Böjtösné Locher Judit
Wednesday, January 15, 2025 12:09:02 PM
Sikerült, nagyon köszönöm!
FMilan
Wednesday, January 15, 2025 12:16:16 PM
Örülünk hogy sikerült megoldani a problémát. Bármilyen egyéb kérdés esetén állunk rendelkezésére.

Originally Posted by: Böjtösné Locher Judit 

Sikerült, nagyon köszönöm!

Sári László
Wednesday, January 15, 2025 2:59:00 PM
Originally Posted by: Dr. Szél Edit 

A Spikevax JN. 1 továbbra sincs a hivatalos oltástörzsben? 

Originally Posted by: FMilan 

Tisztelt doktornő!

Köszönjük a jelzést, a problémát már mások is jelezték a napokban. Sajnos a neten megtalálható hivatalos oltástörzsben, amely alapján dolgozunk, ez az oltás még néhány napja nem volt megtalálható (talán már az), a lényeg hogy nem értesültünk az új oltás meglétéről, ezért nem elérhető a programban. Már vettünk rá fel fejlesztési jegyet, amint a lehetőségek engedik igyekszünk berakni az oltást a programba, addig is szíves türelmét kérjük.

Originally Posted by: Bacskai Mária 

koronavírus-oltás könyvelésénél gond, hogy az új oltóanyag neve Spikevax JN.1 (az ágazati portál oltásrögzítésnél is ez a vakcina jön fel), de az Ixnet oltási lapon még az előző, Spikevax XBB (előző) oltóanyagot könyveli a program, ha az EESZTből tölti le, akkor is. HA viszont kézzel írom be a helyes nevet, duplán van könyvelve (saját beírás és az EESZTből leszedett oltás is ott van).

Tisztelt doktornő!

Köszönjük a jelzést, a problémát már többen jelezték. Vettünk rá fel fejlesztési jegyet, amint a lehetőségek engedik igyekszünk berakni az oltást a programba, addig is szíves türelmét kérjük.

MediAT
Friday, January 17, 2025 10:47:59 AM
Tisztelt Infomix!

Az önök által biztosított előjegyzési platformot használjuk időpont foglalásra. Már többedszer jelzik felháborodottan a szülők, hogy sikeres időpont foglalást követően -amit kiküldött e-mail is igazol-, több órára rá kapnak egy olyan e-mailt, ami szerint mi töröltük az ő előjegyzésüket. Ami biztos, hogy ez olyankor szokott előfordulni, amikor egy időpontra egyszerre ketten kattintanak és foglalják le. Hálásak lennénk, ha ezt a technikai problémát nem kennék ránk, hanem egyszerű magyarázattal élnének ilyenkor a törlő levélben. 

Idézem a szülői levelet: "...Az éjjel foglaltam idöpontot Önhöz 13:20ra, meg is kaptam a visszaigazolást hogy sikeres volt. Majd ma 10 órakkor jött az email hogy törölte a foglalásom, ez rendszer hiba vagy elmarad a rendelés?" A kiküldött levél: "Sajnálattal értesítjük, hogy orvosa az alábbi előjegyzését törölte. Kérjük, foglaljon új időpontot!"

Üdvözlettel,

Sziliné Ildikó, asszisztens

 

Böjtösné Locher Judit
Monday, January 20, 2025 9:27:12 AM
Tisztelt Infomix!

Az lenne a kérdésem, hogy ha egy gyógyszernél rossz adagolást mentettek el, azt hogyan tudom javítani? Konkrét esetben az Inhafort 120 db helyett 180 db-ra lett elmentve, emiatt az ellátás dátuma nem stimmel, és ez folyamatosan tolódik. Remélem érthető a kérdés. :)

 

Kincs Elza Alexandra
Monday, January 20, 2025 10:20:01 AM
Originally Posted by: MediAT 

Tisztelt Infomix!

