Nagy Tamás
Wednesday, May 12, 2021 9:06:09 AM
EESZT szolgáltatások akadozása

Az alábbi tájékoztatást kaptuk az OKFŐ-től:

Ezúton értesítjük, hogy NISZ hálózati fennakadások miatt az EESZT szolgáltatások és a portálfelületek 2021. május 12. 08:30 óta korlátozottan érhetők el.

A betegellátás menetét a fennakadás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A gyógyszertári rendszerekben a receptkiadás funkció továbbra is zavartalanul elérhető.

Megértését és türelmét köszönjük!

EESZT Üzemeltetés

Varga Sándor
Wednesday, May 12, 2021 9:08:38 AM
EESZT működési fennakadás

Megérkezett a hivatalos tájékoztató.

"EESZT szolgáltatások akadozása

OKFŐ

Ezúton értesítjük, hogy NISZ hálózati fennakadások miatt az EESZT szolgáltatások és a portálfelületek 2021. május 12. 08:30 óta korlátozottan érhetők el.

A betegellátás menetét a fennakadás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A gyógyszertári rendszerekben a receptkiadás funkció továbbra is zavartalanul elérhető.

Megértését és türelmét köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

Az erről szóló tájékoztató az OKFŐ RSS üzeneteként is megjelenik minden rendszerünkben

UserPostedImage


Varga Sándor
Varga Sándor
Tuesday, June 8, 2021 8:48:34 AM
EESZT - ESZIG csatlakozási probléma

Ma reggel több felhasználónk is jelezte, hogy a rendszeréből nem sikerül az EESZT-be belépés eSzemélyi használatával.

Az eSzemélyi kliens programhoz új verzió érhető el, ez okozza a problémát.

Amennyiben a számítógépén ez az üzenet jelenik meg, kérjük kattintson az OK gombra. Ezt követően a tapasztalatok szerint működik az EESZT belépés.

UserPostedImage

Amennyiben nincs ilyen üzenet, kérjük ellenőrizze a windows tálcán, nem került-e a háttérbe. ha ilyet lát, kattintson rá, ús úgy tudja az üzenetet OK-zni.

UserPostedImage

Ha az Esziges belépés továbbra sem működik, kérjük frissítse az eSzemélyihez tartozó kliens programot a számítógépén az alábbi lépésekkel.

Zárja be az orvosi programot.

Indítsa el az eSzemélyi kliens programját az alábbi ikonra kattintva

UserPostedImage

Kattintson bal oldalon a beállításokra, majd lent a frissítések ellenőrzése gombra.

UserPostedImage

Ha a frissítés ellenőrzése talál újabb (1.6-os kezdetű) verziót, azt a frissítés telepítése gombra kattintva tudja telepíteni.

UserPostedImage

Fogadja el a licence szerződés feltételeit, és kattintson a tovább gombra.

UserPostedImage

A következő képernyőn kattintson a telepítés gombra.

UserPostedImage

A telepítés befejezését követően bezárhatja az eSzig kliens programot, és indíthatja az orvosi rendszert.


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, June 30, 2021 10:00:56 AM
Az infomIx Kft minden dolgozója nevében köszöntjük az Egészségügyben dolgozókat a Semmelweis nap alkalmából!

UserPostedImage


Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, July 5, 2021 11:46:27 AM
eSzemélyi kliens szoftver verziófrissítés!

Az EESZT üzemeltetéstől érkezett kérés

"Tisztelt Intézményvezető!

Az IdomSoft Zrt. kérésére 2021.08.31.-ig szükséges minden eSzemélyi kliens szoftver verziófrissítése az 1.6-os vagy az aktuálisan elérhető magasabb verzióra. A határidő lejárta után nem lesz lehetséges az 1.5-ös verziók használata mellett az EESZT-be való bejelentkezés eSzemélyi igazolvánnyal.

A frissítés a csatolt dokumentum szerint végezhető el. 

Kérjük, intézkedjen az eSzemélyi kliens szoftver verziófrissítéséről, mert 2021.08.31. után kizárólag frissített eSzemélyi klienssel működik az azonosítás, az EESZT-be történő belépés is csak így lesz lehetséges!

Kérdés esetén, kérjük, konzultáljon intézményi informatikusával, vagy keresse az EESZT Kiemelt Helpdesk munkatársait munkaidőben a +36 1 920 1050-es telefonszámon, vagy a helpdesk.eeszt@okfo.gov.hu email címen!

