dr.Kovács József
Wednesday, September 19, 2018 7:25:19 PM
Egy javaslat, kérés: a receptírás ablak fejlécében szerepel a beteg neve, születési ideje és TAJ száma.

Még pont elférne egy legutolsó eGFR eredmény a dátummal együtt, mondjuk 60 felett zöld színnel, 30-60 között sárgával, 30 alatt pirossal.

Segítség lenne a gyógyszer kiválasztásánál. Köszönöm.


dr.Kovács József
K.Gábor
Thursday, September 20, 2018 11:13:29 AM
Originally Posted by: pharmacybt 

Még egy kérdés felmerült: Megoldás -e az esetleges pl. villámcsapás okozta adatvesztés kivédésére ha minden este áramtalanítjuk a gépet?

Sajnos a modern elektronikai eszközök is erősen érzékenyek a viharokra. Leggyakrabban a konnektorból jövő tápkábelen, és az internet kábelen keresztül szokott túlfeszültség jutni a számítógépbe. Ennek elkerülésében segíthet az áramtalanítás, és az internet kábel kihúzása, de már léteznek olyan túlfeszültségvédővel ellátott elosztók és szünetmentes tápegységek is, amik ezen probléma kiküszöbölésére alakítottak ki.Ezeknek az előnye hogy használat közben is védik a számítógépet mivel akár egy hibás elektromos eszköz (pl villanykapcsoló,hűtő,mikró etc.) is kárt tehet a számítógépben. Jelenleg nem tudunk olyan megoldásról ami 100% ban védene a villámkároktól. Emiatt is szoktuk ajánlani hogy érdemes egy mentést tárolni a számítógéptől távol (pl otthon) egy külső eszközön is pl pendrive.

Originally Posted by: pharmacybt 

Ixnet mentésnél az "adatbázis visszaállítása" elé mindenképpen szükséges a pipa?

A visszaállítás és annak beállításai akkor szükségesek ha valami miatt a programot egy régebbi mentésre kell visszaállítani pl. áramszünet verzióváltás közben. Ez visszaállítja a programot és az adatokat a mentéskor történt állapotra, emiatt biztonsági okokból egy speciális kódra van szükség a futtatásához. A mentést ezek a beállítások nem befolyásolják.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, September 20, 2018 2:37:18 PM
Tisztelt Infomix !

Beteg behívó rendszer irányában nem terveznek valami fejlesztést ? Kovács-Kléh, ecser.

Varga Sándor
Thursday, September 20, 2018 3:12:04 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Beteg behívó rendszer irányában nem terveznek valami fejlesztést ? Kovács-Kléh, ecser.

Kedves doktorúr,

Örülök a kérdésének. Van már ilyen lehetőség az Ixnetben, amit sikerült úgy megoldani, hogy nem kell ehhez plusz programot, eszközt beszerezni, elegendő egy a számítógéppel összekötött, a váróba kihelyezett monitor.

A használathoz az előjegyzett betegek panelt kell bekapcsolni. A működést a 2017 júmiusi hírleveleünkben egy rövid videóban  mutattuk be.

A modul teljes szinkronizációt biztosít az Önök által beírt előjegyzésekkel, visszarendelésekkel, és ha használnak webes előjegyzés modult, akkor az így bejelentkezett paciensek is megjeleníthetők.

Rendelkezik várakozók lista, behívás funkciókkal. A beállítások a behívó hang és a megjelenés (szín, betűtípus, paciens adatok) beállításaival a rendelő igényeihez igazítható.


Varga Sándor
Varga Sándor
Friday, September 21, 2018 11:08:27 AM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Bakos J 

Nézze én 2000 óta gyártom a heti jelentéseket. Nem dicsekvésképpen mondom, de alaposan tisztában vagyok a működésével. Az utóbbi 10 évben gyakorlatilag nem volt hibás rekordunk. Most is azt dobta ki a tb számítógépe, hogy a BNO nem megy az adott nemhez. A BNO: K2100: Gastrooesophagealis reflux volt. Felhívtam a tb-t, az ügyintéző hölgy is értetlenül állt a hiba előtt, de azt mondta mostanában néha vannak hasonló érthetetlen hibakódok. Mindegy...

