Dr Rétei Ágnes
Wednesday, January 26, 2022 11:16:36 AM
A főoldalon az alsó szélen (tálca?) a beteg neve és születési ideje mellé a TAJ számot (esetleg a lakcímet is) oda lehetne tenni? Praktikus lenne, ha más oldalt nyitunk rá az Ixnet-re és ez látszana.

Köszönöm

kantorm
Wednesday, January 26, 2022 12:45:10 PM
Originally Posted by: Dr Rétei Ágnes 

A főoldalon az alsó szélen (tálca?) a beteg neve és születési ideje mellé a TAJ számot (esetleg a lakcímet is) oda lehetne tenni? Praktikus lenne, ha más oldalt nyitunk rá az Ixnet-re és ez látszana.

Köszönöm

Tisztelt Rétei Ágnes Doktornő!

Köszönjük szépen észrevételét, megnézzük mit tehetünk.

Egyelőre nem tudok konkrét időpontot mondani, de rögzítjük, mint a Doktornő felhasználó igénye.

Üdvözlettel,

K.Máté

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 26, 2022 3:04:03 PM
Betegei adatai a tálcán - ennek kapcsán csak annyit tennék én is hozzá, támogatva a gondolatot hogy bárhol vagyok a menüben, a beteg fő adatai lehessenek folyamatosan láthatók - azonosítás+ nem kell másik menüben keresgélni. TP-nél van a legnagyobb gond. Ha a neve mellé befér hogy hány kg, akkor férjen be a lakcíme is....Köszönjük.
dr. Szemerédi László
Thursday, January 27, 2022 9:40:07 AM
NAV-tartozás miatt érvénytelen jogviszonyú betegnél csak teljes árral írható gyógyszer? Tud erről valaki BIZTOSAT ? Egyik patika azt mondja, ők csak teljes árral adják ki, akárhogy is lett felírva. Másik patika nem vizsgálja, és ha nem teljes ár, ők kiadják, de egyesek szerint bírságolhatók vagyunk.

Köszönettel: dr. Szemerédi László

Varga Sándor
Thursday, January 27, 2022 11:31:57 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

NAV-tartozás miatt érvénytelen jogviszonyú betegnél csak teljes árral írható gyógyszer? Tud erről valaki BIZTOSAT ? Egyik patika azt mondja, ők csak teljes árral adják ki, akárhogy is lett felírva. Másik patika nem vizsgálja, és ha nem teljes ár, ők kiadják, de egyesek szerint bírságolhatók vagyunk.

Köszönettel: dr. Szemerédi László

Kedves doktorúr,

Erre vonatkozó konkrét utalást nem találtam a NEAK tájékoztatóban, abban szó szerint ez szerepel:

"„BARNA LÁMPA” - NAV járuléktartozás miatt : A közhiteles nyilvántartás számára a NAV elektronikus adatszolgáltatás során olyan jelzést küld, miszerint a járulékfizetésre kötelezett tartozása meghaladja a hat havi összeget. Ezen jelzés alapján a NEAK érvényteleníti a TAJ számot az egészségügyi szolgáltatások igénybevétele vonatkozásában , és így ezen időszak alatt nem jogosult térítésmentes ellátásra a személy.

A NAV járuléktartozás miatt érvénytelenített TAJ szám csak a NAV újabb – járuléktartozás rendezését követő – jelzése alapján kerülhet újraérvényesítésre.

FONTOS! Az utólagos járuléktartozás megfizetése NEM eredményezi a TAJ szám visszamenőleges újraérvényesítését, tehát az ezen időszak alatt barna lámpa mellett igénybevett ellátások díja a járuléktartozó személyt terheli."

A teljes dokumentum elérhető a NEAK oldalán. 


Varga Sándor
Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Thursday, January 27, 2022 6:47:39 PM
Visual: (nem találok általános visualos lehetőséget)

Fertőző betegség bejelentő: csak aznapi gyors teszt dátummal sikeres a bejelentés. Lehetne ezen segíteni?

