Dr. Hanyecz Vince
Wednesday, June 26, 2024 9:52:15 AM
Tisztelt Fejlesztők!

A számlázóprogrammal nem ment fel kb. 2 hónapja egy számla, (címhiba volt, külterület volt a címben és ezt 2 helyre is be kellett volna írni.) Manuálisan a NAV honlapján a könyvelésen korrigálták.

A program azóta is jótékonyan figyelmeztet erre a hibára, de tudomásom szerint 24 óran túl már nem is lehet korrigálni.

Szóval ez a figyelmeztetés már nem kellene,  zavaró.

Hasonló figyelmeztetés van egy ki nem jelentett fetrőző betegségnél, amit (talán) be se kellett volna jelenteni,  és kijelenteni se lehet. (kutyaharapás)

A Visuál a lejárt KGY-t és jogosítványt zárójelbe tette az infolapon, most nincs ilyen.

Köszönettel:

Hanyecz Vince

Sári László
Wednesday, June 26, 2024 3:58:58 PM
Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Tisztelt Fejlesztők!

A számlázóprogrammal nem ment fel kb. 2 hónapja egy számla, (címhiba volt, külterület volt a címben és ezt 2 helyre is be kellett volna írni.) Manuálisan a NAV honlapján a könyvelésen korrigálták.

A program azóta is jótékonyan figyelmeztet erre a hibára, de tudomásom szerint 24 óran túl már nem is lehet korrigálni.

Szóval ez a figyelmeztetés már nem kellene,  zavaró.

Hasonló figyelmeztetés van egy ki nem jelentett fetrőző betegségnél, amit (talán) be se kellett volna jelenteni,  és kijelenteni se lehet. (kutyaharapás)

A Visuál a lejárt KGY-t és jogosítványt zárójelbe tette az infolapon, most nincs ilyen.

Köszönettel:

Hanyecz Vince

Tisztelt Dr. Hanyecz Vince!

Ha a NAV on-line számla felületén javították a hibás számlát, akkor a programban a Menü gombra kattintva az EGYÉB / SZÁMLA/NYUGTA KÉSZÍTÉS / OLINE SZÁMLÁK - TELJESÍTETLEN TÉTELEK menüpontba kell belépni, itt meg fognak jelenni a hibás számlák. A hibás számla előtt lévő Rendezve nevű oszlopban lévő gombra kell kattintani, itt állítható be, hogy ne figyelmeztessen többé a program a hibára.

A fertőző betegség kijelentésekor a program ír ki valami hibát? A leggyakoribb hiba az szokott leni, hogy az ÁNTSZ tanúsítvány, ami kell a fertőző betegség bejelentéshez, lejárt. Az ÁNTSZ tanúsítványt két évente meg kell újítani.

Az Infolapon megjelenő státusz észrevételét felvettem a fejlesztendő feladatok közé, a nyilvántartási száma: 28090

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, July 11, 2024 8:51:20 AM
T. Infomix!

Örömmel vettük, hogy a betegszállító utalványt már lehet A5-ös álló formátumban nyomtatni. A kérésünk az lenne, hogy a program jegyezze meg az utolsó beállítást, mert nem mindig jut eszünkbe minden alkalommal átállítani A5-re a kapcsolót.

Köszönettel: Dr Bakos 

Paksai Bence
Thursday, July 11, 2024 10:31:25 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Örömmel vettük, hogy a betegszállító utalványt már lehet A5-ös álló formátumban nyomtatni. A kérésünk az lenne, hogy a program jegyezze meg az utolsó beállítást, mert nem mindig jut eszünkbe minden alkalommal átállítani A5-re a kapcsolót.

Köszönettel: Dr Bakos 

Tisztelt Dr. Bakos János,

Az ön által jelzett fejlesztési kérést a következő számon iktattuk: 28854. Amennyiben a közeljövőben nem találkozik a Verzióváltó levélben a fejlesztéssel, annyiban a fenti számra hivatkozva kérdezheti kollégáinkat a fejlesztés állapotáról. 

Üdvözlettel, 

Paksai Bence

infomix kft.  

