kantorm
Friday, April 1, 2022 9:44:49 AM
Originally Posted by: medicinke 

Az OSZIR jelentések (egy része) nem megy fel:

Sikertelen jelentés, javítsa:

"Oltottság mező nincs megadva"

Ez valami új dolog?

Még nem frissítettünk, esetleg a 3.15 már megoldotta ezt?

Igen Doktor Úr, változott az Oszir befogadás oldala, erre reagálva adtunk ki gyorsfrissítést 3.14.0-ás verzióra is.

Ugyanakkor ha lefrissíti a rendszert 3.15.0-ra, szintén működni fog.

Remélem tudtunk segíteni,

K.Máté

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, April 1, 2022 10:58:20 AM
Tisztelt Infomix !

Tegnap próbáltunk egy adócsökkentő igazolást kiadni, de a rendszer nem találta meg a feltöltött szakorvosi dokumentumot. A BNO is rendben volt. Eddig ez nem volt gond. Köszönettel, Kovács-Kléh László, Ecser.

FMilan
Friday, April 1, 2022 11:00:18 AM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: medicinke 

A márciusi számlakönyv / nyugtakönyv nem írja ki a 29-30-31-i számlákat, nyugtákat.

Mintha a március is február lenne.

Tisztelt Doktor Úr!

Saját rendszerünkben megnézve nem tapasztaltuk ezt a hibát, kollégának kiadtam feladatban, hogy keresse meg Önt,

és ha szükséges megnézzük távoli eléréssel.

Üdvözlettel,

K.Máté

Megnéztük távoli eléréssel, a Fizetési mód mezőnél volt a gond, ott az összesre állítva már meg is vannak a számlák.

medicinke
Friday, April 1, 2022 11:01:49 AM
Köszönöm, véletlenül átutalásos számlákat adtunk a jogsihoz.
Hajnalné
Friday, April 1, 2022 11:44:08 AM
Originally Posted by: medicinke 

A jogosítvány korlátozások közül a szemüveg rendben felmegy az EESZT-be, de a cifrábbak nem.

(Pl sebességkorlátozáshoz beírni a konkrét számot).

Nálunk is hibával zárul. Szemüveg és kontaktlencsét is hibával dobja vissza.

medicinke
Friday, April 1, 2022 2:13:06 PM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: medicinke 

Az OSZIR jelentések (egy része) nem megy fel:

Sikertelen jelentés, javítsa:

"Oltottság mező nincs megadva"

Ez valami új dolog?

Még nem frissítettünk, esetleg a 3.15 már megoldotta ezt?

Igen Doktor Úr, változott az Oszir befogadás oldala, erre reagálva adtunk ki gyorsfrissítést 3.14.0-ás verzióra is.

Ugyanakkor ha lefrissíti a rendszert 3.15.0-ra, szintén működni fog.

Remélem tudtunk segíteni,

K.Máté

A 14-gyel még előjött a hiba, megnézzük hétfőtől a 15-tel.

dr. Szemerédi László
Thursday, April 7, 2022 8:46:39 AM
Tisztelt Infomix! Van-e lehetőség beállítani olyan opciót, hogy ha pl. pácienst keresek: "Zsígóné Bajáki Boglárka", akkor akkor is kiadja a találatot, ha azt kezdem beírni: "Bajáki". Jelenleg nem sikerül.

Köszönettel: dr. Szemerédi László

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, April 8, 2022 8:41:48 AM
T. Infomix!

Az utolsó frissítés óta a program recept íráskor másodpercekre lefagy, ez idő alatt használhatatlan. Rájöttünk, hogy a receptírás ablak "beállítások menü/egyéb beállítások/ EESZT-kiváltatlan recept megjelenítése előző és th lap választékban" menüpont bekapcsolása okozza a jelenséget. Ha itt kivesszük a pipát a lefagyás megszűnik. Sajnos azonban hiába vettük ki a pipát, az a program minden újraindulásakor visszakerül. Nem lehetne, hogy ezt a beállítást megjegyezze a program?

Amúgy a menüpont jó lenne, csak az a baj, hogy a kiváltott és a kiváltatlan recepteket is lekérdezi a program és ez túl hosszú idő, ennyit nem tudunk várni, amikor seregnyi receptírás várakozik.