Köszönjük szépeno:)

dr. Szemerédi László
Monday, January 31, 2022 11:06:54 AM
Az OMSZ-os gyorsteszteket már feltöltik az EESZT-be, az EHR fülön látszik is, de a programba beemelni nem sikerül, hiába kattintunk a "Letöltés" opcióra. Van erre megoldás? Köszönettel: dr. Szemerédi László
Patkó Balázs
Monday, January 31, 2022 11:23:25 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Az OMSZ-os gyorsteszteket már feltöltik az EESZT-be, az EHR fülön látszik is, de a programba beemelni nem sikerül, hiába kattintunk a "Letöltés" opcióra. Van erre megoldás? Köszönettel: dr. Szemerédi László

Tisztelt Dr. Szemerédi László!

Fejlesztőkkel egyeztetek miért nem sikerülhet a lelet letöltése és visszajelzek amint van pontosabb információm.

dr. Szemerédi László
Thursday, February 3, 2022 10:10:20 AM
Tisztelt Infomix!

A frissítés óta a beépített PDF-néző betölti az EESZT-ből a PDF file-t, megjelenik a képernyőn, de hiába kattintok a jobb felső saroknál a letöltés ikonra, nem történik semmi - nem leht az asztalra lementeni.

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

kantorm
Thursday, February 3, 2022 11:12:32 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Tisztelt Infomix!

A frissítés óta a beépített PDF-néző betölti az EESZT-ből a PDF file-t, megjelenik a képernyőn, de hiába kattintok a jobb felső saroknál a letöltés ikonra, nem történik semmi - nem leht az asztalra lementeni.

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

Tisztelt Doktor Úr!

Köszönöm, hogy megosztotta velünk észrevételét.

A 64 bites PDF olvasók miatt szükséges volt egy új megoldást alkalmaznunk az Ixnetben,

megvizsgáljuk milyen módon hozható vissza a letöltés funkció.

Üdvözlettel,

K.Máté

Dr.Kiss Katalin
Monday, February 7, 2022 4:32:41 PM
Jó napot kívánok!

Ma jelezték a gyógyszertárból, hogy a receptjeinken nem a FoNo VIII. összetételű készítmények szerepelnek (ami egyébként febr.01-től már érvényes). (pl. ocg. Neomycin, Ung.neonatorum, Susp.Nystatin, stb.)

Milyen gyorsan tudják orvosolni a problémánkat?

Köszönettel: Dr.Kiss Katalin - hzi gyermekorvos

kantorm
Monday, February 7, 2022 4:45:24 PM
Originally Posted by: Dr.Kiss Katalin 

Jó napot kívánok!

Ma jelezték a gyógyszertárból, hogy a receptjeinken nem a FoNo VIII. összetételű készítmények szerepelnek (ami egyébként febr.01-től már érvényes). (pl. ocg. Neomycin, Ung.neonatorum, Susp.Nystatin, stb.)

Milyen gyorsan tudják orvosolni a problémánkat?

Köszönettel: Dr.Kiss Katalin - hzi gyermekorvos

Tisztelt Kiss Katalin Doktornő!

A NEAK által közzétett tájékoztató szerint a FoNo VII-es termékek felírása és kiadása 2022.12.31-ig engedélyezett, csak a patikák esetén van korlátozás az elkészítésre, amelynek határideje 2022.01.31 volt.

A NEAK oldalán elérhető tájékoztató szövege:

„Tájékoztató FONO VII. készítmények elszámolásáról

A Szabványos Vényminták Gyűjteménye VIII. kiadásának alkalmazásáról szóló 30/2021. (VII. 6.) EMMI rendelet 3. §-a értelmében a FoNo VII. kiadásának előiratai szerinti készített gyógyszerek 2022. január 31. napjáig gyárthatók és készíthetők el, ugyanakkor a már kész termékek előírt felhasználási időtartamuk figyelembevételével továbbra is forgalmazhatók és felhasználhatók.

Annak érdekében, hogy a legyártott tételek biztonsággal kiadhatóak legyenek, a NEAK az OGYEI véleményét is figyelembe véve 2022. december 31-ig biztosítja a FONO VII. megjelöléssel futó magisztrális készítmények elszámolhatóságát.

