kantorm
Tuesday, December 21, 2021 2:31:58 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Patpintmed kft. 

Tisztelt Infomix!

Megoldható-e, hogy a lejárt szakorvosi javaslattal rendelkező gyógyszerek is látszódjanak a terápiás lapon?

Valamilyen jelzéssel figyelmeztetve,hogy lejárt.Mivel most nem jelenik meg gyakran kimarad a felírásból.

Üdv. Tóthné F.Ildikó

Tisztelt Patpintmed kft.!

Szerencsére van ilyen funkció a therápiás lapon. Erre szolgál a "Lejárt plusz [n] hónapja" lehetőség.

Például ha a 3-at állítunk be, akkor a 3 hónapon belül lejártak is megjelennek a Therápiás Lapon.

A receptírásnál is látszódni fog, illetve pirossal színezzük, hogy tudatában legyünk, ez már lejárt készítmény.

Remélem tudtam segíteni,

K. Máté

Nem gond, hogy van, akinek már egy éve lejárt? Állítsuk 12-re, 15-re?

Tisztelt Kovács József Doktor Úr!

Amennyiben szeretné látni azokat a termékeket a Therápiás lapon, igen.

Üdvözlettel,

K. Máté

kantorm
Tuesday, December 21, 2021 2:42:27 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Az influenza oltások besorolásából továbbra is hiányzik a 16.sor - egyéb lehetőség. Illetve a korábbi verzióban benne volt, de most, akiket odasoroltam, "eltüntek", mivel visszakaptuk az előző táblázatot.

Tisztelt Kovács József Doktor Úr!

A programba az NNK, orvosoknak is kiküldött, hivatalos táblázata került be.

Valószínűleg több visszajelzést kapott az NNK, mert találkoztunk egy újabb táblázattal,

amelyben a hiányolt sor ismét jelen van.

Már dolgozunk azon, hogy minél hamarabb bekerüljön ez a változat.

A publikálás dátumát még nem tudom megmondani,

de várhatóan benne lesz az év végi verzióban.

Remélem tudtam segíteni,

K. Máté

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, December 23, 2021 8:13:29 AM
T.Infomix!

Valószínűleg értesültek róla, de azért leírom, hátha nem. Az utazási költségtérítési rendszer átalakítása, ELUKER rendszer bevezetése elhalasztásra került. Erről körlevelet kaptunk.

Üdvözlettel: Dr Bakos

kantorm
Thursday, December 23, 2021 8:22:21 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T.Infomix!

Valószínűleg értesültek róla, de azért leírom, hátha nem. Az utazási költségtérítési rendszer átalakítása, ELUKER rendszer bevezetése elhalasztásra került. Erről körlevelet kaptunk.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Igen, Doktor Úr!

Köszönjük, hogy itt Ön is megerősítette. Boldog, meghitt ünnepeket kívánunk!

Üdvözlettel,

infomIx

TomposG
Thursday, December 23, 2021 8:55:52 AM
Tegnap kaptunk egy levelet a népegészségügytől (e-mail-ben elküldöm) ami szerint a OSZIR bejelentésben rögzíteni kellene a beteg oltási státuszát is.

"2. AzU0710 COVID-19, kimutatott vírussal, az U0720 COVID-19, nem kimutatott vírussal és B3420 Coronavirus fertőzés k.m.n. diagnózissal bejelentett jelentőlapokon, továbbá aCOVID-19 járványügyi megnevezéssel szereplő betegségeseten csak a „Jelen betegség ellen részesült-e védőoltásban” mező maradt kötelezően kitöltendő mező (igen/nem), az oltóanyagra és az 1. és 2 oltásra vonatkozó rész kitölthető, de nem kötelező.

A változtatást az indokolta, hogy az egészségügyi szolgáltatók - különösen a fekvőbeteg ellátók -, továbbá a kormányhivatali munkatársak jelezték, hogy a jelentőlap, illetve a betegségeset véglegesítését nem tudják elvégezni, mivel a COVID-19 elleni védőoltásra vonatkozó pontos adatok számukra nem ismertek. Az oltásokra vonatkozóan az NNK rendelkezik más információs forrással, valamint a 3. oltás rögzítése nem is lehetséges a programban, ezért ezen feladat ellátása a továbbiakban mellőzhetővé vált."

