MediAT
Wednesday, April 20, 2022 3:34:23 PM
Tisztelt M.Csaba!

Ezt az ígéretet eddig minden hónapban legalább egyszer, vagy kétszer megkaptam. Most már nagyon örülnék neki, ha végre megvalósulna.

Segítségüket köszönöm.

Sziliné Ildikó

Originally Posted by: MCsaba 

Tisztelt MediAT!

Mivel megerősítette a következtetésünket, ezért nincs szükség a távelérésre.

Az Ön által kért fejlesztés már tesztelés alatt van, a hó végi verziótól kezdve elérhető lesz a funkció a programban.

Üdvözlettel:

M. Csaba

Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt M.Csaba!

Valóban rövid ideig volt bekapcsolva a szerver gép, az időpontok feltöltése után rögtön ki is kapcsoltam. Otthon, húsvét hétfőn este, ennyire voltam hajlandó , kényszerből, miután november óta nem kerül bele az általam kért fejlesztés, hogy az időpont foglalás rendelés előtt adott időn belül nyíljon meg.

Akkor ezek szerint a holnapra megbeszélt távelérés is felesleges?

Köszönettel,

Sziliné Ildikó

Originally Posted by: MCsaba 

Tisztelt MediAT!

Az ominózus időszak (hétfő este, kedd reggel) logjait átnézve arra a következtetésre jutottunk, hogy a jelenség mögött azon egyszerű ok áll, hogy az időpontok feltöltése után a rendszer nem tudta szinkronizálni az Önök által a programban rögzített előjegyzéseket a webre, így a páciens elég korán kelve tudott foglalni időpontot. A szinkronizálás elmaradására a legkézenfekvőbb magyarázatnak az tűnik jelenlegi információink alapján, hogy a feltöltést követően rövid időn belül leállították a rendszerükben szerver szerepet betöltő számítógépet. Kérem amennyiben ez utóbbi téves következtetésnek bizonyul részünkről, azt jelezzék itt a fórumon.

Egy kis magyarázat: a szinkronizáció egy ütemezett folyamat, amely rögzített időközönként történik meg (5 percenként) és független az időpontok feltöltésétől. A hasonló esetek megelőzésének érdekében, amint fejlesztési kapacitásaink engedik, módosítjuk az időpont feltöltést, hogy az kiváltsa a szinkronizációt is. Addig is, javaslom, hogy naptár feltöltés után várjanak a gép kikapcsolásával 5-10 percet, hogy biztosan megtörténhessen a szinkronizálás.

Üdvözlettel:

M. Csaba

Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt Infomix!

Nekem már megint/még mindig az előjegyzéssel lenne problémám. Múlt héten visszarendeltünk 3 beteget a tegnapi napra kontroll vizsgálatra. Hétfő este feltöltöttem az e heti előjegyzési időszakot és az én múlt heti foglalásaimat szabadnak mutatta, ennek következtében reggel 8 órára 4 betegünk volt előjegyezve, mert a szülök tudtak ezekre a lefoglalt időpontokra is regisztrálni. Ez már máskor is előfordult, de ez kicsit sok volt egyszerre. Kérem korrigálják ezt a hibalehetőséget.

Köszönöm

Sziliné Ildikó

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, April 22, 2022 9:23:05 AM
Tisztelt Infomix !

A TP igazolások nyomtatási beállítása átállítódott.....Kovács-Kléh László, Ecser.

K Bálint
Friday, April 22, 2022 9:36:25 AM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

A TP igazolások nyomtatási beállítása átállítódott.....Kovács-Kléh László, Ecser.

A táppénz ablak jobb szélén tudja a tp formátumot állítani és ott lehet a kék fogaskeréknél megadni a nyomtatót és a lapadagolót, hogy melyikre menjen a nyomtatás.