Az OGYEI által törzskönyvezett, magisztrális előirat alapján készített gyógyszerek, (melyek a gyógyszertörzsben 21-es kezdetű TTT- kóddal és OGYEI törzskönyvi számmal futnak – pl.: TTT-kód: 210212237 Nyilvántartási szám: OGYI-T-09883/01 Név: DETERGENS SULFURATUM FONO VII. NATURLAND ) a nevükben szereplő FONO VII. megjelöléstől függetlenül, az érvényes forgalomba hozatali engedéllyel rendelkező gyógyszerhez hasonlóan, továbbra változatlan formában kiadhatók és elszámolhatók.

NEAK Ártámogatási Főosztály”

Emellett A gyógyszerrendeléshez használandó számítógépes program minősítésének szabályairól szóló 53/2007. (XII. 7.) EüM rendelet szerint a vényírásra használt szoftverek fejlesztői, így mi is, nem térhetnek el semmilyen formában a NEAK által kiadott hivatalos PUPHA (gyógyszer) törzs adataitól. Mivel ebben a törzsben kérdéses FoNO VII. készítmények továbbra is szerepelnek, így azoknak a mi rendszereinkben is szerepelnie kell.

Az a felírásnál segítségére lehet, hogy a FoNo VII-es készítmények esetén már a gyógyszer választáskor szerepel a névben a FoNo VII szöveg, így nem kell Önnek külön ellenőriznie a felíráskor megtekinthető rendelhetőség ablak tartalmát. Ebben is ilyen esetben a FoNo VII, míg az ettől eltérők esetén a FoNo VIII szerepel ugyan itt.

Remélem ezzel tudtam segíteni Doktornőnek!

Üdvözlettel,

K. Máté

dr. Szemerédi László
Tuesday, February 8, 2022 8:44:37 AM
Originally Posted by: Patkó Balázs 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Az OMSZ-os gyorsteszteket már feltöltik az EESZT-be, az EHR fülön látszik is, de a programba beemelni nem sikerül, hiába kattintunk a "Letöltés" opcióra. Van erre megoldás? Köszönettel: dr. Szemerédi László

Tisztelt Dr. Szemerédi László!

Fejlesztőkkel egyeztetek miért nem sikerülhet a lelet letöltése és visszajelzek amint van pontosabb információm.

Esetleg van-e új info?

kantorm
Tuesday, February 8, 2022 3:34:19 PM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Originally Posted by: Patkó Balázs 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Az OMSZ-os gyorsteszteket már feltöltik az EESZT-be, az EHR fülön látszik is, de a programba beemelni nem sikerül, hiába kattintunk a "Letöltés" opcióra. Van erre megoldás? Köszönettel: dr. Szemerédi László

Tisztelt Dr. Szemerédi László!

Fejlesztőkkel egyeztetek miért nem sikerülhet a lelet letöltése és visszajelzek amint van pontosabb információm.

Esetleg van-e új info?

Tisztelt Doktor Úr!

Az üzemeltető kolléga kipróbálta magánál és már elkezdtük a probléma elhárítását.

Amint elkészülünk vele, értesíteni fogjuk.

Üdvözlettel,

K.Máté

TomposG
Wednesday, February 9, 2022 8:33:44 AM
Rendelői levelezéshez Thunderbird levelező programot használok. Az a gondom, hogy az ixNet e-mail érkeztetése miatt a Thunderbird-ben a levelek átállnak olvasottá így nem tudjuk elkülöníteni mivel foglalkoztunk már és mivel nem (azért olvasott mert elintéztük vagy azért mert érkeztette az ixNet). Arra gondoltam felemelem az érkeztetés gyakoriságát több órára, így legalább a rendelési időben érkező levelek rendben lennének. Sajnos ez sem működött mert visszaáll maximum 30 perce. Jó volna erre valami megoldást találni akár azt is, hogy az automatikus érkeztetés kikapcsolható lenne, vagy lenne kézi érkeztetés lehetőség. Nem tudom mi lenne a jó megoldás de valami jó volna.