Kedves Bakos Doktor Úr,

Önnek igaza van , valóban nem szeretnénk támogatni a jelentések utólagos kézi módosításának a lehetőségét, s ez elsősorban éppen a felhasználóink érdekében tesszük. S nem azért, mintha nem bíznánk bennük. Csupán arról van szó, hogy az összes jelentés, kimutatás, listázás, statisztika stb. a rendszerben tárolt adatokból készül. Ha az eredeti adatokat változtatjuk (azon túl, hogy az Ixnet tárolja hogy ezt az adatot ki, mikor, miről mire változtatta v.ö. GDPR elvárások) akkor az összes kimutatás a későbbiek során (pld. egy tételes hatósági ellenőrzéskor) is ugyanazt fogja mutatni, mint ami az eredeti kimutatásban is szerepelt. Ellentétben azzal, amikor egy már elkészített listában változtatjuk meg "csupán" az adatot- egy későbbi időpontban készített ugyanazon lista (kimutatás, jelentés) természetesen nem fog egyezni vele.

Ez persze nem zárja ki, hogy ezek a jelentések nem módosíthatóak kézzel, utólag a felhasználó által, aki esetleg ezzel párhuzamosan a rendszerben is átvezeti a változásokat- csak tisztában kell lenni a következményekkel.

Csupán azért szerettem volna kiegészíteni hozzászólását, mert bízom abban, hogy sokan olvassák- s azt gondolom ez egy fontos szabály, amivel mindenkinek tisztába kell lenni. Az elvet szerettem volna megosztani , ami mentén fejlesztettük az Ixnet rendszerünket.

Üdvözlettel,

Géczi Gabriella

Kedves Gabriella!

Úgy látom leragadtak ennél a dátum átjavításnál. Rendben, értem a szabályok nem engedik, hogy a javítás dátumát módosítsuk. De a problémám továbbra is fennáll, miért nem működik az Ixnetben a táppénzes heti jelentés javítása menüpont? Esetemben azért kellett volna a javítás dátumát átjavítani, mert nem akartam, hogy egy sor bekerüljön a jelentésbe, ugyanis annak a sornak az adatait a tb ügyintéző hölgy már átjavította a tb-nél kézzel. Nem akartam, hogy az ismételten elküldött korrekciós sor újabb hibát generáljon. Ezt kellett volna megoldani egyszerűen flottul.

Másrészről én nem meghamisítani akarom a heti jelentést, csak kontroll alatt akarom tartani, hogy mi kerüljön bele a jelentésbe és mi ne! Ez a kontroll az önök programja viszonylatából semmilyen elmarasztalást nem okozhat, mivel a heti jelentés adattartamáért teljes egészében én felelek és nem önök! Egyébként is nem a betegellátás rögzítéséről volt szó, amire esetleg vonatkozhat a GDPR és egyéb adatrögzítési védelem, hanem a táppénzes adminisztrációról, amiért minden vonatkozásban az orvos felelős. Ebbe az is beletartozik, hogy ha véletlenül hibásan lett valami felvéve, akkor nekem jogomban áll azt átjavítani, történjen ez bármikor is, az az én büntetőjogi felelősségem. Nem beszélve arról, hogy mindennek a táppénzes naplóban is nyoma van, mivel azt kötelező írott formában is vezetni, azt a táppénzes felülvizsgálat ellenőrzi. Ebből kifolyólag az önök túlbiztosítása és adatvédelmi jogokra hivatkozása enyhén szólva túlzás.

Dr Bakos János

Kedves Doktor Úr,

Megpróbáltam ismét utánajárni a táppénzes nyilvántartás, jelentés szabályainak. Megtaláltam a NEAK által kiadott útmutatót: A Keresőképtelenségi Heti Jelentés készítésének szabályai , melyet elérhetővé tettünk portálunkon, aminek maximálisan megpróbáltunk eleget tenni.

Ebből idézni szeretnék néhány előírást:

• A 102/1995. (VIII.25.) Korm. Rendelet részletesen szabályozza a Keresőképtelenségi Heti Jelentés elkészítésének módját és szabályait. Ennek ismerete elengedhetetlenül szükséges a Heti Jelentést elkészítő szolgálatok számára, de ugyanilyen fontos a jelentéskészítő programok fejlesztői számára is. Felhívom figyelmüket a rendelet 14.§ (1) bekezdésére, mely szerint a tárgyhetet követő első munkanapon kell elkészíteni és elküldeni, az adott héten induló és/vagy a befejeződő táppénzes esetekről a heti jelentést.