Jelenleg az Ixnet-es OSZIR bejelentőbe ezt nem lehet rögzíteni. Az a gond, hogy a beküldöttet bejelentőt a webes felületen nem lehet módosítani. Ha eleget akarunk tenni az elvárásnak akkor az Ixnet-es bejelentés nem használható csak a webes.

Tompos G.

kantorm
Thursday, December 23, 2021 12:32:24 PM
Originally Posted by: TomposG 

Tegnap kaptunk egy levelet a népegészségügytől (e-mail-ben elküldöm) ami szerint a OSZIR bejelentésben rögzíteni kellene a beteg oltási státuszát is.

"2. AzU0710 COVID-19, kimutatott vírussal, az U0720 COVID-19, nem kimutatott vírussal és B3420 Coronavirus fertőzés k.m.n. diagnózissal bejelentett jelentőlapokon, továbbá aCOVID-19 járványügyi megnevezéssel szereplő betegségeseten csak a „Jelen betegség ellen részesült-e védőoltásban” mező maradt kötelezően kitöltendő mező (igen/nem), az oltóanyagra és az 1. és 2 oltásra vonatkozó rész kitölthető, de nem kötelező.

A változtatást az indokolta, hogy az egészségügyi szolgáltatók - különösen a fekvőbeteg ellátók -, továbbá a kormányhivatali munkatársak jelezték, hogy a jelentőlap, illetve a betegségeset véglegesítését nem tudják elvégezni, mivel a COVID-19 elleni védőoltásra vonatkozó pontos adatok számukra nem ismertek. Az oltásokra vonatkozóan az NNK rendelkezik más információs forrással, valamint a 3. oltás rögzítése nem is lehetséges a programban, ezért ezen feladat ellátása a továbbiakban mellőzhetővé vált."

Jelenleg az Ixnet-es OSZIR bejelentőbe ezt nem lehet rögzíteni. Az a gond, hogy a beküldöttet bejelentőt a webes felületen nem lehet módosítani. Ha eleget akarunk tenni az elvárásnak akkor az Ixnet-es bejelentés nem használható csak a webes.

Tompos G.

Tisztelt Doktor Úr!

Köszönjük a visszajelzést és az e-mailt.

Amennyiben a beadott COVID-19 védőoltás rögzítve van az Oltási lapon, a Fertőzőbeteg bejelentésénél beemelődnek az oltás adatai.

Nem kell kézzel beírni.

Remélem tudtam segíteni.

Boldog, békés karácsonyt kívánunk!

K. Máté

dr.Kovács József
Sunday, December 26, 2021 6:01:56 PM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Az influenza oltások besorolásából továbbra is hiányzik a 16.sor - egyéb lehetőség. Illetve a korábbi verzióban benne volt, de most, akiket odasoroltam, "eltüntek", mivel visszakaptuk az előző táblázatot.

Tisztelt Kovács József Doktor Úr!

A programba az NNK, orvosoknak is kiküldött, hivatalos táblázata került be.

Valószínűleg több visszajelzést kapott az NNK, mert találkoztunk egy újabb táblázattal,

amelyben a hiányolt sor ismét jelen van.

Már dolgozunk azon, hogy minél hamarabb bekerüljön ez a változat.

A publikálás dátumát még nem tudom megmondani,

de várhatóan benne lesz az év végi verzióban.

Remélem tudtam segíteni,

K. Máté

Tisztelt K.Máté!

Abban Önnek igaza van, hogy az NNK által kiküldött első táblázat ez volt, de ezt még októberben módosították. Ekkor került bele a 16.sor. Ezek azok az oltottak, akik nem sorolhatók be egy veszélyeztetett csoportba sem. Jelenleg bárki oltható, aki kéri.

Erről október 26-án küldtem Önöknek egy e-mailt és csatoltam az új táblázatot (ma is elküldtem). Bele is került a programba, oda is soroltam 6-8 beteget. Viszont egy későbbi verzióváltóval "visszakaptuk" a régi táblázatot. Egyrészt így nekem eltűnt a táblázatból 6-8 oltottam, másrészt nem tudunk senkit a 16. csoportba sorolni, pedig kellene.


dr.Kovács József
kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, January 9, 2022 6:32:42 PM
Tisztelt Infomix !