A tp formátumot még a rendszer kezdeti lépések/beállítások ablakon a formátumok fülön alul a táppénz, egységes résznél a kék fogaskeréknél lehet állítani.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, April 22, 2022 12:11:38 PM
Csak annak kapcsán jeleztem, mert tudom, hogy dolgoznak a nyomtató kérdésen.
TomposG
Thursday, April 28, 2022 7:20:27 AM
Ki szerettem volna listázni a lejárt jogosítványokat de valami miatt nem működik, gyakorlatilag csaknem üres listát ad ki noha a páciensválasztásos táblázatban látom, hogy sokkal több betegről van szó. Hiába változtatom az időszakot is, nem befolyásolja az eredményt.

Tompos G.

palenkascs
Thursday, April 28, 2022 8:21:09 AM
Originally Posted by: TomposG 

Ki szerettem volna listázni a lejárt jogosítványokat de valami miatt nem működik, gyakorlatilag csaknem üres listát ad ki noha a páciensválasztásos táblázatban látom, hogy sokkal több betegről van szó. Hiába változtatom az időszakot is, nem befolyásolja az eredményt.

Tompos G.

Holnapi napra egyeztetett távoli elérés során megvizsgáljuk az észrevételt.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 2, 2022 10:40:17 AM
Tisztelt Infomix !

Ismételten össze-vissza jönnek ki a nyomtatott dokumentumok.....Hol másik nyomtató, hol más formátum....

Kovács-Kléh László, Ecser.

Sári László
Monday, May 2, 2022 1:47:19 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Ismételten össze-vissza jönnek ki a nyomtatott dokumentumok.....Hol másik nyomtató, hol más formátum....

Kovács-Kléh László, Ecser.

Telefonon beszéltünk és ezt jeleztem a programozóknak, valamint az új verziót a 3.16.0-át kell még letölteni.

Rittling Ferenc
Monday, May 2, 2022 3:26:22 PM
T. Infomix !

Érdeklődnék, hol található az Xnetben a külföldre utazó beteg gyógyszereiről az igazolás kinyomtatásara

szolgáló menüpont?

tisztelettel Dr. Rittling Ferenc

K Bálint
Monday, May 2, 2022 3:44:49 PM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

T. Infomix !

Érdeklődnék, hol található az Xnetben a külföldre utazó beteg gyógyszereiről az igazolás kinyomtatásara

szolgáló menüpont?

tisztelettel Dr. Rittling Ferenc

A külföldre utazó beteg gyógyszereiről az igazolást a menüpontok között a Rendelés, Gyógyszer igazolás utazóknak menüpontban tudja kiállítani.

71

Click to View Image

joegyori
Monday, May 2, 2022 4:35:54 PM
Indikátorok (elnézést, ha már volt)

Az utóbbi időben sok időnket "rabolta", hogy utánanézzünk a D-vitamin-ellátottságot jelző indikátor helyességének.

Amit észlelünk: az ellátás során "virít" az INDIKÁTOR gomb, erre rákattintva jelzi a D-vitamin-ellátottság gondját.

Ahogy ellenőrizzük: EESZT-ből megnézzük, hogy mikor váltott ki Eurovit D3 cseppeket az adott TAJ-számú páciens.

Sokszor azt látjuk, hogy 1-3 hónapon belül ez megtörtént.

Mi az oka akkor annak, hogy a jelzést kapjuk?

Köszönöm szépen a választ.

kantorm
Monday, May 2, 2022 5:12:48 PM
Originally Posted by: joegyori 

Indikátorok (elnézést, ha már volt)

Az utóbbi időben sok időnket "rabolta", hogy utánanézzünk a D-vitamin-ellátottságot jelző indikátor helyességének.

Amit észlelünk: az ellátás során "virít" az INDIKÁTOR gomb, erre rákattintva jelzi a D-vitamin-ellátottság gondját.

Ahogy ellenőrizzük: EESZT-ből megnézzük, hogy mikor váltott ki Eurovit D3 cseppeket az adott TAJ-számú páciens.

Sokszor azt látjuk, hogy 1-3 hónapon belül ez megtörtént.

Mi az oka akkor annak, hogy a jelzést kapjuk?

Köszönöm szépen a választ.

Tisztelt Doktor Úr!

A programból mikor történt a legutolsó felírás?

Javasolnám, hogy a Lekérdezés menü - Speciális lekérdezések - Recept szűkített menüpontban kérdezze le az Eurovit D3 cseppeket.

