kantorm
Friday, February 11, 2022 5:49:58 PM
Tisztelt Felhasználóink!

A támogatom opció hasznos felvetésnek tűnik, ugyanakkor a köszönet gomb is szolgálhat ilyen szereppel.

Leginkább attól függ, mi milyen jelentést tulajdonítunk neki az adott helyzetben.

Elvégre ha sokan megköszönnek egy felvetést, akkor észleljük az előfordulás gyakoriságát is.

Az, hogy platform függetlenül tapasztalják, de még változtatás sem történt az adott rendszeren belül a nyomtatásoknál olyan,

mintha egy Windows 10-es frissítés éreztetné a hatását.

Ezek az információk is segítenek leszűkíteni és kezelni a problémakört, köszönöm!

K. Máté

dr. Szemerédi László
Saturday, February 12, 2022 7:59:46 AM
Kérdezném, hogy a hozzászólásokba bele lehet-e illeszteni screenshot-okat? Jelenleg látok olyan opciót, hogy kép beszúrása, de az http:// -ként kezdődik. Érthetőbb, szemléletesebb lehetne a kérdés-felvetés, ha lenne erre mód.

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

Varga Sándor
Monday, February 14, 2022 2:38:17 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Már csak így záró gondolatként a hétre mondanám vagy kérném, hogy itt a fórumon a köszönet rubrika mellé fel lehet tenni egy támogatom opciót is. Sokszor értünk egyet az előttünk szólóval, de már feleslegesen nem akarjuk terhelni a fórum sorait. Köszönöm, Kovács-Kléh László, Ecser.

u.i. igen, sajnos mostanában megzavarodnak a nyomtatók (két körzetet viszünk, egyiknél volt gond,másiknál nem - mk win 10), de akár lehet usb elosztó probléma is-régi gépemen feszt újnak ismert fel mindent is újra telepítette a gép az eszközöket. ezért most arra törekedtem gép cserénél , hogy annyi usb helyem legyen hogy a nyomtatóknak saját legyen.

Kedves Doktor Úr!

A fórum nem a mi fejlesztésünk, egy kész rendszert használunk. Megnéztük a kollégákkal, de nem találtunk olyan lehetőséget beépítve, amivel az említett támogatom funkciót be lehetne kapcsolni. Sajnos ez nem tud ilyet.

Ettől függetlenül látjuk a nyomtatási problémák fontosságát, ennek megfelelően előre került a megoldandó feladatink listáján. Kérem, aki ilyet tapasztal az emailben (infomix@infomix.hu), vagy Ixnetben a Segíthetünk gombra kattintva jelezze ezt felénk. Aminek igazán örülnénk az az infó, hogy melyik nyomtatás az, ami nem a megfelelő nyomtatóra/lapadagolóra került, illetve ha esetleg emlékeznek rá, akkor az is, hogy mi volt az előző nyomtatás.

köszönöm

Varga Sándor


Varga Sándor
dr. Szemerédi László
Tuesday, February 15, 2022 6:20:14 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Kérdezném, hogy a hozzászólásokba bele lehet-e illeszteni screenshot-okat? Jelenleg látok olyan opciót, hogy kép beszúrása, de az http:// -ként kezdődik. Érthetőbb, szemléletesebb lehetne a kérdés-felvetés, ha lenne erre mód.

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

3 napja már kérdeztem. Kaphatok választ?

Varga Sándor
Tuesday, February 15, 2022 8:15:54 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Kérdezném, hogy a hozzászólásokba bele lehet-e illeszteni screenshot-okat? Jelenleg látok olyan opciót, hogy kép beszúrása, de az http:// -ként kezdődik. Érthetőbb, szemléletesebb lehetne a kérdés-felvetés, ha lenne erre mód.

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

3 napja már kérdeztem. Kaphatok választ?

Kedves doktorúr,

A legegyszerűbb a fórumon belül az album használata, akkor nem kell egy külső tárhelyre feltöltenie a képeket és azon keresztül elérhetővé tenni.

Az albumba képet a fenti albumaim menüponttal tud feltölteni.

