Tisztelt Infomix!
Az önök által biztosított előjegyzési platformot használjuk időpont foglalásra. Már többedszer jelzik felháborodottan a szülők, hogy sikeres időpont foglalást követően -amit kiküldött e-mail is igazol-, több órára rá kapnak egy olyan e-mailt, ami szerint mi töröltük az ő előjegyzésüket. Ami biztos, hogy ez olyankor szokott előfordulni, amikor egy időpontra egyszerre ketten kattintanak és foglalják le. Hálásak lennénk, ha ezt a technikai problémát nem kennék ránk, hanem egyszerű magyarázattal élnének ilyenkor a törlő levélben.
Idézem a szülői levelet: "...Az éjjel foglaltam idöpontot Önhöz 13:20ra, meg is kaptam a visszaigazolást hogy sikeres volt. Majd ma 10 órakkor jött az email hogy törölte a foglalásom, ez rendszer hiba vagy elmarad a rendelés?" A kiküldött levél: "Sajnálattal értesítjük, hogy orvosa az alábbi előjegyzését törölte. Kérjük, foglaljon új időpontot!"
Üdvözlettel,
Sziliné Ildikó, asszisztens