dr. Szemerédi László
Monday, May 30, 2022 2:56:56 PM
T Infomix! A kétlépcsős gmail azonosítás bekapcsolását az otthoni gépemen is elvégezhetem? Érvényes lesz a rendelői főgépre és rendelői algépre is? "Odabent" már nem lesz vele munka?

Köszönettel: dr. Szemerédi László

dr. Szemerédi László
Monday, May 30, 2022 2:58:01 PM
T Infomix! A kétlépcsős gmail azonosítás bekapcsolását az otthoni gépemen is elvégezhetem? Érvényes lesz a rendelői főgépre és rendelői algépre is? "Odabent" már nem lesz vele munka?

Köszönettel: dr. Szemerédi László

dr.Kovács József
Tuesday, May 31, 2022 9:25:41 AM
Két napja nem tudom beküldeni a heti jelentést (nem érkezik meg az érvényesítő e-mail). Ma reggel óta a TAJ ellenőrzés sem működik. Tud valaki központi hibáról?
dr.Kovács József
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 31, 2022 12:34:46 PM
Nálunk minden rendben megy.

Üdvözlettel: Dr Bakos

kantorm
Wednesday, June 1, 2022 2:29:14 PM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

T Infomix! A kétlépcsős gmail azonosítás bekapcsolását az otthoni gépemen is elvégezhetem? Érvényes lesz a rendelői főgépre és rendelői algépre is? "Odabent" már nem lesz vele munka?

Köszönettel: dr. Szemerédi László

Tisztelt Doktor Úr!

Igen, az otthoni gépen is elvégezhető, további teendője nem lesz, ha az alkalmazás jelszót berögzítette.

Üdvözlettel,

K. Máté

kantorm
Thursday, June 2, 2022 11:12:23 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Két napja nem tudom beküldeni a heti jelentést (nem érkezik meg az érvényesítő e-mail). Ma reggel óta a TAJ ellenőrzés sem működik. Tud valaki központi hibáról?

Tisztelt Doktor Úr!

Az érvényesítő e-mail elmaradása még mindig aktuális probléma? A programon belül vagy a levelezőben tapasztalta?

Üdvözlettel,

K.Máté

Rittling Ferenc
Thursday, June 9, 2022 10:54:35 AM
Tisztelt Infomix !

Az utóbbi időben, több személy TAJ számát érvénytelenítette a NEAK adótartozás miatt.

Nekik ha gyógyszert általános támogatásra felírok, a patika nem adhatja ki a gyógyszert még teljes áron sem.

Visszaküldi a betegt, hogy írjuk át a receptet.

Nem lehetne a programban beállítani, hogy akinek NAV tartozás miatt érvénytelen a TAJ automatikusan teljes áron írja fel?

Sz. Tamás
Thursday, June 9, 2022 11:02:44 AM
Tisztelt dr. Rittling Ferenc!

Már más felhasználók is jelezték, jelenleg nincs ilyen beállítás.

Orvosokkal egyeztetve már egy ilyen kérést felvettünk a fejlesztések közé, folyamatban van.

Üdvözlettel:

Sz. Tamás

 

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, June 10, 2022 8:53:17 PM
Nav tartozás kapcsán, csak annyit tennék hozzá, hogy ezeket a betegeket ki kell a praxisból jelenteni, mert ugye már nem támogtaja a TB az ellátásukat. Teház ezek az esetek átkerülnek ambulánsba, ez már egy felhívó jel, hogy miért vannak így ellátva. De jogos a felvetés, hogy ezeknél az eseteknél legyen valami felhívó jelzés. Kovács-Kléh László. 
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, June 12, 2022 9:17:35 PM
Én meg annyit tennék, hozzá, hogy semmiképp nem kell ezeket kijelenteni, erre vonatkozólag semmiféle módszertni utasítás nem született. Viszont, ha valamikor újra elkezdi fizetni a tb-jét, és én kijelentettem, akkor nem kapok finanszírozást utána, hisz én nem kapok értesítést, hogy XY újra fizeti a tb-jét, tehát jelentsem vissza. Ha viszont nem jelentem ki, és újra fizetővé válik, akkor nekem újra fizetni fogja a tb a kártyapénzt. Ez egyébként nem az én egyedüli véleményem, a megyei kollegiális vezetőnk is ezt nyilatkozta.

