EESZT - ESZIG csatlakozási probléma
Ma reggel több felhasználónk is jelezte, hogy a rendszeréből nem sikerül az EESZT-be belépés eSzemélyi használatával.
Az eSzemélyi kliens programhoz új verzió érhető el, ez okozza a problémát.
Amennyiben a számítógépén ez az üzenet jelenik meg, kérjük kattintson az OK gombra. Ezt követően a tapasztalatok szerint működik az EESZT belépés.
Amennyiben nincs ilyen üzenet, kérjük ellenőrizze a windows tálcán, nem került-e a háttérbe. ha ilyet lát, kattintson rá, ús úgy tudja az üzenetet OK-zni.
Ha az Esziges belépés továbbra sem működik, kérjük frissítse az eSzemélyihez tartozó kliens programot a számítógépén az alábbi lépésekkel.
Zárja be az orvosi programot.
Indítsa el az eSzemélyi kliens programját az alábbi ikonra kattintva
Kattintson bal oldalon a beállításokra, majd lent a frissítések ellenőrzése gombra.
Ha a frissítés ellenőrzése talál újabb (1.6-os kezdetű) verziót, azt a frissítés telepítése gombra kattintva tudja telepíteni.
Fogadja el a licence szerződés feltételeit, és kattintson a tovább gombra.
A következő képernyőn kattintson a telepítés gombra.
A telepítés befejezését követően bezárhatja az eSzig kliens programot, és indíthatja az orvosi rendszert.
Edited by user
Tuesday, June 8, 2021 9:18:56 AM
|
Reason: kiegészítés