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, July 11, 2024 11:48:50 AM
az A5 szállítás utalvány kapcsán kérdezném, hogy a terápiás lap nem került véletlenül be az a5-sök sorába? Köszönettel, Kovács-Kléh László, Ecser.

u.i. mondjuk az okos beteg úgy oldja meg (látva a listát a beutalókon) hogy kivágja ollóval oszt beteszi a pénztárcába - én meg 25-t kattintok (jó, csak 8-at) mire értelmes formában a4-be lehúzom...

Paksai Bence
Friday, July 12, 2024 10:24:45 AM
Originally Posted by: kleh 

az A5 szállítás utalvány kapcsán kérdezném, hogy a terápiás lap nem került véletlenül be az a5-sök sorába? Köszönettel, Kovács-Kléh László, Ecser.

u.i. mondjuk az okos beteg úgy oldja meg (látva a listát a beutalókon) hogy kivágja ollóval oszt beteszi a pénztárcába - én meg 25-t kattintok (jó, csak 8-at) mire értelmes formában a4-be lehúzom...

Tisztelt Dr. Kovács-Kléh László, 

A therápiás lapon több nyomtatási lehetőség is elhelyezkedik. Tudna esetleg ponstosítani, hogy melyiket szeretné ha elérhető lenne A5-ös nyomtatásban? Esetleg magát a listát szeretné ha tudná nyomtatni A5-ben, vagy az igazolás lehetőséget?

Esetleg mind a kettőt szeretnék A5-ben nyomtatni? 

Ha ezeket pontosítja a Doktor Úr, akkor feltudjuk venni a fejlesztésnek a kérését.

További szép napot és eredményes munkát kívánok Önnek. 

Üdvözlettel: 

Paksai Bence

infomix Kft.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, July 14, 2024 5:43:35 PM
Tisztelt Infomix !

Én elfogadom, hogy nagyon kivételes esetben, egyik extra beállítási lehetőségre lesz valakinek szüksége a terápiás lap nyomtatásánál (pl jelenjen meg a nulla - nem tudom mire használható a mindennapi gyakorlatban.....) de egy a leggyakrabban igényelt nyomtatvány forma vagy igazolás az az aktualisan szedett gyógyszerek listája - szóval én a nyomtatványok közzé betennék egy direk terápiás lapot ami akár a beutalókon is megjelenő szöveges gyógyszer listát jelenítené meg (kicsit átláthatóbb formában, pl egymás alá felsorolva). És ez egy mozdulattal nyomtatható lenne - aki meg egy egész havi rubrikatúrát szeretne beállítani nyomtasára nullákal vagy anélkül az kattingasson, mert van rá lehetőség. És ez mehetne A5 verzióba. Ennek lehetne a neve aktuális terápia igazolás pl.  Köszönettel, Kovács-Kléh László, Ecser. 

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, July 15, 2024 9:29:40 AM
T. Infomix!

Ez nagyon jó ötlet, támogatnám a megvalósítását!

Dr Bakos

Paksai Bence
Tuesday, July 16, 2024 4:36:19 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Én elfogadom, hogy nagyon kivételes esetben, egyik extra beállítási lehetőségre lesz valakinek szüksége a terápiás lap nyomtatásánál (pl jelenjen meg a nulla - nem tudom mire használható a mindennapi gyakorlatban.....) de egy a leggyakrabban igényelt nyomtatvány forma vagy igazolás az az aktualisan szedett gyógyszerek listája - szóval én a nyomtatványok közzé betennék egy direk terápiás lapot ami akár a beutalókon is megjelenő szöveges gyógyszer listát jelenítené meg (kicsit átláthatóbb formában, pl egymás alá felsorolva). És ez egy mozdulattal nyomtatható lenne - aki meg egy egész havi rubrikatúrát szeretne beállítani nyomtasára nullákal vagy anélkül az kattingasson, mert van rá lehetőség. És ez mehetne A5 verzióba. Ennek lehetne a neve aktuális terápia igazolás pl.  Köszönettel, Kovács-Kléh László, Ecser. 

Tisztelt Dr. Kovács-Kléh László,

Az ön által jelzett fejlesztési kérést a következő számon iktattuk: 29155. Amennyiben a közeljövőben nem találkozik a Verzióváltó levélben a fejlesztéssel, annyiban a fenti számra hivatkozva kérdezheti kollégáinkat a fejlesztés állapotáról. 

