Kedves Doktorúr!
Köszönöm a kritikát. Ígérem jobban figyelünk a jövőben mind a válaszok idejére, mind a fejlesztésekre.
Annyit szeretnék megjegyezni csak, valamennyire a védelmünkre, hogy vannak olyan feladatok, amelyek elkészítésére minket a jogszabályok köteleznek. Akkor is, ha adott esetben a másik oldal, ebben az esetben a Kréta, esetleg még nem képes az így beküldött igazolásokat fogadni. Ezek a határidők és a fejlesztési feladatok sok esetben, így ebben is, felülírják az általunk tervezett ütemezést.
Az egyes betegségek esetén a várható napok számát, és a működésnek ezt a részét kollégáim a HGYE által kezdeményezett megbeszélésen egyeztették, az ő javaslataik alapján valósítottuk meg ezt a működést. Az igazolást nem szükséges előre kiadni, akkor is elkészíthető, ha a gyermek már gyógyult, és utólag is beküldhető. De azt fontos tudni, hogy az igazolás beküldéséhez is szükséges egy ellátás. Vagyis az igazolás kiállításához is szükséges egy ellátás nyitni, és azt az igazolás beküldését követően tárolni. Ezt is az EESZT által kialakított működés írja elő számunkra.
A verzióváltásnál a késés azért fordulhatott elő, mert még pénteken is történt változás a NEAK oldalán a publikus törzsekben. Úgy gondoltuk, hogy talán egyszerűbb, ha csak egyszer kell frissíteniük a rendszereiket a partnereinknek, ezért csak a teljes bedolgozást és tesztelést követően tudtuk publikálni a frissítést, így aki ma reggel kezdte a rendelést, az még nem tudta ezt megtenni. A program indításakor megjelenő figyelmeztetés szintén egy rendeletben foglalt kötelezőség, ami akkor is megjelenik, ha még nem elérhető a szükséges törzs.
A programjainkban használat közben a jobb alsó sarokban, illetve a programba belépéskor is jeleznek, ha van elérhető frissítés, ilyenkor új verzió, vagy új törzs elérhető üzenet jelenik meg. A frissítésről küldött email-ek kikapcsolásának emellett volt egy másik oka is. Kiküldéskor százas nagyságrendben kaptunk vissza kézbesíthetetlen üzenetről automatikus válaszokat. Több kampányt is indítottunk az érintett partnereink felé, hogy olyan email címeket adjanak meg erre a célra, amelyek működnek, hogy ezzel a levelező szerverek spam listáira kerülést elkerüljük. Több hónapos, többszöri telefonos megkeresést követően sem változott érdemben a helyzet, ezért, hogy a mindennapi normál kommunikációnkat ne veszélyeztessük, kikapcsoltuk a verzió publikáláskor az automata email küldést.
A betegszállító nyomtatáshoz kért módosítását a 3.69-es verzióban tudjuk kiadni az előzetes tervek szerint. Bízunk benne, hogy addig nem érkezik olyan kötelező feladat, ami ezt módosítaná.
Varga Sándor
Kedves Sándor!
Köszönöm a válaszát, már hogy személyesen is foglalkozik velem. Megtisztelő. Igaz elég régóta tartjuk a kapcsolatot itt a fórumon, egyikünk se most kezdte itt a pályafutását 😀.
Az ilyen első mondatokat nem kedvelem, ami az ön levelében is van, mert általában a levél többi része erre szokott rácáfolni. Szerintem most is.
Értem, hogy jogszabályokra hivatkozik, és a rendszernek ezt a részét nem is kritizáltam. Amin kiakadtam, az a betegségek gyógyulási idejének előre meghatározása modul, illetve annak haszna és a rá fordított erőforrások mértéke közti óriási különbség. Magyarul a modul teljesen felesleges ennek ellenére csilli villi, mindenhol állítható. Mi egy apró változást hiába kérünk hónapok óta.
Nem akarom meghazuttolni, hogy a GYSE javasolta ezt, de konkrétan ezt nem tartom valószínűnek.
Képzelje el: bejön a beteg, megsaccolom a gyógyulását, ennek akkor van értelme, ha akkor rögtön fel is töltöm az igazolást a Krétába. Ha ugyanis nem töltöm fel, csak visszarendelem a betegek, akkor minek a saccoló modul? Tehát feltöltöttem a Krétába, de az anyuka visszajön, hogy a gyerek elmenne 1 nappal hamarabb mert meggyógyult. Mit tudok csinálni??? Törölni, módosítani nem lehet. Sakk matt. De ha anyuka azzal jön vissza, hogy a gyerek még nem gyógyult meg, akkor is szívás, mert fel kell tennem még egy igazolást, kiegészítve a régit, de ekkor meg kétszer dolgoztam.
Ami életszerű lenne, hogy bejön a beteg, elindítom az igazolást, kezdő nappal elmentem, ahogy mi ezt eddig is csináltuk (csináljuk), majd amikor a beteg meggyógyult, bejön, vagy anyuka beszól telefonon és én lezárom az igazolást és feltöltöm a Krétába. Ez életszerű, de ide meg nem kell beteség időtartam előrejelzés!!
A új program verzióról csak annyit, hogy érdekes módon mindenről tudnak e-mail-t küldeni, adategyeztetésről, az új videókról, az új fizetős modulokról stb.. de arról, hogy a kötelező havi frissítés mondjuk 6 órát késik, arról nem. Na itt kezdődne az ügyfélre való odafigyelés szerintem.
A valótlan e-mail címekről írt dolgokat még el is tudom fogadni, lévén sok a felhasználó, de ez az önök érdeke is lenne, hogy aktuálizálják az ügyfelek e-mail elérhetőségét, akár telefonos megkeresésekkel is. Egy visszadobott e-mail csak figyelmeztet, hogy az ügyfél e-mail címet váltott.
Amit viszont nem értek, bár programozói szemmel biztosan ki fogja magyarázni, hogy miért kellett a frissítéseket így szétszedni. Már alig tudom követni, hogy mit hol kell lefrissíteni. Van amit a frissítés internetről modulban, a törzseket külön modulban és van még gyorsfrissítés is, amit végképp nem tudom mire való. Ja és e mellett a program néha úgy indul el, hogy magától frissít valamit??!! Ez már olyan bonyolult, hogy állítom a felhasználók egy része nem tudja követni. Miért nem lehet egy helyre tenni a felhasználó által frissítendő dolgokat egy gombnyomással letudva? Nem mindenki alapfokú programozó az orvosok és asszisztensek között.
Elnézést kérek a hosszú válaszért, de ez is azt bizonyítja, hogy mennyire fontos nekünk a program, amit nap mint nap használunk.
Remélve a hasznos együttműködést, üdvözlettel: Dr Bakos