Varga Sándor
Wednesday, May 20, 2020 12:16:41 PM
Originally Posted by: joegyori 

Na, akkor most egy alapkérdés.

AZ email-címemet most 3x próbáltam átírni, de nem engedi a rendszer, ill. az átírást nem veszi figyelembe, marad a régi.

Mit csinálok itt rosszul?

Kedves doktorúr,

hol próbálja átírni?

Az email cím több helyen (orvos, rendelés, intézet, rendszer) is megadható. Másképpen használjuk egy háziorvosi praxis, egy magánorvos, vagy egy több rendeléssel működő intézmény esetén.


Varga Sándor
dr.Kovács József
Wednesday, May 20, 2020 12:18:12 PM
Originally Posted by: joegyori 

Na, akkor most egy alapkérdés.

AZ email-címemet most 3x próbáltam átírni, de nem engedi a rendszer, ill. az átírást nem veszi figyelembe, marad a régi.

Mit csinálok itt rosszul?

A szervezet karbantartásnál lehet átírni.


dr.Kovács József
joegyori
Wednesday, May 20, 2020 12:19:11 PM
Kedves Sándor!

Köszönöm, megoldódott.

Nem gondoltam, hogy emailben kell majd megerősítenem. De sikerült!

Elnézést.

GyJ

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: joegyori 

Na, akkor most egy alapkérdés.

AZ email-címemet most 3x próbáltam átírni, de nem engedi a rendszer, ill. az átírást nem veszi figyelembe, marad a régi.

Mit csinálok itt rosszul?

Kedves doktorúr,

hol próbálja átírni?

Az email cím több helyen (orvos, rendelés, intézet, rendszer) is megadható. Másképpen használjuk egy háziorvosi praxis, egy magánorvos, vagy egy több rendeléssel működő intézmény esetén.

joegyori
Wednesday, May 20, 2020 12:20:37 PM
Nem írtam, így félreérthető volt: az itteni, a weboldalon lévő emailt akartam módosítani, ami aztán sikerült. :)

Originally Posted by: joegyori 

Kedves Sándor!

Köszönöm, megoldódott.

Nem gondoltam, hogy emailben kell majd megerősítenem. De sikerült!

Elnézést.

GyJ

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: joegyori 

Na, akkor most egy alapkérdés.

AZ email-címemet most 3x próbáltam átírni, de nem engedi a rendszer, ill. az átírást nem veszi figyelembe, marad a régi.

Mit csinálok itt rosszul?

Kedves doktorúr,

hol próbálja átírni?

Az email cím több helyen (orvos, rendelés, intézet, rendszer) is megadható. Másképpen használjuk egy háziorvosi praxis, egy magánorvos, vagy egy több rendeléssel működő intézmény esetén.

Varga Sándor
Wednesday, May 20, 2020 12:21:05 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: joegyori 

Kedves Sándor!

Ismét egy kérdés. Hogy tudom csatolni a telemedicinális ellátás esetén a különböző keletkezett file-okat? Ezt korábban már leírták valahol?

Hozott leletnél, dokumentum csatolás. Itt többféle lehetőség van.

Elérhető a háziorvosi ellátás ablakon is egy csatolt dokumentum fül. Ez valójában bármilyen fájl csatolására alkalmas, lehet kép, hang vagy videó fájl is.

Ez a csatolt dokumentum érhető el számos helyen a programban, és a táppénzhez hasonlóan, a táblázatban a dokumentum sorában található kis email ikonnal továbbítható elektronikusan.

Egy fontos dolgot kell tudnia még, a táppénzes igazolás kivételével minden egyéb így küldött dokumentum jelszóval védett email mellékletként kerül kiküldésre.


Varga Sándor
joegyori
Wednesday, May 20, 2020 12:22:22 PM
Köszönöm, de mi a helyzet az EESZT-s csatolmányokkal?

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: joegyori 

Kedves Sándor!

Az utolsó verzióváltásnál az "Email küldés dokumentum csatolásból" leírásánál szerepel, hogy az összes helyen, ahol a csatolás funkció szerepel...

A gyakorlatban nem látom, hogy ez hogy működik pontosan.