Tompos G.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, February 9, 2022 10:36:43 AM
Tsztelt Infomix!

Amióta ez az új pdf olvasó bevezetésre került, többször futunk bele olyan problémába, hogy az EESZT lelet érkeztetése közben, főleg ha magán szolgáltató a lelet kiállítója, nem tudjuk állítani a lelet ablakban a szakrendelés sort. A hiba mondhatni véletlenszerű, volt már hogy tb finanszírozott szakrendelő leletének érkeztetésekor a 9 jegyű kód látszik, de a szakrendelés sorban nincs semmi és nem is állítható. Mentés után a leletet újra elővéve, néha helyesen van kitöltve ez a sor néha meg teljes blődségek vannak. Pl bőrgyógyászati lelet általános röntgennek van titulálva. Néha üresen marad. 10 érkeztetésből 1-2 ilyen hibát produkál.

Mondanom sem kell, hogy ez mennyire zavaró a lelet visszakeresésekor, mert nem lehet tudni, hogy a gép milyen szakrendelésként érkezteti be. Nyilván ha minden beérkeztetés után újra elővesszük a leletet és kijavítjuk a szakrendelés tipusát, az megoldás, csak sok időt elvesz.

Üdvözlettel: Dr Bakos

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, February 9, 2022 10:59:23 AM
Tisztelt Infomix !

Nem tudom, hogy frissítés okozza vagy beállítása probléma, hogy a EESZT-ből beemelődnek BNO kódok az ellátásba - amihez közünk nincs és ki se lehet törölni - pl fogászati ellátás....Köszönjük. Kovács-Kléh, Ecser.

Sz. Tamás
Wednesday, February 9, 2022 11:47:25 AM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Nem tudom, hogy frissítés okozza vagy beállítása probléma, hogy a EESZT-ből beemelődnek BNO kódok az ellátásba - amihez közünk nincs és ki se lehet törölni - pl fogászati ellátás....Köszönjük. Kovács-Kléh, Ecser.

Tisztelt Kovács-Kléh!

Telefonon megbeszéltük a problémát.

Sz. Tamás
Wednesday, February 9, 2022 12:12:21 PM
Originally Posted by: TomposG 

Rendelői levelezéshez Thunderbird levelező programot használok. Az a gondom, hogy az ixNet e-mail érkeztetése miatt a Thunderbird-ben a levelek átállnak olvasottá így nem tudjuk elkülöníteni mivel foglalkoztunk már és mivel nem (azért olvasott mert elintéztük vagy azért mert érkeztette az ixNet). Arra gondoltam felemelem az érkeztetés gyakoriságát több órára, így legalább a rendelési időben érkező levelek rendben lennének. Sajnos ez sem működött mert visszaáll maximum 30 perce. Jó volna erre valami megoldást találni akár azt is, hogy az automatikus érkeztetés kikapcsolható lenne, vagy lenne kézi érkeztetés lehetőség. Nem tudom mi lenne a jó megoldás de valami jó volna.

Tompos G.

Tisztelt Tompos G.!

Köszönöm, hogy megosztotta velünk észrevételét.

Egyelőre nem tudok konkrét időpontot mondani, de rögzítjük, mint a doktor úr felhasználó igénye.

Üdvözlettel:

Sz. Tamás

Sz. Tamás
Wednesday, February 9, 2022 12:27:31 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Tsztelt Infomix!

Amióta ez az új pdf olvasó bevezetésre került, többször futunk bele olyan problémába, hogy az EESZT lelet érkeztetése közben, főleg ha magán szolgáltató a lelet kiállítója, nem tudjuk állítani a lelet ablakban a szakrendelés sort. A hiba mondhatni véletlenszerű, volt már hogy tb finanszírozott szakrendelő leletének érkeztetésekor a 9 jegyű kód látszik, de a szakrendelés sorban nincs semmi és nem is állítható. Mentés után a leletet újra elővéve, néha helyesen van kitöltve ez a sor néha meg teljes blődségek vannak. Pl bőrgyógyászati lelet általános röntgennek van titulálva. Néha üresen marad. 10 érkeztetésből 1-2 ilyen hibát produkál.