• A már közölt adatok utólagos korrekciója esetén a helyes adatot az éppen aktuális heti jelentésben kell megküldeni.

A jelentésben szereplő hibás adatokról és azok javításáról is van egy kormányhivatal által készített leírás , amiben az egyes tételek hibakódjához tartozó javítások módjai szerepelnek.

Nekünk úgy tűnik, hogy bármilyen módosítást, javítást kizárólag korrekciós rekorddal szabad eszközölni, s abban a heti jelentésben kell küldeni, amikor a módosítás (korrekció) történt. Lehet, hogy nem megfelelően értelmeztünk valamit, akkor természetesen módosítanunk kell. Ha gondolja a konkrét esetre vonatkozóan kérhetünk egy NEAK állásfoglalást, hogy egyértelmű legyen számunkra.

Abban egyébként teljesen igaza van, hogy a menüpont megnevezése félreértésre ad okot, hiszen ebben a menüpontban a táppénzes esetek megtekinthetőek, de nem módosíthatók – ezt javítani fogjuk.

Köszönjük észrevételét.

Üdvözlettel,

Varga Sándor


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, September 21, 2018 10:03:41 PM
Kedves Varga Sándor!

Úgy látom teljesen félreértettek. A program táppénzes modulja kiválóan működik, mint korábban fogalmaztam, bolondbiztos. Ezt sosem kérdőjeleztem meg. A korrekció lehetőségével teljes egészében tisztában vagyok, ez szintén jól működik a programban.

A jelentések hibakódjairól szó se volt. Nem tudom ez hogy jön ide?

A dátum átírása részemről volt egy felvetés, de egy logikai lépést kihagytam, (nem írtam le önöknek), így ezt már teljesen félreértették.

Még egyszer nekifutok kb 6. alkalommal:

1, adódott egy hibakód, hogy mi az már nem lényeges

2, én ezt telefonon megbeszéltem a tb-vel, ahol egy készséges hölgy korrigálta a hibát a tb számítógépén, ami a BNO kód átjavítását jelentette a benti szerveren.

3, én is átjavítottam a BNO kódot a mi gépünkön, hogy megegyezzen a tb gépén lévő kóddal

4, a 2-es pontból kifolyólag ennek a betegnek NEM kellett már korrekciós rekordot küldeni a tb számára, mivel az a tb-nél már át lett javítva!!

5, mivel a "tp heti jelentés javítása" nem működik a gépen, így azt találtam ki kínomban, hogy ha az átjavítás dátumát az előző hétre írom át, akkor így a korrekciós sor nem kerül be az adott heti jelentésbe, igazából ez lett volna az eredeti cél!

a következményes lavina:

6, önök nem tudtak ebben nekem segíteni, minek utána nekem kellett az elmentett jelentést kézzel megszerkeszteni és a nem kívánt sort kitörölni

7, mikor ezt szóvá tettem, a mellett, hogy képtelenek segíteni, mindenféle hamisítással és törvényszegéssel vádolnak, amely törvényeket aztán ide is citálnak nekem, de nekem nem a törvények idecitálása kellene, hanem egy használható programmodul!!!!

Ráadásul ez már másodszorra fordul elő, mert amikor Visualról átváltottunk Ixnetre szintén volt egy rekord, ami egy visszamenőleges okból az Ixnetbe rosszul került bele, már akkor is kézzel kellett átszerkesztenem a heti jelentést, mivel a program erre képtelen. Csak akkor ezt nem jeleztem.

Nem tudom, ennyire nem lehet ezt megérteni? Semmi bajom a tp modullal, csak kellene egy lehetőség, amivel a tp heti jelentést szerkeszteni tudom, ha nagy ritkán erre szükség adódik. Nem akarok se hamisítani se törvényt szegni, csak lekövetni az életben adódó ritka "rendszerhibákat" (A mátrix után szabadon.) Ja és nem 6x-os magyarázkodást követő tudjisten mikori táveléréssel.

Elnézést a terjengősségért, üdvözlettel: Dr Bakos

pharmacybt
Tuesday, September 25, 2018 10:17:51 AM
Tisztelt Infomix !

Beutalót hogy lehet törölni?