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Széll János
Friday, April 8, 2022 9:30:50 AM
1.)Mint már márc.29-i levelemben is jeleztem,nem működik a Páciens választás a Visszarendelések/előjegyzések közül.

2.)Nem működik az időpont "megosztása" - azaz amikor több pácienst (általában 1 család több tagját) szeretnénk azonos időpontra előjegyezni.(A karbantartás panelen megtaláltam, beállítottam ezt a lehetőséget...)

3.) "Ambuláns lap" nyomtatási lehetőségét sem a programban, sem a "Help"-ben nem találom

4.) A "törzskarton"-ra fényképet szeretnék helyezni a páciensről/szülőről(A kliens gépen próbálkoztam) .A bescannelt képet nem emeli be.

5.)Az online számlabeküldési modul nem működik.

Üdvözlettel:

dr.Széll János

P.s.Itt is megírtam mindezt, hátha itt előbb kapok segítséget, mint a "segítség kérési" modullal...

kantorm
Friday, April 8, 2022 10:08:30 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Tisztelt Infomix! Van-e lehetőség beállítani olyan opciót, hogy ha pl. pácienst keresek: "Zsígóné Bajáki Boglárka", akkor akkor is kiadja a találatot, ha azt kezdem beírni: "Bajáki". Jelenleg nem sikerül.

Köszönettel: dr. Szemerédi László

Tisztelt Doktor Úr!

Ha páciens választásnál lenyitja a a "Részletes keresést", majd bepipálja be a "Rész" négyzetet, résznévre is tud keresni a program. (továbbiakban megjegyzésre kerül, nem kell lenyitni)

Véleményem szerint ez megoldást jelenthet Önnek.

Üdvözlettel,

K.Máté

infomIx Kft.

kantorm
Friday, April 8, 2022 10:19:11 AM
Originally Posted by: Széll János 

1.)Mint már márc.29-i levelemben is jeleztem,nem működik a Páciens választás a Visszarendelések/előjegyzések közül.

2.)Nem működik az időpont "megosztása" - azaz amikor több pácienst (általában 1 család több tagját) szeretnénk azonos időpontra előjegyezni.(A karbantartás panelen megtaláltam, beállítottam ezt a lehetőséget...)

3.) "Ambuláns lap" nyomtatási lehetőségét sem a programban, sem a "Help"-ben nem találom

4.) A "törzskarton"-ra fényképet szeretnék helyezni a páciensről/szülőről(A kliens gépen próbálkoztam) .A bescannelt képet nem emeli be.

5.)Az online számlabeküldési modul nem működik.

Üdvözlettel:

dr.Széll János

P.s.Itt is megírtam mindezt, hátha itt előbb kapok segítséget, mint a "segítség kérési" modullal...

Tisztelt Doktor Úr!

Ha jól tudom, röviddel a segítség kérés után felhívta Önt az egyik kollégám, egyeztettek időpontot a részletek kiderítésére/megoldására.

Mindent megteszünk, hogy a program használata a lehető legjobb legyen!

Üdvözlettel,

K.Máté

infomIx Kft.

Patkó Balázs
Friday, April 8, 2022 10:19:50 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Az utolsó frissítés óta a program recept íráskor másodpercekre lefagy, ez idő alatt használhatatlan. Rájöttünk, hogy a receptírás ablak "beállítások menü/egyéb beállítások/ EESZT-kiváltatlan recept megjelenítése előző és th lap választékban" menüpont bekapcsolása okozza a jelenséget. Ha itt kivesszük a pipát a lefagyás megszűnik. Sajnos azonban hiába vettük ki a pipát, az a program minden újraindulásakor visszakerül. Nem lehetne, hogy ezt a beállítást megjegyezze a program?

Amúgy a menüpont jó lenne, csak az a baj, hogy a kiváltott és a kiváltatlan recepteket is lekérdezi a program és ez túl hosszú idő, ennyit nem tudunk várni, amikor seregnyi receptírás várakozik.

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Tisztelt Dr. Bakos János!