Dr Bakos

dr. Szemerédi László
Monday, June 13, 2022 5:36:15 AM
Nekem azt mondta a megyei OEP-nél a  finanszírozással foglalkozó ügyintéző, hogy aki 6 hónapos NAV-tartozással bír, az csak térítés ellenében látható el (ezt tudtuk), és kikerül a praxisom finanszírozásából. ÉS HA ÚJRA FIZETI, NEM TESZIK BE ÚJRA HOZZÁM AUTOMATIKUSAN. Úgyhogy azért praktikus a változásjelentés alapján kitávoztatni, hogy ha újra megjelenik, akkor csak a távoztatott betegek között lássam, és vissza tudjam jelenteni (vagy sajnálkozva elutasítani, ha nem a területemen lakik és nem volt jó a viszonyunk.) Ebben az a logikátlan, hogy ha a következő hónapban rendezi, és nem jön felém egy évig, akkor egy évi finansz-t elsumákol az OEP/NEAK vagy nemtomki. Két patikát megkérdeztem, hogy mi a helyzet a gyógyszerárakkal. Egyik szerint nem vizsgálják, milyen térítéssel van felírva, kiadják, ahogy felírtam, A NEAK engem büntethet, ha rosszul írtam fel. Másik patika szerint felírhatom akárhogy, a rendszer jelzi, hogy NAV-tartozás, és csak teljes áron adják ki. Ha nem így lenne, a MEP a belső ellenőrzésnél visszavonja a támogatás összegét, így a patika "fizeti meg"- kevesebb utalást kap. Szóval: nem tudjuk, ki kell-e jelenteni, és nem tudjuk hogyan írjuk fel a gyógyszert és nem tudjuk, kit büntet(het)nek.
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, June 13, 2022 8:18:18 AM
Igen. Ebben egyetértek, hogy senki nem tud semmit. 

Fenti okfejtésnek ellentmondani látszik, hogy van olyan betegem, aki már harmadjára jelenik meg a nem fizető kategóriában, ha a TB kivette volna a finanszírozottak közül, akkor miért jelzi nekem már további 2 esetben, hogy nem fizet? Ráadásul ezen betegek felsorolt neve mellett nincs dátum. Tehát melyik nappal írod ki? Elsejével vagy 31-el? Nagy katyvasz az egész.

dr. Szemerédi László
Monday, June 13, 2022 8:39:13 AM
Az új fórum kapcsán: gmail-es e-mailcímemre érkezik "értesítés új hozzászólásról" - ugyanakkor a levél szövegesen nem tartalmazza, külön rá kell kattintani az "egész levél megtekintése" linkre és új ablakban nyitja meg. És még onnan újabb kattintás a fórumhoz lépés. Nem lehetne a régi, gyorsabb, praktikusabb megjelenítést visszahozni?
Nagy Tamás
Monday, June 13, 2022 11:57:29 AM
Tisztelt dr. Szemerédi László!

Köszönjük az észrevételt, megtaláltam a probléma okát, igyekszünk rá megoldást találni. Addig is szíves türelmét kérjük.

Üdvözlettel:

Nagy Tamás

Nagy Tamás
Monday, June 13, 2022 12:47:12 PM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Az új fórum kapcsán: gmail-es e-mailcímemre érkezik "értesítés új hozzászólásról" - ugyanakkor a levél szövegesen nem tartalmazza, külön rá kell kattintani az "egész levél megtekintése" linkre és új ablakban nyitja meg. És még onnan újabb kattintás a fórumhoz lépés. Nem lehetne a régi, gyorsabb, praktikusabb megjelenítést visszahozni?