K.Gábor
Tuesday, September 25, 2018 10:31:19 AM
A Gyorsindítás menüsoron a Beutalás gombra kattintva az ablak ún. kórtörténet módban nyílik meg, ahol látja az előző beutalókat. Itt ha bal egérgombbal rákattint egy előző beutalóra lesz lehetőség módosítani vagy törölni.
pharmacybt
Wednesday, September 26, 2018 3:38:39 PM
Tisztelt Infomix!

Megoldható , hogy receptíráskor ne kelljen nyomtatni ,csak tárolja el egyes felírt recepteket?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, September 26, 2018 3:50:23 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Tisztelt Infomix!

Megoldható , hogy receptíráskor ne kelljen nyomtatni ,csak tárolja el egyes felírt recepteket?

Informatikailag természetesen megoldható lenne, de a jogszabály jelenleg kötelezővé teszi a nyomtatást. Gondolom, hogy e-recept-ről van szó, amikor a valódi bizonylatot a térben tárolt adat képezi. Hosszú távon ilyen esetben a felírási igazolás nyomtatása nem lesz kötelező, de átmeneti jelleggel, a betegbiztonság érdekében a jogszabály jelenleg még kötelezi a felírót a nyomtatásra.

dr. Veress Attila
Friday, September 28, 2018 9:14:58 AM
Gratula a Fejlesztőknek!

Az uj verzióval a program stabilitása, gyorsasága nagyságrendekkel javult.=d>

dr.Kovács József
Friday, September 28, 2018 11:37:14 AM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

Gratula a Fejlesztőknek!

Az uj verzióval a program stabilitása, gyorsasága nagyságrendekkel javult.=d>

Melyik verzióra gondolsz?


dr.Kovács József
dr. Veress Attila
Friday, September 28, 2018 11:41:42 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: dr. Veress Attila 

Gratula a Fejlesztőknek!

Az uj verzióval a program stabilitása, gyorsasága nagyságrendekkel javult.=d>

Melyik verzióra gondolsz?

Bocsánat.... a holnapira. Ma reggel kaptam meg előtesztelésre.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, September 28, 2018 2:09:59 PM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: dr. Veress Attila 

Gratula a Fejlesztőknek!

Az uj verzióval a program stabilitása, gyorsasága nagyságrendekkel javult.=d>

Melyik verzióra gondolsz?

Bocsánat.... a holnapira. Ma reggel kaptam meg előtesztelésre.

A sikeres tesztet követően felkerült és most már mindenki számára elérhető a verzió - remélem mindenkinek hasonló tapasztalata lesz mint Veress Attila doktor Úrnak. Köszönjük neki a segítséget a mostani tesztelésben no és a sok-sok korábbit is!

dr.Kovács József
Monday, October 1, 2018 9:31:29 AM
Laborlelet dátuma 2018.05.29. Érkeztetve: 2018.10.01. Utolsó vizsgálati eredmények panelen a labordiagnosztikánál a dátum 2018.05.29., viszont a tételes vizsgálatoknál, például vércukor: 2018.10.01. Jó ez így?
dr.Kovács József
Bacskai Mária
Monday, October 1, 2018 1:00:03 PM
A Támogatásnak küldtem jelzést, de nem hívtak vissza, úgyhogy ide írok.

Hetekkel ezelőtt jeleztem, hogy az asszisztens gépéről nem tudjuk a jelenetéseket elküldeni (visszatérő bajunk, 3-4 hétig nem megy, utána mégis, aztán megint nem), hívást / távelérést ígértek, azóta sem hívtak. Jelenleg megint nem tudunk jelentést küldeni, csak az orvosi gépről.

Múlt hét óta (már a verzióváltás előtt) az asszisztens gépe nem tud EESZT-ből leletet letölteni, a lelet látszik, hogy létezik, de ha kinyitja, csak üres szürkeség látszik, aztán a program kirúgja és be is zárul. Ezek beragadt bejelentkezésként látszanak az IxNet Központban.

Az orvosi gép továbbra is tud leletet érkeztetni.

Varga Sándor
Monday, October 1, 2018 1:22:34 PM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

A Támogatásnak küldtem jelzést, de nem hívtak vissza, úgyhogy ide írok.

Hetekkel ezelőtt jeleztem, hogy az asszisztens gépéről nem tudjuk a jelenetéseket elküldeni (visszatérő bajunk, 3-4 hétig nem megy, utána mégis, aztán megint nem), hívást / távelérést ígértek, azóta sem hívtak. Jelenleg megint nem tudunk jelentést küldeni, csak az orvosi gépről.