Csak jelezném,hogy az oltások generálása miatt észlelt microsoft inkompatibilitás megoldódott. Pénteken informatikus kolléga távval ránézett, sikerült egy korábbi office maradványt megtalálnia és ezt eltávolitania. Csak már a visszatelepitést nem tudtuk befejezni, de megcsináltam és most rendben van.Abból jött a hiba, hogy a letöltött program és a hozzá való aktiválási kódok nem illetettek össze, ezért települt többéfele office egyszerre. Még egyszer köszönöm, Kovács-Kléh László, Ecser.

medicinke
Tuesday, January 11, 2022 8:16:52 PM
Az új labor szolgáltatónk (Spektrumlab) HL7-es fájlként küldi a labort, amit már tudtommal támogat a iXnet.

Az ő letöltő programjuk szedi le a leleteket egy mappában.

Hogyan tudom ezt importálni az iXnet-be?

Stein András
Wednesday, January 12, 2022 8:41:57 AM
Originally Posted by: medicinke 

Az új labor szolgáltatónk (Spektrumlab) HL7-es fájlként küldi a labort, amit már tudtommal támogat a iXnet.

Az ő letöltő programjuk szedi le a leleteket egy mappában.

Hogyan tudom ezt importálni az iXnet-be?

Kedves Medicinke!

Telefonos beszélgetésünk során sikerült beállítani a Spektrumlab kommunikációt, az eredmény érkeztetéssel pedig el is indult a lelet letöltés.

Patpintmed kft.
Thursday, January 13, 2022 9:35:21 AM
T. Infomix!

Egy kis segítséget szeretnék kérni a webes előjegyzéshez a páciensportálon keresztül. Sajnos a súgóban nem találtam ehhez kapcsolódó információt.

Üdvözlettel:

Dr. Patocskai Máté

Sz. Tamás
Thursday, January 13, 2022 10:00:53 AM
Tisztelt Dr. Patocskai Máté!

Nemsokára kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot, hívásáig szíves türelmét kérjük!

Köszönettel:

Infomix csapata

Originally Posted by: Patpintmed kft. 

T. Infomix!

Egy kis segítséget szeretnék kérni a webes előjegyzéshez a páciensportálon keresztül. Sajnos a súgóban nem találtam ehhez kapcsolódó információt.

Üdvözlettel:

Dr. Patocskai Máté

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, January 16, 2022 10:12:12 AM
Tisztelt Infomix és Kedves Kollégák !

Az EESZT az alábbi levelet küldte a taj ellenőrzéssel kapcsolatban. A levél lényege hogy a rendezetlen taj szám esetén teljes árban kell felirni a receptet. Engem csak a ""magán orvosnál megjelenő beteg""" kifejezés zavar, hogy most ez csak a magán ellátásra vagy mindenkire vonatkozik? Előre is köszönöm a véleményeket. Szerencsénkre a taj ellenőrzés automatikus. Kovács-Kléh László, Ecser.

Tisztelt Partnerünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a 217/1997. (XII.1.) Korm. rendelet 2022. január 1-től hatályos rendelkezése alapján, az Ebtv. 32. § (1) bekezdésében meghatározott támogatással történő rendelésére jogosító szerződéssel rendelkező egészségügyi szolgáltató orvosa (vényírási szerződéssel rendelkező orvos) társadalombiztosítási támogatással történő rendelés esetén, köteles ellenőrzi a beteg jogviszonyát.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben érvénytelen a jogviszonya a magánorvosnál megjelenő betegnek (akár járuléktartozás, akár egyéb okból), számára társadalombiztosítási támogatással nem rendelhető gyógyszer, gyógyászati segédeszköz, gyógyászati ellátás. Ez esetben a recepten a „Teljes ár” jogcímet kell megjelölni.

A miniHIS rendszerben a következő lépéseket kell megtennie, hogy a TAJ ellenőrzés megtörténjen:

https://jogviszony.neak.gov.hu/ojote  szolgáltatáshoz,

II. lépésben a KAK/miniHIS nevében az Online Jogviszony és TAJ szolgáltatást minden ellátás indításakor meghívhatja részénél meg kell adni a felhasználói nevet és a jelszót.

A felhasználó és jelszó együttese a következő képpen áll össze:

1. A bejelentkezéshez szükséges felhasználónév az orvos pecsétszáma szerint került kialakításra: OBVN-xxxxxUSER ahol az xxxxx az orvos pecsétszáma. (Így például az 12345-ös pecsétszám esetén a felhasználónév: OBVN-12345USER)

2. Az adott felhasználónévhez kapcsolódó jelszó az orvos által megkötött vényírási szerződésének 10 jegyű azonosítószáma.

https://jogviszony.neak.gov.hu/ojote/app/  weboldalon.