Tisztelt dr. Szemerédi László!

Megtaláltam a megoldást, kérem ellenőrizze a következő hozzászólás értesítő emailnél, hogy rendben megjelenik-e Gmail-ben.

Üdvözlettel:

Nagy Tamás

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, June 14, 2022 5:22:09 PM
Tisztelt Infomix !

Abban kérnénk segítséget, hogy a recept felírások visszaigazoló email-jei nem működnek, a kódok nem menni ki. Köszönjük. Kovács-Kléh László, Ecser.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, June 14, 2022 10:31:27 PM
T. Infomix!

Mostanában vettük észre, hogy a jogosítványok eDOC rendszerbe feltöltésekor gyakran sikertelen minősítést kapunk vissza. (Eddig ezt nem figyeltük.) Ez azonban sehonnan sem derül ki, csak ha megvárjuk a visszaigazolást és azt megnyitjuk. Ott írja ki, hogy a feltöltés sikeres vagy sikertelen volt-e.

Nagyon sokszor a beteg 1 adata nem egyezik a nyilvántartásban lévővel, elég ha pl a születési hely rosszul van megadva, (nálunk pl Szeged vagy Szeged I) elég egy karakter, vagy az anyja nevében egy betű, és bár a program úgy jelzi, hogy a jogosítvány fel van töltve, valójában mégsem. Jön visszajelzés, pár perc múlva, de azt ki nézi?

Hogy lehetne azt megoldani, hogy valamilyen automatizmus kapcsán valahogy megtudjuk, hogy a jogosítvány feltöltése sikeres volt-e, vagy visszadobta a rendszer?

Itt nem az illegális karakterhasználatról beszélek, mert abba is belefutottunk, a vessző, vagy zárójel használatot már feltöltéskor rögtön hibának jelzi, hanem azt amikor a jogsi tulajdonosát nem tudja azonosítani a rendszer, mert a feltöltött személyes adatok nem egyeznek a nyilvántartásban szereplőkkel. A visszaigazolásban hibakódók is vannak, de azt se tudjuk, hogy melyik hibakód mit jelent, neten se találtam, ezt se ártana valahonnan megtudni, hogy mire utalnak. Egyszerűbb lenne, tudni, hogy mi volt a hiba, könnyebb lenne javítani.

Üdvözlettel: Dr Bakos

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, June 15, 2022 11:58:06 AM
Tiszelt Infomix !

Bekapcsoltam a gmail-be a kétlépcsős azonosítót, de emial küldéskor továbbra is hibát ad az Ixnet.

Google-fiókját (recept.ecser@gmail.com) mostantól a Kétlépcsős azonosítás védi. Amikor új vagy nem megbízhatónak ítélt eszközről jelentkezik be, a második lépcső használatával igazolnia kell személyazonosságát.

11:54 - Email küldés: Az üzenetküldés közben HIBA lépett fel: Az SMTP-kiszolgáló biztonságos kapcsolatot igényel, vagy nem történt meg az ügyfél hitelesítése. A kiszolgáló válasza a következő volt: 5.7.0 Authentication Required. Learn more at [Értesítés eRecept felírásról (Kérem, erre az e-mailre NE válaszoljon!)]

Hol állítsak még a renhdszeren? Előre is köszönöm, Kovács-Kléh László.

Sz. Tamás
Wednesday, June 15, 2022 12:00:59 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Abban kérnénk segítséget, hogy a recept felírások visszaigazoló email-jei nem működnek, a kódok nem menni ki. Köszönjük. Kovács-Kléh László, Ecser.

Tisztelt Kovács-Kléh László!

Valószínűleg a probléma oka, hogy nincs beállítva a gmailban a kétlépcsős azonosítás.