A holnapi napon szívesen megnézzük egy távoli elérés során, így meg tudja mutatni a felírás menetét, valamint a teljes adminisztrációt.

Üdvözlettel,

K.Máté

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, May 4, 2022 10:18:31 AM
Tisztelt Infomix !

Terápiás lapot szeretnék álló A5 méretre nyomtatni, de valahogy nem tudom beállítani a programot - fél lapok jönnek ki....Köszönöm. Kovács-Kléh László, Ecser.

Sári László
Wednesday, May 4, 2022 10:47:37 AM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Terápiás lapot szeretnék álló A5 méretre nyomtatni, de valahogy nem tudom beállítani a programot - fél lapok jönnek ki....Köszönöm. Kovács-Kléh László, Ecser.

Tisztelt Doktor Úr!

A Terápiás lapot csak A4-es lapra lehet kinyomtatni, ezt nem lehet átállítani.

Dr.Ghanem Niyaz
Wednesday, May 4, 2022 5:57:25 PM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: joegyori 

Indikátorok (elnézést, ha már volt)

Az utóbbi időben sok időnket "rabolta", hogy utánanézzünk a D-vitamin-ellátottságot jelző indikátor helyességének.

Amit észlelünk: az ellátás során "virít" az INDIKÁTOR gomb, erre rákattintva jelzi a D-vitamin-ellátottság gondját.

Ahogy ellenőrizzük: EESZT-ből megnézzük, hogy mikor váltott ki Eurovit D3 cseppeket az adott TAJ-számú páciens.

Sokszor azt látjuk, hogy 1-3 hónapon belül ez megtörtént.

Mi az oka akkor annak, hogy a jelzést kapjuk?

Köszönöm szépen a választ.

Tisztelt Doktor Úr!

A programból mikor történt a legutolsó felírás?

Javasolnám, hogy a Lekérdezés menü - Speciális lekérdezések - Recept szűkített menüpontban kérdezze le az Eurovit D3 cseppeket.

A holnapi napon szívesen megnézzük egy távoli elérés során, így meg tudja mutatni a felírás menetét, valamint a teljes adminisztrációt.

Üdvözlettel,

K.Máté

Tisztelt Infomix!

Nálam is ugyanez a probléma, a D vitamin indikátor értéke 1,3 -ra csökkent, miközben a NEAK visszaigazolás 37 %!

folyamatosan jelzi a D vitamin ellátottság hiányát!

Szeretném a segítségüket kérni.

Dr. Ghanem Niyaz

Záhony, gyermekorvosi rendelő

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 9, 2022 11:19:14 AM
Tisztelt Infomix !

Miért van az, hogy egy korábban felírt gyógyszer (2021 nov) eltűnt a korábban felírtak közül?

Másik: TP utalványon ha bejelölöm, hogy átadva, a papíron nem jelenik semmi erre utaló (csak az hogy még keresőképtelen). Az átadottaknál, sokszor elvárás hogy legyen szövegesen ráírva hogy pl másik eü szolgálat részére átadva. Ezt most úgy oldom meg, hogy beírom a munkahelyre.

Köszönöm, hogy elmondhattam. Kovács-Kléh László, Ecser.

palenkascs
Monday, May 9, 2022 11:44:15 AM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Miért van az, hogy egy korábban felírt gyógyszer (2021 nov) eltűnt a korábban felírtak közül?

Másik: TP utalványon ha bejelölöm, hogy átadva, a papíron nem jelenik semmi erre utaló (csak az hogy még keresőképtelen). Az átadottaknál, sokszor elvárás hogy legyen szövegesen ráírva hogy pl másik eü szolgálat részére átadva. Ezt most úgy oldom meg, hogy beírom a munkahelyre.

Köszönöm, hogy elmondhattam. Kovács-Kléh László, Ecser.

Az eltűnt gyógyszer kapcsán távoli eléréssel tudnánk megnézni, hogy van-e nyoma az eltűnt készítménynek. Amennyiben szeretné, hogy megnézzük, kérem hívjon minket a központi számunkon, ahol időpontot tudunk egyeztetni.