Köszönjük az észrevételt, jeleztem fejlesztők felé, a megoldásig türelmét kérném.

dr.Kovács József
Friday, April 8, 2022 12:31:54 PM
Segítséget kérnék: a Fonyódi Szakrendelővel nem működik a laborleletek átküldése.


dr.Kovács József
K Bálint
Friday, April 8, 2022 1:11:08 PM
Originally Posted by: Széll János 

1.)Mint már márc.29-i levelemben is jeleztem,nem működik a Páciens választás a Visszarendelések/előjegyzések közül.

2.)Nem működik az időpont "megosztása" - azaz amikor több pácienst (általában 1 család több tagját) szeretnénk azonos időpontra előjegyezni.(A karbantartás panelen megtaláltam, beállítottam ezt a lehetőséget...)

3.) "Ambuláns lap" nyomtatási lehetőségét sem a programban, sem a "Help"-ben nem találom

4.) A "törzskarton"-ra fényképet szeretnék helyezni a páciensről/szülőről(A kliens gépen próbálkoztam) .A bescannelt képet nem emeli be.

5.)Az online számlabeküldési modul nem működik.

Üdvözlettel:

dr.Széll János

P.s.Itt is megírtam mindezt, hátha itt előbb kapok segítséget, mint a "segítség kérési" modullal...

A mai távoli hozzáférés során átbeszéltük a kérdéseket és problémákat amiket ezáltal meg is oldottunk. Köszönjük türelmét.

Gál Andi
Friday, April 8, 2022 4:19:48 PM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Az utolsó frissítés óta a program recept íráskor másodpercekre lefagy, ez idő alatt használhatatlan. Rájöttünk, hogy a receptírás ablak "beállítások menü/egyéb beállítások/ EESZT-kiváltatlan recept megjelenítése előző és th lap választékban" menüpont bekapcsolása okozza a jelenséget. Ha itt kivesszük a pipát a lefagyás megszűnik. Sajnos azonban hiába vettük ki a pipát, az a program minden újraindulásakor visszakerül. Nem lehetne, hogy ezt a beállítást megjegyezze a program?

Amúgy a menüpont jó lenne, csak az a baj, hogy a kiváltott és a kiváltatlan recepteket is lekérdezi a program és ez túl hosszú idő, ennyit nem tudunk várni, amikor seregnyi receptírás várakozik.

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Ugyanez a helyzet a receptek ˝FONO VII-et ne mutassa opciónál˝. Minden nap újra be

kell kapcsolni! Illetve minden korábbi terápiás lapon le kell cserélnünk a FONO VII-es készitményeket. Nem lehetne legalább a terápiás lapon automatikusan lecseréltetni ezeket VIII-ra? Annyi mindenre kell már így is figyelnünk!

Üdvözlettel:

Markgruber-Gál ANdi

Széll János
Monday, April 11, 2022 2:16:27 PM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Széll János 

1.)Mint már márc.29-i levelemben is jeleztem,nem működik a Páciens választás a Visszarendelések/előjegyzések közül.

2.)Nem működik az időpont "megosztása" - azaz amikor több pácienst (általában 1 család több tagját) szeretnénk azonos időpontra előjegyezni.(A karbantartás panelen megtaláltam, beállítottam ezt a lehetőséget...)

3.) "Ambuláns lap" nyomtatási lehetőségét sem a programban, sem a "Help"-ben nem találom

4.) A "törzskarton"-ra fényképet szeretnék helyezni a páciensről/szülőről(A kliens gépen próbálkoztam) .A bescannelt képet nem emeli be.

5.)Az online számlabeküldési modul nem működik.

Üdvözlettel:

dr.Széll János

P.s.Itt is megírtam mindezt, hátha itt előbb kapok segítséget, mint a "segítség kérési" modullal...

Tisztelt Doktor Úr!

Ha jól tudom, röviddel a segítség kérés után felhívta Önt az egyik kollégám, egyeztettek időpontot a részletek kiderítésére/megoldására.

Mindent megteszünk, hogy a program használata a lehető legjobb legyen!

Üdvözlettel,

K.Máté

infomIx Kft.

Itt is köszönöm a kapott segítséget, a felvetett problémák megoldását.