Együttműködését köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"


Varga Sándor
kantorm
Friday, September 17, 2021 1:05:08 PM
Kedves Felhasználóink!

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy idén is kiállítunk a Házi Gyermekorvosok Egyesülete által rendezett Kávészünet konferencián.

Szívesen várunk minden érdeklődőt a standunknál, a mai és holnapi napon!

Üdvözlettel:

Az infomIx csapata

UserPostedImage

Varga Sándor
Monday, September 20, 2021 9:51:54 AM
HGYE Kávészünet 2021

Szeretnénk megköszönni mindenkinek, hogy a HGYE Kávészünet konferencián felkereste a standunkat.

Nagy örömmel töltött el, hogy a Praxisközösségek számára készült fejlesztéseket, a program működését megmutathattam.

A gyermekorvosokat kiemelten érintő oltási protokoll, illetve a Praxisközösségek számára sok hasznos kiegészítést tartalmazó Paciens portál modul volt, ami a praxisközösség mellett szinte minden beszélgetés során felmerült.

Remélem, reméljük, hogy a következő rendezvényen is személyesen találkozunk.


Varga Sándor
kantorm
Wednesday, October 27, 2021 1:08:09 PM
FONTOS INFORMÁCIÓ az EESZT-től!

"Tisztelt Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a mai napon ( 2021.10.27.), a délután folyamán eGYSE telepítés miatt 30 perces kiesés várható az éles rendszeren!

Megértésüket ezúton is köszönjük!

Üdvözlettel,

UserPostedImage

Informatikai Helyettes Főigazgatóság

Fejlesztési és Ágazati Elemzési Főosztály"

Varga Sándor
Tuesday, November 2, 2021 9:09:16 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Továbbítjuk az EESZT Üzemeltetés felhívását, ami megoldást jelenthet eSzemélyi Olvasónál jelentkező problémákhoz:

"Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján 2021. október 30-át követően minden eSzemélyi igazolvány esetében egy alkalommal végre kell hajtani az okmányon lévő tanúsítvány frissítést,

mely az ITT LÁTHATÓ  módon végezhető el:

Amennyiben a frissítést nem hajtják végre, az EESZT rendszerébe való bejelentkezés sikertelen lesz.

Kérdés esetén, kérjük, konzultáljon intézményi informatikusával, vagy keresse az EESZT Kiemelt Helpdesk munkatársait munkaidőben a +36 1 920 1050-es telefonszámon, vagy a helpdesk.eeszt@okfo.gov.hu email címen!

Együttműködését köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"


Varga Sándor
kantorm
Wednesday, November 24, 2021 3:35:13 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Rengeteg telefonhívást kapunk az OKFŐ általánosan kiküldött e-mail miatt.

A lentebb idézett levélekre reagálva szeretném ezúton is megerősíteni, hogy az orvosi rendszereink az EESZT által akkreditált módon működnek.

Amennyiben Önök friss verziókon állnak, az eGYSE és az eRecept is az OKFŐ elvárásai szerint, továbbra is felírhatók a TÉR-be.

Más kérdések esetén továbbra is állunk rendelkezésükre!

Üdvözlettel:

K. Máté

Ezeket a leveleket küldte ki az OKFŐ, minden, akár más szoftvert használó orvosnak:

"2021.november 1-től elindult az EESZT eGYSE modulja, mely kezeli az oxigén felírását. Amennyiben nem az eGYSE modulba kerül felírásra az oxigén, úgy az oxigén forgalmazók nem tudják kiadni a páciensek részére a terméket, veszélyeztetve ezzel a betegellátást! Nyilvántartásunk szerint Önök helytelenül, az EESZT eRecept moduljába küldenek be oxigén felírást.Kérjük, amennyiben az eddigi gyakorlatuknak megfelelően, magisztrális termékként végezték az oxigén felírását, abban az esetben módosítsák úgy, hogy vényfelírás esetén a megfelelő gyógyszerként törzskönyvezett „21-essel kezdődő” TTT kódú terméket válasszák ki, mivel 2021. decembertől 1-től az EESZT nem fogadja be az így felírt oxigén recepteket!"

2.

"Tisztelt Partnerünk!