Az új Táppénzes nyomtatványon nincs olyan adat mező, ami a megszűnés módjának lenne fenntartva, esetleg javasolni tudom, hogy a Táppénzes menü bal alsó 'egyéb megjegyzés' mezőbe írja be a nyomtatványra plusza megjeleníteni kívánt tartalmat, mint pl. a hiányolt átadott szöveget (későbbiekre való tekintettel érdemes jobb egérgombos sablont felvenni, így nem kell folyton beírni, elég lesz majd a szöveges mezőre jobb egérgomb kattintással kiválasztani a megfelelő megjegyzést). Az egyéb megjegyzés a nyomtatvány aljára kerül.

palenkascs
Wednesday, May 11, 2022 10:28:41 AM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Miért van az, hogy egy korábban felírt gyógyszer (2021 nov) eltűnt a korábban felírtak közül?

Másik: TP utalványon ha bejelölöm, hogy átadva, a papíron nem jelenik semmi erre utaló (csak az hogy még keresőképtelen). Az átadottaknál, sokszor elvárás hogy legyen szövegesen ráírva hogy pl másik eü szolgálat részére átadva. Ezt most úgy oldom meg, hogy beírom a munkahelyre.

Köszönöm, hogy elmondhattam. Kovács-Kléh László, Ecser.

Az eltűnt gyógyszer kapcsán távoli eléréssel tudnánk megnézni, hogy van-e nyoma az eltűnt készítménynek. Amennyiben szeretné, hogy megnézzük, kérem hívjon minket a központi számunkon, ahol időpontot tudunk egyeztetni.

Az új Táppénzes nyomtatványon nincs olyan adat mező, ami a megszűnés módjának lenne fenntartva, esetleg javasolni tudom, hogy a Táppénzes menü bal alsó 'egyéb megjegyzés' mezőbe írja be a nyomtatványra plusza megjeleníteni kívánt tartalmat, mint pl. a hiányolt átadott szöveget (későbbiekre való tekintettel érdemes jobb egérgombos sablont felvenni, így nem kell folyton beírni, elég lesz majd a szöveges mezőre jobb egérgomb kattintással kiválasztani a megfelelő megjegyzést). Az egyéb megjegyzés a nyomtatvány aljára kerül.

Távoli elérés során a feltöltött mentésben megtaláltuk a keresett gyógyszert, így sajnos nem lehet megválaszolni, hogy mi okozhatta, hogy nem látszódott az előző felírások között.

dr. Szemerédi László
Saturday, May 14, 2022 6:47:22 AM
T Infomix Kft!

A képernyő jobb szélén, a "zöld pipa és piros x" alatti menüpontok testreszabhatók-változtathatók?

kantorm
Monday, May 16, 2022 9:53:16 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

T Infomix Kft!

A képernyő jobb szélén, a "zöld pipa és piros x" alatti menüpontok testreszabhatók-változtathatók?

Tisztelt Doktor Úr!

Kétgombos vagy a négygombos működés esetén az ablaktól függően változhatnak a lentebb található "menüpontok",

így a testreszabhatóság nehezen kivitelezhető, jelen állapotban ezért ezek fix gombok.

Üdvözlettel,

K.Máté

Patpintmed kft.
Wednesday, May 18, 2022 3:23:35 PM
Tisztelt Infomix !

Nem szerepel a kinyomtatott táppénzes papíron a Keresőképesség dátuma, abban az esetben , ha táppénzjoga lejárt "L " a megszűnés módja.

Ennek beállításában kérnénk segítséget.

Köszönettel.

kantorm
Wednesday, May 18, 2022 3:58:39 PM
Originally Posted by: Patpintmed kft. 

Tisztelt Infomix !

Nem szerepel a kinyomtatott táppénzes papíron a Keresőképesség dátuma, abban az esetben , ha táppénzjoga lejárt "L " a megszűnés módja.

Ennek beállításában kérnénk segítséget.

Köszönettel.

Tisztelt Patocskai Máté Doktor Úr!

A dátum nem véletlenül marad le a nyomtatványról.