Múlt hét óta (már a verzióváltás előtt) az asszisztens gépe nem tud EESZT-ből leletet letölteni, a lelet látszik, hogy létezik, de ha kinyitja, csak üres szürkeség látszik, aztán a program kirúgja és be is zárul. Ezek beragadt bejelentkezésként látszanak az IxNet Központban.

Az orvosi gép továbbra is tud leletet érkeztetni.

Kedves doktornő,

Elnézést kérek a csúszásért. A támogatás kérés üzenetében sz szerepelt, hogy nem sürgős, ezért nem keresték még a kollégáim.

Az EESZT-s lelet megtakintés miatt egy távelérésre lenne szükségünk az asszisztens által használt gépen. Hamarosan keressük a megadott mobilszámon, hogy egy megfelelő időpontot találjunk a távelérésre.


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 2, 2018 9:10:35 AM
T. Infomix!

A múltkori hibás BNO kód réme kisért bennünket. Most a tételes jelentés jött vissza hibás BNO kóddal, pont annál a betegnél, annál az ellátásnál, akinél a múltkor a táppénzes jelentés is hibát dobott. Érdekes, hogy a jelentés elkészítésénél a program nem dobott hibát. Sajnos én ebben az esetben sem tudok a programba belejavítani, mivel a táppénzes modulból jött a BNO, így a megjelenés lapon (T)-s jelzéssel szerepel, és az megjelenés lapon a BNO kódoknál nem szerkeszthető, nem törölhető.

Holnapra kaptam távelérést, amit kérnék vagy legalábbis célszerű lenne, hogy megnézni, miért dobott két esetben is hibát a TB rendszere erre a BNO-ra, mi írtuk el esetleg, vagy valami más gond lehetett.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 2, 2018 9:35:26 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

A múltkori hibás BNO kód réme kisért bennünket. Most a tételes jelentés jött vissza hibás BNO kóddal, pont annál a betegnél, annál az ellátásnál, akinél a múltkor a táppénzes jelentés is hibát dobott. Érdekes, hogy a jelentés elkészítésénél a program nem dobott hibát. Sajnos én ebben az esetben sem tudok a programba belejavítani, mivel a táppénzes modulból jött a BNO, így a megjelenés lapon (T)-s jelzéssel szerepel, és az megjelenés lapon a BNO kódoknál nem szerkeszthető, nem törölhető.

Holnapra kaptam távelérést, amit kérnék vagy legalábbis célszerű lenne, hogy megnézni, miért dobott két esetben is hibát a TB rendszere erre a BNO-ra, mi írtuk el esetleg, vagy valami más gond lehetett.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Kedves Doktor Úr,

Kollegáimmal igyekezni fogunk mindent megtenni a holnapi távelérés alkalmából. Üdvözlettel: Géczi Gabriella

pharmacybt
Tuesday, October 2, 2018 9:50:58 AM
Tisztelt Infomix!

Tegnap beírtam egy beteget,a napiellátásba mert hívás volt hozzá.

Ma hogyan tudom rögzíteni az ellátását a tegnapi napi ellátáshoz hol lehet plusz adatot fölvinni?

Nagy Attila
Tuesday, October 2, 2018 9:59:15 AM
Originally Posted by: pharmacybt 

Tisztelt Infomix!

Tegnap beírtam egy beteget,a napiellátásba mert hívás volt hozzá.

Ma hogyan tudom rögzíteni az ellátását a tegnapi napi ellátáshoz hol lehet plusz adatot fölvinni?

Tisztelt Pharmacy Bt.!

A beteget elő kell venni, majd a kék fonendoszkóppal kell indítani az ellátást, (Ellátás+kórtörténet) majd ott rá kell kattintani a tegnapi ellátásra és a megjelenő menüben a módosítást választani így tudja a tegnapi ellátás módosítani.

Böjtösné Judit
Tuesday, October 2, 2018 10:39:02 AM
Tisztelt Infomix!

Többször visszajelzést kaptam patikából, hogy a Fentanyl tapasz recept vonalkódja hibás. A recepten 10 db tapasz szerepel, a vonalkód 10 csomag, azaz 50 db tapaszt ad ki. Megköszönném, ha ennek utána tudnának nézni.