Mondanom sem kell, hogy ez mennyire zavaró a lelet visszakeresésekor, mert nem lehet tudni, hogy a gép milyen szakrendelésként érkezteti be. Nyilván ha minden beérkeztetés után újra elővesszük a leletet és kijavítjuk a szakrendelés tipusát, az megoldás, csak sok időt elvesz.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Tisztelt Dr Bakos!

Kollégánk hamarosan felveszi önnel a kapcsolatot! Megkeresésünkig, szíves türelmét kérjük!

Üdvözlettel:

Sz. Tamás

dr. Szemerédi László
Wednesday, February 9, 2022 12:41:25 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Tsztelt Infomix!

Amióta ez az új pdf olvasó bevezetésre került, többször futunk bele olyan problémába, hogy az EESZT lelet érkeztetése közben, főleg ha magán szolgáltató a lelet kiállítója, nem tudjuk állítani a lelet ablakban a szakrendelés sort. A hiba mondhatni véletlenszerű, volt már hogy tb finanszírozott szakrendelő leletének érkeztetésekor a 9 jegyű kód látszik, de a szakrendelés sorban nincs semmi és nem is állítható. Mentés után a leletet újra elővéve, néha helyesen van kitöltve ez a sor néha meg teljes blődségek vannak. Pl bőrgyógyászati lelet általános röntgennek van titulálva. Néha üresen marad. 10 érkeztetésből 1-2 ilyen hibát produkál.

Mondanom sem kell, hogy ez mennyire zavaró a lelet visszakeresésekor, mert nem lehet tudni, hogy a gép milyen szakrendelésként érkezteti be. Nyilván ha minden beérkeztetés után újra elővesszük a leletet és kijavítjuk a szakrendelés tipusát, az megoldás, csak sok időt elvesz.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Mi az új nézőke óta nem tudtuk az EESZT-s leleteket pl. az asztalra menteni. Ezt sokszor használjuk. Úgyhogy mi kikapcsoltuk az új nézőkét, maradtunk a 64 bites Adobe-nél.

MediAT
Friday, February 11, 2022 11:42:52 AM
Tisztelt Infomix!

Tapasztalatot szeretnék megosztani önökkel. Tegnap volt egy távelérésem (Ixnet), mert a KSH statisztikában nem emelte be a 0-5 éves korosztály adatait a táblázatba (gyerekrendelő vagyunk), de kollégájuk nem tudott segíteni a problémán, azt mondta, ez a KSH oldal hibája, hívjam őket. Este kolléganőket kérdeztem, tapasztalt-e ilyet valaki a beküldésnél. Szerencsére egyikőjük adott nekem egy tippet, mely szerint nem gyerek, hanem felnőtt praxis van beállítva a programban, ezért hiányoznak az adatok. A megoldás: KSH statisztika felugró ablakban át kellett állítani a felnőttről a gyerekre és mindjárt megoldódott a gond. Üdvözletem a tegnapi kollégának!

Lehet, hogy a programban alapbeállításként felnőtt praxis van megadva? Hol lehet ezt beállítani?

Üdv:

Sziliné Ildikó

kantorm
Friday, February 11, 2022 1:37:01 PM
Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt Infomix!

Tapasztalatot szeretnék megosztani önökkel. Tegnap volt egy távelérésem (Ixnet), mert a KSH statisztikában nem emelte be a 0-5 éves korosztály adatait a táblázatba (gyerekrendelő vagyunk), de kollégájuk nem tudott segíteni a problémán, azt mondta, ez a KSH oldal hibája, hívjam őket. Este kolléganőket kérdeztem, tapasztalt-e ilyet valaki a beküldésnél. Szerencsére egyikőjük adott nekem egy tippet, mely szerint nem gyerek, hanem felnőtt praxis van beállítva a programban, ezért hiányoznak az adatok. A megoldás: KSH statisztika felugró ablakban át kellett állítani a felnőttről a gyerekre és mindjárt megoldódott a gond. Üdvözletem a tegnapi kollégának!

Lehet, hogy a programban alapbeállításként felnőtt praxis van megadva? Hol lehet ezt beállítani?