Ahol SIKERÜLT, az a "Csatolt dokumentumok" ("Regisztráció" fül alatt), és ott a kiválasztott dokumentum az emailben tényleg küldhető.

De mi a helyzet, ha egyszerűen pl. a "Hozott leletek"-nél veszek elő egy csatolt pdf-file-t, ott nem ajánlja fel az email-lehetőséget.

Remélem, érthető a kérdés. És elnézést, biztos egyszerű a válasz is, csak én nem jöttem rá.

Csatolni kell a megfelelő file-t valamilyen módon (szkennelés, beolvasás, stb.). Ezután OK, ekkor megjelenik egy új sor a beviteli ablak tetején és ott van egy e-mail küldés ikon, azzal lehet.

Varga Sándor
Wednesday, May 20, 2020 12:54:02 PM
Originally Posted by: joegyori 

Köszönöm, de mi a helyzet az EESZT-s csatolmányokkal?

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: joegyori 

Kedves Sándor!

Az utolsó verzióváltásnál az "Email küldés dokumentum csatolásból" leírásánál szerepel, hogy az összes helyen, ahol a csatolás funkció szerepel...

A gyakorlatban nem látom, hogy ez hogy működik pontosan.

Ahol SIKERÜLT, az a "Csatolt dokumentumok" ("Regisztráció" fül alatt), és ott a kiválasztott dokumentum az emailben tényleg küldhető.

De mi a helyzet, ha egyszerűen pl. a "Hozott leletek"-nél veszek elő egy csatolt pdf-file-t, ott nem ajánlja fel az email-lehetőséget.

Remélem, érthető a kérdés. És elnézést, biztos egyszerű a válasz is, csak én nem jöttem rá.

Csatolni kell a megfelelő file-t valamilyen módon (szkennelés, beolvasás, stb.). Ezután OK, ekkor megjelenik egy új sor a beviteli ablak tetején és ott van egy e-mail küldés ikon, azzal lehet.

A hozott lelteknél, kórtörténetes indítással a kérdéses leletet kiválasztva, az EESZT-ből érkezett EHR dokumentumok is megjelennek a táblázatban, és onnan ugyan úgy küldhető email mellékletként.


Varga Sándor
Balazsp
Tuesday, May 26, 2020 11:32:52 AM
T. Infomix!

Magisztrális készítmény felírással kapcsolatban lenne kérdésem.

Atropin cseppet írtunk fel Főorvosnő a páciensnek 1 éve,oculogutta atropini, gta 10, mds 3 x bal szembe 2 x 5 ml kiszerelésben.

Az előzményekből beemelem a receptet, de most 1 x kellene csepegtetni a jobb szembe, ezzt valahol ki tudom javítani?

Ügyködtem egy darabig, de nem sikerült, a karbantartásnál írtam át, de ez nem a leg logikusabb, van más módja?

Köszönöm!

Balázs

Varga Sándor
Tuesday, May 26, 2020 11:49:07 AM
Originally Posted by: Balazsp 

T. Infomix!

Magisztrális készítmény felírással kapcsolatban lenne kérdésem.

Atropin cseppet írtunk fel Főorvosnő a páciensnek 1 éve,oculogutta atropini, gta 10, mds 3 x bal szembe 2 x 5 ml kiszerelésben.

Az előzményekből beemelem a receptet, de most 1 x kellene csepegtetni a jobb szembe, ezzt valahol ki tudom javítani?

Ügyködtem egy darabig, de nem sikerült, a karbantartásnál írtam át, de ez nem a leg logikusabb, van más módja?

Köszönöm!

Balázs

Kedves Balázs,

Amikor egy magis receptet választanak ki felírásra, van lehetőség annak a tartalmában módosítani. Ehhez a felírandó receptek táblázatban kell a magis nevén jobb egérgombbal kattintani.

A módosítás végén több lehetőség is van.

Lehet a módosított tartalmat tárolni, mintha a karbantartásban módosítottak volna a tartalmon.

Lehet a módosítást másik magis receptként tárolni, ebben az esetben megmarad az eredeti is, és új néven menthető a módosított.

És meghagyható az eredeti tartalom is, ebben az esetben a módosítás csak erre az egy felírásra érvényes.


Varga Sándor
Hajnalné
Thursday, May 28, 2020 9:06:04 AM
Tisztelt Infomix!