Varga Sándor
Sunday, January 16, 2022 10:32:07 AM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix és Kedves Kollégák !

Az EESZT az alábbi levelet küldte a taj ellenőrzéssel kapcsolatban. A levél lényege hogy a rendezetlen taj szám esetén teljes árban kell felirni a receptet. Engem csak a ""magán orvosnál megjelenő beteg""" kifejezés zavar, hogy most ez csak a magán ellátásra vagy mindenkire vonatkozik? Előre is köszönöm a véleményeket. Szerencsénkre a taj ellenőrzés automatikus. Kovács-Kléh László, Ecser.

Tisztelt Partnerünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a 217/1997. (XII.1.) Korm. rendelet 2022. január 1-től hatályos rendelkezése alapján, az Ebtv. 32. § (1) bekezdésében meghatározott támogatással történő rendelésére jogosító szerződéssel rendelkező egészségügyi szolgáltató orvosa (vényírási szerződéssel rendelkező orvos) társadalombiztosítási támogatással történő rendelés esetén, köteles ellenőrzi a beteg jogviszonyát.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben érvénytelen a jogviszonya a magánorvosnál megjelenő betegnek (akár járuléktartozás, akár egyéb okból), számára társadalombiztosítási támogatással nem rendelhető gyógyszer, gyógyászati segédeszköz, gyógyászati ellátás. Ez esetben a recepten a „Teljes ár” jogcímet kell megjelölni.

A miniHIS rendszerben a következő lépéseket kell megtennie, hogy a TAJ ellenőrzés megtörténjen:

https://jogviszony.neak.gov.hu/ojote  szolgáltatáshoz,

II. lépésben a KAK/miniHIS nevében az Online Jogviszony és TAJ szolgáltatást minden ellátás indításakor meghívhatja részénél meg kell adni a felhasználói nevet és a jelszót.

A felhasználó és jelszó együttese a következő képpen áll össze:

1. A bejelentkezéshez szükséges felhasználónév az orvos pecsétszáma szerint került kialakításra: OBVN-xxxxxUSER ahol az xxxxx az orvos pecsétszáma. (Így például az 12345-ös pecsétszám esetén a felhasználónév: OBVN-12345USER)

2. Az adott felhasználónévhez kapcsolódó jelszó az orvos által megkötött vényírási szerződésének 10 jegyű azonosítószáma.

https://jogviszony.neak.gov.hu/ojote/app/  weboldalon.

Kedves Doktorúr,

Az OKFÖ által hivatkozott jogszabály rész a nem TB finanszírozott ellátások által felírt vényekre vonatkozik. 2022.01.01-től az ilyen ellátásokon TB támogatással felírt vények esetén szükséges a TAJ érvényesség ellenőrzése, és az ellenőrzés eredményének megfelelő felírás. Vagyis érvénytelen TAJ esetén csak a teljes árú felírás lehetséges.

Természetesen az OKFÖ az által fejlesztett rendszert, a miniHIS-t ajánlja a TAJ ellenőrzés elvégzésére, de azt más rendszerekkel is el lehet végezni, és a NEAK weboldalán keresztül is megtörténhet az ellenőrzés, erre vonatkozó megkötés, korlátozás a rendeletben nincs.

Az infomix magánorvosok által használt rendszereiben is beállítható az online TAJ ellenőrzés, és érvénytelen TAJ szám esetén minden rendszerünk figyelmeztet a TB támogatással történő receptírásra.


Varga Sándor
kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, January 16, 2022 11:20:46 AM
lényegében aki nem fizet Tb-t és magánba kezelteti magát, ne várjon el kedvezményes gyógyszer felírást.

Köszönöm a segítséget az értelmezésben és a részletes leírást.

medicinke
Monday, January 17, 2022 11:36:50 AM
Kiemelt gyógyszerhez már nem lehet magisztrális gyógyszert hozzáadni?

Ez csak véletlen hiba, vagy ennek van valamilyen különleges oka?

palenkascs
Monday, January 17, 2022 1:06:18 PM
Originally Posted by: medicinke 

Kiemelt gyógyszerhez már nem lehet magisztrális gyógyszert hozzáadni?

Ez csak véletlen hiba, vagy ennek van valamilyen különleges oka?