Ha le is jár a táppénzhez való joga, nem feltétlenül lesz a páciens keresőképes, így a 102/1995. (VIII. 25.) Korm. rendelet alapján a dátumnak sem kell rákerülnie.

A program is ennek megfelelően működik.

Remélem ezzel tudtam segíteni,

K.Máté

Patpintmed kft.
Thursday, May 19, 2022 7:59:57 AM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Patpintmed kft. 

Tisztelt Infomix !

Nem szerepel a kinyomtatott táppénzes papíron a Keresőképesség dátuma, abban az esetben , ha táppénzjoga lejárt "L " a megszűnés módja.

Ennek beállításában kérnénk segítséget.

Köszönettel.

Tisztelt Patocskai Máté Doktor Úr!

A dátum nem véletlenül marad le a nyomtatványról.

Ha le is jár a táppénzhez való joga, nem feltétlenül lesz a páciens keresőképes, így a 102/1995. (VIII. 25.) Korm. rendelet alapján a dátumnak sem kell rákerülnie.

A program is ennek megfelelően működik.

Remélem ezzel tudtam segíteni,

K.Máté

Az a gond ezzel,hogy a munkáltató nem fogadja el ilyen formában, mondván,hogy nincs lezárva.

kantorm
Thursday, May 19, 2022 8:42:35 AM
Originally Posted by: Patpintmed kft. 

Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Patpintmed kft. 

Tisztelt Infomix !

Nem szerepel a kinyomtatott táppénzes papíron a Keresőképesség dátuma, abban az esetben , ha táppénzjoga lejárt "L " a megszűnés módja.

Ennek beállításában kérnénk segítséget.

Köszönettel.

Tisztelt Patocskai Máté Doktor Úr!

A dátum nem véletlenül marad le a nyomtatványról.

Ha le is jár a táppénzhez való joga, nem feltétlenül lesz a páciens keresőképes, így a 102/1995. (VIII. 25.) Korm. rendelet alapján a dátumnak sem kell rákerülnie.

A program is ennek megfelelően működik.

Remélem ezzel tudtam segíteni,

K.Máté

Az a gond ezzel,hogy a munkáltató nem fogadja el ilyen formában, mondván,hogy nincs lezárva.

Sajnos ez a munkáltató tájékozatlansága, ugyanakkor lenne még egy javaslatom.

A táppénz ablakon található "Egyéb megjegyzés" szövegdobozban rögzített szövegek rákerülnek az egységes nyomtatványra is.

Itt a megszokott módon sablon szövegeket is fel lehet venni, és ha kell, két kattintással kiválasztható.

Üdvözlettel,

K. Máté

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 23, 2022 10:34:08 AM
Tisztelt Infomix !

Többször jeleztem, kértem,hogy a labor vizsgálatok legyen már rendszerezve, frissítve a mostani elvárások szerint. Összefehérjét kerestem, úgy találtam meg a fehérje elfó alatt, hogy megnéztem a másik körzet gépén. Ha csak már ránézne valaki a Synlab beutalóira, renndszerezni lehet a gépet. Ne vegyék  bántásnak, tudom hogy a jogszabályokkal nagyon napra készen vannak, de kérem foglalkozzunk már kicsit a szakmával is...A röntgen ugyan ez pepitába. Bocsánat....

Dr.Ghanem Niyaz
Tuesday, May 24, 2022 9:25:03 AM
Tisztelt Infomix!

A frissítés után a következő hiba üzenet minden alkalommal megjelent, hogy tudom elhárítani?

72

Click to View Image

Paksai Bence
Tuesday, May 24, 2022 10:23:39 AM
Tisztelt Dr Ghanem Niyaz Úr!

Köszönjük szépen, hogy megkeresett minket.

A hibával már találkoztunk, és dolgozunk a megoldásán. A megoldásáig kérjük szíves türelmét.

Amennyiben Önt zavarja a felugró ablak, nyugodtan bezárhatja a Fórum panelt (a jobb oldalon található "X"-re kattintva), ezzel elkerülve az üzenet újbóli megjelenését.

Később ezt bármikor visszakapcsolhatja.