Számlázó programjukat használjuk. A július 1-i változások miatt (NAV felé jelentés) van-e valamilyen teendőnk vagy automatikusan jelenteni fog a program?

Köszönöm

Hajnalné

Varga Sándor
Thursday, May 28, 2020 9:16:30 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Számlázó programjukat használjuk. A július 1-i változások miatt (NAV felé jelentés) van-e valamilyen teendőnk vagy automatikusan jelenteni fog a program?

Köszönöm

Hajnalné

Kedves Hajnalné,

A számla moduljaink működésében benne van az Online beküldéshez szükséges minden funkció. Ahhoz, hogy ez működjön is, a Praxis adtok Belépés fülén az Online számla - technikai adatok részben kell megadni a NAV-os adatokat.

Ezek: felhasználó név és a hozzá tartozó jelszó, valamint az aláíró kulcs és a cserekulcs.

Amennyiben ezek meg vannak, úgy az érvényes jogszabályok szerinti beküldés a számla kiállításával megtörténik.


Varga Sándor
Hajnalné
Thursday, May 28, 2020 9:41:40 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Számlázó programjukat használjuk. A július 1-i változások miatt (NAV felé jelentés) van-e valamilyen teendőnk vagy automatikusan jelenteni fog a program?

Köszönöm

Hajnalné

Kedves Hajnalné,

A számla moduljaink működésében benne van az Online beküldéshez szükséges minden funkció. Ahhoz, hogy ez működjön is, a Praxis adtok Belépés fülén az Online számla - technikai adatok részben kell megadni a NAV-os adatokat.

Ezek: felhasználó név és a hozzá tartozó jelszó, valamint az aláíró kulcs és a cserekulcs.

Amennyiben ezek meg vannak, úgy az érvényes jogszabályok szerinti beküldés a számla kiállításával megtörténik.

Ez nekünk teljesen üres. 😞 Honnan tudok ilyen kulcsokat igényelni?

Varga Sándor
Thursday, May 28, 2020 10:15:11 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Számlázó programjukat használjuk. A július 1-i változások miatt (NAV felé jelentés) van-e valamilyen teendőnk vagy automatikusan jelenteni fog a program?

Köszönöm

Hajnalné

Kedves Hajnalné,

A számla moduljaink működésében benne van az Online beküldéshez szükséges minden funkció. Ahhoz, hogy ez működjön is, a Praxis adtok Belépés fülén az Online számla - technikai adatok részben kell megadni a NAV-os adatokat.

Ezek: felhasználó név és a hozzá tartozó jelszó, valamint az aláíró kulcs és a cserekulcs.

Amennyiben ezek meg vannak, úgy az érvényes jogszabályok szerinti beküldés a számla kiállításával megtörténik.

Ez nekünk teljesen üres. 😞 Honnan tudok ilyen kulcsokat igényelni?

Elnézést, azt hittem ez az infó megvan, de akkor egy kis segítség azoknak is, akik még hasonló cipőben járnak

A számlakibocsátó adóalanyoknak a NAV Online számla rendszerében regisztrálniuk kell https://onlineszamla.nav.gov.hu 

Ezen az oldalon sok információ fent van a lépésekről, a regisztrációról, és a 1819-es telefonszámon is kérhetnek segítséget.

Regisztrációt követően úgynevezett technikai felhasználót is generálni kell a weboldalon.

A generálás során 4 alapadat lesz legenerálva:

felhasználó neve

jelszó

aláíró kulcs

cserekulcs

Ha ez a 4 adat megvan, ezeket kell majd a fent leírt részben megadni az Ixnetben.


Varga Sándor
dr.Kovács József
Thursday, May 28, 2020 12:03:07 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Számlázó programjukat használjuk. A július 1-i változások miatt (NAV felé jelentés) van-e valamilyen teendőnk vagy automatikusan jelenteni fog a program?

Köszönöm

Hajnalné

Kedves Hajnalné,

A számla moduljaink működésében benne van az Online beküldéshez szükséges minden funkció. Ahhoz, hogy ez működjön is, a Praxis adtok Belépés fülén az Online számla - technikai adatok részben kell megadni a NAV-os adatokat.