68

Click to View Image

Az albumból a képet pedig ezzel az ikonnal tudja beemelni a hozzászólásába.

69

Click to View Image

Ezek a képek már ezzel a módszerrel került ebbe a hozzászólásba.

Az FONTOS, hogy mivel ez egy nyilvános fórum, csak olyan képeket szabad itt szerepeltetni, amin nincsenek személyes adatok. Ha egy probléma megoldásához, vagy egy fejlesztési igényhez személyes adatokat tartalmazó kép szükséges, javaslom inkább emailben - infomix@infomix.hu - küldje el nekünk.

köszönöm

Varga Sándor


Varga Sándor
pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Tuesday, February 15, 2022 6:18:33 PM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: medoraqua 

Tisztelt Infomix!

Csatlakoznék Sziliné Ildikó hozzászólásához, mert hasonlóan küzdök a nyomtató beállításokkal. Nagyon sokszor jeleztem már, jelenleg is hétfői távelérés tervezett, hogy sokadszorra ismét átnézzük, hogy minden nyomtatni való megfelelő tálcáról és papírméretben legyen beállítva. Rendszeresen átállítódik, és váratlanul nem megfelelő a laptálca vagy a papírméret. Rengeteg papírt elpazaroltunk már, napi szinten bajlódunk vele. Örülnék, ha javítani lehetne ezen valahogy. Üdvözlettel Dr Szántai Dóra

Tisztelt Szántai Dóra Doktornő!

Én is nagyon örülnék, ha megoldódna.

Szólok a kollégának, hogy csoportosítunk át extra erőforrásokat is hozzá, ha kell.

Üdvözlettel,

K. Máté

Az a tapasztalatom, ha az igazolást e-mailben küldjük el a rendszerből, akkor az igazolások nyomtatási beállításai akkor állítódnak el, utána újra be kellett állítani az általunk használt állapotot

medicinke
Friday, February 25, 2022 1:33:36 PM
Nem lehet törölni a saját hozzászólást?

Közben megoldódott a gond.

kantorm
Friday, February 25, 2022 1:46:26 PM
Originally Posted by: medicinke 

Nem lehet törölni a saját hozzászólást?

Közben megoldódott a gond.

Tisztelt Doktor Úr,

Örülök, hogy meglett a megoldás.

Sajnos nem, de ha szeretné én el tudom távolítani.

Üdvözlettel:

K.Máté

Patpintmed kft.
Friday, February 25, 2022 3:00:40 PM
T.Infomix !

A páciens portál a regisztrációt követően nem azonosítja be a regisztrált pácienseket.

Nekünk ez az e mail jön :z infomIx Páciens Portálon regisztrált az Ön páciense, ....!

Az orvosi rendszer az aktiválás után automatikusan megpróbálja beazonosítani a pácienst!

A páciensnek pedig,hogy nincs beazonosítva.

Mi lehet a gond ?

Üdv. Dr. Patocskai Máté

kantorm
Friday, February 25, 2022 4:24:36 PM
Originally Posted by: Patpintmed kft. 

T.Infomix !

A páciens portál a regisztrációt követően nem azonosítja be a regisztrált pácienseket.

Nekünk ez az e mail jön :z infomIx Páciens Portálon regisztrált az Ön páciense, ....!

Az orvosi rendszer az aktiválás után automatikusan megpróbálja beazonosítani a pácienst!

A páciensnek pedig,hogy nincs beazonosítva.

Mi lehet a gond ?

Üdv. Dr. Patocskai Máté

Tisztelt Doktor Úr!

Az azonosítás nagy valószínűséggel azért nem valósul meg, mert a páciens által bevitt adatok nem egyeznek a Ön programjában lévővel.

Ezen adatok alapján próbálja meg beazonosítani a pácienst az EÜ. rendszer:

TAJ; születési dátum, e-mail cím

Én azt javasolnám, hogy próbálják meg egyeztetni ezeket.

Remélem tudtam segíteni,

K.Máté

Patpintmed kft.
Monday, February 28, 2022 4:23:23 PM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Patpintmed kft. 