Gál Andi
Monday, April 11, 2022 10:55:00 PM
A verzióváltás óta ma kellett (volna) először covid tesztet kérnem. Szerintem mindent jól csináltam (többször kértem már a programból, mindig sikeresen), de nem engedte a program a kérést és a következő hibaüzenetet írta ki: Az OMSZ ˝oldalán˝ (felületén? nem emlékszem pontosan) csak covid-19 teszt kérhető! 😮 Hiszen épp azt szerettem volna, úgy mint eddig nagyon sokszor.

Üdvözlettel:

Andi

dr. Szemerédi László
Wednesday, April 13, 2022 7:13:55 AM
Apróság: A panasz, status, stb. ablakokban, ha több előregyártott makrómat is beemelem, a rendszer azokat pontosvesszővel választja el. Meg lehetne oldani, hogy a pontosvesszők ne jelenjenek meg? Pl. így nézne ki: "Gyógyszert írat. EKG-t készítünk mellkasi fájdalma miatt. Beutalót adunk kardiológiára." Thx.
kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, April 13, 2022 8:34:34 AM
Tisztelt Infomix !

Tegnap egyik gépen elállítódott a labor meg a sima beutaló is. Érdekes a másik gépen nem. Azon gondolkoztam, hogy lehet, hogy egy korábbi beutalót elővéve beragadt a régi beállítás - nem tudtuk megfejteni, de erre gyanakszunk. Mert ugye a másik körzet gépe nem csinálta. Csak mint info jeleztem.

Másik: a receptes felületen villog ott középen valami - ami lassítja is a rendszert - kollegina kérte finoman hogy tüntessem, mert ha ott marad kivágja a gépet....

Köszönjük a segítséget, Kovács-Kléh László, Ecser.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, April 13, 2022 2:31:24 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Tegnap egyik gépen elállítódott a labor meg a sima beutaló is. Érdekes a másik gépen nem. Azon gondolkoztam, hogy lehet, hogy egy korábbi beutalót elővéve beragadt a régi beállítás - nem tudtuk megfejteni, de erre gyanakszunk. Mert ugye a másik körzet gépe nem csinálta. Csak mint info jeleztem.

Másik: a receptes felületen villog ott középen valami - ami lassítja is a rendszert - kollegina kérte finoman hogy tüntessem, mert ha ott marad kivágja a gépet....

Köszönjük a segítséget, Kovács-Kléh László, Ecser.

Üdv!

Bár nem vagyok infomixes, de nekünk is ez volt a problémánk, a recept felírás ablak jobb felső sarkában van a Beállítások menü, lenyitva a egyéb beállítások közt van egy opció, "EESZT-kiváltatlan recept info megjelenítés......" ez elől kell kivenni a pipát, amitől felgyorsul a program. Sajnos az Ixnet minden egyes elindításakor ezt meg kell csinálni, mert nem jegyzi meg a program.

A hibát már jeleztem, valamikor majd javítják.

Dr Bakos

kantorm
Wednesday, April 13, 2022 2:42:30 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Tegnap egyik gépen elállítódott a labor meg a sima beutaló is. Érdekes a másik gépen nem. Azon gondolkoztam, hogy lehet, hogy egy korábbi beutalót elővéve beragadt a régi beállítás - nem tudtuk megfejteni, de erre gyanakszunk. Mert ugye a másik körzet gépe nem csinálta. Csak mint info jeleztem.

Másik: a receptes felületen villog ott középen valami - ami lassítja is a rendszert - kollegina kérte finoman hogy tüntessem, mert ha ott marad kivágja a gépet....

Köszönjük a segítséget, Kovács-Kléh László, Ecser.

Üdv!

Bár nem vagyok infomixes, de nekünk is ez volt a problémánk, a recept felírás ablak jobb felső sarkában van a Beállítások menü, lenyitva a egyéb beállítások közt van egy opció, "EESZT-kiváltatlan recept info megjelenítés......" ez elől kell kivenni a pipát, amitől felgyorsul a program. Sajnos az Ixnet minden egyes elindításakor ezt meg kell csinálni, mert nem jegyzi meg a program.

A hibát már jeleztem, valamikor majd javítják.

Dr Bakos

Tisztelt Doktor Urak!

Az EESZT-kiváltatlan recept beállítás megjegyzése a holnapi, 3.15.2-es Ixnet verzióban már benne lesz.