2021.november 01-től elindult az EESZT-ben az eGYSE modul, ezt követően az elektronikusan felírt GYSE termékeket az említett modulba szükséges rögzíteni, melyből az EESZT 27-es vényazonosítójú ereceptet generál. Nyilvántartásunk szerint az Önök intézménye hibásan kezeli a gyógyászati segédeszközök elektronikus vényre történő felírását.

Kérjük, hogy a betegellátás zavartalan biztosítása érdekében, mihamarabb szüntessék meg a 22-es vényazonosítóra történő segédeszköz felírást!

Amennyiben rendszerszállítójuk még nem készült el a szükséges fejlesztésekkel, ajánljuk az EESZT által ingyenesen biztosított miniHIS felírói szoftver használatát, megfelelő szoftver hiánya esetén kérjük papír vényen történjen a felírás!"

kantorm
Thursday, December 2, 2021 12:20:05 PM
Tisztelt Felhasználóink!

AZ EESZT rövidesen élesíti a következő OXYGENIUM termékek

befogadását eGYSE-ként:

TTT kód Termék név

110005451 OXYGENIUM (GÁZ) 20 L 200 BAR 4 m3

110005493 OXYGENIUM (CSEPPFOLYÓS) HEIMOX (36 L) 1 töltés

110005477 OXYGENIUM (CSEPPFOLYÓS) FREELOX (32 L) 1 töltés

110005485 OXYGENIUM (CSEPPFOLYÓS) LIBERATOR (30 L) 1 töltés

110016622 OXYGENIUM (CSEPPFOLYÓS) OXYBLU (37 L) 1 töltés

Amennyiben a legfrissebb verzióban a fent látható termékek

beküldésénél még hibát tapasztalnak,

az élesedés után ezek automatikusan meg fognak szűnni!

Telefonon a mai nap délutánt jelölték meg,

addig is szíves türelmüket

kérjük és köszönjük!

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

kantorm
Monday, December 13, 2021 8:57:33 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Már többen jelezték, hogy nem működik az OSZIR

fertőzőbeteg be-kijelentés a programból.

Mivel változtatás nem történt,

nagyon valószínű, hogy ez központi probléma!

A kapcsolatot már felvettük az NNK-val,

a hiba elhárításáig az OSZIR webes

felületét tudják használni!

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

kantorm
Monday, December 13, 2021 10:45:38 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Az NNK elhárította a hibát, újra működik

a Fertőzőbeteg be- és kijelentés

programjainkból!

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

Varga Sándor
Monday, December 27, 2021 9:00:14 AM
Utazási költségtérítés tájékoztató - halasztás

Az alábbi tájékoztatás érkezett a NEAK-tól

"Tisztelt Fejlesztő!

Tájékoztatjuk, hogy az ELUKER rendszer 2022. január 1-i éles indulása elmarad, illetve eltolódik.

A Kincstár által megfogalmazott, csatolt tájékoztató levelet  a szakfőosztályunk a mai napon kiküldi annak a szolgáltatói körnek, akiket korábban is tájékoztattak az ELUKER-rel kapcsolatban.

NEAK"

A fentiek értelmében az érintett rendszereinkben elkészült fejlesztést visszavonjuk. A változás a december végén esedékes, a törzs változásokat is tartalmazó verziókba fog bekerülni. Kérjük minden partnerünket, hogy az Utazási költségtérítés megfelelő működéséhez a december végén kiadott verziókkal időben frissítsék rendszereiket.


Varga Sándor
kantorm
Monday, January 3, 2022 8:31:36 AM
Tisztelt Felhasználóink!

A NEAK e-Jelentésével és TAJ jogviszony ellenőrzésével is központi problémák vannak.

Sajnos jelenleg a webes felületen, így a programban SEM adhatók le a jelentések.

A TAJ jogviszony ellenőrzéssel is fennakadások tapasztalhatók.

Mi is reméljük, hogy a NEAK mihamarabb elhárítja a problémát.

Addig is szíves türelmüket kérjük!

A jelentések leadására 5 munkanap áll rendelkezésre.

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

kantorm
Thursday, February 3, 2022 3:09:45 PM
Kedves Partnereink,

Az ELMÜ jövő hét hétfőn (02.07), 11 és 15 óra között

karbantartást végez, melynek következtében

budapesti irodánkban áramkimaradás várható.