Üdvözlettel, 

Paksai Bence

infomix kft.  

Rittling Ferenc
Thursday, July 25, 2024 11:37:04 AM
T. Infomix !

Az  új strukturált laborlekérdezéssel kapcsolatban kérdem:/Előbb beszéltem kollégájukkal, letöltöttem a legújabb verziót, de így sem működik/:

A laborlekérdezésnél  a táblázat formában, a kóros értékek nem emelődnek ki pirossal, és alatta nincs egy link amivel ki lehetne nyomtatni pdf formátumban, ahogy a videójukban látszik.

Az EESZT -re lépve, az  első lekérdezési formában, mely nyomtatható, nem jelenik meg a páciens neve csak TAJ száma és születési dátuma.

Köszönettel: Dr Rittling Ferenc

 

K Bálint
Thursday, July 25, 2024 3:21:09 PM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

T. Infomix !

Az  új strukturált laborlekérdezéssel kapcsolatban kérdem:/Előbb beszéltem kollégájukkal, letöltöttem a legújabb verziót, de így sem működik/:

A laborlekérdezésnél  a táblázat formában, a kóros értékek nem emelődnek ki pirossal, és alatta nincs egy link amivel ki lehetne nyomtatni pdf formátumban, ahogy a videójukban látszik.

Az EESZT -re lépve, az  első lekérdezési formában, mely nyomtatható, nem jelenik meg a páciens neve csak TAJ száma és születési dátuma.

Köszönettel: Dr Rittling Ferenc

 

Tisztelt Dr. Rittling Ferenc!

A strukturált laborlekérdezéssel kapcsolatban szeretném megkérni az Ixnet központban a frissítés fülön legyen szíves futtatni a gyors frissítést ha ez megtörtént ki kell lépni a programból és vissza hogy a fájlok lecserélődjenek. Ha ezek után se oldódott meg a probléma akkor kérem hívjon minket, hogy megnézhessük távoli eléréssel a probléma okát.

Üdvözlettel,

Kurucz Bálint

Infomix kft.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, July 29, 2024 8:50:51 AM
T. Infomix!

Érdeklődnék, hogy nem lehetne-e valami figyelemfelkeltő felíratot kérni az Ixnetben, ha a páciensportálon keresztül felírási kérelem érkezik? Már sokadjára történik meg, hogynem veszem észre a felugró ablakot, ami rövid időn belül eltűnik. Nem ártana ha valami élénkebb színben is pompázna és ami a lényeg nem tünne el, amíg le nem nyugtázom.

Üdvözlettel: dr Bakos János

FMilan
Tuesday, July 30, 2024 12:38:00 PM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Érdeklődnék, hogy nem lehetne-e valami figyelemfelkeltő felíratot kérni az Ixnetben, ha a páciensportálon keresztül felírási kérelem érkezik? Már sokadjára történik meg, hogynem veszem észre a felugró ablakot, ami rövid időn belül eltűnik. Nem ártana ha valami élénkebb színben is pompázna és ami a lényeg nem tünne el, amíg le nem nyugtázom.

Üdvözlettel: dr Bakos János

Tisztelt dr. Bakos János

A kérését fejlesztési kérséként rögzítettem, a 29700-as azonosítót kapta. Fejlesztő kollégák megvizsgálják és eldöntik mit tudunk tenni. Köszönjük a jelzést.

TomposG
Wednesday, July 31, 2024 8:42:49 AM
Tisztelt Infomix Kft!

Két kérdésem észrevételem volna:

A struktúrált laborletöltés az EESzT-ből tudna-e úgy működni mint az egyéb leletek ( automatikusan letöltődik plusz kattintás nélkül a háttérben)?

Struktúrált laborletöltésnél nem jelőli a program a pirosan a kóros( referenciaértéken kívüli) eredényeket. Korábban kommunikáción keresztül érkezett laboroknál ez működött.

Tompos G.

 

Kaskó Zoltán
Thursday, August 1, 2024 3:39:27 PM
Originally Posted by: TomposG 

Tisztelt Infomix Kft!