A nyomtatás kérdése kevésbé egyértelmű írásban.

Nem hozott létre egy másolatot a Windows vagy esetleg megváltoztatta a nevét?

Üdvözlettel,

K.Máté

kantorm
Wednesday, April 13, 2022 2:47:31 PM
Originally Posted by: Gál Andi 

A verzióváltás óta ma kellett (volna) először covid tesztet kérnem. Szerintem mindent jól csináltam (többször kértem már a programból, mindig sikeresen), de nem engedte a program a kérést és a következő hibaüzenetet írta ki: Az OMSZ ˝oldalán˝ (felületén? nem emlékszem pontosan) csak covid-19 teszt kérhető! 😮 Hiszen épp azt szerettem volna, úgy mint eddig nagyon sokszor.

Üdvözlettel:

Andi

Tisztelt Gál Andi!

Legyen szíves próbálja meg a következő módon: laborkérésnél válassza ki a "COVID-19 OMSZ" típus laborkérőt és azt töltse be (floppyból kinyúló zöld nyíl),

ilyen esetben minden az OMSZ által elvárt körülmény előáll, már csak a piros keretes részen kell kitölteni a szükséges adatokat majd beküldeni.

Remélem tudtam segíteni,

K.Máté

kantorm
Thursday, April 14, 2022 3:23:59 PM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Apróság: A panasz, status, stb. ablakokban, ha több előregyártott makrómat is beemelem, a rendszer azokat pontosvesszővel választja el. Meg lehetne oldani, hogy a pontosvesszők ne jelenjenek meg? Pl. így nézne ki: "Gyógyszert írat. EKG-t készítünk mellkasi fájdalma miatt. Beutalót adunk kardiológiára." Thx.

Tisztelt Szemerédi László Doktor Úr!

Köszönjük észrevételét!

A pontosvessző a keresés funkció érdekében került bele, meglehetősen régen,

de most felvettük a nyilvántartási rendszerünkbe. Felülvizsgáljuk milyen megoldást tudunk kínálni rá.

Üdvözlettel,

K.Máté

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, April 19, 2022 12:15:33 PM
T. Infomix!

Kicsit váratlanul ért ma, hogy a biztonsági mentés modult teljesen átalakították.

Az lenne a kérésem,hogy legközelebb, ha egy modult így átírnak, legalább a verzióváltó levélben jelezzék! Egyébként meg nem ártana valami rövid leírást mellékelni, hogy mit hol találunk, hogy ne nekünk kelljen totózni, hogy mi hova került.

Amúgy történt valami változás is, vagy csak a gombokat rendezték át?

Üdvözlettel: Dr Bakos

LDSebastian
Tuesday, April 19, 2022 2:51:09 PM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Kicsit váratlanul ért ma, hogy a biztonsági mentés modult teljesen átalakították.

Az lenne a kérésem,hogy legközelebb, ha egy modult így átírnak, legalább a verzióváltó levélben jelezzék! Egyébként meg nem ártana valami rövid leírást mellékelni, hogy mit hol találunk, hogy ne nekünk kelljen totózni, hogy mi hova került.

Amúgy történt valami változás is, vagy csak a gombokat rendezték át?

Üdvözlettel: Dr Bakos

Kedves Bakos doktor!

Kollégámmal történt telefonbeszélgetés során sikerült felderíteni miért változott meg a mentéshez használatos felület. Az Ixnet Connect elnevezésű korábbi fejlesztés az új verzió leváltását követően aktív lett, amely következtében a mentés egy frissített interfészt kapott. Az ehhez kapcsolódó részletes leírás e-mail üzenetben csatolmányként megküldésre került.

medicinke
Wednesday, April 20, 2022 11:22:00 AM
Az EESZT leletek az aktuálisan dolgozó doktor neve alatt kerül tárolásra, amihez más orvos már nem tud hozzáférni.

Így most ha helyettesít egy rezidens doktor, és az ő munkaidejében érkezik EESZT lelet, akkor abba már nem tudom bevinni pár szóval a lelet lényegét, mert nincs hozzáférésem.

Meg lehetne oldani, hogy a praxistulajdonos a mások által letöltött, EESZT leleteket is tudja módosítani, kvázi mindenhez hozzáférjen?