Az áramszünet az Ixnet, Visual, VixAmb programjaink

és az EESZT-t működését nem érinti.

Ugyanakkor az áramszünet időtartama alatt

honlapjaink, az infomix fórum,

és az általunk működtetett online előjegyzési központ

nem lesz elérhető,

valamint az online verzióváltás szolgáltatásunkat

sem tudják igénybe venni.

A karbantartás ideje alatt kollégáink továbbra is

elérhetők lesznek a központi,

06-1/214-5063-as telefonszámon.

Előre is köszönjük megértésüket és támogatásukat,

az Infomix csapata

Nagy Tamás
Wednesday, March 16, 2022 12:16:38 PM
Kedves Partnereink!

A mai napon, 2022. március 16. 16:30-17:30 közötti időszakban karbantartás miatt, rövid időre nem lesznek elérhetőek a szervereink.

Ebben az időszakban nem tudnak verziót letölteni, illetve nem lesz elérhető a weboldalunk, fórumunk, internetes előjegyzési központunk.

Az orvosi program és az EESZT működését nem érinti!

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

infomIx Kft.

kantorm
Wednesday, April 6, 2022 3:46:16 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Az EESZT üzemeltetés által küldött e-mailt

szeretnénk kiegészíteni egy leírással, ami

segíthet az eSzemélyi Kliens frissítésben.

> Ezt ide kattintva érheti el! < 

Ahogy a szövegben is kiemelte az OKFŐ,

technikai segítségért keressék az EESZT

Kiemelt Helpdesk munkatársait munkaidőben a

+36 1 920 1050-es telefonszámon, vagy a

helpdesk.eeszt@okfo.gov.hu email címen!

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

Az eredeti levél tartalma:

„Tisztelt Intézményvezető!

Az Idomsoft Zrt. tájékoztatása alapján publikálásra került az eSzemélyi kliens legújabb, 1.6.30 verziója. Tájékoztatjuk, hogy 2022. április 26.-a után eSzemélyi igazolvány segítségével csak a frissített eSzemélyi klienssel lehet bejelentkezni az EESZT-be és csak az 1.6.30 verzióval telepített eSzemélyi kliensek fognak helyesen működni Chrome böngészővel. Kérjük, hogy végezzék el a szükséges frissítést!

Felhívjuk figyelmüket, hogy a régebbi számítógépeken vélelmezhetően régebbi szoftverek vannak telepítve, ezért javasoljuk, hogy a betegellátás gördülékeny fenntartása érdekében töltsék le telefonkészülékükre és regisztrálják az EESZT mobilToken alkalmazását, hogy a továbbiakban is zökkenőmentesen tudjanak bejelentkezni az EESZT rendszerébe.

A MobilToken használatához szükséges tájékoztató anyagok az alábbi linken érhetőek el:

· mobilToken felhasználói kézikönyv - ANDROID 

· mobilToken felhasználói kézikönyv - iOS 

Kérdés esetén kérjük, konzultáljon intézményi informatikusával, vagy keresse az EESZT Kiemelt Helpdesk munkatársait munkaidőben a +36 1 920 1050-es telefonszámon, vagy a helpdesk.eeszt@okfo.gov.hu email címen!

Együttműködését köszönjük!

EESZT Üzemeltetés”

kantorm
Friday, April 8, 2022 4:39:57 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Örömmel értesítjük Önöket, hogy 3.15.0-ás Ixnet verzióhoz

Gyorsfrissítést adtunk ki, mellyel lehetőség nyílik támogatott

készítmények felírására EESZT-be Ukrajnából menekült páciensek számára.

Abban az esetben HA a páciens azonosító típusa;

- 03 (Állampolgárság kód vagy útlevél szám)

- 05 (Menedékes igazolvány szám)

Receptírásnál, megerősítés után kiválasztható lesz

a teljes ártól eltérő térítési kategória is.

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

kantorm
Wednesday, April 13, 2022 3:45:06 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Kellemes húsvéti ünnepeket kíván idén is,

Az infomIx csapata

UserPostedImage

Nagy Tamás
Monday, May 16, 2022 9:40:16 AM
Tisztelt felhasználóink!

Karbantartás miatt a mai napon (2022. 05. 16.) 13 és 16 óra között az IxNet Előjegyzési Központ nem lesz elérhető.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

infomIx Kft.