Két kérdésem észrevételem volna:

A struktúrált laborletöltés az EESzT-ből tudna-e úgy működni mint az egyéb leletek ( automatikusan letöltődik plusz kattintás nélkül a háttérben)?

Struktúrált laborletöltésnél nem jelőli a program a pirosan a kóros( referenciaértéken kívüli) eredényeket. Korábban kommunikáción keresztül érkezett laboroknál ez működött.

Tompos G.

 

Tisztelt Dr. Tompos Gábor

A strukturált labor automatikus beemelésére már felvételre került egy fejlesztési kérés egyelőre a fejlesztőink még vizsgálják hogy megoldható e ilyen módon a működés.

Fejlesztési kérést a következő számon iktattuk: 27930.

A kórós eredményekkel kapcsolatban való észrevétele fejlesztés alatt áll a következő számon iktattuk: 29638.

Amennyiben a közeljövőben nem találkozik a Verzióváltó levélben a fejlesztéssekkel annyiban a fenti számokra hivatkozva kérdezheti kollégáinkat a fejlesztés állapotáról.

Észrevételeit köszönjük.

Üdvözlettel, 

Kaskó Zoltán

Infomix kft.  

MediAT
Friday, August 2, 2024 4:07:18 PM
Tisztelt Ixnet!

Két problémával fordulok önökhöz: az egyik, hogy az ixnet előjegyzés naptárban nem látszik a holnapi nap munkanapnak, pedig sajnos dolgozunk, így a betegeink nem tudnak időpontot foglalni.

A másik problémám a fertőzőbeteg bejelentővel kapcsolatos: elmúlt időszakban több salmonellásunk volt, közülük többen kórházba is kerültek. Így a fertőző beteg bejelentőben szerettem volna bejelnteni, jelölve, hogy kórházban is voltak. De ebben az esetben kéri a program a kórház 4 jegyű OEP kódját. Honnan kellene tudnom nekem azt? Nem lehetne ezt valahogy összekötni a finanszírozási kóddal ami ugyanúgy, mint a beutalónál kereshető lenne név alapján? 

Köszönettel,

Sziliné Ildikó

Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Wednesday, August 7, 2024 8:29:04 AM
Kedves Infomix!

Ismert probléma, hogy több orvossal belépve (több ablak), egyik megnyitott programban dolgozva váratlanul átugrik a másik ablakba? Nálunk mindenkinél jelentkezik, tehát nem egy gép problémája

Köszönjük a segítséget☺

Hajnalné
Tuesday, August 13, 2024 8:23:28 AM
Tisztelt Infomix!

Van-e arra lehetőség, hogy egy elhunyt páciensüknek 2007-től az összes háziorvosi ellátását egyben ki tudjam nyomtatni?

Köszönöm

Hajnalné

Hajnalné
Thursday, August 15, 2024 11:43:27 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Van-e arra lehetőség, hogy egy elhunyt páciensüknek 2007-től az összes háziorvosi ellátását egyben ki tudjam nyomtatni?

Köszönöm

Hajnalné

Már megoldódott.

Köszönöm

csgyula
Thursday, August 22, 2024 9:29:45 AM
Originally Posted by: Bogi 

Kedves Infomix!

Ismert probléma, hogy több orvossal belépve (több ablak), egyik megnyitott programban dolgozva váratlanul átugrik a másik ablakba? Nálunk mindenkinél jelentkezik, tehát nem egy gép problémája

Köszönjük a segítséget☺

Kedves Bogi!

Amikor ilyen jelenséget tapasztal, legyen szíves felhívni benünket a központi számon (06-1-214-5063), hogy egy távoli eléréssel megtudjuk nézni, mi okozhatja ezt a problémát. 

Üdvözlettel!

Csizmadia Gyula

InfomIx Kft.

dr.Kovács József
Thursday, August 22, 2024 9:47:34 AM
Azt szeretném kérdezni, hogy a lebegő panelek méretét hogyan tudom állítani, ha olyan nagyon lettek, hogy nem tudom az alját megfogni, mert kilóg a monitorból. A másik kérdésem, hogy ezekben a panelekben hogyan lehet a betűméretet csökkenteni.