Egyeztetek a fejlesztőkkel a lehetséges okokról, megoldásokról, addig (átmenetileg) használja a receptírás menüben elérhető lehetőséget;

Vegye elő a receptírás menüpontot, a listából válassza ki a felírandó gyógyszerek közé a kiemeltté tenni kívánt magisztrális készítményt, készítményeket, majd a "Recept" fülre kattintva, ahol a nyomtatási előnézet, adagolás, egyéb adatok megadhatóak, válassza ki a fenti "Felírandó receptek" közül a megfelelő magisztrális készítményt és nyomja meg a menü közepénél található "Kiem." nyomógombot. (csatolt képen pirossal bekeretezett nyomógomb).  kiemelt.jpg You have insufficient rights to see the content.

medicinke
Monday, January 17, 2022 2:21:38 PM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: medicinke 

Kiemelt gyógyszerhez már nem lehet magisztrális gyógyszert hozzáadni?

Ez csak véletlen hiba, vagy ennek van valamilyen különleges oka?

Egyeztetek a fejlesztőkkel a lehetséges okokról, megoldásokról, addig (átmenetileg) használja a receptírás menüben elérhető lehetőséget;

Vegye elő a receptírás menüpontot, a listából válassza ki a felírandó gyógyszerek közé a kiemeltté tenni kívánt magisztrális készítményt, készítményeket, majd a "Recept" fülre kattintva, ahol a nyomtatási előnézet, adagolás, egyéb adatok megadhatóak, válassza ki a fenti "Felírandó receptek" közül a megfelelő magisztrális készítményt és nyomja meg a menü közepénél található "Kiem." nyomógombot. (csatolt képen pirossal bekeretezett nyomógomb).

Köszönöm, így ment.

medicinke
Wednesday, January 19, 2022 12:35:14 PM
I,

Elkezdtük a Spektrumlabos laborok érkeztetését.

A számok szépen átjönnek, de a lelet beemelődik, Hozott leletként is.

Utóbbit hogyan lehet kikapcsolni, mert erre nincs szükség?

II,

A GYSE nyilatkozatnál, hiába van az egyik nyomtató kiválasztva, mindenképp az alapértelmezett nyomtatóra küldi.

Patpintmed kft.
Thursday, January 20, 2022 10:55:49 AM
Originally Posted by: Sz. Tamás 

Tisztelt Dr. Patocskai Máté!

Nemsokára kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot, hívásáig szíves türelmét kérjük!

Köszönettel:

Infomix csapata

Originally Posted by: Patpintmed kft. 

T. Infomix!

Egy kis segítséget szeretnék kérni a webes előjegyzéshez a páciensportálon keresztül. Sajnos a súgóban nem találtam ehhez kapcsolódó információt.

Üdvözlettel:

Dr. Patocskai Máté

T Infomix!

A webes előjegyzés beállításra került, amit köszönök. A páciensportál webes előjegyzés felületén nem jelennek meg azok foglalt időpontok, amiket a rendelőben a ixnet felületén már kiadtam, így a páciens bármelyik felajánlott időpontra foglalhat.

Másik: Az ixnetben sajnos nem látszódik az az időpont, amit a páciens a portálon keresztül lefoglalt.

Ebben tudnának segíteni?

Üdvözlettel:

Dr. Patocskai Máté

Sári László
Thursday, January 20, 2022 2:10:25 PM
Originally Posted by: Patpintmed kft. 

Originally Posted by: Sz. Tamás 

Tisztelt Dr. Patocskai Máté!

Nemsokára kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot, hívásáig szíves türelmét kérjük!

Köszönettel:

Infomix csapata

Originally Posted by: Patpintmed kft. 

T. Infomix!

Egy kis segítséget szeretnék kérni a webes előjegyzéshez a páciensportálon keresztül. Sajnos a súgóban nem találtam ehhez kapcsolódó információt.

Üdvözlettel:

Dr. Patocskai Máté

T Infomix!

A webes előjegyzés beállításra került, amit köszönök. A páciensportál webes előjegyzés felületén nem jelennek meg azok foglalt időpontok, amiket a rendelőben a ixnet felületén már kiadtam, így a páciens bármelyik felajánlott időpontra foglalhat.

Másik: Az ixnetben sajnos nem látszódik az az időpont, amit a páciens a portálon keresztül lefoglalt.

Ebben tudnának segíteni?

Üdvözlettel:

Dr. Patocskai Máté

Tisztelt Felhasználó!