Ezek: felhasználó név és a hozzá tartozó jelszó, valamint az aláíró kulcs és a cserekulcs.

Amennyiben ezek meg vannak, úgy az érvényes jogszabályok szerinti beküldés a számla kiállításával megtörténik.

Ez nekünk teljesen üres. 😞 Honnan tudok ilyen kulcsokat igényelni?

Elnézést, azt hittem ez az infó megvan, de akkor egy kis segítség azoknak is, akik még hasonló cipőben járnak

A számlakibocsátó adóalanyoknak a NAV Online számla rendszerében regisztrálniuk kell https://onlineszamla.nav.gov.hu 

Ezen az oldalon sok információ fent van a lépésekről, a regisztrációról, és a 1819-es telefonszámon is kérhetnek segítséget.

Regisztrációt követően úgynevezett technikai felhasználót is generálni kell a weboldalon.

A generálás során 4 alapadat lesz legenerálva:

felhasználó neve

jelszó

aláíró kulcs

cserekulcs

Ha ez a 4 adat megvan, ezeket kell majd a fent leírt részben megadni az Ixnetben.

Aki ezeket már megtette nincs további teendője? Július 1-el automatikusan indul fog a jelentés?


dr.Kovács József
Varga Sándor
Thursday, May 28, 2020 12:45:09 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Számlázó programjukat használjuk. A július 1-i változások miatt (NAV felé jelentés) van-e valamilyen teendőnk vagy automatikusan jelenteni fog a program?

Köszönöm

Hajnalné

Kedves Hajnalné,

A számla moduljaink működésében benne van az Online beküldéshez szükséges minden funkció. Ahhoz, hogy ez működjön is, a Praxis adtok Belépés fülén az Online számla - technikai adatok részben kell megadni a NAV-os adatokat.

Ezek: felhasználó név és a hozzá tartozó jelszó, valamint az aláíró kulcs és a cserekulcs.

Amennyiben ezek meg vannak, úgy az érvényes jogszabályok szerinti beküldés a számla kiállításával megtörténik.

Ez nekünk teljesen üres. 😞 Honnan tudok ilyen kulcsokat igényelni?

Elnézést, azt hittem ez az infó megvan, de akkor egy kis segítség azoknak is, akik még hasonló cipőben járnak

A számlakibocsátó adóalanyoknak a NAV Online számla rendszerében regisztrálniuk kell https://onlineszamla.nav.gov.hu 

Ezen az oldalon sok információ fent van a lépésekről, a regisztrációról, és a 1819-es telefonszámon is kérhetnek segítséget.

Regisztrációt követően úgynevezett technikai felhasználót is generálni kell a weboldalon.

A generálás során 4 alapadat lesz legenerálva:

felhasználó neve

jelszó

aláíró kulcs

cserekulcs

Ha ez a 4 adat megvan, ezeket kell majd a fent leírt részben megadni az Ixnetben.

Aki ezeket már megtette nincs további teendője? Július 1-el automatikusan indul fog a jelentés?

Igen, minden olyan számla, ami a jogszabály szerint beküldendő a háttérben beküldésre kerül.

Abban az esetben, ha a beküldés valamilyen oknál fogva nem történik minden Ixnet belépéskor figyelmeztető üzenet jelenik meg. Ezek beküldése az Online számlák - teljesítetlen tételek menüpontban utólag beküldhető, az utólagos TAJ jogviszony ellenőrzéshez hasonlóan.


Varga Sándor
pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Thursday, May 28, 2020 5:04:59 PM
A számlázás minden IxNet programnál működik a fenti beállításokat követően, vagy külön megvásárolható modul?
Varga Sándor
Thursday, May 28, 2020 5:13:01 PM
Originally Posted by: pheni 

A számlázás minden IxNet programnál működik a fenti beállításokat követően, vagy külön megvásárolható modul?

Maestro szinten felár nélkül elérhető.

Forte és Primo szinten egy modul, amit a Rendszer - Modulok ki/be kapcsolása menüpontban tud megrendelni.