Köszönöm a segítséget.


dr.Kovács József
Tamási Bea
Saturday, August 24, 2024 1:21:29 PM
Esetleg az Ixnet Háziorvosi szoftvernek van letölthető demó verziója valakinél?
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, August 24, 2024 9:02:26 PM
Szia!

Bár nem vagyok infomixes, de így szombaton csak én fogok válaszolni. 

Az Infomixtől kell kérni a DEMO-t, feltesznek egy teljes értékű programot a gépre, demo jogosultságokkal, kipróbálható kitalált betegekkel. Ha megveszed, azt élesítik, feltöltve rá a praxis beteganyagát. 

Legalábbis régen így volt, majd hétfőn megerősítenek, vagy cáfolnak az illetékesek.

Üdv: Dr Bakos János

DoktorSoosjanos
Sunday, August 25, 2024 11:20:01 AM
ÉN ÉVEK ÓTA HASZNÁLOM, JOOOA DEMO VERZIÓ IS! Kérje tőluk és telepitik😊
Kaskó Zoltán
Monday, August 26, 2024 9:56:04 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Azt szeretném kérdezni, hogy a lebegő panelek méretét hogyan tudom állítani, ha olyan nagyon lettek, hogy nem tudom az alját megfogni, mert kilóg a monitorból. A másik kérdésem, hogy ezekben a panelekben hogyan lehet a betűméretet csökkenteni.

Köszönöm a segítséget.

Tisztelt Dr. Kovács József

Az ablakok méretét úgy lehet módosítani hogy az egeret az ablak széleihez húzzuk és a bal egér gomb nyomva tartásával tudjuk méretezni.

Amennyiben pont azt a részt nem látja amit méretezni szeretne akkor ctrl shift delete gombokat kell egyszerre lenyomni és ez vissza teszi az ablakot a képernyő közepére utána már szabadon lehet méretezni.

A betűméretet két féle módon lehet állítani az egyik megoldás ha a windows-ban állítjuk át a nagyítást, ezt a következő képpen tudja beállítani: egér jobb gomb az asztalra képernyő beállítások, és a méretezésnél tudja kisebbre vagy nagyobbra venni a méretezést de ez a változtatás az egész számítógépre vonatkozik. 

A másik megoldás pedig ha csak a táblázatok szövegét állítjuk át ezt pedig a program jobb felső sarkában lévő beállítások, betűtípus és szövegstílus gombon tudja modosítani.

Üdvözlettel, 

Kaskó Zoltán

Infomix kft.  

Kaskó Zoltán
Tuesday, August 27, 2024 11:04:03 AM
Originally Posted by: Tamási Bea 

Esetleg az Ixnet Háziorvosi szoftvernek van letölthető demó verziója valakinél?

Tisztelt Tamási Bea

Az Ixnet háziorvosi programnak nincsen letölthető demó verziója amennyiben programunkat szeretné megismerni akkor távelérésen keresztül tudunk lehetőséget biztosítani az Ixnet működésének bemutatására.

Ezzel kapcsolatban időpontot a központi telefonszámunkon tud egyeztetni: 0612145063

Üdvözlettel, 

Kaskó Zoltán

Infomix kft.  

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, September 2, 2024 12:48:56 PM
Tisztelt Infomix!

Nem akarom bírálni az önök munkáját, de az utóbbi időben mintha rossz irányba mennének a dolgok Infomixéknál. Valahogy a priorizálás mintha nem lenne megfelelő. Az olyan jól működő fontos dolgok, mint pl a verzióváltásra figyelmeztető e-mail megszűnik, pedig sokan ezt figyeltük és praktikus volt. Tudom van helyette más, de olyan nagy munka kiküldeni azt a levelet? 1 mozdulat egy kör e-mail. Reggel kiírja a program, hogy minden hónap elsejével verzióváltás szükséges, és verziováltó sehol. Akkor minek írja ki a program??? Vagy akkor tennék fel a frissítést időben. Itt a fórumon korábban 1-2 óra alatt kaptunk választ, most napokig fent lóg egy kérdés és nincs rá válasz.