Üdv:

Sziliné Ildikó

Tisztelt Sziliné Ildikó!

Nagyon szépen köszönöm visszajelzését és a történet azon részének örülök, hogy sikerült akut módon kezelniük ezt az egyedi problémát.

Kerestem Önt a rendelői telefonszámon, de azt az információt kaptam, már nincs bent. Szeretnék felkínálni egy újabb távoli elérést, ahol

kinyomozzuk, hogy a szervezet típusok megfelelően vannak-e rögzítve. Vagy valami más eset áll fenn.

A praxis beállított típusát, válaszolva kérdésére, a Rendszer - Szervezet/Praxis karbantartás menüponton belül, kiválasztva a Szakma mezőben ellenőrizheti.

Hívjon minket hétfői napon és le tudjuk egyeztetni az időpontot is!

Üdvözlettel,

K.Máté

MediAT
Friday, February 11, 2022 3:34:33 PM

Tisztelt K.Máté!

Délután a rendelőben a másik gyermekorvos rendel, ezért nem értek ott utol.

A megadott fülnél üres volt a négyzet, beállítottam a házi gyermekorvosi ellátást. Ez a hiba innentől kiküszöbölve.

Bár valóban én sokszor jelzek olyan hibát önöknek, ami másnál nincs, de ennek megoldását pont egy másik, ixnetet használó gyerekrendelős kolléganő szolgáltatta, akinél a távelérés során rájöttek a hiba okára. De úgy tűnik, a tapasztalatokat nem osztják meg egymással, mert nekem nem tudtak segíteni, erre akartam felhívni a figyelmet.

Mást is kérdeznék, hátha másik kolléga tudja rá a választ (tegnap ezt is kérdeztem): 2 hete új nyomtatók vannak. Nyomtatási profilokban beállítva minden. Mégis minden 3. nyomtatnivalónál átállítódik valami. Leggyakrabban a lapadagolótálca, vagy a papírméret, vagy a kiválasztott nyomtató. Rendkívül idegesítő, hogy minden alkalommal előképet kell nézni, jó-e a beállítás. Ha meg nem nézem meg, mondván, az előző jó volt, hátha ez is az lesz, életbe lép Murphy törvénye... Ez pont olyan programhibának tűnik, mint az utóbbi időben előforduló igazolás nyomtatásnál a papírméret váltás. Mit lehet tenni?

Üdvözlettel:

Sziliné Ildikó

Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt Infomix!

Tapasztalatot szeretnék megosztani önökkel. Tegnap volt egy távelérésem (Ixnet), mert a KSH statisztikában nem emelte be a 0-5 éves korosztály adatait a táblázatba (gyerekrendelő vagyunk), de kollégájuk nem tudott segíteni a problémán, azt mondta, ez a KSH oldal hibája, hívjam őket. Este kolléganőket kérdeztem, tapasztalt-e ilyet valaki a beküldésnél. Szerencsére egyikőjük adott nekem egy tippet, mely szerint nem gyerek, hanem felnőtt praxis van beállítva a programban, ezért hiányoznak az adatok. A megoldás: KSH statisztika felugró ablakban át kellett állítani a felnőttről a gyerekre és mindjárt megoldódott a gond. Üdvözletem a tegnapi kollégának!

Lehet, hogy a programban alapbeállításként felnőtt praxis van megadva? Hol lehet ezt beállítani?

Üdv:

Sziliné Ildikó

Tisztelt Sziliné Ildikó!

Nagyon szépen köszönöm visszajelzését és a történet azon részének örülök, hogy sikerült akut módon kezelniük ezt az egyedi problémát.

Kerestem Önt a rendelői telefonszámon, de azt az információt kaptam, már nincs bent. Szeretnék felkínálni egy újabb távoli elérést, ahol

kinyomozzuk, hogy a szervezet típusok megfelelően vannak-e rögzítve. Vagy valami más eset áll fenn.

A praxis beállított típusát, válaszolva kérdésére, a Rendszer - Szervezet/Praxis karbantartás menüponton belül, kiválasztva a Szakma mezőben ellenőrizheti.