Üdvözlettel,

Paksai Bence

Dr.Ghanem Niyaz
Wednesday, May 25, 2022 11:58:47 AM
Jó napot!

Továbbra is fennáll az indkátor kimutatás probléma.

Lesz rá megoldás?

Köszönöm 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: joegyori 

Indikátorok (elnézést, ha már volt)

Az utóbbi időben sok időnket "rabolta", hogy utánanézzünk a D-vitamin-ellátottságot jelző indikátor helyességének.

Amit észlelünk: az ellátás során "virít" az INDIKÁTOR gomb, erre rákattintva jelzi a D-vitamin-ellátottság gondját.

Ahogy ellenőrizzük: EESZT-ből megnézzük, hogy mikor váltott ki Eurovit D3 cseppeket az adott TAJ-számú páciens.

Sokszor azt látjuk, hogy 1-3 hónapon belül ez megtörtént.

Mi az oka akkor annak, hogy a jelzést kapjuk?

Köszönöm szépen a választ.

Tisztelt Doktor Úr!

A programból mikor történt a legutolsó felírás?

Javasolnám, hogy a Lekérdezés menü - Speciális lekérdezések - Recept szűkített menüpontban kérdezze le az Eurovit D3 cseppeket.

A holnapi napon szívesen megnézzük egy távoli elérés során, így meg tudja mutatni a felírás menetét, valamint a teljes adminisztrációt.

Üdvözlettel,

K.Máté

Tisztelt Infomix!

Nálam is ugyanez a probléma, a D vitamin indikátor értéke 1,3 -ra csökkent, miközben a NEAK visszaigazolás 37 %!

folyamatosan jelzi a D vitamin ellátottság hiányát!

Szeretném a segítségüket kérni.

Dr. Ghanem Niyaz

Záhony, gyermekorvosi rendelő

Sz. Tamás
Wednesday, May 25, 2022 3:55:11 PM
Tisztelt Dr. Ghanem Niyaz!

A telefonos egyeztetés után, hét folyamán távoli eléréssel megvizsgáljuk a problémát.

Üdvözlettel:

Sz. Tamás

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Jó napot!

Továbbra is fennáll az indkátor kimutatás probléma.

Lesz rá megoldás?

Köszönöm 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: joegyori 

Indikátorok (elnézést, ha már volt)

Az utóbbi időben sok időnket "rabolta", hogy utánanézzünk a D-vitamin-ellátottságot jelző indikátor helyességének.

Amit észlelünk: az ellátás során "virít" az INDIKÁTOR gomb, erre rákattintva jelzi a D-vitamin-ellátottság gondját.

Ahogy ellenőrizzük: EESZT-ből megnézzük, hogy mikor váltott ki Eurovit D3 cseppeket az adott TAJ-számú páciens.

Sokszor azt látjuk, hogy 1-3 hónapon belül ez megtörtént.

Mi az oka akkor annak, hogy a jelzést kapjuk?

Köszönöm szépen a választ.

Tisztelt Doktor Úr!

A programból mikor történt a legutolsó felírás?

Javasolnám, hogy a Lekérdezés menü - Speciális lekérdezések - Recept szűkített menüpontban kérdezze le az Eurovit D3 cseppeket.

A holnapi napon szívesen megnézzük egy távoli elérés során, így meg tudja mutatni a felírás menetét, valamint a teljes adminisztrációt.

Üdvözlettel,

K.Máté

Tisztelt Infomix!

Nálam is ugyanez a probléma, a D vitamin indikátor értéke 1,3 -ra csökkent, miközben a NEAK visszaigazolás 37 %!

folyamatosan jelzi a D vitamin ellátottság hiányát!

Szeretném a segítségüket kérni.

Dr. Ghanem Niyaz

Záhony, gyermekorvosi rendelő

dr. Szemerédi László
Friday, May 27, 2022 12:55:30 PM
T Infomix! A kétlépcsős azonosítás bekapcsolását az otthoni gépemen is elvégezhetem? Érvényes lesz a rendelői főgépre és rendelői algépre is? "Odabent" már nem lesz vele munka?

Köszönettel: dr. Szemerédi lászló