De a non plussz ultra ez a Kréta igazolás dolog, ami miatt írok. Ok értem, hogy ez fontos, mert kell az Ixnet akreditációjához. (Más kérdés, hogy az iskolák nem tudnak róla semmit, az igazolásokat nem fogadják.....) Szóval őrületes erőforrásokat fektetnek abba, hogy elkészítsenek egy rendszert ami megbecsüli a betegség várható kimenetelét tól- ig hány napig fog tartani. Ezt én szerkeszthetem, rohadt bonyolult az egész. Átgondolta ezt valaki??? Megkérdeztek erről orvost? Ugyanis tök mindegy, hogy hány napot becsülök én a betegség gyógytartamára, a lényeg az, hogy mikor gyógyul meg a beteg. Én nem adhatok ki igazolást egy várható gyógyidőtartam alapján, előre!!!! Pláne ha ezt utólag nem lehet se törölni se javítani a Kréta rendszerben!!!! Az igazolást utólag adom ki, amikor a beteg ténylegesen meggyógyult, függetlenül attól, hogy ez beleesik-e a várható időtartamba vagy sem.

Mi értelme van ennek a rohadt bonyolult rendszernek, ami erőforrásokat nem kímélve lett kifejlesztve, ha értelmetlen. Amit én kértem július 11-én, hogy a betegszállító ablakban jegyezze meg az A5-ös bepipálását arra meg nem jut programozó idő. Pedig a betegszállítási modult nap mint nap használjuk. és ennek lassan 2 hónapja!

Na erre írtam, hogy valahogy gond van a priorizálással. Néha minket felhasználókat is meg kéne kérdezni, hogy mit tartunk fontosnak egy csilli villi rendszert, amit nem is használunk, vagy néhány értelmes egyszerűsítést!

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Varga Sándor
Monday, September 2, 2024 3:54:16 PM
Kedves Doktorúr!

Köszönöm a kritikát. Ígérem jobban figyelünk a jövőben mind a válaszok idejére, mind a fejlesztésekre.

Annyit szeretnék megjegyezni csak, valamennyire a védelmünkre, hogy vannak olyan feladatok, amelyek elkészítésére minket a jogszabályok köteleznek. Akkor is, ha adott esetben a másik oldal, ebben az esetben a Kréta, esetleg még nem képes az így beküldött igazolásokat fogadni. Ezek a határidők és a fejlesztési feladatok sok esetben, így ebben is, felülírják az általunk tervezett ütemezést.

Az egyes betegségek esetén a várható napok számát, és a működésnek ezt a részét kollégáim a HGYE által kezdeményezett megbeszélésen egyeztették, az ő javaslataik alapján valósítottuk meg ezt a működést. Az igazolást nem szükséges előre kiadni, akkor is elkészíthető, ha a gyermek már gyógyult, és utólag is beküldhető. De azt fontos tudni, hogy az igazolás beküldéséhez is szükséges egy ellátás. Vagyis az igazolás kiállításához is szükséges egy ellátás nyitni, és azt az igazolás beküldését követően tárolni. Ezt is az EESZT által kialakított működés írja elő számunkra.

A verzióváltásnál a késés azért fordulhatott elő, mert még pénteken is történt változás a NEAK oldalán a publikus törzsekben. Úgy gondoltuk, hogy talán egyszerűbb, ha csak egyszer kell frissíteniük a rendszereiket a partnereinknek, ezért csak a teljes bedolgozást és tesztelést követően tudtuk publikálni a frissítést, így aki ma reggel kezdte a rendelést, az még nem tudta ezt megtenni. A program indításakor megjelenő figyelmeztetés szintén egy rendeletben foglalt kötelezőség, ami akkor is megjelenik, ha még nem elérhető a szükséges törzs.

A programjainkban használat közben a jobb alsó sarokban, illetve a programba belépéskor is jeleznek, ha van elérhető frissítés, ilyenkor új verzió, vagy új törzs elérhető üzenet jelenik meg. A frissítésről küldött email-ek kikapcsolásának emellett volt egy másik oka is. Kiküldéskor százas nagyságrendben kaptunk vissza kézbesíthetetlen üzenetről automatikus válaszokat. Több kampányt is indítottunk az érintett partnereink felé, hogy olyan email címeket adjanak meg erre a célra, amelyek működnek, hogy ezzel a levelező szerverek spam listáira kerülést elkerüljük. Több hónapos, többszöri telefonos megkeresést követően sem változott érdemben a helyzet, ezért, hogy a mindennapi normál kommunikációnkat ne veszélyeztessük, kikapcsoltuk a verzió publikáláskor az automata email küldést.