MediAT
Wednesday, April 20, 2022 11:28:06 AM
Tisztelt Infomix!

Nekem már megint/még mindig az előjegyzéssel lenne problémám. Múlt héten visszarendeltünk 3 beteget a tegnapi napra kontroll vizsgálatra. Hétfő este feltöltöttem az e heti előjegyzési időszakot és az én múlt heti foglalásaimat szabadnak mutatta, ennek következtében reggel 8 órára 4 betegünk volt előjegyezve, mert a szülök tudtak ezekre a lefoglalt időpontokra is regisztrálni. Ez már máskor is előfordult, de ez kicsit sok volt egyszerre. Kérem korrigálják ezt a hibalehetőséget.

Köszönöm

Sziliné Ildikó

MCsaba
Wednesday, April 20, 2022 2:27:10 PM
Tisztelt MediAT!

Az ominózus időszak (hétfő este, kedd reggel) logjait átnézve arra a következtetésre jutottunk, hogy a jelenség mögött azon egyszerű ok áll, hogy az időpontok feltöltése után a rendszer nem tudta szinkronizálni az Önök által a programban rögzített előjegyzéseket a webre, így a páciens elég korán kelve tudott foglalni időpontot. A szinkronizálás elmaradására a legkézenfekvőbb magyarázatnak az tűnik jelenlegi információink alapján, hogy a feltöltést követően rövid időn belül leállították a rendszerükben szerver szerepet betöltő számítógépet. Kérem amennyiben ez utóbbi téves következtetésnek bizonyul részünkről, azt jelezzék itt a fórumon.

Egy kis magyarázat: a szinkronizáció egy ütemezett folyamat, amely rögzített időközönként történik meg (5 percenként) és független az időpontok feltöltésétől. A hasonló esetek megelőzésének érdekében, amint fejlesztési kapacitásaink engedik, módosítjuk az időpont feltöltést, hogy az kiváltsa a szinkronizációt is. Addig is, javaslom, hogy naptár feltöltés után várjanak a gép kikapcsolásával 5-10 percet, hogy biztosan megtörténhessen a szinkronizálás.

Üdvözlettel:

M. Csaba

Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt Infomix!

Nekem már megint/még mindig az előjegyzéssel lenne problémám. Múlt héten visszarendeltünk 3 beteget a tegnapi napra kontroll vizsgálatra. Hétfő este feltöltöttem az e heti előjegyzési időszakot és az én múlt heti foglalásaimat szabadnak mutatta, ennek következtében reggel 8 órára 4 betegünk volt előjegyezve, mert a szülök tudtak ezekre a lefoglalt időpontokra is regisztrálni. Ez már máskor is előfordult, de ez kicsit sok volt egyszerre. Kérem korrigálják ezt a hibalehetőséget.

Köszönöm

Sziliné Ildikó

MediAT
Wednesday, April 20, 2022 3:06:22 PM
Tisztelt M.Csaba!

Valóban rövid ideig volt bekapcsolva a szerver gép, az időpontok feltöltése után rögtön ki is kapcsoltam. Otthon, húsvét hétfőn este, ennyire voltam hajlandó , kényszerből, miután november óta nem kerül bele az általam kért fejlesztés, hogy az időpont foglalás rendelés előtt adott időn belül nyíljon meg.

Akkor ezek szerint a holnapra megbeszélt távelérés is felesleges?

Köszönettel,

Sziliné Ildikó

Originally Posted by: MCsaba 

Tiszte

Az ominózus időszak (hétfő este, kedd reggel) logjait átnézve arra a következtetésre jutottunk, hogy a jelenség mögött azon egyszerű ok áll, hogy az időpontok feltöltése után a rendszer nem tudta szinkronizálni az Önök által a programban rögzített előjegyzéseket a webre, így a páciens elég korán kelve tudott foglalni időpontot. A szinkronizálás elmaradására a legkézenfekvőbb magyarázatnak az tűnik jelenlegi információink alapján, hogy a feltöltést követően rövid időn belül leállították a rendszerükben szerver szerepet betöltő számítógépet. Kérem amennyiben ez utóbbi téves következtetésnek bizonyul részünkről, azt jelezzék itt a fórumon.