Böjtösné Judit

asszisztens

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 2, 2018 11:10:57 AM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Tisztelt Infomix!

Többször visszajelzést kaptam patikából, hogy a Fentanyl tapasz recept vonalkódja hibás. A recepten 10 db tapasz szerepel, a vonalkód 10 csomag, azaz 50 db tapaszt ad ki. Megköszönném, ha ennek utána tudnának nézni.

Böjtösné Judit

asszisztens

Minden ilyen esetben igyekszünk a "végére járni" a dolgoknak. Ön egyébként ha lekérdezi a felírt vényt az EESZT-ből, akkor mit kap vissza? 10 darab tapaszt, vagy 10 csomag tapaszt? Ezen túl még tudnunk kellene a Patika nevét és elérhetőségét ( esetleg privátban, vagy email-ben az infomix@infomix.hu címre átküldené).Megkérdezzük milyen patikai szoftvert használnak, s egyeztetünk a patikai szoftver gazdájával, hogy mi okozhatja a problémát. Ilyenkor tipikusan nem a vonalkód a rossz, hanem a vonalkód tartalmának az "értelmezése" a szoftver által- de persze meg kell nézzük a konkrét felírást. Előre is köszönjük!

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Tuesday, October 2, 2018 3:52:16 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Laborlelet dátuma 2018.05.29. Érkeztetve: 2018.10.01. Utolsó vizsgálati eredmények panelen a labordiagnosztikánál a dátum 2018.05.29., viszont a tételes vizsgálatoknál, például vércukor: 2018.10.01. Jó ez így?

Tisztelt Doktor Úr!

Kipróbáltuk ugyanezekkel a dátumokkal, értékekkel, de nekünk mindenhol a lelet dátumával, azaz május 29-cel jelent meg a lekérdezésben, speciális lekérdezésben, infolapon, korábbi eredményekben a tételes értékeknél is. Esetleg meg tudná jelölni pontosan, hol jelent meg az október 1, vagy tudna egy képet küldeni róla? Köszönjük.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 2, 2018 6:08:15 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Tisztelt Infomix!

Többször visszajelzést kaptam patikából, hogy a Fentanyl tapasz recept vonalkódja hibás. A recepten 10 db tapasz szerepel, a vonalkód 10 csomag, azaz 50 db tapaszt ad ki. Megköszönném, ha ennek utána tudnának nézni.

Böjtösné Judit

asszisztens

Minden ilyen esetben igyekszünk a "végére járni" a dolgoknak. Ön egyébként ha lekérdezi a felírt vényt az EESZT-ből, akkor mit kap vissza? 10 darab tapaszt, vagy 10 csomag tapaszt? Ezen túl még tudnunk kellene a Patika nevét és elérhetőségét ( esetleg privátban, vagy email-ben az infomix@infomix.hu címre átküldené).Megkérdezzük milyen patikai szoftvert használnak, s egyeztetünk a patikai szoftver gazdájával, hogy mi okozhatja a problémát. Ilyenkor tipikusan nem a vonalkód a rossz, hanem a vonalkód tartalmának az "értelmezése" a szoftver által- de persze meg kell nézzük a konkrét felírást. Előre is köszönjük!

Kedves Böjtösné Judit,

Most hívtak a gyógyszertári szoftver fejlesztői, hogy megbeszélték a patikával a dolgot, kezelési probléma lehetett. A lényeg, hogy az Önök által felírt vény jó volt, valóban 10 tapasz szerepelt rajta , a vonalkód pedig hibátlan volt ( ami egyébiránt csak az EESZT által adott eRECept egyedi azonosítóját tartalmazza). Ilyen esetek mindenhol előfordulnak, ahol több szereplő, többféle program segítségével “kommunikál” egymással.

Köszönöm szépen a segítségét és türelmét.

Géczi Gabriella

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Tuesday, October 2, 2018 6:54:48 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

A múltkori hibás BNO kód réme kisért bennünket. Most a tételes jelentés jött vissza hibás BNO kóddal, pont annál a betegnél, annál az ellátásnál, akinél a múltkor a táppénzes jelentés is hibát dobott. Érdekes, hogy a jelentés elkészítésénél a program nem dobott hibát. Sajnos én ebben az esetben sem tudok a programba belejavítani, mivel a táppénzes modulból jött a BNO, így a megjelenés lapon (T)-s jelzéssel szerepel, és az megjelenés lapon a BNO kódoknál nem szerkeszthető, nem törölhető.