A betegszállító nyomtatáshoz kért módosítását a 3.69-es verzióban tudjuk kiadni az előzetes tervek szerint. Bízunk benne, hogy addig nem érkezik olyan kötelező feladat, ami ezt módosítaná.

Varga Sándor

 


Varga Sándor
MediAT
Monday, September 2, 2024 4:04:23 PM
Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt Ixnet!

Két problémával fordulok önökhöz: az egyik, hogy az ixnet előjegyzés naptárban nem látszik a holnapi nap munkanapnak, pedig sajnos dolgozunk, így a betegeink nem tudnak időpontot foglalni.

A másik problémám a fertőzőbeteg bejelentővel kapcsolatos: elmúlt időszakban több salmonellásunk volt, közülük többen kórházba is kerültek. Így a fertőző beteg bejelentőben szerettem volna bejelnteni, jelölve, hogy kórházban is voltak. De ebben az esetben kéri a program a kórház 4 jegyű OEP kódját. Honnan kellene tudnom nekem azt? Nem lehetne ezt valahogy összekötni a finanszírozási kóddal ami ugyanúgy, mint a beutalónál kereshető lenne név alapján? 

Köszönettel,

Sziliné Ildikó

Bakos doktor hozzászólását igazolva: erre a kérdésemre 1 hónapja nem kaptam választ.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, September 2, 2024 9:06:47 PM
Originally Posted by: Varga Sándor 

Kedves Doktorúr!

Köszönöm a kritikát. Ígérem jobban figyelünk a jövőben mind a válaszok idejére, mind a fejlesztésekre.

Annyit szeretnék megjegyezni csak, valamennyire a védelmünkre, hogy vannak olyan feladatok, amelyek elkészítésére minket a jogszabályok köteleznek. Akkor is, ha adott esetben a másik oldal, ebben az esetben a Kréta, esetleg még nem képes az így beküldött igazolásokat fogadni. Ezek a határidők és a fejlesztési feladatok sok esetben, így ebben is, felülírják az általunk tervezett ütemezést.

Az egyes betegségek esetén a várható napok számát, és a működésnek ezt a részét kollégáim a HGYE által kezdeményezett megbeszélésen egyeztették, az ő javaslataik alapján valósítottuk meg ezt a működést. Az igazolást nem szükséges előre kiadni, akkor is elkészíthető, ha a gyermek már gyógyult, és utólag is beküldhető. De azt fontos tudni, hogy az igazolás beküldéséhez is szükséges egy ellátás. Vagyis az igazolás kiállításához is szükséges egy ellátás nyitni, és azt az igazolás beküldését követően tárolni. Ezt is az EESZT által kialakított működés írja elő számunkra.

A verzióváltásnál a késés azért fordulhatott elő, mert még pénteken is történt változás a NEAK oldalán a publikus törzsekben. Úgy gondoltuk, hogy talán egyszerűbb, ha csak egyszer kell frissíteniük a rendszereiket a partnereinknek, ezért csak a teljes bedolgozást és tesztelést követően tudtuk publikálni a frissítést, így aki ma reggel kezdte a rendelést, az még nem tudta ezt megtenni. A program indításakor megjelenő figyelmeztetés szintén egy rendeletben foglalt kötelezőség, ami akkor is megjelenik, ha még nem elérhető a szükséges törzs.

A programjainkban használat közben a jobb alsó sarokban, illetve a programba belépéskor is jeleznek, ha van elérhető frissítés, ilyenkor új verzió, vagy új törzs elérhető üzenet jelenik meg. A frissítésről küldött email-ek kikapcsolásának emellett volt egy másik oka is. Kiküldéskor százas nagyságrendben kaptunk vissza kézbesíthetetlen üzenetről automatikus válaszokat. Több kampányt is indítottunk az érintett partnereink felé, hogy olyan email címeket adjanak meg erre a célra, amelyek működnek, hogy ezzel a levelező szerverek spam listáira kerülést elkerüljük. Több hónapos, többszöri telefonos megkeresést követően sem változott érdemben a helyzet, ezért, hogy a mindennapi normál kommunikációnkat ne veszélyeztessük, kikapcsoltuk a verzió publikáláskor az automata email küldést.