Egy kis magyarázat: a szinkronizáció egy ütemezett folyamat, amely rögzített időközönként történik meg (5 percenként) és független az időpontok feltöltésétől. A hasonló esetek megelőzésének érdekében, amint fejlesztési kapacitásaink engedik, módosítjuk az időpont feltöltést, hogy az kiváltsa a szinkronizációt is. Addig is, javaslom, hogy naptár feltöltés után várjanak a gép kikapcsolásával 5-10 percet, hogy biztosan megtörténhessen a szinkronizálás.

Üdvözlettel:

M. Csaba

Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt Infomix!

Nekem már megint/még mindig az előjegyzéssel lenne problémám. Múlt héten visszarendeltünk 3 beteget a tegnapi napra kontroll vizsgálatra. Hétfő este feltöltöttem az e heti előjegyzési időszakot és az én múlt heti foglalásaimat szabadnak mutatta, ennek következtében reggel 8 órára 4 betegünk volt előjegyezve, mert a szülök tudtak ezekre a lefoglalt időpontokra is regisztrálni. Ez már máskor is előfordult, de ez kicsit sok volt egyszerre. Kérem korrigálják ezt a hibalehetőséget.

Köszönöm

Sziliné Ildikó

MCsaba
Wednesday, April 20, 2022 3:16:35 PM
Tisztelt MediAT!

Mivel megerősítette a következtetésünket, ezért nincs szükség a távelérésre.

Az Ön által kért fejlesztés már tesztelés alatt van, a hó végi verziótól kezdve elérhető lesz a funkció a programban.

Üdvözlettel:

M. Csaba

Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt M.Csaba!

Valóban rövid ideig volt bekapcsolva a szerver gép, az időpontok feltöltése után rögtön ki is kapcsoltam. Otthon, húsvét hétfőn este, ennyire voltam hajlandó , kényszerből, miután november óta nem kerül bele az általam kért fejlesztés, hogy az időpont foglalás rendelés előtt adott időn belül nyíljon meg.

Akkor ezek szerint a holnapra megbeszélt távelérés is felesleges?

Köszönettel,

Sziliné Ildikó

Originally Posted by: MCsaba 

Tisztelt MediAT!

Az ominózus időszak (hétfő este, kedd reggel) logjait átnézve arra a következtetésre jutottunk, hogy a jelenség mögött azon egyszerű ok áll, hogy az időpontok feltöltése után a rendszer nem tudta szinkronizálni az Önök által a programban rögzített előjegyzéseket a webre, így a páciens elég korán kelve tudott foglalni időpontot. A szinkronizálás elmaradására a legkézenfekvőbb magyarázatnak az tűnik jelenlegi információink alapján, hogy a feltöltést követően rövid időn belül leállították a rendszerükben szerver szerepet betöltő számítógépet. Kérem amennyiben ez utóbbi téves következtetésnek bizonyul részünkről, azt jelezzék itt a fórumon.

Egy kis magyarázat: a szinkronizáció egy ütemezett folyamat, amely rögzített időközönként történik meg (5 percenként) és független az időpontok feltöltésétől. A hasonló esetek megelőzésének érdekében, amint fejlesztési kapacitásaink engedik, módosítjuk az időpont feltöltést, hogy az kiváltsa a szinkronizációt is. Addig is, javaslom, hogy naptár feltöltés után várjanak a gép kikapcsolásával 5-10 percet, hogy biztosan megtörténhessen a szinkronizálás.

Üdvözlettel:

M. Csaba

Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt Infomix!

Nekem már megint/még mindig az előjegyzéssel lenne problémám. Múlt héten visszarendeltünk 3 beteget a tegnapi napra kontroll vizsgálatra. Hétfő este feltöltöttem az e heti előjegyzési időszakot és az én múlt heti foglalásaimat szabadnak mutatta, ennek következtében reggel 8 órára 4 betegünk volt előjegyezve, mert a szülök tudtak ezekre a lefoglalt időpontokra is regisztrálni. Ez már máskor is előfordult, de ez kicsit sok volt egyszerre. Kérem korrigálják ezt a hibalehetőséget.

Köszönöm

Sziliné Ildikó