T.Infomix !

A páciens portál a regisztrációt követően nem azonosítja be a regisztrált pácienseket.

Nekünk ez az e mail jön :z infomIx Páciens Portálon regisztrált az Ön páciense, ....!

Az orvosi rendszer az aktiválás után automatikusan megpróbálja beazonosítani a pácienst!

A páciensnek pedig,hogy nincs beazonosítva.

Mi lehet a gond ?

Üdv. Dr. Patocskai Máté

Tisztelt Doktor Úr!

Az azonosítás nagy valószínűséggel azért nem valósul meg, mert a páciens által bevitt adatok nem egyeznek a Ön programjában lévővel.

Ezen adatok alapján próbálja meg beazonosítani a pácienst az EÜ. rendszer:

TAJ; születési dátum, e-mail cím

Én azt javasolnám, hogy próbálják meg egyeztetni ezeket.

Remélem tudtam segíteni,

K.Máté

Ezek az adatok jók, amióta táveléréssel próbálták a páciens portál előjegyzést beállítani,azóta nincs sikeres regisztráció.

kantorm
Monday, February 28, 2022 4:49:18 PM
Originally Posted by: Patpintmed kft. 

Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Patpintmed kft. 

T.Infomix !

A páciens portál a regisztrációt követően nem azonosítja be a regisztrált pácienseket.

Nekünk ez az e mail jön :z infomIx Páciens Portálon regisztrált az Ön páciense, ....!

Az orvosi rendszer az aktiválás után automatikusan megpróbálja beazonosítani a pácienst!

A páciensnek pedig,hogy nincs beazonosítva.

Mi lehet a gond ?

Üdv. Dr. Patocskai Máté

Tisztelt Doktor Úr!

Az azonosítás nagy valószínűséggel azért nem valósul meg, mert a páciens által bevitt adatok nem egyeznek a Ön programjában lévővel.

Ezen adatok alapján próbálja meg beazonosítani a pácienst az EÜ. rendszer:

TAJ; születési dátum, e-mail cím

Én azt javasolnám, hogy próbálják meg egyeztetni ezeket.

Remélem tudtam segíteni,

K.Máté

Ezek az adatok jók, amióta táveléréssel próbálták a páciens portál előjegyzést beállítani,azóta nincs sikeres regisztráció.

Tisztelt Doktor Úr!

Ebben az esetben kollégám keresni fogja holnap, a megbeszélt időpontban.

Távoli eléréssel megvizsgáljuk az esetet.

Addig is szíves türelmét kérem!

Üdvözlettel,

K.Máté

Dr.Soóky
Tuesday, March 1, 2022 4:33:13 PM
Üdvözlet!

Lehet, hogy már volt FONO VII témakor-- tehár 02.01 től megszűnt a FONO VII innentől csak formula normales VIII alapján lehet felírni készítményeket, az IXNET-ben azonban még a VII-s gyűjtemény szerepel.

Mit néztem el ?

Köszönettel

kantorm
Tuesday, March 1, 2022 4:42:50 PM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Dr.Kiss Katalin 

Jó napot kívánok!

Ma jelezték a gyógyszertárból, hogy a receptjeinken nem a FoNo VIII. összetételű készítmények szerepelnek (ami egyébként febr.01-től már érvényes). (pl. ocg. Neomycin, Ung.neonatorum, Susp.Nystatin, stb.)

Milyen gyorsan tudják orvosolni a problémánkat?

Köszönettel: Dr.Kiss Katalin - hzi gyermekorvos

Tisztelt Kiss Katalin Doktornő!

A NEAK által közzétett tájékoztató szerint a FoNo VII-es termékek felírása és kiadása 2022.12.31-ig engedélyezett, csak a patikák esetén van korlátozás az elkészítésre, amelynek határideje 2022.01.31 volt.