Hívjon minket hétfői napon és le tudjuk egyeztetni az időpontot is!

Üdvözlettel,

K.Máté

kantorm
Friday, February 11, 2022 4:23:43 PM
Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt K.Máté!

Délután a rendelőben a másik gyermekorvos rendel, ezért nem értek ott utol.

A megadott fülnél üres volt a négyzet, beállítottam a házi gyermekorvosi ellátást. Ez a hiba innentől kiküszöbölve.

Bár valóban én sokszor jelzek olyan hibát önöknek, ami másnál nincs, de ennek megoldását pont egy másik, ixnetet használó gyerekrendelős kolléganő szolgáltatta, akinél a távelérés során rájöttek a hiba okára. De úgy tűnik, a tapasztalatokat nem osztják meg egymással, mert nekem nem tudtak segíteni, erre akartam felhívni a figyelmet.

Mást is kérdeznék, hátha másik kolléga tudja rá a választ (tegnap ezt is kérdeztem): 2 hete új nyomtatók vannak. Nyomtatási profilokban beállítva minden. Mégis minden 3. nyomtatnivalónál átállítódik valami. Leggyakrabban a lapadagolótálca, vagy a papírméret, vagy a kiválasztott nyomtató. Rendkívül idegesítő, hogy minden alkalommal előképet kell nézni, jó-e a beállítás. Ha meg nem nézem meg, mondván, az előző jó volt, hátha ez is az lesz, életbe lép Murphy törvénye... Ez pont olyan programhibának tűnik, mint az utóbbi időben előforduló igazolás nyomtatásnál a papírméret váltás. Mit lehet tenni?

Üdvözlettel:

Sziliné Ildikó

Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt Infomix!

Tapasztalatot szeretnék megosztani önökkel. Tegnap volt egy távelérésem (Ixnet), mert a KSH statisztikában nem emelte be a 0-5 éves korosztály adatait a táblázatba (gyerekrendelő vagyunk), de kollégájuk nem tudott segíteni a problémán, azt mondta, ez a KSH oldal hibája, hívjam őket. Este kolléganőket kérdeztem, tapasztalt-e ilyet valaki a beküldésnél. Szerencsére egyikőjük adott nekem egy tippet, mely szerint nem gyerek, hanem felnőtt praxis van beállítva a programban, ezért hiányoznak az adatok. A megoldás: KSH statisztika felugró ablakban át kellett állítani a felnőttről a gyerekre és mindjárt megoldódott a gond. Üdvözletem a tegnapi kollégának!

Lehet, hogy a programban alapbeállításként felnőtt praxis van megadva? Hol lehet ezt beállítani?

Üdv:

Sziliné Ildikó

Tisztelt Sziliné Ildikó!

Nagyon szépen köszönöm visszajelzését és a történet azon részének örülök, hogy sikerült akut módon kezelniük ezt az egyedi problémát.

Kerestem Önt a rendelői telefonszámon, de azt az információt kaptam, már nincs bent. Szeretnék felkínálni egy újabb távoli elérést, ahol

kinyomozzuk, hogy a szervezet típusok megfelelően vannak-e rögzítve. Vagy valami más eset áll fenn.

A praxis beállított típusát, válaszolva kérdésére, a Rendszer - Szervezet/Praxis karbantartás menüponton belül, kiválasztva a Szakma mezőben ellenőrizheti.

Hívjon minket hétfői napon és le tudjuk egyeztetni az időpontot is!

Üdvözlettel,

K.Máté

Tisztelt Sziliné Ildikó!

Folyamatosan dolgozunk azon, hogy kollégáink minden egyedi, vagy általános esetre a leggyorsabb megoldással tudjanak szolgálni.

A nyomtató problémáját szeretnénk még alaposabban megvizsgálni távoli eléréssel.

Nyomtatóknál árnyalja a képet, hogy a Windowstól és a Nyomtató driverétől is rengeteg minden függ.

Várjuk hétfőn a hívását, hogy egyeztessünk időpontot!

Üdvözlettel,

K. Máté

medoraqua
Friday, February 11, 2022 4:28:35 PM
Tisztelt Infomix!