Holnapra kaptam távelérést, amit kérnék vagy legalábbis célszerű lenne, hogy megnézni, miért dobott két esetben is hibát a TB rendszere erre a BNO-ra, mi írtuk el esetleg, vagy valami más gond lehetett.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Kedves Doktor Úr,

Kollegáimmal igyekezni fogunk mindent megtenni a holnapi távelérés alkalmából. Üdvözlettel: Géczi Gabriella

Nálam a változás jelentés jön vissza hibával 2. hónapja. Más a TB nél a születési idő, mint a jelentésben.

Kijavítottam, újból küldtem a jelentést, ugyanaz a hiba jön vissza.

Szetetnék segítséget kérni.

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Wednesday, October 3, 2018 12:19:55 PM
Originally Posted by: pheni 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

A múltkori hibás BNO kód réme kisért bennünket. Most a tételes jelentés jött vissza hibás BNO kóddal, pont annál a betegnél, annál az ellátásnál, akinél a múltkor a táppénzes jelentés is hibát dobott. Érdekes, hogy a jelentés elkészítésénél a program nem dobott hibát. Sajnos én ebben az esetben sem tudok a programba belejavítani, mivel a táppénzes modulból jött a BNO, így a megjelenés lapon (T)-s jelzéssel szerepel, és az megjelenés lapon a BNO kódoknál nem szerkeszthető, nem törölhető.

Holnapra kaptam távelérést, amit kérnék vagy legalábbis célszerű lenne, hogy megnézni, miért dobott két esetben is hibát a TB rendszere erre a BNO-ra, mi írtuk el esetleg, vagy valami más gond lehetett.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Kedves Doktor Úr,

Kollegáimmal igyekezni fogunk mindent megtenni a holnapi távelérés alkalmából. Üdvözlettel: Géczi Gabriella

Nálam a változás jelentés jön vissza hibával 2. hónapja. Más a TB nél a születési idő, mint a jelentésben.

Kijavítottam, újból küldtem a jelentést, ugyanaz a hiba jön vissza.

Szetetnék segítséget kérni.

Köszönöm a gyors segítséget!!

pharmacybt
Wednesday, October 3, 2018 1:01:45 PM
Tisztelt Imnfomix!

Szeretném megújítani a lejárt törzskartonokat de nem engedi okézni a végén a program azt írja:" A Cím régi formátumú.Javítsa a karton ablakon és emelje be ide."

Na ez az ami az istenért sem sikerül. Hogy lehet ezt megoldani?

Varga Sándor
Wednesday, October 3, 2018 1:10:36 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Tisztelt Imnfomix!

Szeretném megújítani a lejárt törzskartonokat de nem engedi okézni a végén a program azt írja:" A Cím régi formátumú.Javítsa a karton ablakon és emelje be ide."

Na ez az ami az istenért sem sikerül. Hogy lehet ezt megoldani?

Az új formátumú cím megadásánál a visualhoz hasonlóan külön töltendő az irányítószám, a település név, és azon belül a cím. A cím melletti ceruza ikonra kattintva tudja az utca, házszám adatokat megadni. Ilyenkor az alsó sorban a beírás befejezéséig látható az a cím, ami a paciensnél szerepel, ez segíti a módosítást.


Varga Sándor
pharmacybt
Friday, October 5, 2018 1:20:32 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Tisztelt Imnfomix!

Szeretném megújítani a lejárt törzskartonokat de nem engedi okézni a végén a program azt írja:" A Cím régi formátumú.Javítsa a karton ablakon és emelje be ide."

Na ez az ami az istenért sem sikerül. Hogy lehet ezt megoldani?

Az új formátumú cím megadásánál a visualhoz hasonlóan külön töltendő az irányítószám, a település név, és azon belül a cím. A cím melletti ceruza ikonra kattintva tudja az utca, házszám adatokat megadni. Ilyenkor az alsó sorban a beírás befejezéséig látható az a cím, ami a paciensnél szerepel, ez segíti a módosítást.

Igen,így próbálom javítani,bár nem értem miért nem megfelelő, hiszen eddig is be van írva az írányítószám, településnév pontos cím, tehát csak ismételni tudom . de akkor sem megfelelő a címformátum. [azta]