Nagy Tamás
Monday, May 16, 2022 3:02:49 PM
Originally Posted by: Nagy Tamás 

Tisztelt felhasználóink!

Karbantartás miatt a mai napon (2022. 05. 16.) 13 és 16 óra között az IxNet Előjegyzési Központ nem lesz elérhető.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

infomIx Kft.

Tisztelt felhasználóink!

Véget ért a karbantartás, újra elérhető az IxNet Előjegyzési Központ.

Köszönjük türelmüket!

infomIx Kft.

kantorm
Tuesday, May 17, 2022 12:17:51 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Örömmel értesítjük Önöket, hogy

az infomIx Fórum pénteken (05.20.) frissítésen esik át.

Felépítésében, funkcionalitásában az eddig megszokott logikát követjük,

de korszerűbb és látványosabb felület várja majd a fórumozókat.

További részletekkel, képekkel csütörtökön jelentkezünk!

Üdvözlettel,

az infomIx csapata

Nagy Tamás
Wednesday, May 18, 2022 5:18:25 PM
Tisztelt felhasználóink!

Karbantartás miatt 2022. 05. 19-én, csütörtökön 13 és 16 óra között a Visualix Előjegyzési Központ,

17 és 23 óra között az Infomix weboldal és Páciens Portál nem lesz elérhető.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

infomIx Kft.

kantorm
Thursday, May 19, 2022 1:50:41 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjük Önöket, hogy a holnapi frissítés miatt 10:00-14:00 között a Fórum nem lesz elérhető.

Ez az orvosi programokat, így a rendelés menetét sem érinti.

Felmerülő kérdések esetén a megszokott módokon, telefonon vagy e-mailen keresztül állunk rendelkezésükre.

A frissítés után a fórum modernebb kinézettel fogadja a látogatókat:

UserPostedImage

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

kantorm
Friday, May 20, 2022 3:25:02 PM
Tisztet Felhasználóink!

Köszönjük szépen türelmüket, a karbantartás véget ért. Újra használhatják az infomIx Fórumot!

Reméljük elnyeri tetszésüket a korszerűbb felület.

Üdvözlettel,

az infomIx csapata

Nagy Tamás
Friday, June 10, 2022 8:45:55 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Szerver csere miatt 2022.06.11-én, szombaton reggel 8 és 16 óra között az alábbi szolgáltatásaink időszakosan nem lesznek elérhetőek:

- infomIx Portál (infomix.hu weboldal),

- verzióváltók letöltése,

- IxNet Előjegyzési Központ,

- Visualix Előjegyzési Központ,

- Páciens Portál.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

infomIx Kft.

Nagy Tamás
Tuesday, July 5, 2022 8:58:48 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Szolgáltatói probléma miatt telefonos elérhetőségünk akadozik. Amennyiben nem sikerül minket elérni,

  • IxNet rendszer esetén kérjük a jobb felső sarokban található Segíthetünk? gombra kattintva írjanak nekünk üzenetet,

  • Visual rendszer esetén írjanak nekünk emailt az infomix@infomix.hu címre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

kantorm
Tuesday, July 12, 2022 10:00:27 AM
Tisztelt Partnerünk!

 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy átmeneti ideig az új, CIB Banknál nyitott  10701094-44134901-51100005 számlaszámunk mellett a régi,

Erste Banknál vezetett 11600006-00000000-66282569 számlaszámunk is él, így amennyiben az aktuális számlája ellenértékét az Erste Bankos folyószámlánkra teljesítette,

azt könyvelésünk a beérkezés napjával rendben lekönyvelte, ezzel kapcsolatosan további teendője nincs! Befizetését ezúton is köszönjük!

 

A jövőbeni utalásainál kérjük, hogy azokat a számláinkon szereplő, 10701094-44134901-51100005 bankszámlaszámra szíveskedjenek teljesíteni.

 

Köszönettel,

infomIx Kft.

 

Sz. Tamás
Thursday, July 28, 2022 2:21:51 PM
EESZT szolgáltatások akadozása

Ezúton értesítjük felhasználóinkat, hogy EESZT szolgáltatások 2022. július 28. 13:55 óta korlátozottan érhetők el.

Egyenlőre hivatalos tájékoztatást nem kaptunk.

Megértését és türelmét köszönjük!

Infomix Üzemeltetés

Similar Topics
Users browsing this topic