Június 1.-óta Google fokozatosan kapcsolja be mindenkinek, a kötelező kétlépcsős azonosítást, ha külső alkalmazással akar emailt küldeni, vagy fogadni ezt be kell állítani.

Ebben tájékoztattuk már az ügyfeleinket, és az alábbi linken található leírással [Kétlépcsős azonosítás beállítása] , segítséget nyújtunk, mit kell elvégezni, hogy a probléma megoldódjon. 

Üdvözlettel:

Sz.Tamás

Sz. Tamás
Wednesday, June 15, 2022 12:49:26 PM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Mostanában vettük észre, hogy a jogosítványok eDOC rendszerbe feltöltésekor gyakran sikertelen minősítést kapunk vissza. (Eddig ezt nem figyeltük.) Ez azonban sehonnan sem derül ki, csak ha megvárjuk a visszaigazolást és azt megnyitjuk. Ott írja ki, hogy a feltöltés sikeres vagy sikertelen volt-e.

Nagyon sokszor a beteg 1 adata nem egyezik a nyilvántartásban lévővel, elég ha pl a születési hely rosszul van megadva, (nálunk pl Szeged vagy Szeged I) elég egy karakter, vagy az anyja nevében egy betű, és bár a program úgy jelzi, hogy a jogosítvány fel van töltve, valójában mégsem. Jön visszajelzés, pár perc múlva, de azt ki nézi?

Hogy lehetne azt megoldani, hogy valamilyen automatizmus kapcsán valahogy megtudjuk, hogy a jogosítvány feltöltése sikeres volt-e, vagy visszadobta a rendszer?

Itt nem az illegális karakterhasználatról beszélek, mert abba is belefutottunk, a vessző, vagy zárójel használatot már feltöltéskor rögtön hibának jelzi, hanem azt amikor a jogsi tulajdonosát nem tudja azonosítani a rendszer, mert a feltöltött személyes adatok nem egyeznek a nyilvántartásban szereplőkkel. A visszaigazolásban hibakódók is vannak, de azt se tudjuk, hogy melyik hibakód mit jelent, neten se találtam, ezt se ártana valahonnan megtudni, hogy mire utalnak. Egyszerűbb lenne, tudni, hogy mi volt a hiba, könnyebb lenne javítani.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Tisztelt Dr Bakos!

Jelenleg fejlesztés alatt áll, egy értesítés ablak, mely a sikertelen feldolgozás esetén tájékoztatni fogja a felhasználót.

Abba sajnos nincs beleszólásunk, hogy az EESZT-VEN rendszer között milyen gyorsan megy végbe az információ áramlás, de a program amint kap értesítést a sikertelen feldolgozásról, jelez.

Továbbiakban az, hogy a VEN rendszer nem tudja azonosítani a pácienst, általában két okból szokott lenni:

A páciens címe, és adatai nem megfelelőek. 

Sokszor előfordul, hogy a páciens címe el van írva. Ilyenkor szoktuk javasolni a páciens lakcímkártyájáról írjuk be a pontos adatokat.

Ha továbbra sem jó, ebben az esetben a VEN rendszerben van a páciens címe van elírva. Erről sajnos senki nem kap tájékoztatást, a páciensnek kell utánajárnia a kormányablakban. 

Lejárt okmány

A VEN rendszer nem figyeli, a rendelet változásokat, és csak jelenleg érvényes dátummal ellátott útlevelet, személyit fogad el.

Üdvözlettel:

Sz.Tamás

 

Rittling Ferenc
Wednesday, June 15, 2022 2:32:00 PM
Tisztelt Infomix !

A kétlépcsős gmail azonosítás-sal kapcsolatban kérdezem, ha én megadok egy mobil számot /pl az enyémet/ akkor, szabadság ideje alatt

az asszosztensnő nem tud emaileket fogadni, írni és jelentéseket küldeni?

tiztelettel Dr. Rittling Ferenc

Stein András
Wednesday, June 15, 2022 2:49:32 PM
Tisztelt Dr. Rittling Ferenc!