A NEAK oldalán elérhető tájékoztató szövege:

„Tájékoztató FONO VII. készítmények elszámolásáról

A Szabványos Vényminták Gyűjteménye VIII. kiadásának alkalmazásáról szóló 30/2021. (VII. 6.) EMMI rendelet 3. §-a értelmében a FoNo VII. kiadásának előiratai szerinti készített gyógyszerek 2022. január 31. napjáig gyárthatók és készíthetők el, ugyanakkor a már kész termékek előírt felhasználási időtartamuk figyelembevételével továbbra is forgalmazhatók és felhasználhatók.

Annak érdekében, hogy a legyártott tételek biztonsággal kiadhatóak legyenek, a NEAK az OGYEI véleményét is figyelembe véve 2022. december 31-ig biztosítja a FONO VII. megjelöléssel futó magisztrális készítmények elszámolhatóságát.

Az OGYEI által törzskönyvezett, magisztrális előirat alapján készített gyógyszerek, (melyek a gyógyszertörzsben 21-es kezdetű TTT- kóddal és OGYEI törzskönyvi számmal futnak – pl.: TTT-kód: 210212237 Nyilvántartási szám: OGYI-T-09883/01 Név: DETERGENS SULFURATUM FONO VII. NATURLAND ) a nevükben szereplő FONO VII. megjelöléstől függetlenül, az érvényes forgalomba hozatali engedéllyel rendelkező gyógyszerhez hasonlóan, továbbra változatlan formában kiadhatók és elszámolhatók.

NEAK Ártámogatási Főosztály”

Emellett A gyógyszerrendeléshez használandó számítógépes program minősítésének szabályairól szóló 53/2007. (XII. 7.) EüM rendelet szerint a vényírásra használt szoftverek fejlesztői, így mi is, nem térhetnek el semmilyen formában a NEAK által kiadott hivatalos PUPHA (gyógyszer) törzs adataitól. Mivel ebben a törzsben kérdéses FoNO VII. készítmények továbbra is szerepelnek, így azoknak a mi rendszereinkben is szerepelnie kell.

Az a felírásnál segítségére lehet, hogy a FoNo VII-es készítmények esetén már a gyógyszer választáskor szerepel a névben a FoNo VII szöveg, így nem kell Önnek külön ellenőriznie a felíráskor megtekinthető rendelhetőség ablak tartalmát. Ebben is ilyen esetben a FoNo VII, míg az ettől eltérők esetén a FoNo VIII szerepel ugyan itt.

Remélem ezzel tudtam segíteni Doktornőnek!

Üdvözlettel,

K. Máté

Tisztelt Soóky Barna Doktor Úr!

Idézem korábbi válaszom a témában, ami segíthet Önnek.

Üdvözlettel,

K.Máté

Bacskai Mária
Monday, March 21, 2022 9:54:28 AM
Ma a programon keresztül akartunk az OSZIRból kijelenteni egy covidos pácienst, de azzal a hibajelzéssel utasítódik el, hogy a "Kijelentés sikertelen, ... Oltottság mező nincs megadva." Ilyennel még nem találkoztunk, akárhányszor próbáltuk, mindig ezt írja ki. A beteg egyébként nem oltott, de eddig ez nem volt akadály.
Stein András
Monday, March 21, 2022 2:19:22 PM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ma a programon keresztül akartunk az OSZIRból kijelenteni egy covidos pácienst, de azzal a hibajelzéssel utasítódik el, hogy a "Kijelentés sikertelen, ... Oltottság mező nincs megadva." Ilyennel még nem találkoztunk, akárhányszor próbáltuk, mindig ezt írja ki. A beteg egyébként nem oltott, de eddig ez nem volt akadály.

Tisztelt Bacskai Mária!

Az ön által észlelt probléma annak köszönhető, hogy az OSZIR interfaceben változás történt. Hamarosan egy hotfix fog érkezni, amely orvosolja a problémát.

Patpintmed kft.
Tuesday, March 22, 2022 8:13:49 AM
T. Infomix!

A rendelőnkben egy gépen ,egy programot használunk a helyettesítő orvosunkkal.

Nekünk van páciens portál, nekik nincs.