Csatlakoznék Sziliné Ildikó hozzászólásához, mert hasonlóan küzdök a nyomtató beállításokkal. Nagyon sokszor jeleztem már, jelenleg is hétfői távelérés tervezett, hogy sokadszorra ismét átnézzük, hogy minden nyomtatni való megfelelő tálcáról és papírméretben legyen beállítva. Rendszeresen átállítódik, és váratlanul nem megfelelő a laptálca vagy a papírméret. Rengeteg papírt elpazaroltunk már, napi szinten bajlódunk vele. Örülnék, ha javítani lehetne ezen valahogy. Üdvözlettel Dr Szántai Dóra

kantorm
Friday, February 11, 2022 4:39:00 PM
Originally Posted by: medoraqua 

Tisztelt Infomix!

Csatlakoznék Sziliné Ildikó hozzászólásához, mert hasonlóan küzdök a nyomtató beállításokkal. Nagyon sokszor jeleztem már, jelenleg is hétfői távelérés tervezett, hogy sokadszorra ismét átnézzük, hogy minden nyomtatni való megfelelő tálcáról és papírméretben legyen beállítva. Rendszeresen átállítódik, és váratlanul nem megfelelő a laptálca vagy a papírméret. Rengeteg papírt elpazaroltunk már, napi szinten bajlódunk vele. Örülnék, ha javítani lehetne ezen valahogy. Üdvözlettel Dr Szántai Dóra

Tisztelt Szántai Dóra Doktornő!

Én is nagyon örülnék, ha megoldódna.

Szólok a kollégának, hogy csoportosítunk át extra erőforrásokat is hozzá, ha kell.

Üdvözlettel,

K. Máté

Gál Andi
Friday, February 11, 2022 5:31:39 PM
Igaz nem IxNet (még), hanem VisualIx, de én is ugyanezt tapasztaltam.

Senki nem állított el semmit.

Üdvözlettel:

Markgruber-Gál Andrea (Törökbálint)

Gál Andi
Friday, February 11, 2022 5:32:23 PM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: medoraqua 

Tisztelt Infomix!

Csatlakoznék Sziliné Ildikó hozzászólásához, mert hasonlóan küzdök a nyomtató beállításokkal. Nagyon sokszor jeleztem már, jelenleg is hétfői távelérés tervezett, hogy sokadszorra ismét átnézzük, hogy minden nyomtatni való megfelelő tálcáról és papírméretben legyen beállítva. Rendszeresen átállítódik, és váratlanul nem megfelelő a laptálca vagy a papírméret. Rengeteg papírt elpazaroltunk már, napi szinten bajlódunk vele. Örülnék, ha javítani lehetne ezen valahogy. Üdvözlettel Dr Szántai Dóra

Tisztelt Szántai Dóra Doktornő!

Én is nagyon örülnék, ha megoldódna.

Szólok a kollégának, hogy csoportosítunk át extra erőforrásokat is hozzá, ha kell.

Üdvözlettel,

K. Máté

Igaz nem IxNet (még), hanem VisualIx, de én is ugyanezt tapasztaltam.

Senki nem állított el semmit.

Üdvözlettel:

Markgruber-Gál Andrea (Törökbálint)

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, February 11, 2022 5:35:57 PM
Tisztelt Infomix !

Már csak így záró gondolatként a hétre mondanám vagy kérném, hogy itt a fórumon a köszönet rubrika mellé fel lehet tenni egy támogatom opciót is. Sokszor értünk egyet az előttünk szólóval, de már feleslegesen nem akarjuk terhelni a fórum sorait. Köszönöm, Kovács-Kléh László, Ecser.

u.i. igen, sajnos mostanában megzavarodnak a nyomtatók (két körzetet viszünk, egyiknél volt gond,másiknál nem - mk win 10), de akár lehet usb elosztó probléma is-régi gépemen feszt újnak ismert fel mindent is újra telepítette a gép az eszközöket. ezért most arra törekedtem gép cserénél , hogy annyi usb helyem legyen hogy a nyomtatóknak saját legyen.