A hiba valószínűleg abból fakad, hogy a rendelésen egy másik előjegyzési profil van kiválasztva mint a webes előjegyzésben. Meg kell nézni, hogy amikor a rendelőben a programban jegyeznek elő, akkor a profilnál melyik rendelési profil van kiválasztva. Ha szeretné a webes előjegyzésben és a Páciens portálon lévő előjegyzéseket látni (mind a kettő egy előjegyzési profilt használ), akkor a profilnál a webes profilt kell kiválasztani és ha szeretné, hogy a rendelőben történt előjegyzések időpontjai a weben is megjelenjenek, akkor a rendelői előjegyzéseket is a webes profilba kell rögzíteni.

Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Thursday, January 20, 2022 3:07:27 PM
Érdeklődöm, hogy a laborbeutaló jobb felső sarkában látható "Covid kérő" működik? Ha igen, hogyan? Úgy sejtem mentőt "rendel" covid teszthez, de ha kiöltöttem, fogalmam sincs hogyan kerül ki a netre

Köszönöm a segítséget

u.i. visual

Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Thursday, January 20, 2022 4:24:04 PM
Regisztráció/Fertőzőbetegség bejelentő: kitöltöm, beküldeném, következő üzenetet kapom: Kliens tanusitvány jelszót kellene beirni. Honnan szerzek ilyen jelszót? Illetve hiányzik a kliens tanusítvány elérhetősége.

Nagyon szeretném ha innen be lehetne jelenteni az OSZIR-ba. Csilliószor írom be különböző honlapokon a beteg adatait (teszt időpont kérés, teszt mentők, ha pozitív OSZIR be, ha meggyógyult OSZIR ki), már fejből fújom az összeset. (ez nem igaz mert egyre gügyébb vagyok...). Ujjaim is erősen kopnak... Az idegrendszerem romokban. HELP!!!!

FMilan
Thursday, January 20, 2022 5:35:52 PM
Originally Posted by: Bogi 

Regisztráció/Fertőzőbetegség bejelentő: kitöltöm, beküldeném, következő üzenetet kapom: Kliens tanusitvány jelszót kellene beirni. Honnan szerzek ilyen jelszót? Illetve hiányzik a kliens tanusítvány elérhetősége.

Nagyon szeretném ha innen be lehetne jelenteni az OSZIR-ba. Csilliószor írom be különböző honlapokon a beteg adatait (teszt időpont kérés, teszt mentők, ha pozitív OSZIR be, ha meggyógyult OSZIR ki), már fejből fújom az összeset. (ez nem igaz mert egyre gügyébb vagyok...). Ujjaim is erősen kopnak... Az idegrendszerem romokban. HELP!!!!

Kedves Bogi

Ahhoz, hogy a fertőző bejelentő a programból működjön több dolog is szükséges. Először is fel kellene menni a www.antsz.hu/euszolg oldalra, ott meg kellene keresni a cégüket, és megnézni hogy mellette, a Szolgáltató OEP azonosító mezőben szerepel-e a 4jegyű NEAK kódjuk, amennyiben igen, akkor ez rendben van, ha nem, akkor fel kell venni az ÁNTSZ-szel a kapcsolatot, hogy ezt legyenek kedvesek rögzíteni.

A következő lépés, hogy a www.antsz.hu oldalt meg kell nyitni, majd jobb felül bejelentkezni. Ha ez megtörtént, bal oldalon látni fog egy Tanúsítványkezelő menüpontot, ide belépve látható, hogy van-e érvényes tanúsítványuk, vagy generálni kell újat a jobb oldalon található új tanúsítvány... gomb segítségével, így a tanúsítvány generálás után maga a tanúsítvány le is töltődik a számítógépre. Ezt követően kell az Ixnetben a Rendszer/ Felhasználó/Orvos karbantartás menüpontot megnyitni, majd itt a jobb oldali fülek közt az utolsó, Egyéb fülre lépni, és itt a Kliens tan. útvonal utáni mező végén megnyomni a "..." gombot, és kiválasztani az előbb letöltött tanúsítványt, majd a Kliens tan. jelsző mezőbe beírni a tanúsítvány generálásakor megadott jelszót, és tárolni az adatokat. Ezt követően már mennie kell a fertőző bejelentőnek. Ott az Oszirba küldéshez a Bejelentés és a Kijelentés gombokat kell használni, az EESZT-be való rögzítéshez pedig az EESZT bejelentés gombot.

Bármi probléma még felmerülne, telefonon is szívesen állunk rendelkezésre.

Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Thursday, January 20, 2022 6:07:09 PM
Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: Bogi 

Regisztráció/Fertőzőbetegség bejelentő: kitöltöm, beküldeném, következő üzenetet kapom: Kliens tanusitvány jelszót kellene beirni. Honnan szerzek ilyen jelszót? Illetve hiányzik a kliens tanusítvány elérhetősége.

Nagyon szeretném ha innen be lehetne jelenteni az OSZIR-ba. Csilliószor írom be különböző honlapokon a beteg adatait (teszt időpont kérés, teszt mentők, ha pozitív OSZIR be, ha meggyógyult OSZIR ki), már fejből fújom az összeset. (ez nem igaz mert egyre gügyébb vagyok...). Ujjaim is erősen kopnak... Az idegrendszerem romokban. HELP!!!!

Kedves Bogi

Ahhoz, hogy a fertőző bejelentő a programból működjön több dolog is szükséges. Először is fel kellene menni a www.antsz.hu/euszolg oldalra, ott meg kellene keresni a cégüket, és megnézni hogy mellette, a Szolgáltató OEP azonosító mezőben szerepel-e a 4jegyű NEAK kódjuk, amennyiben igen, akkor ez rendben van, ha nem, akkor fel kell venni az ÁNTSZ-szel a kapcsolatot, hogy ezt legyenek kedvesek rögzíteni.

A következő lépés, hogy a www.antsz.hu oldalt meg kell nyitni, majd jobb felül bejelentkezni. Ha ez megtörtént, bal oldalon látni fog egy Tanúsítványkezelő menüpontot, ide belépve látható, hogy van-e érvényes tanúsítványuk, vagy generálni kell újat a jobb oldalon található új tanúsítvány... gomb segítségével, így a tanúsítvány generálás után maga a tanúsítvány le is töltődik a számítógépre. Ezt követően kell az Ixnetben a Rendszer/ Felhasználó/Orvos karbantartás menüpontot megnyitni, majd itt a jobb oldali fülek közt az utolsó, Egyéb fülre lépni, és itt a Kliens tan. útvonal utáni mező végén megnyomni a "..." gombot, és kiválasztani az előbb letöltött tanúsítványt, majd a Kliens tan. jelsző mezőbe beírni a tanúsítvány generálásakor megadott jelszót, és tárolni az adatokat. Ezt követően már mennie kell a fertőző bejelentőnek. Ott az Oszirba küldéshez a Bejelentés és a Kijelentés gombokat kell használni, az EESZT-be való rögzítéshez pedig az EESZT bejelentés gombot.

Bármi probléma még felmerülne, telefonon is szívesen állunk rendelkezésre.

Köszönöm a gyors választ. SIKERÜLT!!!!!

Ha még a másik problémámat is megoldják, örök hálám kergeti Önöket

(#2572: Érdeklődöm, hogy a laborbeutaló jobb felső sarkában látható "Covid kérő" működik? Ha igen, hogyan? Úgy sejtem mentőt "rendel" covid teszthez, de ha kiöltöttem, fogalmam sincs hogyan kerül ki a netre

Köszönöm a segítséget

u.i. visual)

Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Monday, January 24, 2022 10:05:42 AM
Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: Bogi 

Regisztráció/Fertőzőbetegség bejelentő: kitöltöm, beküldeném, következő üzenetet kapom: Kliens tanusitvány jelszót kellene beirni. Honnan szerzek ilyen jelszót? Illetve hiányzik a kliens tanusítvány elérhetősége.

Nagyon szeretném ha innen be lehetne jelenteni az OSZIR-ba. Csilliószor írom be különböző honlapokon a beteg adatait (teszt időpont kérés, teszt mentők, ha pozitív OSZIR be, ha meggyógyult OSZIR ki), már fejből fújom az összeset. (ez nem igaz mert egyre gügyébb vagyok...). Ujjaim is erősen kopnak... Az idegrendszerem romokban. HELP!!!!

Kedves Bogi

Ahhoz, hogy a fertőző bejelentő a programból működjön több dolog is szükséges. Először is fel kellene menni a www.antsz.hu/euszolg oldalra, ott meg kellene keresni a cégüket, és megnézni hogy mellette, a Szolgáltató OEP azonosító mezőben szerepel-e a 4jegyű NEAK kódjuk, amennyiben igen, akkor ez rendben van, ha nem, akkor fel kell venni az ÁNTSZ-szel a kapcsolatot, hogy ezt legyenek kedvesek rögzíteni.