Megoldható lenne-e,hogy helyettesítéskor a mi pácienseinknek a páciens portálon keresztül tudják írni a vényeket?

Üdvözlettel: Dr .Patocskai Máté

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, March 22, 2022 9:27:37 AM
T. Infomix!

Korábban már jeleztem, hogy egyre zavaróbb probléma az EESZT-s leletek beérkeztetése hozott leletnek vagy kórházi zárójelentésnek.

Mostanra bevett gyakorlat lett, hogy CT MR leletet záródokumentumként tesznek fel a térbe, és így a program a kórházi zárójelentések közé érkezteti be. Hatalmas a katyvasz, nekünk reumatológiai lelet is került már be kórházi zárójelentések közé, mert a kezelések után, záródokumentumként tette fel a kollega az EESZT-be. Viszont az SBO leletek, ami akár több naposak is, mindig szakorvosi leletként tárolódnak, hiába kórházi bentfekvésről van szó.

Már javasoltam, hogy lehessen választani, mondjuk egy billenő kapcsolóval, beérkeztetéskor, hogy a kórházi bentfekvések vagy a szakorvosi leletek közé szeretném-e betenni a leletet. Nem ártana ha az eddigi leleteket is valahogy át lehetne vinni egyik kategóriából a másikba, hogy rendet tudjunk tenni.

Üdvözlettel: Dr Bakos

MediAT
Tuesday, March 22, 2022 11:02:42 AM
Tisztelt Infomix!

Ma elláttunk egy ukrán állampolgárságú gyermeket a rendelőben, akinek antibiotikum felírására volt szükség. Mivel 5 év alatti gyermekről volt szó, emelt támogatással szerettük volna tenni, de a program figyelmeztetett, hogy sem ez, sem a normatív támogatás sem választható. A járványügytől kapott miniszteri utasítás szerint viszont 30 napig minden ukrán állampolgárnak normatív támogatással rendelhető gyógyszer, akár kért tartózkódási engedélyt, vagy menedék kérelmet, akár nem.

Próbáltuk a 03-as "államközi szerződés alapján", illetve a "menekült" térítési kategóriát is.

Ez programhiba lenne?

Köszönettel

Sziliné Ildikó

kantorm
Tuesday, March 22, 2022 12:16:14 PM
Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt Infomix!

Ma elláttunk egy ukrán állampolgárságú gyermeket a rendelőben, akinek antibiotikum felírására volt szükség. Mivel 5 év alatti gyermekről volt szó, emelt támogatással szerettük volna tenni, de a program figyelmeztetett, hogy sem ez, sem a normatív támogatás sem választható. A járványügytől kapott miniszteri utasítás szerint viszont 30 napig minden ukrán állampolgárnak normatív támogatással rendelhető gyógyszer, akár kért tartózkódási engedélyt, vagy menedék kérelmet, akár nem.

Próbáltuk a 03-as "államközi szerződés alapján", illetve a "menekült" térítési kategóriát is.

Ez programhiba lenne?

Köszönettel

Sziliné Ildikó

Tisztelt Sziliné Ildikó!

Köszönjük visszajelzését.

Tudunk erről a miniszteri utasításról, már múlt héten egyeztettünk az OKFŐ-vel és a NEAK-kal.

A kívánt módon felírt recepteket még nem tudja befogadni az EESZT,

valamint a jogcím megkötéseken sem változtattak idáig, ami biztosítaná a normatív térítési kategória kiválasztását.

Amint elhárulnak ezek az akadályok, a lehető leghamarabb lefejlesztjük a gördülékeny ellátás érdekében.

Addig is, kézzel írt, hagyományos receptet tudnak adni a páciensnek.

Köszönjük szíves megértését,

K.Máté

infomIx Kft.

kantorm
Tuesday, March 22, 2022 12:29:58 PM
Originally Posted by: Patpintmed kft. 

T. Infomix!

A rendelőnkben egy gépen ,egy programot használunk a helyettesítő orvosunkkal.

Nekünk van páciens portál, nekik nincs.