Az önök által biztosított előjegyzési platformot használjuk időpont foglalásra. Már többedszer jelzik felháborodottan a szülők, hogy sikeres időpont foglalást követően -amit kiküldött e-mail is igazol-, több órára rá kapnak egy olyan e-mailt, ami szerint mi töröltük az ő előjegyzésüket. Ami biztos, hogy ez olyankor szokott előfordulni, amikor egy időpontra egyszerre ketten kattintanak és foglalják le. Hálásak lennénk, ha ezt a technikai problémát nem kennék ránk, hanem egyszerű magyarázattal élnének ilyenkor a törlő levélben. 

Idézem a szülői levelet: "...Az éjjel foglaltam idöpontot Önhöz 13:20ra, meg is kaptam a visszaigazolást hogy sikeres volt. Majd ma 10 órakkor jött az email hogy törölte a foglalásom, ez rendszer hiba vagy elmarad a rendelés?" A kiküldött levél: "Sajnálattal értesítjük, hogy orvosa az alábbi előjegyzését törölte. Kérjük, foglaljon új időpontot!"

Üdvözlettel,

Sziliné Ildikó, asszisztens

 

Kedves Sziliné Ildikó,

Egyeztettem a fejlesztőkkel az észlelt hiba folytán. A hibát a kollégák megtalálták a javítás folyamatban van, megoldásig a türelmüket kérjük.

Üdvözlettel;

Kincs Alexandra

palenkascs
Tuesday, January 21, 2025 7:50:56 AM
Originally Posted by: Böjtösné Locher Judit 

Tisztelt Infomix!

Az lenne a kérdésem, hogy ha egy gyógyszernél rossz adagolást mentettek el, azt hogyan tudom javítani? Konkrét esetben az Inhafort 120 db helyett 180 db-ra lett elmentve, emiatt az ellátás dátuma nem stimmel, és ez folyamatosan tolódik. Remélem érthető a kérdés. :)

 

Tisztelt Böjtösné Locher Judit!

Az üzenetéből ha jól sejtem egy nem támogatott készítmény kiszerelésének téves mennyisége került mentésre, ami egyszerűen javítható:

Receptírás során vegye fel az érintett készítményt, majd az adagolásnál, ahol a szürke mezőben látszódik a módosítani kívánt kiszerelés, tőle picivel lentebb balra kattintson a Számítógépet ábrázoló gombra, mikor a gomb átvált számítógépre és ceruzára, akkor még egyszer kattintson, és ekkor már kinullázódik az adagolás mező, ahova újra beírhatja a megfelelő értéket.

Böjtösné Locher Judit
Tuesday, January 21, 2025 6:55:09 PM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Böjtösné Locher Judit 

Tisztelt Infomix!

Az lenne a kérdésem, hogy ha egy gyógyszernél rossz adagolást mentettek el, azt hogyan tudom javítani? Konkrét esetben az Inhafort 120 db helyett 180 db-ra lett elmentve, emiatt az ellátás dátuma nem stimmel, és ez folyamatosan tolódik. Remélem érthető a kérdés. :)

 

Tisztelt Böjtösné Locher Judit!

Az üzenetéből ha jól sejtem egy nem támogatott készítmény kiszerelésének téves mennyisége került mentésre, ami egyszerűen javítható:

Receptírás során vegye fel az érintett készítményt, majd az adagolásnál, ahol a szürke mezőben látszódik a módosítani kívánt kiszerelés, tőle picivel lentebb balra kattintson a Számítógépet ábrázoló gombra, mikor a gomb átvált számítógépre és ceruzára, akkor még egyszer kattintson, és ekkor már kinullázódik az adagolás mező, ahova újra beírhatja a megfelelő értéket.

Igen, erre gondoltam, köszönöm! Sikerült.

komoroczy
Thursday, January 30, 2025 5:48:25 PM
Tisztelt Infomix Kft!

Nem tudom rögziteni a beteg fotóját az info panelon. Az elfogadásig minden rendben,de a kép nincs rajta a panelon.

Dr.Ghanem Niyaz
Thursday, January 30, 2025 8:01:06 PM
Sőt már a CRP vagy vizelet ereményt sem engedi fotóként csatolni a prxisközösségbe.