A következő lépés, hogy a www.antsz.hu oldalt meg kell nyitni, majd jobb felül bejelentkezni. Ha ez megtörtént, bal oldalon látni fog egy Tanúsítványkezelő menüpontot, ide belépve látható, hogy van-e érvényes tanúsítványuk, vagy generálni kell újat a jobb oldalon található új tanúsítvány... gomb segítségével, így a tanúsítvány generálás után maga a tanúsítvány le is töltődik a számítógépre. Ezt követően kell az Ixnetben a Rendszer/ Felhasználó/Orvos karbantartás menüpontot megnyitni, majd itt a jobb oldali fülek közt az utolsó, Egyéb fülre lépni, és itt a Kliens tan. útvonal utáni mező végén megnyomni a "..." gombot, és kiválasztani az előbb letöltött tanúsítványt, majd a Kliens tan. jelsző mezőbe beírni a tanúsítvány generálásakor megadott jelszót, és tárolni az adatokat. Ezt követően már mennie kell a fertőző bejelentőnek. Ott az Oszirba küldéshez a Bejelentés és a Kijelentés gombokat kell használni, az EESZT-be való rögzítéshez pedig az EESZT bejelentés gombot.

Bármi probléma még felmerülne, telefonon is szívesen állunk rendelkezésre.

Külföldön születettet nem jelenti be.

ANTSZ kéri az e-mail elküldését is. Bele lehetne ezt tenni? Köszönöm

u.i. most azzal utasított vissza, hogy a gyorsteszt dátum formátum nem megfelelő. Jobb egérgombbal naptárból klikkelve választottam. Nem jövőbeli, 0122 szombat

medicinke
Monday, January 24, 2022 1:51:49 PM
Originally Posted by: Stein András 

Originally Posted by: medicinke 

Az új labor szolgáltatónk (Spektrumlab) HL7-es fájlként küldi a labort, amit már tudtommal támogat a iXnet.

Az ő letöltő programjuk szedi le a leleteket egy mappában.

Hogyan tudom ezt importálni az iXnet-be?

Kedves Medicinke!

Telefonos beszélgetésünk során sikerült beállítani a Spektrumlab kommunikációt, az eredmény érkeztetéssel pedig el is indult a lelet letöltés.

Igen, köszönöm.

Ha még abban tudnának segíteni, hogy mit kell csinálni, hogy Hozott leletként ne emelje be a program a laboreredményeket, csak Laborleletként, az nagy segítség lenne.

Most minden betegnél keletkezik egy normális laborlelet, plusz mellette egy kriksz-kraksz Hozott lelet.

Stein András
Tuesday, January 25, 2022 3:19:33 PM
Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: Stein András 

Originally Posted by: medicinke 

Az új labor szolgáltatónk (Spektrumlab) HL7-es fájlként küldi a labort, amit már tudtommal támogat a iXnet.

Az ő letöltő programjuk szedi le a leleteket egy mappában.

Hogyan tudom ezt importálni az iXnet-be?

Kedves Medicinke!

Telefonos beszélgetésünk során sikerült beállítani a Spektrumlab kommunikációt, az eredmény érkeztetéssel pedig el is indult a lelet letöltés.

Igen, köszönöm.

Ha még abban tudnának segíteni, hogy mit kell csinálni, hogy Hozott leletként ne emelje be a program a laboreredményeket, csak Laborleletként, az nagy segítség lenne.

Most minden betegnél keletkezik egy normális laborlelet, plusz mellette egy kriksz-kraksz Hozott lelet.

Kedves Medicinke!

Telefonos beszélgetésünk alapján várjuk email üzenetét.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 26, 2022 9:31:07 AM
Tisztelt Infomix !

Abban kérném segítségüket, hogy gyermek jogán igénybe vett TP esetén nem tudjuk módosítani az anyát. Köszönöm. Kovács-Kléh, Ecser.

Stein András
Wednesday, January 26, 2022 10:15:10 AM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Abban kérném segítségüket, hogy gyermek jogán igénybe vett TP esetén nem tudjuk módosítani az anyát. Köszönöm. Kovács-Kléh, Ecser.

Kedves Kleh!

Ebben az esetben a táppénzre vett személyt nem tudják módosítani, ezt a táppénzt már törölni kell, majd az anya kapcsolat javítását követően újra táppénzre venni a javított adatokkal.