Megoldható lenne-e,hogy helyettesítéskor a mi pácienseinknek a páciens portálon keresztül tudják írni a vényeket?

Üdvözlettel: Dr .Patocskai Máté

Tisztelt Doktor Úr!

Jelenleg is van erre lehetőség a programban.

Ha szeretne segítséget kérni a beállításban, helyettesítési időszak előtt egyeztessen le időpontot velünk a központi telefonszámon.

Üdvözlettel,

K.Máté

infomIx Kft.

Sári László
Tuesday, March 22, 2022 3:53:33 PM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Korábban már jeleztem, hogy egyre zavaróbb probléma az EESZT-s leletek beérkeztetése hozott leletnek vagy kórházi zárójelentésnek.

Mostanra bevett gyakorlat lett, hogy CT MR leletet záródokumentumként tesznek fel a térbe, és így a program a kórházi zárójelentések közé érkezteti be. Hatalmas a katyvasz, nekünk reumatológiai lelet is került már be kórházi zárójelentések közé, mert a kezelések után, záródokumentumként tette fel a kollega az EESZT-be. Viszont az SBO leletek, ami akár több naposak is, mindig szakorvosi leletként tárolódnak, hiába kórházi bentfekvésről van szó.

Már javasoltam, hogy lehessen választani, mondjuk egy billenő kapcsolóval, beérkeztetéskor, hogy a kórházi bentfekvések vagy a szakorvosi leletek közé szeretném-e betenni a leletet. Nem ártana ha az eddigi leleteket is valahogy át lehetne vinni egyik kategóriából a másikba, hogy rendet tudjunk tenni.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Tisztelt Doktor Úr!

Köszönöm, hogy megosztotta velünk észrevételét. Kérését továbbítottam a cég vezetése felé.

Patpintmed kft.
Wednesday, March 23, 2022 1:45:20 PM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Patpintmed kft. 

T. Infomix!

A rendelőnkben egy gépen ,egy programot használunk a helyettesítő orvosunkkal.

Nekünk van páciens portál, nekik nincs.

Megoldható lenne-e,hogy helyettesítéskor a mi pácienseinknek a páciens portálon keresztül tudják írni a vényeket?

Üdvözlettel: Dr .Patocskai Máté

Tisztelt Doktor Úr!

Jelenleg is van erre lehetőség a programban.

Ha szeretne segítséget kérni a beállításban, helyettesítési időszak előtt egyeztessen le időpontot velünk a központi telefonszámon.

Üdvözlettel,

K.Máté

infomIx Kft.

Originally Posted by: kantorm 

Tisztelt Felhasználóink!

A támogatom opció hasznos felvetésnek tűnik, ugyanakkor a köszönet gomb is szolgálhat ilyen szereppel.

Leginkább attól függ, mi milyen jelentést tulajdonítunk neki az adott helyzetben.

Elvégre ha sokan megköszönnek egy felvetést, akkor észleljük az előfordulás gyakoriságát is.

Az, hogy platform függetlenül tapasztalják, de még változtatás sem történt az adott rendszeren belül a nyomtatásoknál olyan,

mintha egy Windows 10-es frissítés éreztetné a hatását.

Ezek az információk is segítenek leszűkíteni és kezelni a problémakört, köszönöm!

K. Máté

Köszönjük a választ.

Ez egyszeri beállítás vagy minden helyettesíti időszakban szükséges újra?

kantorm
Wednesday, March 23, 2022 1:51:37 PM
Originally Posted by: Patpintmed kft. 

Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Patpintmed kft. 

T. Infomix!

A rendelőnkben egy gépen ,egy programot használunk a helyettesítő orvosunkkal.

Nekünk van páciens portál, nekik nincs.

Megoldható lenne-e,hogy helyettesítéskor a mi pácienseinknek a páciens portálon keresztül tudják írni a vényeket?

Üdvözlettel: Dr .Patocskai Máté

Tisztelt Doktor Úr!

Jelenleg is van erre lehetőség a programban.

Ha szeretne segítséget kérni a beállításban, helyettesítési időszak előtt egyeztessen le időpontot velünk a központi telefonszámon.