Varga Sándor
Dr Rétei Ágnes
Tuesday, June 2, 2020 6:50:32 AM
Nem tudom elküldeni a havi jelentéseket, mert egy figyelmeztetés jelenik meg:

Ismeretlen okból nem tud feljelentkezni az Ejelentés szerverére! A következő DLL betöltése sikertelen: "libejelentes.dll": A megadott modul nem található. (A kivétel HRESULT-értéke:0x8007007E)

Kamocsay Gabriella

Varga Sándor
Tuesday, June 2, 2020 9:11:33 AM
Originally Posted by: Casus 

Nem tudom elküldeni a havi jelentéseket, mert egy figyelmeztetés jelenik meg:

Ismeretlen okból nem tud feljelentkezni az Ejelentés szerverére! A következő DLL betöltése sikertelen: "libejelentes.dll": A megadott modul nem található. (A kivétel HRESULT-értéke:0x8007007E)

Kamocsay Gabriella

Kedves Orsolya,

Kollégám keresni fogja a délelőtt folyamán egy távelérés miatt.


Varga Sándor
Dr.Ghanem Niyaz
Tuesday, June 2, 2020 9:51:32 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Casus 

Nem tudom elküldeni a havi jelentéseket, mert egy figyelmeztetés jelenik meg:

Ismeretlen okból nem tud feljelentkezni az Ejelentés szerverére! A következő DLL betöltése sikertelen: "libejelentes.dll": A megadott modul nem található. (A kivétel HRESULT-értéke:0x8007007E)

Kamocsay Gabriella

Kedves Orsolya,

Kollégám keresni fogja a délelőtt folyamán egy távelérés miatt.

Nálam ugyanez a probléma !!

Dr. Ghanem Niyaz

Záhony Gyermekorvosi rendelő

Dr Rétei Ágnes
Tuesday, June 2, 2020 11:35:53 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Casus 

Nem tudom elküldeni a havi jelentéseket, mert egy figyelmeztetés jelenik meg:

Ismeretlen okból nem tud feljelentkezni az Ejelentés szerverére! A következő DLL betöltése sikertelen: "libejelentes.dll": A megadott modul nem található. (A kivétel HRESULT-értéke:0x8007007E)

Kamocsay Gabriella

Kedves Orsolya,

Kollégám keresni fogja a délelőtt folyamán egy távelérés miatt.

Nálam ugyanez a probléma !!

Dr. Ghanem Niyaz

Záhony Gyermekorvosi rendelő

Táveléréssel sikerült megoldani, köszönjük!

Kamocsay Gabriella

dr.Kovács József
Monday, June 8, 2020 11:40:43 AM
1. Gyógyszerválasztás terápiás lapról, melyek között szerepel lejárt javaslatos gyógyszer (piros), - összes kiválasztása esetén ezek nem kerülnek be a listába. Egyenként kiválasztva bekerül.

2. Hol tudom a számlára kerülő tételek ÁFA kategóriáját beállítani? (TAM, közérdekű, stb...).


dr.Kovács József
Varga Sándor
Monday, June 8, 2020 12:12:00 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

1. Gyógyszerválasztás terápiás lapról, melyek között szerepel lejárt javaslatos gyógyszer (piros), - összes kiválasztása esetén ezek nem kerülnek be a listába. Egyenként kiválasztva bekerül.

2. Hol tudom a számlára kerülő tételek ÁFA kategóriáját beállítani? (TAM, közérdekű, stb...).

Kedves doktorúr,

A TH lapról történő felírásnál az Összes kiválasztása gomb jobb szélére kattintva úgy választható ki az összes TH lapon szereplő készítmény, hogy a lejárt szakorvosi javaslatosak is kiválasztásra kerülnek.

A számlára kerülő tételek ÁFA tartalmát egyszeri beállítással magán a számlán, a számlára emelt tételeknél tudja változtatni. Ha véglegesen szeretné átállítani, akkor a számlára emelhető szolgáltatás tételek melletti fogaskerékre kattintva tud belépni a tételek karbantartásába.


Varga Sándor
mehesdoki
Tuesday, June 9, 2020 10:52:51 AM
Jó napot kívánok!

Jelezni szeretném, hogy a szakorovosi javalatoka kiállítás dátumához képest 3 hónapra állítodnak, hiába 6 vagy 12 hónapos érvényességel lettek rögzítve.

Segítségüket nagyon szépen köszönöm.