Amennyiben a programban már beírásra került az alkalmazás jelszó, mind a küldéshez, mind pedig a fogadáshoz, abban az esetben az asszisztens onnan akkor is fog tudni emailt küldeni és fogadni, persze amennyiben avval a felhasználóval történik a belépés ahol ez beállításra került. 

Lehetőség van alternatív telefonszámokat is megadni a kétlépcsős azonosítás beállítását követően, így bármelyik böngészőben is beléphet az asszisztens az email fiókban, ha azt a telefonszámot válassza ki amelyik készülék nála van éppen.

Ezt a következőképpen lehet beálltani:

Google fiók kezelés -> Biztonság -> Kétlépcsős azonosítás -> Jelszó megadást követően a 'Következő' gombra kell kattintani -> Hang- vagy szöveges üzenet -> További telefonszám hozzáadása. 

Rittling Ferenc
Wednesday, June 15, 2022 3:25:57 PM
Köszönöm a segítséget.
TomposG
Thursday, June 23, 2022 8:15:08 AM
A verzióváltás óta a progrma ismét letölti a leveleket hiába van beállítva a kézi érkeztetés.

Sajnos így a levelezőprogramban ismét átáll olvasottra, úgy tűnik mintha már foglalkoztunk volna vele.

Tompos G.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, June 23, 2022 3:46:57 PM
Tisztelt Infomix, Kedves Tompos Dr. !

Mi is észleltük a rendszer automatikus levél olvasását, így mi kivettük az inxnet ezen részéből a belépési kódokat, így nem is olvassa de nem is jelzi a levelek. De azt látjuk a nyitot gmailen. Kovács-Kléh László, Ecser.

Sári László
Thursday, June 23, 2022 4:38:50 PM
Originally Posted by: TomposG 

A verzióváltás óta a progrma ismét letölti a leveleket hiába van beállítva a kézi érkeztetés.

Sajnos így a levelezőprogramban ismét átáll olvasottra, úgy tűnik mintha már foglalkoztunk volna vele.

Tompos G.

Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix, Kedves Tompos Dr. !

Mi is észleltük a rendszer automatikus levél olvasását, így mi kivettük az inxnet ezen részéből a belépési kódokat, így nem is olvassa de nem is jelzi a levelek. De azt látjuk a nyitot gmailen. Kovács-Kléh László, Ecser.

Köszönjük észrevételüket, elkezdtünk foglalkozni az üggyel.

Dr. Szél Edit
Wednesday, June 29, 2022 12:41:09 PM
A Terápiás lap-Lista-Páciensnek adható gyógyszerlista nyomtatásánál rákerülhetne-e a páciens neve, születési ideje, TAJ száma?
Patkó Balázs
Wednesday, June 29, 2022 12:47:20 PM
Tisztelt Dr. Szél Edit!

A rendszer fülön található Nyomtatási beállítások ablak Nacionálé fülén lehet bekapcsolni, hogy mely páciens adatok kerüljenek rá az adott nyomtatásra.

75

Click to View Image

medicinke
Wednesday, June 29, 2022 1:43:26 PM
OSZIR jeletnésnél régebben is előfordult, hogy

Bezárták az alapul szolgáló kapcsolatot, Váratlan hiba történt a küldéskor

hibaüzentetet kaptunk.

Vártunk, elmúlt.

De most, mintha nem múlna el. Ez NNK hiba, vagy nálunk van gond?

Patkó Balázs
Wednesday, June 29, 2022 1:55:07 PM
Tisztelt Medicinke!

Kérem az Ixnetközpont-ba belépve a Frissítés fülön a Gyorsfrissítést a sor végén futtassa le, majd utána indítsa újra az Ixnetet, hogy ki tudjon frissülni. Ezután próbálja meg az OSZIR bejelentést, már működnie kell.