2021 8:47:05 AM
SOS kérdés ! Kórház OEP 4 jegyű azonosítóját hol találhatom, kereshetem meg !
Varga Sándor
Wednesday, February 10, 2021 8:54:30 AM
Originally Posted by: Panna 

SOS kérdés ! Kórház OEP 4 jegyű azonosítóját hol találhatom, kereshetem meg !

Az antsz.hu/euszolg oldalon lehet keresni.

A név szerinti keresésnél kell olyan nevet megadni, ahogyan az antsz oldalán megtalálható a kórház, és a Szolgáltató OEP azonosítójánál szerepel a 4 jegyű OEP kód.

UserPostedImage


Varga Sándor
dr. Szemerédi László
Thursday, February 11, 2021 2:21:20 PM
Valahogy ki lehet tenni az Infolapra a beteg e-mail címét? Pl. a telefonszám alá-fölé? Jelenleg a "Karton"-ban látom, de ahhoz azt meg kell nyitni.

Köszönettel:

Szemerédi László

Varga Sándor
Thursday, February 11, 2021 2:48:59 PM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Valahogy ki lehet tenni az Infolapra a beteg e-mail címét? Pl. a telefonszám alá-fölé? Jelenleg a "Karton"-ban látom, de ahhoz azt meg kell nyitni.

Köszönettel:

Szemerédi László

Kedves doktorúr,

Ki lehet tenni, néhány kattintással egyszerűen megoldható.

Az infolap jobb felső sarkában kattintson a ceruza ikonra és kapcsolja be a szerkesztési módot.

UserPostedImage

Az infolap kinézete picit megváltozik, és nyílik mellé egy objektum műveletek és egy objektumok segédablak. Ez utóbbin keresse meg a Paciens1 részben az Em (Email cím) adatot.

UserPostedImage

Fogja meg az egérrel - bal gombbal kell rákattintani, és az egér gombot nyomva tartva az infolapra húzni.

Az infolapon ugyan ezzel a módszerrel mozgatható, a szélét, vagy a sarkát megfogva méretezhető.

Jobb gombbal rákattintva további lehetőségeket kap a beállításra. Szín, betűtípus stb.

UserPostedImage

Érdemes lehet végignézni az összes kitehető információt, hátha talál olyat, ami rendelés közben hasznos, és most nincs az infolapon.

A szerkesztést a ceruza ikonra kattintva a szerkesztési mód pipa kivételével tudja befejezni. Fontos, hogy a megjelenő mentésre vonatkozó kérdésre Igennel válaszoljon, így tárolódnak a változások.


Varga Sándor