Tisztelettel: Dr. Méhes Zoltán

dr. Szemerédi László
Tuesday, June 9, 2020 2:10:09 PM
Beteggel foglalkozva sokszor egy másik beteg ellátását is megnyitjuk (pl. EKG-t készítünk, közben valaki telefonál). Lehet-e kérni olyan beállítási lehetőséget, hogy az új beteget kiválasztva "automatikusan" elinduljon az "Új ellátás" ablak, azaz ne kelljen erre külön rákattintani? Pl. Páciens választás panel beállításaiban egy kiválasztható/pipálható opció?

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

dr. Veress Attila
Tuesday, June 9, 2020 2:50:43 PM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Beteggel foglalkozva sokszor egy másik beteg ellátását is megnyitjuk (pl. EKG-t készítünk, közben valaki telefonál). Lehet-e kérni olyan beállítási lehetőséget, hogy az új beteget kiválasztva "automatikusan" elinduljon az "Új ellátás" ablak, azaz ne kelljen erre külön rákattintani? Pl. Páciens választás panel beállításaiban egy kiválasztható/pipálható opció?

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

Pont erre való a zöld fonendoszkóp. ( Csak sikerült jól edugni a fejlesztőknek...)

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, June 9, 2020 2:59:14 PM
ez azt jelentené, hogy két beteg van egyszerre nyitva? vagy akár több is ?
dr. Veress Attila
Tuesday, June 9, 2020 3:03:37 PM
Originally Posted by: kleh 

ez azt jelentené, hogy két beteg van egyszerre nyitva? vagy akár több is ?

igen. akár több is egyszerre. A jobb felső sarokban levő "paciensek" gomb mutaja, hogy egyszerre hányan vannak nyitva. Onnan lehet váltani közöttük.

Varga Sándor
Tuesday, June 9, 2020 3:06:02 PM
Originally Posted by: kleh 

ez azt jelentené, hogy két beteg van egyszerre nyitva? vagy akár több is ?

Igen,

A zöld fonendoszkóp a kórtörténetes ellátás ikon alsó részét lenyitva indítható, ezzel a módszerrel egy folyamatban lévő ellátás közben nyitható másik paciens számára új.

A másik megoldás a paciens választás alján található Gyorsindítási sáv opció bekapcsolása. Ezzel a lehetőséggel egy folyamatban lévő ellátás közben a paciens választást kell leindítani. A kiválasztott másik személynek a paciens lista alján megjelenő ikonokkal lehet új tevékenységet indítani. pl. ellátás, recept, hozott lelet stb.

Ha több paciens van egy időben elővéve, az Ixnet jobb felső sarkánál látható Páciensek ikon mutatja ezeket. Erre rákattintva lehet az elővett paciensek között váltani.


Varga Sándor
dr. Szemerédi László
Tuesday, June 9, 2020 3:56:11 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: kleh 

ez azt jelentené, hogy két beteg van egyszerre nyitva? vagy akár több is ?

Igen,

A zöld fonendoszkóp a kórtörténetes ellátás ikon alsó részét lenyitva indítható, ezzel a módszerrel egy folyamatban lévő ellátás közben nyitható másik paciens számára új.

A másik megoldás a paciens választás alján található Gyorsindítási sáv opció bekapcsolása. Ezzel a lehetőséggel egy folyamatban lévő ellátás közben a paciens választást kell leindítani. A kiválasztott másik személynek a paciens lista alján megjelenő ikonokkal lehet új tevékenységet indítani. pl. ellátás, recept, hozott lelet stb.

Ha több paciens van egy időben elővéve, az Ixnet jobb felső sarkánál látható Páciensek ikon mutatja ezeket. Erre rákattintva lehet az elővett paciensek között váltani.

A betegek közti váltás tiszta sor.

A második beteg megnyitása nálam úgy történt, hogy a gyorsindítás sávon "Választ", majd kettő katt, majd az eszközsoron piros fonendoszkóp. Ezt szerettem volna megspórolni, tehát hogy kettő katt-ra már meg is nyíljon az új ellátás. A zöld fonendoszkópot több év után most látom először! [nmosoly] De látom, ha csak ráállok az új betegre, akkor Shift+1-el megnyílik. Sztem ez lesz a nyerő, erre áll rá a kezem leginkább. Köszönöm.