A betegszállító nyomtatáshoz kért módosítását a 3.69-es verzióban tudjuk kiadni az előzetes tervek szerint. Bízunk benne, hogy addig nem érkezik olyan kötelező feladat, ami ezt módosítaná.

Varga Sándor

 

Kedves Sándor!

Köszönöm a válaszát, már hogy személyesen is foglalkozik velem. Megtisztelő. Igaz elég régóta tartjuk a kapcsolatot itt a fórumon, egyikünk se most kezdte itt a pályafutását 😀.

 Az ilyen első mondatokat nem kedvelem, ami az ön levelében is van, mert általában a levél többi része erre szokott rácáfolni. Szerintem most is.

Értem, hogy jogszabályokra hivatkozik, és a rendszernek ezt a részét nem is kritizáltam. Amin kiakadtam, az a betegségek gyógyulási idejének előre meghatározása modul, illetve annak haszna és a rá fordított erőforrások mértéke közti óriási különbség. Magyarul a modul teljesen felesleges ennek ellenére csilli villi, mindenhol állítható. Mi egy apró változást hiába kérünk hónapok óta. 

Nem akarom meghazuttolni, hogy a GYSE javasolta ezt, de konkrétan ezt nem tartom valószínűnek.

Képzelje el: bejön a beteg, megsaccolom a gyógyulását, ennek akkor van értelme, ha akkor rögtön fel is töltöm az igazolást a Krétába. Ha ugyanis nem töltöm fel, csak visszarendelem a betegek, akkor minek a saccoló modul? Tehát feltöltöttem a Krétába, de az anyuka visszajön, hogy a gyerek elmenne 1 nappal hamarabb mert meggyógyult. Mit tudok csinálni??? Törölni, módosítani nem lehet. Sakk matt. De ha anyuka azzal jön vissza, hogy a gyerek még nem gyógyult meg, akkor is szívás, mert fel kell tennem még egy igazolást, kiegészítve a régit, de ekkor meg kétszer dolgoztam.

Ami életszerű lenne, hogy bejön a beteg, elindítom az igazolást, kezdő nappal elmentem, ahogy mi ezt eddig is csináltuk (csináljuk), majd amikor a beteg meggyógyult, bejön, vagy anyuka beszól telefonon és én lezárom az igazolást és feltöltöm a Krétába. Ez életszerű, de ide meg nem kell beteség időtartam előrejelzés!!

A új program verzióról csak annyit, hogy érdekes módon mindenről tudnak e-mail-t küldeni, adategyeztetésről, az új videókról, az új fizetős modulokról stb.. de arról, hogy a kötelező havi frissítés mondjuk 6 órát késik, arról nem. Na itt kezdődne az ügyfélre való odafigyelés szerintem.

A valótlan e-mail címekről írt dolgokat még el is tudom fogadni, lévén sok a felhasználó, de ez az önök érdeke is lenne, hogy aktuálizálják az ügyfelek e-mail elérhetőségét, akár telefonos megkeresésekkel is. Egy visszadobott e-mail csak figyelmeztet, hogy az ügyfél e-mail címet váltott.

Amit viszont nem értek, bár programozói szemmel biztosan ki fogja magyarázni, hogy miért kellett a frissítéseket így szétszedni. Már alig tudom követni, hogy mit hol kell lefrissíteni. Van amit a frissítés internetről modulban, a törzseket külön modulban és van még gyorsfrissítés is, amit végképp nem tudom mire való. Ja és e mellett a program néha úgy indul el, hogy magától frissít valamit??!! Ez már olyan bonyolult, hogy állítom a felhasználók egy része nem tudja követni. Miért nem lehet egy helyre tenni a felhasználó által frissítendő dolgokat egy gombnyomással letudva? Nem mindenki alapfokú programozó az orvosok és asszisztensek között.

Elnézést kérek a hosszú válaszért, de ez is azt bizonyítja, hogy mennyire fontos nekünk a program, amit nap mint nap használunk.

Remélve a hasznos együttműködést, üdvözlettel: Dr Bakos