Üdvözlettel,

K.Máté

infomIx Kft.

Originally Posted by: kantorm 

Tisztelt Felhasználóink!

A támogatom opció hasznos felvetésnek tűnik, ugyanakkor a köszönet gomb is szolgálhat ilyen szereppel.

Leginkább attól függ, mi milyen jelentést tulajdonítunk neki az adott helyzetben.

Elvégre ha sokan megköszönnek egy felvetést, akkor észleljük az előfordulás gyakoriságát is.

Az, hogy platform függetlenül tapasztalják, de még változtatás sem történt az adott rendszeren belül a nyomtatásoknál olyan,

mintha egy Windows 10-es frissítés éreztetné a hatását.

Ezek az információk is segítenek leszűkíteni és kezelni a problémakört, köszönöm!

K. Máté

Köszönjük a választ.

Ez egyszeri beállítás vagy minden helyettesíti időszakban szükséges újra?

Nagyon szívesen! Egyszeri, utána legközelebb is ugyanúgy tudja használni.

Üdvözlettel,

K.Máté

Patpintmed kft.
Friday, March 25, 2022 3:51:31 PM
T. Infomix !

A Halottvizsgálati Bizonyítvány kitöltésekor a 16. pontnál, amennyiben szükségesnek tartjuk a kórboncolást, akkor a 23-32. pontokat egyáltalán nem szabad nekünk kitölteni, minden pontot üresen kell hagyni. Van-e erre valamilyen lehetőség/beállítás? Jelen esetben csak akkor tudjuk ezt az ixnetben használt nyomtatványt használni, ha mi állapítjuk meg a halál okát és nem kérünk kórboncolást.

Üdvözlettel:

Dr. Patocskai Máté

Nagy Attila
Friday, March 25, 2022 4:22:47 PM
Originally Posted by: Patpintmed kft. 

T. Infomix !

A Halottvizsgálati Bizonyítvány kitöltésekor a 16. pontnál, amennyiben szükségesnek tartjuk a kórboncolást, akkor a 23-32. pontokat egyáltalán nem szabad nekünk kitölteni, minden pontot üresen kell hagyni. Van-e erre valamilyen lehetőség/beállítás? Jelen esetben csak akkor tudjuk ezt az ixnetben használt nyomtatványt használni, ha mi állapítjuk meg a halál okát és nem kérünk kórboncolást.

Üdvözlettel:

Dr. Patocskai Máté

Tisztelt Patocskai Máté dr.!

Jelenleg nincs lehetőség üresen hagyni a 23 és 24-es mezőket.

Továbbítottam a fejlesztőknek, megvizsgálják a lehetőségeket.

Köszönjük a jelzést!

medicinke
Friday, April 1, 2022 8:47:08 AM
A márciusi számlakönyv / nyugtakönyv nem írja ki a 29-30-31-i számlákat, nyugtákat.

Mintha a március is február lenne.

medicinke
Friday, April 1, 2022 9:26:47 AM
Az OSZIR jelentések (egy része) nem megy fel:

Sikertelen jelentés, javítsa:

"Oltottság mező nincs megadva"

Ez valami új dolog?

Még nem frissítettünk, esetleg a 3.15 már megoldotta ezt?

medicinke
Friday, April 1, 2022 9:28:08 AM
A jogosítvány korlátozások közül a szemüveg rendben felmegy az EESZT-be, de a cifrábbak nem.

(Pl sebességkorlátozáshoz beírni a konkrét számot).

kantorm
Friday, April 1, 2022 9:35:09 AM
Originally Posted by: medicinke 

A márciusi számlakönyv / nyugtakönyv nem írja ki a 29-30-31-i számlákat, nyugtákat.

Mintha a március is február lenne.

Tisztelt Doktor Úr!

Saját rendszerünkben megnézve nem tapasztaltuk ezt a hibát, kollégának kiadtam feladatban, hogy keresse meg Önt,

és ha szükséges megnézzük távoli eléréssel.

Üdvözlettel,

K.Máté